quote:
quote:
Dat lijkt me wel ja....4 lijntjes...Morgen weerquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ] En nu is het genoeg!
___________________________________________________________________________________
Hoeveel strepen?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:12 schreef Laysa het volgende:
Dat lijkt me wel ja....4 lijntjes...Morgen weer
4quote:
Slechte kwaliteit.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:23 schreef Laysa het volgende:
4
Haha en dan tel ik mn eigen lijn niet mee![]()
Dat is duur spuul! Dan kan je beter aan de coke gaan!quote:
nee...dr is een streep onder getrokken...Klaar!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nog steeds remmie aan 't plagen.
Het stelt niet zo veel meer voor, hč...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Keer op keer terugspelen naar die ene actie van Remlof! Pietje toch!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tof Spuitje, een dag om in te lijsten dusquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:00 schreef spuitje het volgende:
Drie van de vier kinderen een paar dagen hier, heerlijk weer dus lekker in de tuin zitten eten en drinken, gewoon a
Eentje met een gouden randje, niets byzonders gedaan, maar puur genoten, heerlijk!
Fijn dat jullie zo genietenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:00 schreef spuitje het volgende:
Drie van de vier kinderen een paar dagen hier, heerlijk weer dus lekker in de tuin zitten eten en drinken, gewoon a
Eentje met een gouden randje, niets byzonders gedaan, maar puur genoten, heerlijk!
tis een blokje?!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:13 schreef remlof het volgende:
DIt is ook mijn laatste streepje:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:16 schreef remlof het volgende:
Nou ja, was iig. De filenaam zegt genoeg
psssssssssstttttttttttquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:17 schreef Toverheks het volgende:
nee remlof het is een blokje, ook hier is het een blokje waar zie jij je streepje dan???
ze hebt een beetje hangtietjes Remlofquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:18 schreef remlof het volgende:
Zucht, nou hier voor heksie nog een keer uit de goegelkesj:
[ http://www.badblog.nl/sexy_plaatjes/Blokken/2008/18-11-bier_klein_streepje_schaamhaar.jpg&t=1]afbeelding ]
Wat dan? Vertel!!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
sommige mensen zijn echt te dom om in een winkel te mogen staan, die moeten tegen zichzelf in bescherming genomen worden.
open er een topic over in klaagbakquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
sommige mensen zijn echt te dom om in een winkel te mogen staan, die moeten tegen zichzelf in bescherming genomen worden.
Het is niet echt een voordelige posequote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze hebt een beetje hangtietjes Remlof
Oeps, alweer boodschappen gedaan bij de Jumbo??quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga een abo afsluiten voor de tv. Kan ik 1) een module voor in de tv kopen of 2) een apart kastje erbij. Dat laatste wil ik liever niet maar optie 1 werkt mogelijk niet op mijn tv (m'n tv staat niet bij de geteste tv's). Na een hoop gesteggel komen we erop om eerst optie 1 te proberen, als dat niet lukt geld terug en dan kan optie 2 alsnog. Dit was vanmiddag om iets voor 6'en. Wanneer kan ik 't dan ophalen? Vanavond of morgen, mooi, ik kom vanavond wel ff.quote:
Klein beetje maar wel een streepjequote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze hebt een beetje hangtietjes Remlof
Je hebt toch al een Rekam kastje?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ga een abo afsluiten voor de tv. Kan ik 1) een module voor in de tv kopen of 2) een apart kastje erbij. Dat laatste wil ik liever niet maar optie 1 werkt mogelijk niet op mijn tv (m'n tv staat niet bij de geteste tv's). Na een hoop gesteggel komen we erop om eerst optie 1 te proberen, als dat niet lukt geld terug en dan kan optie 2 alsnog. Dit was vanmiddag om iets voor 6'en. Wanneer kan ik 't dan ophalen? Vanavond of morgen, mooi, ik kom vanavond wel ff.
Kom ik dus net daar aan. "Maar meneer, die module is uitverkocht, morgen komen de nieuwe". aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!
Nee mijn kabel (Rekam nu) gaat direct de tv in. Zonder smartcard.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:31 schreef Leandra het volgende:
Je hebt toch al een Rekam kastje?
Daar kan gewoon de Caiway-kaart in.
Bij ons gaat de kaart gewoon mee naar boven als ik op zondagavond BBC wil kijken en N. zomergasten wil zien.... dat laatste kan immers ook gewoon via de Rekam-instellingen.
Ja, maar hoe kon jij dan pas omroep Gelderland kijken??quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee mijn kabel (Rekam nu) gaat direct de tv in. Zonder smartcard.
Ja, dat is om dol van te worden. Tjemigquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ga een abo afsluiten voor de tv. Kan ik 1) een module voor in de tv kopen of 2) een apart kastje erbij. Dat laatste wil ik liever niet maar optie 1 werkt mogelijk niet op mijn tv (m'n tv staat niet bij de geteste tv's). Na een hoop gesteggel komen we erop om eerst optie 1 te proberen, als dat niet lukt geld terug en dan kan optie 2 alsnog. Dit was vanmiddag om iets voor 6'en. Wanneer kan ik 't dan ophalen? Vanavond of morgen, mooi, ik kom vanavond wel ff.
Kom ik dus net daar aan. "Maar meneer, die module is uitverkocht, morgen komen de nieuwe". aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!
Gewoon, op 46, alle functionaliteit van je kastje zit in m'n tv.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:33 schreef Leandra het volgende:
Ja, maar hoe kon jij dan pas omroep Gelderland kijken??
Toen Enschede kampioen was. Of keek je toen op de PC?
Ah okay, ik snap het, je hebt geen extern kastje nodig om digitaal te kijken via de Rekam omdat je TV zelf een digitale decoder heeft.....quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gewoon, op 46, alle functionaliteit van je kastje zit in m'n tv.
Ja heb basis + extra (a 3 euro geloof ik). Anders kreeg ik dat kastje er niet bij. Op zich hielp ze me wel prima, alleen vergat ze 1 dingquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:37 schreef Leandra het volgende:
Ah okay, ik snap het, je hebt geen extern kastje nodig om digitaal te kijken via de Rekam omdat je TV zelf een digitale decoder heeft.....
Dan zal hij dus ook een CI-slot hebben neem ik aan, lijkt me sterk dat het dan niet gaat werken, kwestie van de Caiway codes invoeren waar nu de Rekamcodes staan dus.
Wel handig om die Rekam codes bij de hand te houden trouwens, want het Caiway basispakket heeft weer niet de regionale omroepen
Mocht je voor het basispakket gegaan zijn.
Ik wissel de codes van de Rekam en Caiway inmiddels zo ongeveer out of the bluequote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja heb basis + extra (a 3 euro geloof ik). Anders kreeg ik dat kastje er niet bij. Op zich hielp ze me wel prima, alleen vergat ze 1 ding.
En ik heb geen rekam-codes, kwestie van kabel erin en 't werkt.
LOL, wij hebben er al twee.... het oude Rekamkastje en toen we een Caiway abo namen "gewonnen" hadden kregen we er een kastje bij, wel zo handig met een TV boven, vooral omdat de Rekaminstellingen ook nog gewoon werken.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh, ik dacht 't kastje nog wel aan jou te kunnen slijten voor een fijn prijsje. Helaas.
Het blijft niet diiiiiicht. Waar haalt iedereen dat toch vandaan!?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:19 schreef Laysa het volgende:
jaja ik wist dat het op slot zat, maar wist niet dat het dicht bleef
Ik mis het nietquote:
Dat zie je toch...van yvonnequote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het blijft niet diiiiiicht. Waar haalt iedereen dat toch vandaan!?
Quote van yvonne waar staat dat KLB nooit meer open gaat? Waar?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:23 schreef Laysa het volgende:
Dat zie je toch...van yvonne
* Wijst naar yvonne
In KLB als het weer open is. Zonder kutdownies.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:23 schreef Deisyy het volgende:
Waar moeten de kutpubertjes nu hun beklag doen?
Ik vond het af en toe wel grappig om te lezen
Ze (*schudt hoofd naar Yvonne) zegt ooit en eens.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik mis het niet
[..]
Dat zie je toch...van yvonne
* Wijst naar yvonne
dan ligt het dus aan degene die het er zo neergezet heeftquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, terwijl er dus letterlijk iets heel anders staat.
Hebben wel meer mensen last van
"KLB is voorlopig dicht, gaat weer open als IK dat wil"quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
dan ligt het dus aan degene die het er zo neergezet heeft
* wijst weer naar....
![]()
drama-panda makes dramaquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
"KLB is voorlopig dicht, gaat weer open als IK dat wil"
...
''WAAAAT WAAROM IS KLB VOOR ALTIJD GESLOTEN!?!!??!"_!
Nee ik zat gewoon niet op te letten hoorquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je had zeker verkeerd in de TV gids gelezen?![]()
![]()
Nee maar dat gaat nu vast eerdaags eens gebeurenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:31 schreef Deisyy het volgende:
Hebben jullie deze nieuwe nizza-koekjes al geprobeerd?![]()
[ afbeelding ]
Oh, hoor!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee ik zat gewoon niet op te letten hoor
Kung Fu Panda komt op tv...geen idee meer welke zender maar komt de hele tijd langs....en dan denk ik....jawel...aan Ianquote:
Vurrukkullukquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:32 schreef Laysa het volgende:
Nee maar dat gaat nu vast eerdaags eens gebeuren
Hihiquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
Kung Fu Panda komt op tv...geen idee meer welke zender maar komt de hele tijd langs....en dan denk ik....jawel...aan Ian
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Uhuh, dus doe ik het eigenlijk goed
Joh?!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Da's geen Panda, gekkie. Da's een kuiken
whehehe en ik las natuurlijk weer berenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:37 schreef Deisyy het volgende:
Mijn buren hebben ook een Panda![]()
Elke keer als buurvrouw, buurman, buurjongen en buurmeisje met zijn 4-en in de auto weggaan moet ik lachen, ze hebben alle 4 nogal last van overgewicht.
Het is geen gezicht, een Panda gevuld met buren
Dat lag dan waarschijnlijk ook aan yvonnequote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
whehehe en ik las natuurlijk weer beren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |