Kut mn cam stond aan?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:43 schreef Ian_Nick het volgende:
"Cyberpesten is laf, doe mee!"
Okee:
Laysa eet snot!1!!1![]()
![]()
Met of zonder moonlight?quote:
Zonder! Maar ja ik had ook overal de nightly versie van en de unstable builds. Dan loop je de kans dat het in de soep loopt uiteindelijk!quote:
quote:
Deed ik een uur eerder. Kip Cajun gegeten, goed heet, 't liep er een paar uur later zo weer uitquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Da's geinig, ik laat net een gigantische ruft
Er is toch ook verdomme weinig zo tevredenstellend als een robuuste export.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Deed ik een uur eerder. Kip Cajun gegeten, goed heet, 't liep er een paar uur later zo weer uit
Vooral bij een ander op het wit blinkende toiletquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Er is toch ook verdomme weinig zo tevredenstellend als een robuuste export.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Vooral bij een ander op het wit blinkende toilet![]()
Dat zal d'r leren
Kut, dat is hardquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
Kankermuziek, maar 't klinkt wel lekker na een paar Irish koffie
Bij tijd en wijle schijt ik overal opquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Daar heb ik dus serieus moeite mee, ik kan echt niet schijten bij "anderen"
Goeie counterquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bij tijd en wijle schijt ik overal op
Ja natuurlijk, waarom niet...!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goeie counter
Was je nou serieus gekomen met een karretje?
Godver, ik heb nog voor zitten stellen om rotzooi te laten liggen als excuus om je te laten komenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, waarom niet...!
Ben blij dat ik kar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |