Oeh, sluwquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Misschien juist wel? Omdat dan niemand in eerste instantie weet dat ze welvarend zijn en geld bij contact dan geen rol speelt?
Ik woon met haar samen, als het fout gaat heb ik een stuk meer aan mijn hoofd dan Fok!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jep, totdat het fout gaat, dan ben je mooi klaar hier op Fok! en de voorlopig de klos.
Of door schade en schande wijs geworden.quote:
Ik roep al jaren dat ik het niet met Fokkers doe. Tot nu toe is mij dat goed gelukt. Of het ooit zo blijft weet ik niet, maar het principe hou ik vast.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik woon met haar samen, als het fout gaat heb ik een stuk meer aan mijn hoofd dan Fok!Maar voorlopig is ze met de dag leuker
En ik ben in mijn korte lifespan nog nooit ergens zo zeker van geweest als van dat tussen mij en Meer
Dus ik denk voorlopig dat ik me geen zorgen hoef te maken
Sommige dingen heb je niet in de hand hèquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik roep al jaren dat ik het niet met Fokkers doe. Tot nu toe is mij dat goed gelukt. Of het ooit zo blijft weet ik niet, maar het principe hou ik vast.
Dan ga je toch wat anders doen wat ook lekker weer vereist? Stukje fietsen ofzo?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:34 schreef Copycat het volgende:
Zou vanavond naar de buitenbios gaan met een vriend van me. Eerst daar een hapje eten en dan aanschuiven voor de film.
Maar deze vriend heeft de laatste jaren enorme rugproblemen (fijn als buitenschilder) en nu heeft ie een nieuwe therapie: Niet Zitten.
Een week lang mag hij niet zitten. Dat gaat 'm niet worden vanavond.
Is het eindelijk lekker weer.
Toch een goedemorgen!
doe mij ook maar eenquote:
Nee, je moet beter je best doen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
![]()
* De_Kardinaal *klaagt als een bejaarde*
Vroeger kon je tenminste nog een streep zetten onder het verleden!quote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:44 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
Ik mis KLB in mijn rondje.
Gewoon een streep onder heel KLB!!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vroeger kon je tenminste nog een streep zetten onder het verleden!
Dus ik hoef geen avondeten mee te nemen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
Net getrakteerd op de zaak en heb een stuk of 15 worstenbroodjes overLiefhebbers?
Fietsen --- uiteten, bioscoopje, bier ....quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dan ga je toch wat anders doen wat ook lekker weer vereist? Stukje fietsen ofzo?
Hihi...dat tussenstreepjequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Fietsen --- uiteten, bioscoopje, bier ....
We stellen het wel uit
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:55 schreef Noek het volgende:
[..]
Gewoon een streep onder heel KLB!!![]()
[ afbeelding ]
Terechte klacht damned!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |