Gewoon een streep onder heel KLB!!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vroeger kon je tenminste nog een streep zetten onder het verleden!
Dus ik hoef geen avondeten mee te nemen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
Net getrakteerd op de zaak en heb een stuk of 15 worstenbroodjes overLiefhebbers?
Fietsen --- uiteten, bioscoopje, bier ....quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dan ga je toch wat anders doen wat ook lekker weer vereist? Stukje fietsen ofzo?
Hihi...dat tussenstreepjequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Fietsen --- uiteten, bioscoopje, bier ....
We stellen het wel uit
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:55 schreef Noek het volgende:
[..]
Gewoon een streep onder heel KLB!!![]()
[ afbeelding ]
Terechte klacht damned!
Mijn mislukte streepgrap van gisteravond sloeg hier op:quote:
Vier strepen is zes strepen bagger.quote:De betekenis van het aantal strepen cocaine is het werkelijke gehalte cocaine. Coke wordt meestal versneden met een smakeloos witte poedersubstantie. negen strepen coke met 1 streep versnijdsel om op 10 totaal te komen(=100%).
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn mislukte streepgrap van gisteravond sloeg hier op:
[..]
Vier strepen is zes strepen bagger.
Ik vond het wel zeer egoïstisch. Maar vier strepen mag je sowieso houdenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:05 schreef Laysa het volgende:
en ik dacht dat je die van mijn eigen lijn niet kon waarderen....
Ik snap hier echt geen hol van, maar dat zal komen omdat ik geen koffie heb, verdomme.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn mislukte streepgrap van gisteravond sloeg hier op:
[..]
Vier strepen is zes strepen bagger.
Hihiquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vond het wel zeer egoïstisch. Maar vier strepen mag je sowieso houden.
Vier strepen cocaïne is 4/10e coke en 6/10e versnijdingsspul. Manitol of codeïne bijvoorbeeld. Of rattengif.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik snap hier echt geen hol van, maar dat zal komen omdat ik geen koffie heb, verdomme.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vier strepen cocaïne is 4/10e coke en 6/10e versnijdingsspul. Manitol of codeïne bijvoorbeeld. Of rattengif.
Dan doe maar codeïne das meteen fijn tegen de prikkelhoest!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vier strepen cocaïne is 4/10e coke en 6/10e versnijdingsspul. Manitol of codeïne bijvoorbeeld. Of rattengif.
Negen strepen cocaïne is ook niet echt prettig. Dan ga je stuiteren als een malle.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Serieus?
Wie doet dat nog zijn neus in dan!? Dat klinkt als een enkeltje Michael Jackson
CokyCat!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Negen strepen cocaïne is ook niet echt prettig. Dan ga je stuiteren als een malle.
Pure coke wordt sowieso van vreemde ingrediënten gemaakt, zoals benzine. Maar ja, die rush hè, dat I'm king of the world gevoel!
Maar dat was eensch. Lang geleden. Gelukkig.
Hm, ik ga maar gewoon even tevreden zitten zijn met het feit dat ik nog nooit coke naar binnen heb gewerktquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Negen strepen cocaïne is ook niet echt prettig. Dan ga je stuiteren als een malle.
Pure coke wordt sowieso van vreemde ingrediënten gemaakt, zoals benzine. Maar ja, die rush hè, dat I'm king of the world gevoel!
Maar dat was eensch. Lang geleden. Gelukkig.
Hoef je het niet meer te versnijden, maar kan je er ballekes van kneden om te snuiven!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:19 schreef Ian_Nick het volgende: Zou het bij mij nou ook harder werken omdat ik zo'n gigantische jodengok heb?
Maar goed dat het niet meer in je favoriete drankje zit dan he?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hm, ik ga maar gewoon even tevreden zitten zijn met het feit dat ik nog nooit coke naar binnen heb gewerktBenzine?
Ik weet er dus ook serieus weinig vanaf, zoals te merken isZou het bij mij nou ook harder werken omdat ik zo'n gigantische jodengok heb?
Dan dronk ik liever 7-up!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Maar goed dat het niet meer in je favoriete drankje zit dan he?
Bedoel je nu de heerlijke en verfrissende drank waar het zonnetje pas écht van gaat schijnen: Coca Cola©?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Maar goed dat het niet meer in je favoriete drankje zit dan he?
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bedoel je nu de heerlijke en verfrissende drank waar het zonnetje pas écht van gaat schijnen: Coca Cola©?
quote:De naam Coca-Cola is afkomstig van de cocaplant voor het stimulerende effect en kolanoten voor de smaak.
wikiquote:In de oorspronkelijke vorm bevatte Coca-Cola een zeer kleine hoeveelheid cocaïne uit de cocablaadjes. Daarom wordt Coca-Cola ook wel afgekort als coke. Pemberton nam dit idee over van het Franse drankje Vin Mariani. Vanaf het begin van de 20e eeuw werden de bladen voorbehandeld om de cocaïne te verwijderen. De hoeveelheid cafeïne werd toen eveneens verminderd. Het cafeïnegehalte is nu beduidend minder dan dat van koffie en thee. Er bestaat ook een variant geheel zonder (cafeïnevrije cola).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |