quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:36 schreef MPG het volgende:
HA eindelijk weer iemand om mijn bakkie mee te drinken
MWa, kon beterquote:
quote:
aangeschotenquote:
van de week was ik verder nuchterquote:
hihiquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
van de week was ik verder nuchter
Ohja? Wat dan?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:46 schreef MPG het volgende:
[..]
MWa, kon beter.
Maargoed, morgen Lowlands, en daar heb ik toch heel veel zin in.
Vasttttttttttttt niet.quote:
Nee, echt niet, ik ging eerst wel, maar toen toch nietquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:56 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohja? Wat dan?
Morgen pas?Campings zijn nu al open toch
[..]
Vasttttttttttttt niet.
Niet iets voor hier, sorryquote:
Ja, iets met carpoolen met werkende vrienden enzoquote:Morgen pas?Campings zijn nu al open toch
Dat dacht ik dus ookquote:[..]
Vasttttttttttttt niet.
quote:
Jaaaaajaaaaaa....quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, echt niet, ik ging eerst wel, maar toen toch niet
was ze daar een paar dagen?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
ben wel moe nu
was een leuke paar dagen devilswhore was hier
was erg gezellig
Ahaaaaaaaaaa. Twijfels, twijfelsquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, echt niet, ik ging eerst wel, maar toen toch niet
Oké, no problemquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet iets voor hier, sorry.
[..]
Ja, iets met carpoolen met werkende vrienden enzo
[..]
Dat dacht ik dus ook.
ik was gisteren eerst in arnhem met haar gingen we piercen toen naar haar nieuwe crib en toen heb ik der meegenomen naar mijn huis en ze is hier gebleven tot achterin de middagquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
was ze daar een paar dagen?
Als je niet geslapen hebt he... wat heb je dan al die tijd gedaan? Want met mij koffiën zat er niet inquote:
ja, dan ben je wel moe jaquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:04 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik was gisteren eerst in arnhem met haar gingen we piercen toen naar haar nieuwe crib en toen heb ik der meegenomen naar mijn huis en ze is hier gebleven tot achterin de middag
Wij gaan met een groep van 6. EN ach, wij willen toch op de ouwe-lullen-camping (veld 7) staanquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ahaaaaaaaaaa. Twijfels, twijfels![]()
[..]
Oké, no problem
Ah zo. Ik ben er een paar keer heen geweest, dan zat ik er echt al om 12 uur, voor de poort. Maar we waren dan ook met een grote vriendengroep en anders sta je echt op camping 8 ofzo ;o
Ik was niet eens een uur weg johquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:04 schreef MPG het volgende:
Als je niet geslapen hebt he... wat heb je dan al die tijd gedaan? Want met mij koffiën zat er niet in....
Dat is geen antwoord op mijn vraag en dan hebben we nog steeds niet gekoffied.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik was niet eens een uur weg joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |