Zoals Ian waarschijnlijk zou zeggenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jeetje, al die jaren al die risco-plekken en dan tijdens zijn vakantie in NL overlijden
Edit.... nou zat ik serieus al te typen wat wij gisteren gegeten hebben, en erg lekker was, toen ik me halverwege realiseerde dat het nogal grappig is als iemand die nog geen water kan koken zonder het recept erbij te hebben aan een kok diner-suggesties gaat doenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja, kut hoor van Conny, maar ondertussen weet ik toch verdomme nogsteeds niet wat we vanavond gaan eten
Dat boeit niet, zeg nou maarquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Edit.... nou zat ik serieus al te typen wat wij gisteren gegeten hadden, en erg lekker was, toen ik me halverwege realiseerde dat het nogal grappig is als iemand die nog geen water kan koken zonder het recept erbij te hebben aan een kok diner-suggesties gaat doen![]()
Te koop iLadaquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Moet toch lachen zijn als je álle shit kan verkopen door er een lowercase i voor te zetten
Gebakken krieltjes, sla, bal gehaktquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja, kut hoor van Conny, maar ondertussen weet ik toch verdomme nogsteeds niet wat we vanavond gaan eten
Met de échte RETRO LOOK!!1!1!!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Te koop iLada
¤ 12000,00
Bijna reflecterende ruiten
Carkit-voorbereid
[ link | afbeelding ]
Oh, da's wel een idee eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gebakken krieltjes, sla, bal gehakt
Óók een goeie...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:20 schreef Leandra het volgende:
Noedels in water gekookt en ondertussen kipblokjes en wokgroenten (exelent, met cantarellen) in de wokpan, daarna de hele bups bij elkaar in de wok en oester-woksaus er overheen.....
Simpel en toch gezond.
Is alquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Conny Mus overleden
En hop! De KLBkutnerds lopen vrij rond...
Rechtennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Ja.... dat klinkt ook heerlijkquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gebakken krieltjes, sla, bal gehakt
Ik dus ook niet, ik ga wel even kijken wat ze hebben liggenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja.... dat klinkt ook heerlijk![]()
Al eeuwen geen bal gehakt meer gehad trouwens
Je moest eens weten wat het met mij doetquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik word er een beetje vochtig van als je zo tekeer gaat in een topic
Het ook nogal een opgave om zo überintelligent over te komen als jijquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee jij niet natuurlijk, ik ga heus niet het onmogelijke van je vragen, ik ben geen lul ofzo
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:29 schreef hondjes het volgende:
Wat krijgen we nu weer, kan ik niet reageren
Kom je toch hier etenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:31 schreef hondjes het volgende:
OHHHHHHHHHHHHHHH, nu weer wel.
,
Die C.Mus , wat erg....
Ik wil gehaktbal, maar Spanje en gehakt. zal wel niets worden.
Voor mij nietquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het ook nogal een opgave om zo überintelligent over te komen als jij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |