*ruimt extra bordje en bestek weer afquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:32 schreef hondjes het volgende:
Weer 1700 km terug, ben blij dat ik er ben...
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
*ruimt extra bordje en bestek weer af
Ik ga wel boodschappen doenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Doe niet, al was het alleen maar om de schijn te vermijden .....
Ze hebben toch wel gehakt in Spanje ?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:31 schreef hondjes het volgende:
OHHHHHHHHHHHHHHH, nu weer wel.
,
Die C.Mus , wat erg....
Ik wil gehaktbal, maar Spanje en gehakt. zal wel niets worden.
Hè hè, eindelijk een medestander heeftquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik dus ook niet, ik ga wel even kijken wat ze hebben liggenIk moet trouwens zeggen dat ik de Super de Boer wel een ontzettend fijne winkel begin te vinden
quote:Nederlandse hersendood na ongeluk in Brugge
BRUSSEL - Een 19-jarige vrouw uit Sluis is donderdagavond in het naburige Vlaamse Brugge zwaargewond geraakt bij een verkeersongeluk waarbij een auto en een quad betrokken waren. De vrouw is hersendood verklaard. Dat heeft het parket van Brugge vrijdag bekendgemaakt.
Volgens mij niet, Conny Mus deed de laatste jaren vrijwel uitsluitend Midden-Oosten.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
Was Conny ook niet bij dat drama in Georgië (of waar was het, waar die cameraman een raket op z'n knar kreeg) vorig jaar of twee jaar geleden?
Ja, en herhaal dat nog eens waar je 45-jarige met Saab Cabrio die niet meer hoeft te werken bijzitquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dat zijn ze toch al bij geboorte![]()
![]()
[..]
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en herhaal dat nog eens waar je 45-jarige met Saab Cabrio die niet meer hoeft te werken bijzit
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dat zijn ze toch al bij geboorte![]()
![]()
[..]
Ja, of ze heeft gewoon een hekel aan autorijden en vindt het wel makkelijk dat ze nu een chauffeur heeft die zo op haar auto geilt dat ze zeker weet dat hij er voorzichtig mee zal doenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zij is wel weer net iets slimmer. Heb haar verteld dat ik een vette, dikke, grote penis krijg van rijden in zo'n ding. En nu moet ik dus altijd rijden
Gisteren de 200 km per uur aangetikt op de A28, hoezo voorzichtigquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, of ze heeft gewoon een hekel aan autorijden en vindt het wel makkelijk dat ze nu een chauffeur heeft die zo op haar auto geilt dat ze zeker weet dat hij er voorzichtig mee zal doen
Mooi, wij gaan lekker eten vanavondquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat ik niet begrijp is dat ze 'hersendood' 'zwaargewond' noemen...
Terwijl dat de enige vereiste is om organen te kunnen oogsten, zegmaar
Ow, wat heb je geoogst? Billetjes? Lever?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mooi, wij gaan lekker eten vanavond
Ik zou het ook eerder gehandicapt noemenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat ik niet begrijp is dat ze 'hersendood' 'zwaargewond' noemen...
Terwijl dat de enige vereiste is om organen te kunnen oogsten, zegmaar
Je hebt trouwens mailquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mooi, wij gaan lekker eten vanavond
Hihi, dat zie je vanzelf!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ow, wat heb je geoogst? Billetjes? Lever?
Saab, born from jetsquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gisteren de 200 km per uur aangetikt op de A28, hoezo voorzichtig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |