LOL, wij hebben er al twee.... het oude Rekamkastje en toen we een Caiway abo namen "gewonnen" hadden kregen we er een kastje bij, wel zo handig met een TV boven, vooral omdat de Rekaminstellingen ook nog gewoon werken.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh, ik dacht 't kastje nog wel aan jou te kunnen slijten voor een fijn prijsje. Helaas.
Het blijft niet diiiiiicht. Waar haalt iedereen dat toch vandaan!?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:19 schreef Laysa het volgende:
jaja ik wist dat het op slot zat, maar wist niet dat het dicht bleef
Ik mis het nietquote:
Dat zie je toch...van yvonnequote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het blijft niet diiiiiicht. Waar haalt iedereen dat toch vandaan!?
Quote van yvonne waar staat dat KLB nooit meer open gaat? Waar?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:23 schreef Laysa het volgende:
Dat zie je toch...van yvonne
* Wijst naar yvonne
In KLB als het weer open is. Zonder kutdownies.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:23 schreef Deisyy het volgende:
Waar moeten de kutpubertjes nu hun beklag doen?
Ik vond het af en toe wel grappig om te lezen
Ze (*schudt hoofd naar Yvonne) zegt ooit en eens.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik mis het niet
[..]
Dat zie je toch...van yvonne
* Wijst naar yvonne
dan ligt het dus aan degene die het er zo neergezet heeftquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, terwijl er dus letterlijk iets heel anders staat.
Hebben wel meer mensen last van
"KLB is voorlopig dicht, gaat weer open als IK dat wil"quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
dan ligt het dus aan degene die het er zo neergezet heeft
* wijst weer naar....
![]()
drama-panda makes dramaquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
"KLB is voorlopig dicht, gaat weer open als IK dat wil"
...
''WAAAAT WAAROM IS KLB VOOR ALTIJD GESLOTEN!?!!??!"_!
Nee ik zat gewoon niet op te letten hoorquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je had zeker verkeerd in de TV gids gelezen?![]()
![]()
Nee maar dat gaat nu vast eerdaags eens gebeurenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:31 schreef Deisyy het volgende:
Hebben jullie deze nieuwe nizza-koekjes al geprobeerd?![]()
[ afbeelding ]
Oh, hoor!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee ik zat gewoon niet op te letten hoor
Kung Fu Panda komt op tv...geen idee meer welke zender maar komt de hele tijd langs....en dan denk ik....jawel...aan Ianquote:
Vurrukkullukquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:32 schreef Laysa het volgende:
Nee maar dat gaat nu vast eerdaags eens gebeuren
Hihiquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
Kung Fu Panda komt op tv...geen idee meer welke zender maar komt de hele tijd langs....en dan denk ik....jawel...aan Ian
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Uhuh, dus doe ik het eigenlijk goed
Joh?!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Da's geen Panda, gekkie. Da's een kuiken
whehehe en ik las natuurlijk weer berenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:37 schreef Deisyy het volgende:
Mijn buren hebben ook een Panda![]()
Elke keer als buurvrouw, buurman, buurjongen en buurmeisje met zijn 4-en in de auto weggaan moet ik lachen, ze hebben alle 4 nogal last van overgewicht.
Het is geen gezicht, een Panda gevuld met buren
Dat lag dan waarschijnlijk ook aan yvonnequote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
whehehe en ik las natuurlijk weer beren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |