Zanik niet zo.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:32 schreef Jian het volgende:
Gaat er iemand nog wat zinnigs posten vandaag?
The HIghlander staat op de agenda, die ga ik denk ik weekend weer eens kijken. Ik moet die serie met Duncan ook nog een keer downloaden trouwens.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Zanik niet zo.
Heb je The Highlander alweer gekeken?
Ik heb 2012 gezien en nu wil ik mijn 151 minuten terug. De tering zeg, zo slecht zie je ze zelden.
quote:Peter R. de Vries gearresteerd in Australië
PERTH - Peter R. de Vries is vrijdagmiddag rond 16.15 uur lokale tijd samen met een medewerkster van zijn programma gearresteerd in de Australische stad Perth. Dat heeft zijn naaste collega Kees van der Spek aan het ANP laten weten.
Mooie kick, hep ie van Brian geleerdquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:36 schreef Noek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voel me ook gelijk rot. Sorry hoor Jianneke stroop in 't kanneke.
Die boom lijkt compleet doodgeknuffeldquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:39 schreef Noek het volgende:
Ik ben heel erg tegen geweld. Echt enorm hoor, ben enorm hippie.
[ afbeelding ]
Vertel nog eens een keer wat zo stom is aan een iPad!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:32 schreef Jian het volgende:
Gaat er iemand nog wat zinnigs posten vandaag?
Dat dacht ik dus ook gelijkquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Mooie kick, hep ie van Brian geleerd
Zouden ze 'm willen houden?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
Goedemiddag, mooi wel....of zoiets
[..]
Mietje!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:38 schreef Jian het volgende:
[..]
The HIghlander staat op de agenda, die ga ik denk ik weekend weer eens kijken. Ik moet die serie met Duncan ook nog een keer downloaden trouwens.
2012 heb ik niet eens afgekeken, echt niet
Ik zie 'm in ieder geval zitten, met z'n mondhoeken vet naar beneden en schermend met Moskodingesquote:
Ik probeer je gewoon te beschermen tegen jezelf, opdat je over een halfjaar geen spijt hebt als haren op je hoofd. Dat zou je moeten waarderenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vertel nog eens een keer wat zo stom is aan een iPad!
Ga ik ondertussen de hond uitlaten.
Mission failed. Please retreat from my lifestyle en money clip.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:42 schreef Jian het volgende:
Ik probeer je gewoon te beschermen tegen jezelf, opdat je over een halfjaar geen spijt hebt als haren op je hoofd. Dat zou je moeten waarderen
Ik hoop dat ie een vochtige klote cel zit, met ratten enzo en dat ie moet poepen op dezelfde emmer als waarin ie z'n waterrantsoen krijgt.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zie 'm in ieder geval zitten, met z'n mondhoeken vet naar beneden en schermend met Moskodinges
Ah fak! (vin'k mooi om te zeggen)quote:
Spijt is wat de koe schijt.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik probeer je gewoon te beschermen tegen jezelf, opdat je over een halfjaar geen spijt hebt als haren op je hoofd. Dat zou je moeten waarderen
Zelf wetenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mission failed. Please retreat from my lifestyle en money clip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |