The HIghlander staat op de agenda, die ga ik denk ik weekend weer eens kijken. Ik moet die serie met Duncan ook nog een keer downloaden trouwens.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Zanik niet zo.
Heb je The Highlander alweer gekeken?
Ik heb 2012 gezien en nu wil ik mijn 151 minuten terug. De tering zeg, zo slecht zie je ze zelden.
quote:Peter R. de Vries gearresteerd in Australië
PERTH - Peter R. de Vries is vrijdagmiddag rond 16.15 uur lokale tijd samen met een medewerkster van zijn programma gearresteerd in de Australische stad Perth. Dat heeft zijn naaste collega Kees van der Spek aan het ANP laten weten.
Mooie kick, hep ie van Brian geleerdquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:36 schreef Noek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voel me ook gelijk rot. Sorry hoor Jianneke stroop in 't kanneke.
Die boom lijkt compleet doodgeknuffeldquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:39 schreef Noek het volgende:
Ik ben heel erg tegen geweld. Echt enorm hoor, ben enorm hippie.
[ afbeelding ]
Vertel nog eens een keer wat zo stom is aan een iPad!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:32 schreef Jian het volgende:
Gaat er iemand nog wat zinnigs posten vandaag?
Dat dacht ik dus ook gelijkquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Mooie kick, hep ie van Brian geleerd
Zouden ze 'm willen houden?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
Goedemiddag, mooi wel....of zoiets
[..]
Mietje!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:38 schreef Jian het volgende:
[..]
The HIghlander staat op de agenda, die ga ik denk ik weekend weer eens kijken. Ik moet die serie met Duncan ook nog een keer downloaden trouwens.
2012 heb ik niet eens afgekeken, echt niet
Ik zie 'm in ieder geval zitten, met z'n mondhoeken vet naar beneden en schermend met Moskodingesquote:
Ik probeer je gewoon te beschermen tegen jezelf, opdat je over een halfjaar geen spijt hebt als haren op je hoofd. Dat zou je moeten waarderenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vertel nog eens een keer wat zo stom is aan een iPad!
Ga ik ondertussen de hond uitlaten.
Mission failed. Please retreat from my lifestyle en money clip.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:42 schreef Jian het volgende:
Ik probeer je gewoon te beschermen tegen jezelf, opdat je over een halfjaar geen spijt hebt als haren op je hoofd. Dat zou je moeten waarderen
Ik hoop dat ie een vochtige klote cel zit, met ratten enzo en dat ie moet poepen op dezelfde emmer als waarin ie z'n waterrantsoen krijgt.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zie 'm in ieder geval zitten, met z'n mondhoeken vet naar beneden en schermend met Moskodinges
Ah fak! (vin'k mooi om te zeggen)quote:
Spijt is wat de koe schijt.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik probeer je gewoon te beschermen tegen jezelf, opdat je over een halfjaar geen spijt hebt als haren op je hoofd. Dat zou je moeten waarderen
Zelf wetenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mission failed. Please retreat from my lifestyle en money clip.
Helemaal zelluf gedaanquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Toch nog geholpen door de huisarts?
Één keer hard tegen de andere kant van het hoofd swaffelen en voila!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Toch nog geholpen door de huisarts?
Daar zit het al een eeuw niet meer in, de kans dat er nog iemand leeft die Coca-Cola® heeft gedronken waar het nog wel inzat is dus te verwaarlozen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Maar goed dat het niet meer in je favoriete drankje zit dan he?
Dat van neef Harry van Vlemmix niet meer, die is aan één kant doof, permanent, las ik gisterenquote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Één keer hard tegen de andere kant van het hoofd swaffelen en voila!
Goed johquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Helemaal zelluf gedaan![]()
Een paar dagen gedruppeld en gisteravond zelf uitgespoten
Hij zit in Australië niet in Bankok.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie een vochtige klote cel zit, met ratten enzo en dat ie moet poepen op dezelfde emmer als waarin ie z'n waterrantsoen krijgt.
dat geldt alleen voor de braille-versie.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zelf weten![]()
Het schijnt in ieder geval wel zo te zijn dat je alles nog goed op zo'n ding kan zien ongeacht de licht inval![]()
Nah, ik ben de Groote Anti iPad in het dagelijks leven, maar dát schijnen ze echt netjes te hebben opgelost.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:54 schreef Jian het volgende:
[..]
dat geldt alleen voor de braille-versie.
Ze kunnen hem toch uitleveren aan Thailand, gewoon omdat het kanquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij zit in Australië niet in Bankok.
Je krijgt er nu een parasolletje bij?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nah, ik ben de Groote Anti iPad in het dagelijks leven, maar dát schijnen ze echt netjes te hebben opgelost.
Een iShadequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Je krijgt er nu een parasolletje bij?
Dat is voor iedereen de reden dat ze dat ding willen, om tof te kunnen doen met hun veel te dure, overbodige bullshit productquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:58 schreef CarOnline het volgende:
iPad, ik twijfel ook. Maar ik denk echt dat ik er niks mee ga doen. En dat ik hem alleen wil hebben zodat ik kan zeggen: 'Ja, want toen keek ik op mn iPad..' ofzo.
Ja, psies. En dat vind ik ook weer een beetje jammer.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat is voor iedereen de reden dat ze dat ding willen, om tof te kunnen doen met hun veel te dure, overbodige bullshit product
Ipad Future!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Fucking hellWat is nou de laatste keer dat je ergens stond en dacht: "Godver, nu kon ik écht goed een uit de kluiten gewassen iPhone gebruiken waar je NIET mee kan bellen!
"
_!_!_!
Zoals Ian waarschijnlijk zou zeggenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jeetje, al die jaren al die risco-plekken en dan tijdens zijn vakantie in NL overlijden
Edit.... nou zat ik serieus al te typen wat wij gisteren gegeten hebben, en erg lekker was, toen ik me halverwege realiseerde dat het nogal grappig is als iemand die nog geen water kan koken zonder het recept erbij te hebben aan een kok diner-suggesties gaat doenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja, kut hoor van Conny, maar ondertussen weet ik toch verdomme nogsteeds niet wat we vanavond gaan eten
Dat boeit niet, zeg nou maarquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Edit.... nou zat ik serieus al te typen wat wij gisteren gegeten hadden, en erg lekker was, toen ik me halverwege realiseerde dat het nogal grappig is als iemand die nog geen water kan koken zonder het recept erbij te hebben aan een kok diner-suggesties gaat doen![]()
Te koop iLadaquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Moet toch lachen zijn als je álle shit kan verkopen door er een lowercase i voor te zetten
Gebakken krieltjes, sla, bal gehaktquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja, kut hoor van Conny, maar ondertussen weet ik toch verdomme nogsteeds niet wat we vanavond gaan eten
Met de échte RETRO LOOK!!1!1!!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Te koop iLada
¤ 12000,00
Bijna reflecterende ruiten
Carkit-voorbereid
[ link | afbeelding ]
Oh, da's wel een idee eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gebakken krieltjes, sla, bal gehakt
Óók een goeie...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:20 schreef Leandra het volgende:
Noedels in water gekookt en ondertussen kipblokjes en wokgroenten (exelent, met cantarellen) in de wokpan, daarna de hele bups bij elkaar in de wok en oester-woksaus er overheen.....
Simpel en toch gezond.
Is alquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Conny Mus overleden
En hop! De KLBkutnerds lopen vrij rond...
Rechtennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Ja.... dat klinkt ook heerlijkquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gebakken krieltjes, sla, bal gehakt
Ik dus ook niet, ik ga wel even kijken wat ze hebben liggenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja.... dat klinkt ook heerlijk![]()
Al eeuwen geen bal gehakt meer gehad trouwens
Je moest eens weten wat het met mij doetquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik word er een beetje vochtig van als je zo tekeer gaat in een topic
Het ook nogal een opgave om zo überintelligent over te komen als jijquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee jij niet natuurlijk, ik ga heus niet het onmogelijke van je vragen, ik ben geen lul ofzo
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:29 schreef hondjes het volgende:
Wat krijgen we nu weer, kan ik niet reageren
Kom je toch hier etenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:31 schreef hondjes het volgende:
OHHHHHHHHHHHHHHH, nu weer wel.
,
Die C.Mus , wat erg....
Ik wil gehaktbal, maar Spanje en gehakt. zal wel niets worden.
Voor mij nietquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het ook nogal een opgave om zo überintelligent over te komen als jij
*ruimt extra bordje en bestek weer afquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:32 schreef hondjes het volgende:
Weer 1700 km terug, ben blij dat ik er ben...
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
*ruimt extra bordje en bestek weer af
Ik ga wel boodschappen doenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Doe niet, al was het alleen maar om de schijn te vermijden .....
Ze hebben toch wel gehakt in Spanje ?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:31 schreef hondjes het volgende:
OHHHHHHHHHHHHHHH, nu weer wel.
,
Die C.Mus , wat erg....
Ik wil gehaktbal, maar Spanje en gehakt. zal wel niets worden.
Hè hè, eindelijk een medestander heeftquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik dus ook niet, ik ga wel even kijken wat ze hebben liggenIk moet trouwens zeggen dat ik de Super de Boer wel een ontzettend fijne winkel begin te vinden
quote:Nederlandse hersendood na ongeluk in Brugge
BRUSSEL - Een 19-jarige vrouw uit Sluis is donderdagavond in het naburige Vlaamse Brugge zwaargewond geraakt bij een verkeersongeluk waarbij een auto en een quad betrokken waren. De vrouw is hersendood verklaard. Dat heeft het parket van Brugge vrijdag bekendgemaakt.
Volgens mij niet, Conny Mus deed de laatste jaren vrijwel uitsluitend Midden-Oosten.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
Was Conny ook niet bij dat drama in Georgië (of waar was het, waar die cameraman een raket op z'n knar kreeg) vorig jaar of twee jaar geleden?
Ja, en herhaal dat nog eens waar je 45-jarige met Saab Cabrio die niet meer hoeft te werken bijzitquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dat zijn ze toch al bij geboorte![]()
![]()
[..]
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en herhaal dat nog eens waar je 45-jarige met Saab Cabrio die niet meer hoeft te werken bijzit
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dat zijn ze toch al bij geboorte![]()
![]()
[..]
Ja, of ze heeft gewoon een hekel aan autorijden en vindt het wel makkelijk dat ze nu een chauffeur heeft die zo op haar auto geilt dat ze zeker weet dat hij er voorzichtig mee zal doenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zij is wel weer net iets slimmer. Heb haar verteld dat ik een vette, dikke, grote penis krijg van rijden in zo'n ding. En nu moet ik dus altijd rijden
Gisteren de 200 km per uur aangetikt op de A28, hoezo voorzichtigquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, of ze heeft gewoon een hekel aan autorijden en vindt het wel makkelijk dat ze nu een chauffeur heeft die zo op haar auto geilt dat ze zeker weet dat hij er voorzichtig mee zal doen
Mooi, wij gaan lekker eten vanavondquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat ik niet begrijp is dat ze 'hersendood' 'zwaargewond' noemen...
Terwijl dat de enige vereiste is om organen te kunnen oogsten, zegmaar
Ow, wat heb je geoogst? Billetjes? Lever?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mooi, wij gaan lekker eten vanavond
Ik zou het ook eerder gehandicapt noemenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat ik niet begrijp is dat ze 'hersendood' 'zwaargewond' noemen...
Terwijl dat de enige vereiste is om organen te kunnen oogsten, zegmaar
Je hebt trouwens mailquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mooi, wij gaan lekker eten vanavond
Hihi, dat zie je vanzelf!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ow, wat heb je geoogst? Billetjes? Lever?
Saab, born from jetsquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gisteren de 200 km per uur aangetikt op de A28, hoezo voorzichtig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |