quote:
quote:
Dat lijkt me wel ja....4 lijntjes...Morgen weerquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ] En nu is het genoeg!
___________________________________________________________________________________
Hoeveel strepen?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:12 schreef Laysa het volgende:
Dat lijkt me wel ja....4 lijntjes...Morgen weer
4quote:
Slechte kwaliteit.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:23 schreef Laysa het volgende:
4
Haha en dan tel ik mn eigen lijn niet mee![]()
Dat is duur spuul! Dan kan je beter aan de coke gaan!quote:
nee...dr is een streep onder getrokken...Klaar!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nog steeds remmie aan 't plagen.
Het stelt niet zo veel meer voor, hč...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Keer op keer terugspelen naar die ene actie van Remlof! Pietje toch!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tof Spuitje, een dag om in te lijsten dusquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:00 schreef spuitje het volgende:
Drie van de vier kinderen een paar dagen hier, heerlijk weer dus lekker in de tuin zitten eten en drinken, gewoon a
Eentje met een gouden randje, niets byzonders gedaan, maar puur genoten, heerlijk!
Fijn dat jullie zo genietenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:00 schreef spuitje het volgende:
Drie van de vier kinderen een paar dagen hier, heerlijk weer dus lekker in de tuin zitten eten en drinken, gewoon a
Eentje met een gouden randje, niets byzonders gedaan, maar puur genoten, heerlijk!
tis een blokje?!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:13 schreef remlof het volgende:
DIt is ook mijn laatste streepje:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:16 schreef remlof het volgende:
Nou ja, was iig. De filenaam zegt genoeg
psssssssssstttttttttttquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:17 schreef Toverheks het volgende:
nee remlof het is een blokje, ook hier is het een blokje waar zie jij je streepje dan???
ze hebt een beetje hangtietjes Remlofquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:18 schreef remlof het volgende:
Zucht, nou hier voor heksie nog een keer uit de goegelkesj:
[ http://www.badblog.nl/sexy_plaatjes/Blokken/2008/18-11-bier_klein_streepje_schaamhaar.jpg&t=1]afbeelding ]
Wat dan? Vertel!!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
sommige mensen zijn echt te dom om in een winkel te mogen staan, die moeten tegen zichzelf in bescherming genomen worden.
open er een topic over in klaagbakquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
sommige mensen zijn echt te dom om in een winkel te mogen staan, die moeten tegen zichzelf in bescherming genomen worden.
Het is niet echt een voordelige posequote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze hebt een beetje hangtietjes Remlof
Oeps, alweer boodschappen gedaan bij de Jumbo??quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga een abo afsluiten voor de tv. Kan ik 1) een module voor in de tv kopen of 2) een apart kastje erbij. Dat laatste wil ik liever niet maar optie 1 werkt mogelijk niet op mijn tv (m'n tv staat niet bij de geteste tv's). Na een hoop gesteggel komen we erop om eerst optie 1 te proberen, als dat niet lukt geld terug en dan kan optie 2 alsnog. Dit was vanmiddag om iets voor 6'en. Wanneer kan ik 't dan ophalen? Vanavond of morgen, mooi, ik kom vanavond wel ff.quote:
Klein beetje maar wel een streepjequote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze hebt een beetje hangtietjes Remlof
Je hebt toch al een Rekam kastje?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ga een abo afsluiten voor de tv. Kan ik 1) een module voor in de tv kopen of 2) een apart kastje erbij. Dat laatste wil ik liever niet maar optie 1 werkt mogelijk niet op mijn tv (m'n tv staat niet bij de geteste tv's). Na een hoop gesteggel komen we erop om eerst optie 1 te proberen, als dat niet lukt geld terug en dan kan optie 2 alsnog. Dit was vanmiddag om iets voor 6'en. Wanneer kan ik 't dan ophalen? Vanavond of morgen, mooi, ik kom vanavond wel ff.
Kom ik dus net daar aan. "Maar meneer, die module is uitverkocht, morgen komen de nieuwe". aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!
Nee mijn kabel (Rekam nu) gaat direct de tv in. Zonder smartcard.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:31 schreef Leandra het volgende:
Je hebt toch al een Rekam kastje?
Daar kan gewoon de Caiway-kaart in.
Bij ons gaat de kaart gewoon mee naar boven als ik op zondagavond BBC wil kijken en N. zomergasten wil zien.... dat laatste kan immers ook gewoon via de Rekam-instellingen.
Ja, maar hoe kon jij dan pas omroep Gelderland kijken??quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee mijn kabel (Rekam nu) gaat direct de tv in. Zonder smartcard.
Ja, dat is om dol van te worden. Tjemigquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ga een abo afsluiten voor de tv. Kan ik 1) een module voor in de tv kopen of 2) een apart kastje erbij. Dat laatste wil ik liever niet maar optie 1 werkt mogelijk niet op mijn tv (m'n tv staat niet bij de geteste tv's). Na een hoop gesteggel komen we erop om eerst optie 1 te proberen, als dat niet lukt geld terug en dan kan optie 2 alsnog. Dit was vanmiddag om iets voor 6'en. Wanneer kan ik 't dan ophalen? Vanavond of morgen, mooi, ik kom vanavond wel ff.
Kom ik dus net daar aan. "Maar meneer, die module is uitverkocht, morgen komen de nieuwe". aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!
Gewoon, op 46, alle functionaliteit van je kastje zit in m'n tv.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:33 schreef Leandra het volgende:
Ja, maar hoe kon jij dan pas omroep Gelderland kijken??
Toen Enschede kampioen was. Of keek je toen op de PC?
Ah okay, ik snap het, je hebt geen extern kastje nodig om digitaal te kijken via de Rekam omdat je TV zelf een digitale decoder heeft.....quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gewoon, op 46, alle functionaliteit van je kastje zit in m'n tv.
Ja heb basis + extra (a 3 euro geloof ik). Anders kreeg ik dat kastje er niet bij. Op zich hielp ze me wel prima, alleen vergat ze 1 dingquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:37 schreef Leandra het volgende:
Ah okay, ik snap het, je hebt geen extern kastje nodig om digitaal te kijken via de Rekam omdat je TV zelf een digitale decoder heeft.....
Dan zal hij dus ook een CI-slot hebben neem ik aan, lijkt me sterk dat het dan niet gaat werken, kwestie van de Caiway codes invoeren waar nu de Rekamcodes staan dus.
Wel handig om die Rekam codes bij de hand te houden trouwens, want het Caiway basispakket heeft weer niet de regionale omroepen
Mocht je voor het basispakket gegaan zijn.
Ik wissel de codes van de Rekam en Caiway inmiddels zo ongeveer out of the bluequote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja heb basis + extra (a 3 euro geloof ik). Anders kreeg ik dat kastje er niet bij. Op zich hielp ze me wel prima, alleen vergat ze 1 ding.
En ik heb geen rekam-codes, kwestie van kabel erin en 't werkt.
LOL, wij hebben er al twee.... het oude Rekamkastje en toen we een Caiway abo namen "gewonnen" hadden kregen we er een kastje bij, wel zo handig met een TV boven, vooral omdat de Rekaminstellingen ook nog gewoon werken.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh, ik dacht 't kastje nog wel aan jou te kunnen slijten voor een fijn prijsje. Helaas.
Het blijft niet diiiiiicht. Waar haalt iedereen dat toch vandaan!?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:19 schreef Laysa het volgende:
jaja ik wist dat het op slot zat, maar wist niet dat het dicht bleef
Ik mis het nietquote:
Dat zie je toch...van yvonnequote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het blijft niet diiiiiicht. Waar haalt iedereen dat toch vandaan!?
Quote van yvonne waar staat dat KLB nooit meer open gaat? Waar?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:23 schreef Laysa het volgende:
Dat zie je toch...van yvonne
* Wijst naar yvonne
In KLB als het weer open is. Zonder kutdownies.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:23 schreef Deisyy het volgende:
Waar moeten de kutpubertjes nu hun beklag doen?
Ik vond het af en toe wel grappig om te lezen
Ze (*schudt hoofd naar Yvonne) zegt ooit en eens.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik mis het niet
[..]
Dat zie je toch...van yvonne
* Wijst naar yvonne
dan ligt het dus aan degene die het er zo neergezet heeftquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, terwijl er dus letterlijk iets heel anders staat.
Hebben wel meer mensen last van
"KLB is voorlopig dicht, gaat weer open als IK dat wil"quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
dan ligt het dus aan degene die het er zo neergezet heeft
* wijst weer naar....
![]()
drama-panda makes dramaquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
"KLB is voorlopig dicht, gaat weer open als IK dat wil"
...
''WAAAAT WAAROM IS KLB VOOR ALTIJD GESLOTEN!?!!??!"_!
Nee ik zat gewoon niet op te letten hoorquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je had zeker verkeerd in de TV gids gelezen?![]()
![]()
Nee maar dat gaat nu vast eerdaags eens gebeurenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:31 schreef Deisyy het volgende:
Hebben jullie deze nieuwe nizza-koekjes al geprobeerd?![]()
[ afbeelding ]
Oh, hoor!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee ik zat gewoon niet op te letten hoor
Kung Fu Panda komt op tv...geen idee meer welke zender maar komt de hele tijd langs....en dan denk ik....jawel...aan Ianquote:
Vurrukkullukquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:32 schreef Laysa het volgende:
Nee maar dat gaat nu vast eerdaags eens gebeuren
Hihiquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
Kung Fu Panda komt op tv...geen idee meer welke zender maar komt de hele tijd langs....en dan denk ik....jawel...aan Ian
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Uhuh, dus doe ik het eigenlijk goed
Joh?!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Da's geen Panda, gekkie. Da's een kuiken
whehehe en ik las natuurlijk weer berenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:37 schreef Deisyy het volgende:
Mijn buren hebben ook een Panda![]()
Elke keer als buurvrouw, buurman, buurjongen en buurmeisje met zijn 4-en in de auto weggaan moet ik lachen, ze hebben alle 4 nogal last van overgewicht.
Het is geen gezicht, een Panda gevuld met buren
Dat lag dan waarschijnlijk ook aan yvonnequote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
whehehe en ik las natuurlijk weer beren
Kut mn cam stond aan?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:43 schreef Ian_Nick het volgende:
"Cyberpesten is laf, doe mee!"
Okee:
Laysa eet snot!1!!1![]()
![]()
Met of zonder moonlight?quote:
Zonder! Maar ja ik had ook overal de nightly versie van en de unstable builds. Dan loop je de kans dat het in de soep loopt uiteindelijk!quote:
quote:
Deed ik een uur eerder. Kip Cajun gegeten, goed heet, 't liep er een paar uur later zo weer uitquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Da's geinig, ik laat net een gigantische ruft
Er is toch ook verdomme weinig zo tevredenstellend als een robuuste export.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Deed ik een uur eerder. Kip Cajun gegeten, goed heet, 't liep er een paar uur later zo weer uit
Vooral bij een ander op het wit blinkende toiletquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Er is toch ook verdomme weinig zo tevredenstellend als een robuuste export.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vooral bij een ander op het wit blinkende toilet![]()
Dat zal d'r leren
Kut, dat is hardquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
Kankermuziek, maar 't klinkt wel lekker na een paar Irish koffie
Bij tijd en wijle schijt ik overal opquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Daar heb ik dus serieus moeite mee, ik kan echt niet schijten bij "anderen"
Goeie counterquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bij tijd en wijle schijt ik overal op
Ja natuurlijk, waarom niet...!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goeie counter
Was je nou serieus gekomen met een karretje?
Godver, ik heb nog voor zitten stellen om rotzooi te laten liggen als excuus om je te laten komenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, waarom niet...!
Ben blij dat ik kar
Nunspeet? Jezus fuckquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
Als je in Nunspeet bent doen we samen een biertje en lever ik een krat Jupiler af. Doe ik natuurlijk in die mooie Saab! Deal?
Die leest ook nooit de SC terug dus we zitten goudje goedquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
Mera hoeft er verder niets van te weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwah, mij ook, zittend op de motorkap, nonchalant met een peuk in de mondhoek, kijkend naar het sjouwen van jouquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Godver, ik heb nog voor zitten stellen om rotzooi te laten liggen als excuus om je te laten komenHad me hilarisch geleken
Ik heb lopen sjouwen als een keizer, daar valt niets over te zeggenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mwah, mij ook, zittend op de motorkap, nonchalant met een peuk in de mondhoek, kijkend naar het sjouwen van jou
Ja, is hier om de hoek hč, 14 minuten rijden. Lachen daar, veel inteeltmongolen te zien als je daar op een terras zitquote:
Hmmm, dat klinkt interessant...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, is hier om de hoek hč, 14 minuten rijden. Lachen daar, veel inteeltmongolen te zien als je daar op een terras zit
Het meiske heeft in mijn bijzijn alleen maar praktische en verstandige uitgaven gedaan, om heel eerlijk te zijnquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Daar zijn het meisjes voor, maandsalaris na maandsalaris wordt omgezet in prullen spullen
Raar dorp, veel grote auto's, dealers van de duurste merken, enorme huizen maar zwaar gereformeerd. Ik denk dat ik mij ook laat bekeren, 't schijnt op het eerste oog best rendabel te zijn.quote:
Dan koop je gewoon zo'n hutje, doet het nodige voor normale onderhouden en verkoopt over een jaar of 2 met winst.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Raar dorp, veel grote auto's, dealers van de duurste merken, enorme huizen maar zwaar gereformeerd. Ik denk dat ik mij ook laat bekeren, 't schijnt op het eerste oog best rendabel te zijn.
Ik voel mij ook een enorme kneus naast dat blonde meisje van de laatste dagen. Die is 45 en hoeft dus gewoon echt nooit meer te werkenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze doet het slimmer dan ik, denk ik
Ik ben al begonnen met bidden, eerst moet er een zeiljacht komenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan koop je gewoon zo'n hutje, doet het nodige voor normale onderhouden en verkoopt over een jaar of 2 met winst.
Geluk gehad of een "cunning brain"?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik voel mij ook een enorme kneus naast dat blonde meisje van de laatste dagen. Die is 45 en hoeft dus gewoon echt nooit meer te werken
Gewoon toch brains, x aantal bedrijfspanden in de verhuur, klaar is Kees, uitslapen geblazen, de rest van je leven.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geluk gehad of een "cunning brain"?
Ik heb daar zwaar respect voor, mensen die "toe weten te slaan" op het juiste moment en daar de verdiende vruchten van plukken.
Ja, prima, maar je moet ook ergens geld vandaan halen om in eerste instantie aan die panden te komen. Ik ken bijvoorbeeld een dame van eind 40 die al 10 jaar niets hoeft te doen omdat ze een soort netwerk van kinderopvang en dergelijken "bedrijven" heeft.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gewoon toch brains, x aantal bedrijfspanden in de verhuur, klaar is Kees, uitslapen geblazen, de rest van je leven.
Tsja, als je er eentje een tijdje hebt, dan gaat de rest wat gemakkelijker denk ik?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, prima, maar je moet ook ergens geld vandaan halen om in eerste instantie aan die panden te komen. Ik ken bijvoorbeeld een dame van eind 40 die al 10 jaar niets hoeft te doen omdat ze een soort netwerk van kinderopvang en dergelijken "bedrijven" heeft.
Maar ze heeft zich de eerste 15 jaar wel KAPODT moeten werken en daar een hoop voor moeten laten.
Dat is dan het type mens waarvan ik denk: je hebt de investering gedaan, de prijs kunnen betalen... dan verdien je het ook om nu ergens te mogen genieten van je opbrengsten
Ja, als je daar eenmaal bentquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Tsja, als je er eentje een tijdje hebt, dan gaat de rest wat gemakkelijker denk ik?
Dat zijn de leukstequote:Verder gewoon zakelijk hard zijn, ik kan dat niet, zij heeft er minder moeite mee. Tot nu toe privé wel erg lief, dat dan wel weer.
We zullen zien of het over een maand nog leuk isquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat zijn de leukstedie dat uit elkaar kunnen houden
Tjah, waarom zou je überhaupt overhaasten... De beginperiode van een "relatie" heeft een bepaalde unieke charme die je zo lang mogelijk zou moeten koesteren.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
We zullen zien of het over een maand nog leuk is![]()
* Loopt een stuk minder hard van stapel dan een tijdje geleden en heeft enige reserve
Die beginperiode kun je natuurlijk ook herhalen bij verschillende personen, met blijvende charme als resultaatquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tjah, waarom zou je überhaupt overhaasten... De beginperiode van een "relatie" heeft een bepaalde unieke charme die je zo lang mogelijk zou moeten koesteren.
Waar heb je deze opgedoken dan?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die beginperiode kun je natuurlijk ook herhalen bij verschillende personen, met blijvende charme als resultaat![]()
Nou ja, gelukkig steek ik zo echt niet in elkaar![]()
Ik vind het trouwens best wel lastig, want ik behoed mij ervoor om profiteur te zijn en dat houdt in dat ik af moet gaan haken na de eerste week van iedere maand, want budgettair niet haalbaar voor mij.
Maar..........ze is dus wel erg leuk
Daar heb ik de RLS SC voorquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dating site. Man, als je dat zou willen, dan kun je iedere dag daten via die sites.
Misschien juist wel? Omdat dan niemand in eerste instantie weet dat ze welvarend zijn en geld bij contact dan geen rol speelt?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar heb ik de RLS SC voor![]()
Maar wat doet zo'n welvarende vrouw op zo'n datingsite, zou ik me dan afvragen
Oeh, sluwquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Misschien juist wel? Omdat dan niemand in eerste instantie weet dat ze welvarend zijn en geld bij contact dan geen rol speelt?
Ik woon met haar samen, als het fout gaat heb ik een stuk meer aan mijn hoofd dan Fok!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jep, totdat het fout gaat, dan ben je mooi klaar hier op Fok! en de voorlopig de klos.
Of door schade en schande wijs geworden.quote:
Ik roep al jaren dat ik het niet met Fokkers doe. Tot nu toe is mij dat goed gelukt. Of het ooit zo blijft weet ik niet, maar het principe hou ik vast.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik woon met haar samen, als het fout gaat heb ik een stuk meer aan mijn hoofd dan Fok!Maar voorlopig is ze met de dag leuker
En ik ben in mijn korte lifespan nog nooit ergens zo zeker van geweest als van dat tussen mij en Meer
Dus ik denk voorlopig dat ik me geen zorgen hoef te maken
Sommige dingen heb je niet in de hand hčquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik roep al jaren dat ik het niet met Fokkers doe. Tot nu toe is mij dat goed gelukt. Of het ooit zo blijft weet ik niet, maar het principe hou ik vast.
Dan ga je toch wat anders doen wat ook lekker weer vereist? Stukje fietsen ofzo?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:34 schreef Copycat het volgende:
Zou vanavond naar de buitenbios gaan met een vriend van me. Eerst daar een hapje eten en dan aanschuiven voor de film.
Maar deze vriend heeft de laatste jaren enorme rugproblemen (fijn als buitenschilder) en nu heeft ie een nieuwe therapie: Niet Zitten.
Een week lang mag hij niet zitten. Dat gaat 'm niet worden vanavond.
Is het eindelijk lekker weer.
Toch een goedemorgen!
doe mij ook maar eenquote:
Nee, je moet beter je best doen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
![]()
* De_Kardinaal *klaagt als een bejaarde*
Vroeger kon je tenminste nog een streep zetten onder het verleden!quote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:44 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mis KLB in mijn rondje.
Gewoon een streep onder heel KLB!!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vroeger kon je tenminste nog een streep zetten onder het verleden!
Dus ik hoef geen avondeten mee te nemen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
Net getrakteerd op de zaak en heb een stuk of 15 worstenbroodjes overLiefhebbers?
Fietsen --- uiteten, bioscoopje, bier ....quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dan ga je toch wat anders doen wat ook lekker weer vereist? Stukje fietsen ofzo?
Hihi...dat tussenstreepjequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Fietsen --- uiteten, bioscoopje, bier ....
We stellen het wel uit
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:55 schreef Noek het volgende:
[..]
Gewoon een streep onder heel KLB!!![]()
[ afbeelding ]
Terechte klacht damned!
Mijn mislukte streepgrap van gisteravond sloeg hier op:quote:
Vier strepen is zes strepen bagger.quote:De betekenis van het aantal strepen cocaine is het werkelijke gehalte cocaine. Coke wordt meestal versneden met een smakeloos witte poedersubstantie. negen strepen coke met 1 streep versnijdsel om op 10 totaal te komen(=100%).
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn mislukte streepgrap van gisteravond sloeg hier op:
[..]
Vier strepen is zes strepen bagger.
Ik vond het wel zeer egoďstisch. Maar vier strepen mag je sowieso houdenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:05 schreef Laysa het volgende:
en ik dacht dat je die van mijn eigen lijn niet kon waarderen....
Ik snap hier echt geen hol van, maar dat zal komen omdat ik geen koffie heb, verdomme.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn mislukte streepgrap van gisteravond sloeg hier op:
[..]
Vier strepen is zes strepen bagger.
Hihiquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vond het wel zeer egoďstisch. Maar vier strepen mag je sowieso houden.
Vier strepen cocaďne is 4/10e coke en 6/10e versnijdingsspul. Manitol of codeďne bijvoorbeeld. Of rattengif.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik snap hier echt geen hol van, maar dat zal komen omdat ik geen koffie heb, verdomme.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vier strepen cocaďne is 4/10e coke en 6/10e versnijdingsspul. Manitol of codeďne bijvoorbeeld. Of rattengif.
Dan doe maar codeďne das meteen fijn tegen de prikkelhoest!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vier strepen cocaďne is 4/10e coke en 6/10e versnijdingsspul. Manitol of codeďne bijvoorbeeld. Of rattengif.
Negen strepen cocaďne is ook niet echt prettig. Dan ga je stuiteren als een malle.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Serieus?
Wie doet dat nog zijn neus in dan!? Dat klinkt als een enkeltje Michael Jackson
CokyCat!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Negen strepen cocaďne is ook niet echt prettig. Dan ga je stuiteren als een malle.
Pure coke wordt sowieso van vreemde ingrediënten gemaakt, zoals benzine. Maar ja, die rush hč, dat I'm king of the world gevoel!
Maar dat was eensch. Lang geleden. Gelukkig.
Hm, ik ga maar gewoon even tevreden zitten zijn met het feit dat ik nog nooit coke naar binnen heb gewerktquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Negen strepen cocaďne is ook niet echt prettig. Dan ga je stuiteren als een malle.
Pure coke wordt sowieso van vreemde ingrediënten gemaakt, zoals benzine. Maar ja, die rush hč, dat I'm king of the world gevoel!
Maar dat was eensch. Lang geleden. Gelukkig.
Hoef je het niet meer te versnijden, maar kan je er ballekes van kneden om te snuiven!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:19 schreef Ian_Nick het volgende: Zou het bij mij nou ook harder werken omdat ik zo'n gigantische jodengok heb?
Maar goed dat het niet meer in je favoriete drankje zit dan he?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hm, ik ga maar gewoon even tevreden zitten zijn met het feit dat ik nog nooit coke naar binnen heb gewerktBenzine?
Ik weet er dus ook serieus weinig vanaf, zoals te merken isZou het bij mij nou ook harder werken omdat ik zo'n gigantische jodengok heb?
Dan dronk ik liever 7-up!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Maar goed dat het niet meer in je favoriete drankje zit dan he?
Bedoel je nu de heerlijke en verfrissende drank waar het zonnetje pas écht van gaat schijnen: Coca Cola©?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bedoel je nu de heerlijke en verfrissende drank waar het zonnetje pas écht van gaat schijnen: Coca Cola©?
quote:De naam Coca-Cola is afkomstig van de cocaplant voor het stimulerende effect en kolanoten voor de smaak.
wikiquote:In de oorspronkelijke vorm bevatte Coca-Cola een zeer kleine hoeveelheid cocaďne uit de cocablaadjes. Daarom wordt Coca-Cola ook wel afgekort als coke. Pemberton nam dit idee over van het Franse drankje Vin Mariani. Vanaf het begin van de 20e eeuw werden de bladen voorbehandeld om de cocaďne te verwijderen. De hoeveelheid cafeďne werd toen eveneens verminderd. Het cafeďnegehalte is nu beduidend minder dan dat van koffie en thee. Er bestaat ook een variant geheel zonder (cafeďnevrije cola).
Zanik niet zo.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:32 schreef Jian het volgende:
Gaat er iemand nog wat zinnigs posten vandaag?
The HIghlander staat op de agenda, die ga ik denk ik weekend weer eens kijken. Ik moet die serie met Duncan ook nog een keer downloaden trouwens.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Zanik niet zo.
Heb je The Highlander alweer gekeken?
Ik heb 2012 gezien en nu wil ik mijn 151 minuten terug. De tering zeg, zo slecht zie je ze zelden.
quote:Peter R. de Vries gearresteerd in Australië
PERTH - Peter R. de Vries is vrijdagmiddag rond 16.15 uur lokale tijd samen met een medewerkster van zijn programma gearresteerd in de Australische stad Perth. Dat heeft zijn naaste collega Kees van der Spek aan het ANP laten weten.
Mooie kick, hep ie van Brian geleerdquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:36 schreef Noek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voel me ook gelijk rot. Sorry hoor Jianneke stroop in 't kanneke.
Die boom lijkt compleet doodgeknuffeldquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:39 schreef Noek het volgende:
Ik ben heel erg tegen geweld. Echt enorm hoor, ben enorm hippie.
[ afbeelding ]
Vertel nog eens een keer wat zo stom is aan een iPad!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:32 schreef Jian het volgende:
Gaat er iemand nog wat zinnigs posten vandaag?
Dat dacht ik dus ook gelijkquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Mooie kick, hep ie van Brian geleerd
Zouden ze 'm willen houden?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
Goedemiddag, mooi wel....of zoiets
[..]
Mietje!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:38 schreef Jian het volgende:
[..]
The HIghlander staat op de agenda, die ga ik denk ik weekend weer eens kijken. Ik moet die serie met Duncan ook nog een keer downloaden trouwens.
2012 heb ik niet eens afgekeken, echt niet
Ik zie 'm in ieder geval zitten, met z'n mondhoeken vet naar beneden en schermend met Moskodingesquote:
Ik probeer je gewoon te beschermen tegen jezelf, opdat je over een halfjaar geen spijt hebt als haren op je hoofd. Dat zou je moeten waarderenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vertel nog eens een keer wat zo stom is aan een iPad!
Ga ik ondertussen de hond uitlaten.
Mission failed. Please retreat from my lifestyle en money clip.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:42 schreef Jian het volgende:
Ik probeer je gewoon te beschermen tegen jezelf, opdat je over een halfjaar geen spijt hebt als haren op je hoofd. Dat zou je moeten waarderen
Ik hoop dat ie een vochtige klote cel zit, met ratten enzo en dat ie moet poepen op dezelfde emmer als waarin ie z'n waterrantsoen krijgt.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zie 'm in ieder geval zitten, met z'n mondhoeken vet naar beneden en schermend met Moskodinges
Ah fak! (vin'k mooi om te zeggen)quote:
Spijt is wat de koe schijt.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik probeer je gewoon te beschermen tegen jezelf, opdat je over een halfjaar geen spijt hebt als haren op je hoofd. Dat zou je moeten waarderen
Zelf wetenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mission failed. Please retreat from my lifestyle en money clip.
Helemaal zelluf gedaanquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Toch nog geholpen door de huisarts?
Één keer hard tegen de andere kant van het hoofd swaffelen en voila!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Toch nog geholpen door de huisarts?
Daar zit het al een eeuw niet meer in, de kans dat er nog iemand leeft die Coca-Cola® heeft gedronken waar het nog wel inzat is dus te verwaarlozen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat van neef Harry van Vlemmix niet meer, die is aan één kant doof, permanent, las ik gisterenquote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Één keer hard tegen de andere kant van het hoofd swaffelen en voila!
Goed johquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Helemaal zelluf gedaan![]()
Een paar dagen gedruppeld en gisteravond zelf uitgespoten
Hij zit in Australië niet in Bankok.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie een vochtige klote cel zit, met ratten enzo en dat ie moet poepen op dezelfde emmer als waarin ie z'n waterrantsoen krijgt.
dat geldt alleen voor de braille-versie.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zelf weten![]()
Het schijnt in ieder geval wel zo te zijn dat je alles nog goed op zo'n ding kan zien ongeacht de licht inval![]()
Nah, ik ben de Groote Anti iPad in het dagelijks leven, maar dát schijnen ze echt netjes te hebben opgelost.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:54 schreef Jian het volgende:
[..]
dat geldt alleen voor de braille-versie.
Ze kunnen hem toch uitleveren aan Thailand, gewoon omdat het kanquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij zit in Australië niet in Bankok.
Je krijgt er nu een parasolletje bij?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nah, ik ben de Groote Anti iPad in het dagelijks leven, maar dát schijnen ze echt netjes te hebben opgelost.
Een iShadequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Je krijgt er nu een parasolletje bij?
Dat is voor iedereen de reden dat ze dat ding willen, om tof te kunnen doen met hun veel te dure, overbodige bullshit productquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:58 schreef CarOnline het volgende:
iPad, ik twijfel ook. Maar ik denk echt dat ik er niks mee ga doen. En dat ik hem alleen wil hebben zodat ik kan zeggen: 'Ja, want toen keek ik op mn iPad..' ofzo.
Ja, psies. En dat vind ik ook weer een beetje jammer.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat is voor iedereen de reden dat ze dat ding willen, om tof te kunnen doen met hun veel te dure, overbodige bullshit product
Ipad Future!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Fucking hellWat is nou de laatste keer dat je ergens stond en dacht: "Godver, nu kon ik écht goed een uit de kluiten gewassen iPhone gebruiken waar je NIET mee kan bellen!
"
_!_!_!
Zoals Ian waarschijnlijk zou zeggenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jeetje, al die jaren al die risco-plekken en dan tijdens zijn vakantie in NL overlijden
Edit.... nou zat ik serieus al te typen wat wij gisteren gegeten hebben, en erg lekker was, toen ik me halverwege realiseerde dat het nogal grappig is als iemand die nog geen water kan koken zonder het recept erbij te hebben aan een kok diner-suggesties gaat doenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja, kut hoor van Conny, maar ondertussen weet ik toch verdomme nogsteeds niet wat we vanavond gaan eten
Dat boeit niet, zeg nou maarquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Edit.... nou zat ik serieus al te typen wat wij gisteren gegeten hadden, en erg lekker was, toen ik me halverwege realiseerde dat het nogal grappig is als iemand die nog geen water kan koken zonder het recept erbij te hebben aan een kok diner-suggesties gaat doen![]()
Te koop iLadaquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Moet toch lachen zijn als je álle shit kan verkopen door er een lowercase i voor te zetten
Gebakken krieltjes, sla, bal gehaktquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja, kut hoor van Conny, maar ondertussen weet ik toch verdomme nogsteeds niet wat we vanavond gaan eten
Met de échte RETRO LOOK!!1!1!!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Te koop iLada
¤ 12000,00
Bijna reflecterende ruiten
Carkit-voorbereid
[ link | afbeelding ]
Oh, da's wel een idee eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gebakken krieltjes, sla, bal gehakt
Óók een goeie...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:20 schreef Leandra het volgende:
Noedels in water gekookt en ondertussen kipblokjes en wokgroenten (exelent, met cantarellen) in de wokpan, daarna de hele bups bij elkaar in de wok en oester-woksaus er overheen.....
Simpel en toch gezond.
Is alquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Conny Mus overleden
En hop! De KLBkutnerds lopen vrij rond...
Rechtennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Ja.... dat klinkt ook heerlijkquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gebakken krieltjes, sla, bal gehakt
Ik dus ook niet, ik ga wel even kijken wat ze hebben liggenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja.... dat klinkt ook heerlijk![]()
Al eeuwen geen bal gehakt meer gehad trouwens
Je moest eens weten wat het met mij doetquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik word er een beetje vochtig van als je zo tekeer gaat in een topic
Het ook nogal een opgave om zo überintelligent over te komen als jijquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee jij niet natuurlijk, ik ga heus niet het onmogelijke van je vragen, ik ben geen lul ofzo
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:29 schreef hondjes het volgende:
Wat krijgen we nu weer, kan ik niet reageren
Kom je toch hier etenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:31 schreef hondjes het volgende:
OHHHHHHHHHHHHHHH, nu weer wel.
,
Die C.Mus , wat erg....
Ik wil gehaktbal, maar Spanje en gehakt. zal wel niets worden.
Voor mij nietquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het ook nogal een opgave om zo überintelligent over te komen als jij
*ruimt extra bordje en bestek weer afquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:32 schreef hondjes het volgende:
Weer 1700 km terug, ben blij dat ik er ben...
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
*ruimt extra bordje en bestek weer af
Ik ga wel boodschappen doenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Doe niet, al was het alleen maar om de schijn te vermijden .....
Ze hebben toch wel gehakt in Spanje ?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:31 schreef hondjes het volgende:
OHHHHHHHHHHHHHHH, nu weer wel.
,
Die C.Mus , wat erg....
Ik wil gehaktbal, maar Spanje en gehakt. zal wel niets worden.
Hč hč, eindelijk een medestander heeftquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik dus ook niet, ik ga wel even kijken wat ze hebben liggenIk moet trouwens zeggen dat ik de Super de Boer wel een ontzettend fijne winkel begin te vinden
quote:Nederlandse hersendood na ongeluk in Brugge
BRUSSEL - Een 19-jarige vrouw uit Sluis is donderdagavond in het naburige Vlaamse Brugge zwaargewond geraakt bij een verkeersongeluk waarbij een auto en een quad betrokken waren. De vrouw is hersendood verklaard. Dat heeft het parket van Brugge vrijdag bekendgemaakt.
Volgens mij niet, Conny Mus deed de laatste jaren vrijwel uitsluitend Midden-Oosten.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
Was Conny ook niet bij dat drama in Georgië (of waar was het, waar die cameraman een raket op z'n knar kreeg) vorig jaar of twee jaar geleden?
Ja, en herhaal dat nog eens waar je 45-jarige met Saab Cabrio die niet meer hoeft te werken bijzitquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dat zijn ze toch al bij geboorte![]()
![]()
[..]
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en herhaal dat nog eens waar je 45-jarige met Saab Cabrio die niet meer hoeft te werken bijzit
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dat zijn ze toch al bij geboorte![]()
![]()
[..]
Ja, of ze heeft gewoon een hekel aan autorijden en vindt het wel makkelijk dat ze nu een chauffeur heeft die zo op haar auto geilt dat ze zeker weet dat hij er voorzichtig mee zal doenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zij is wel weer net iets slimmer. Heb haar verteld dat ik een vette, dikke, grote penis krijg van rijden in zo'n ding. En nu moet ik dus altijd rijden
Gisteren de 200 km per uur aangetikt op de A28, hoezo voorzichtigquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, of ze heeft gewoon een hekel aan autorijden en vindt het wel makkelijk dat ze nu een chauffeur heeft die zo op haar auto geilt dat ze zeker weet dat hij er voorzichtig mee zal doen
Mooi, wij gaan lekker eten vanavondquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat ik niet begrijp is dat ze 'hersendood' 'zwaargewond' noemen...
Terwijl dat de enige vereiste is om organen te kunnen oogsten, zegmaar
Ow, wat heb je geoogst? Billetjes? Lever?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mooi, wij gaan lekker eten vanavond
Ik zou het ook eerder gehandicapt noemenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat ik niet begrijp is dat ze 'hersendood' 'zwaargewond' noemen...
Terwijl dat de enige vereiste is om organen te kunnen oogsten, zegmaar
Je hebt trouwens mailquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mooi, wij gaan lekker eten vanavond
Hihi, dat zie je vanzelf!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ow, wat heb je geoogst? Billetjes? Lever?
Saab, born from jetsquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gisteren de 200 km per uur aangetikt op de A28, hoezo voorzichtig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |