dan ligt het dus aan degene die het er zo neergezet heeftquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, terwijl er dus letterlijk iets heel anders staat.
Hebben wel meer mensen last van
"KLB is voorlopig dicht, gaat weer open als IK dat wil"quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
dan ligt het dus aan degene die het er zo neergezet heeft
* wijst weer naar....
![]()
drama-panda makes dramaquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
"KLB is voorlopig dicht, gaat weer open als IK dat wil"
...
''WAAAAT WAAROM IS KLB VOOR ALTIJD GESLOTEN!?!!??!"_!
Nee ik zat gewoon niet op te letten hoorquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je had zeker verkeerd in de TV gids gelezen?![]()
![]()
Nee maar dat gaat nu vast eerdaags eens gebeurenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:31 schreef Deisyy het volgende:
Hebben jullie deze nieuwe nizza-koekjes al geprobeerd?![]()
[ afbeelding ]
Oh, hoor!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee ik zat gewoon niet op te letten hoor
Kung Fu Panda komt op tv...geen idee meer welke zender maar komt de hele tijd langs....en dan denk ik....jawel...aan Ianquote:
Vurrukkullukquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:32 schreef Laysa het volgende:
Nee maar dat gaat nu vast eerdaags eens gebeuren
Hihiquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
Kung Fu Panda komt op tv...geen idee meer welke zender maar komt de hele tijd langs....en dan denk ik....jawel...aan Ian
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Uhuh, dus doe ik het eigenlijk goed
Joh?!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Da's geen Panda, gekkie. Da's een kuiken
whehehe en ik las natuurlijk weer berenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:37 schreef Deisyy het volgende:
Mijn buren hebben ook een Panda![]()
Elke keer als buurvrouw, buurman, buurjongen en buurmeisje met zijn 4-en in de auto weggaan moet ik lachen, ze hebben alle 4 nogal last van overgewicht.
Het is geen gezicht, een Panda gevuld met buren
Dat lag dan waarschijnlijk ook aan yvonnequote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
whehehe en ik las natuurlijk weer beren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |