Ja, maar dan zonder de Plus supermarkt als tussenhandelaar.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij die ene van de abrikozenvlaai?.
Dat is goed hoorquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:23 schreef MPG het volgende:
Zeg.... ST.... die rijstevlaai he.... die ga ik niet zelf bakken. Om mislukking te voorkomen doe ik die gewoon bij een hele toffe goede bakker halen
.
mag ik dan ook een stukje?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar Marijke bood aan om een taart voor me te bakken en dat wordt dan niet een van jouw appelflappen
Gelukkigquote:
Yippiequote:
Ik vind met juist wel lekkerquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:27 schreef Panda72 het volgende:
Om nog even op Granny's terug te komen. Ik ben niet zo gek op appeltaart omdat er van die vieze rozijnen in zitten. Vroeger hadden ze bij een bakker in mijn woonplaats heerlijke appeltaart zonder rozijnen de appels waren verwerkt in een zeer luchtige appeltaartcake. Het was geen appeltaart maar het was ook geen cake.
Ik maakte ze ook zonder rozijnen hoorquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:27 schreef Panda72 het volgende:
Om nog even op Granny's terug te komen. Ik ben niet zo gek op appeltaart omdat er van die vieze rozijnen in zitten. Vroeger hadden ze bij een bakker in mijn woonplaats heerlijke appeltaart zonder rozijnen de appels waren verwerkt in een zeer luchtige appeltaartcake. Het was geen appeltaart maar het was ook geen cake.
Zonder suiker?????quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik maakte ze ook zonder rozijnen hoor
Met abrikoos, en bosvruchten, en naturel en zelfs zonder suiker
Klinkt goed.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik maakte ze ook zonder rozijnen hoor
Met abrikoos, en bosvruchten, en naturel en zelfs zonder suiker
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Zonder suiker?????
Aspartaamtaartjes?
Mijn ma bakt ze tegenwoordig en dan van de plaatquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:32 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Mijn moeder bakte vroeger ook heerlijke appeltaarten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Lekker he, die thee?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:31 schreef DaMart het volgende:
Wel weer typisch trouwens. Ik heb thee zonder zakje eromheen, en dacht dat ik een thee-ei moest gaan kopen... tot mijn verbazing had ik echter een theezeefje in de keukenla liggen... gewoon gekocht toen ik hier kwam wonen, waarschijnlijk, maar al lang vergeten dat ik hem had.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:34 schreef wel.o.k het volgende:
pas op, eigen riscoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
pas op, eigen riscoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ZIE IK DAAR NU OOK KOFFIEquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Komt uit dit winkeltje:
[ afbeelding ]?
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties![]()
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lichtval
of gebrek aannee echt, ik haat herfst maar voetbal meer![]()
pas op, eigen riscoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wokkin heeft een goede keus gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
Forum Opties Forumhop: Hop naar: