Helemaal zelluf gedaanquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Toch nog geholpen door de huisarts?
Één keer hard tegen de andere kant van het hoofd swaffelen en voila!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Toch nog geholpen door de huisarts?
Daar zit het al een eeuw niet meer in, de kans dat er nog iemand leeft die Coca-Cola® heeft gedronken waar het nog wel inzat is dus te verwaarlozen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Maar goed dat het niet meer in je favoriete drankje zit dan he?
Dat van neef Harry van Vlemmix niet meer, die is aan één kant doof, permanent, las ik gisterenquote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Één keer hard tegen de andere kant van het hoofd swaffelen en voila!
Goed johquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Helemaal zelluf gedaan![]()
Een paar dagen gedruppeld en gisteravond zelf uitgespoten
Hij zit in Australië niet in Bankok.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie een vochtige klote cel zit, met ratten enzo en dat ie moet poepen op dezelfde emmer als waarin ie z'n waterrantsoen krijgt.
dat geldt alleen voor de braille-versie.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zelf weten![]()
Het schijnt in ieder geval wel zo te zijn dat je alles nog goed op zo'n ding kan zien ongeacht de licht inval![]()
Nah, ik ben de Groote Anti iPad in het dagelijks leven, maar dát schijnen ze echt netjes te hebben opgelost.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:54 schreef Jian het volgende:
[..]
dat geldt alleen voor de braille-versie.
Ze kunnen hem toch uitleveren aan Thailand, gewoon omdat het kanquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij zit in Australië niet in Bankok.
Je krijgt er nu een parasolletje bij?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nah, ik ben de Groote Anti iPad in het dagelijks leven, maar dát schijnen ze echt netjes te hebben opgelost.
Een iShadequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Je krijgt er nu een parasolletje bij?
Dat is voor iedereen de reden dat ze dat ding willen, om tof te kunnen doen met hun veel te dure, overbodige bullshit productquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:58 schreef CarOnline het volgende:
iPad, ik twijfel ook. Maar ik denk echt dat ik er niks mee ga doen. En dat ik hem alleen wil hebben zodat ik kan zeggen: 'Ja, want toen keek ik op mn iPad..' ofzo.
Ja, psies. En dat vind ik ook weer een beetje jammer.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat is voor iedereen de reden dat ze dat ding willen, om tof te kunnen doen met hun veel te dure, overbodige bullshit product
Ipad Future!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:00 schreef Ian_Nick het volgende:
Fucking hellWat is nou de laatste keer dat je ergens stond en dacht: "Godver, nu kon ik écht goed een uit de kluiten gewassen iPhone gebruiken waar je NIET mee kan bellen!
"
_!_!_!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |