OMG!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Komt uit dit winkeltje:
[ afbeelding ]
negeer anders mijn commentaar gewoon evenquote:
Ja ik dacht naast de Vroom en Dreesmannquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
OMG!
Een theewinkeltje met ouderwetse kruideniersinrichting.
Zoiets zit in Haarlem ook, geloof ik.
quote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:42 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Wokkin heeft een goede keus gemaakt
En het tweede kopje koffie of thee gratisquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
OMG!
Een theewinkeltje met ouderwetse kruideniersinrichting.
Zoiets zit in Haarlem ook, geloof ik.
Dat was meer een apotheek/drogisterij toch (van der Pigge)? Er zit in ieder geval een theewinkel in de Barteljorisstraat, tegenover boekhandel de Plantage, dacht ik.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:45 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja ik dacht naast de Vroom en Dreesmann
sorry schatquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
negeer anders mijn commentaar gewoon even
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:34 schreef wel.o.k het volgende:
pas op, eigen riscoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal niets op eigen risico, staat gewoon een leuke vent op
En koffie
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Je hebt gelijk maar ze verkopen ook kruiden ik ben er nog nooit binnen geweest vind het altijd stinken daarquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat was meer een apotheek/drogisterij toch (van der Pigge)? Er zit in ieder geval een theewinkel in de Barteljorisstraat, tegenover boekhandel de Plantage, dacht ik.
He, geen geklaag hier, zie de TTquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Geslotenquote:
Jaquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En het tweede kopje koffie of thee gratis
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He, geen geen geklaag hier, zie de TT
Ik klaag nooit, dat weet je tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ja ja jaaaquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaZullen wij weer eens een kopje thee daar doen binnenkort?
En zo te zien ook nog bij jou in de buurtquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:53 schreef suikertaartje het volgende:
OMG! Een boekwinkel in een kerk!
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Leuke foto!Helemaal niets op eigen risico, staat gewoon een leuke vent op
En koffie
quote:
omdat klbquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
doh, dat kan ik nog lezen, maar waarom
Oe! Als die er is, gaan we samen een keer boekenshoppen daarquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:53 schreef suikertaartje het volgende:
OMG! Een boekwinkel in een kerk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |