abonnement Unibet Coolblue
pi_85473256
Je kunt hier al je vragen kwijt over hoe je van A naar B kunt vliegen, varen of rijden in elk mogelijk ander vervoermiddel.

Geef bij je vraag duidelijk aan
1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.
2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?
3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.

Voor het laatste nieuws en aanbiedingen kun je terecht in: [TRV] Nieuws en aanbiedingen #6: Voor 13,50 heel Nederland door.

Voor je vluchtverslag deze: Luchtvaartmaatschappijen - ervaringen en vluchtverslagen #8

Voor algemene vragen over vliegen => Vragen over vliegen #12 (e-tickets, bagage, belasting etc)
Voor algemen vragen over de trein => Met de trein door Europa (Interrail enzo) #3

En voor je reisverslag, je persoonlijke reisadvies of epische dilemma's mag je natuurlijk ook een eigen topic openen of in één van de centrale topics posten

Informatie over bestemmingen: http://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/38/360 (en dan zoeken met ctrl+f)

Handige links voor vliegtickets:

www.skyscanner.nl (voor random zoeken)
www.kayak.com
www.connections.be
Opodo
www.budgetair.nl
www.expedia.nl (voor combinaties met hotels en autohuur)
http://www.wegolo.nl
http://www.cheaptickets.com
www.qfly.nl

Goedkope vliegtickets, vaak zonder belasting, voor de goedkoopste vluchten vanuit Nederland:
www.wizzair.com
www.ryanair.com

www.vliegtickets.nl, www.worldticketcenter.nl, www.vliegtarieven.nl maken gebruik van de boekingsengine www.travelstreet.com

www.atp.nl, www.vliegticketskopen.nl maken weer gebruik van de boekingsengine van www.atp.nl met vliegticketskopen.nl welke maar 10 euro administratiekosten rekent in plaats van de 15 euro door ATP zelf...

Cheaptickets rekent in totaal 45 euro bovenop de ticketprijs als 'kosten' voor het boeken, Budgetair nog zo'n 30 euro, goedkoopstevliegtickets maar 10 euro.... All-in prijzen zijn absoluut nog geen all-in prijzen. Blijf dus goed opletten totdat je echt bij het betaalvenster bent.

Als je niet bij de maatschappij zelf boekt, maar via andere aanbieders, moet je vaak (misschien niet altijd) een relatief hoog bedrag (20-50¤) aan "administratiekosten" betalen als je iets wil wijzigen. En dat is dan bovenop de de kosten die de luchtvaartmaatschappij zelf rekent.

Via www.haalmeeruitjecard.nl krijg je bij veel boekingsites cashback korting als je betaalt met je Mastercard. Helaas is dat betalen met creditcard vaak net zoveel duurder als met Ideal of overschrijving.

voor de trein kijk je op:

http://www.ns.nl
http://bahn.hafas.de
http://fahrplan.oebb.at
http://www.treinreiswinkel.nl

En al je overige vragen kun je dus hier posten :)

Vorige delen:

Het grote "waar-vind-ik-goedkope-tickets" topic
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #2
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #3
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #4
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #5
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #6
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #7
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #8
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #9
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #10
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #11
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #12
Het grote -Hoe kom ik (goedkoop) van A naar B- topic #13
Het grote -Hoe kom ik goedkoop van A naar B- topic #14
Het grote -Hoe kom ik goedkoop van A naar B- topic #15
Het grote -Hoe kom ik goedkoop van A naar B- topic #16
Het grote -Hoe kom ik goedkoop van A naar B- topic #17
Het grote -Hoe kom ik goedkoop van A naar B- topic #18
Het grote -Hoe kom ik goedkoop van A naar B- topic #19

[ Bericht 2% gewijzigd door UIO_AMS op 09-09-2010 11:43:24 ]
pi_85473492
Laatste posts deel 19:

quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 00:28 schreef joko90 het volgende:

[quote]Op dinsdag 17 augustus 2010 22:34 schreef myxomatosekonijn het volgende:
1. waarvandaan
Amsterdam, Düsseldorf, Brussel

2. wanneer
Rond 15 april 2011 heen (kan wel paar dagen voor of na) en rond 7 mei terug (kan ook paar dagen voor of na). Wil er wel rond de 3 weken zijn.

3. waarnaartoe
Kathmandu, Nepal

4. hoe
Vliegtuig

5. op welke manier
Goedkoop, overstappen maakt me niet uit, liefst dan wel korte overstaptijden ;) .

Tot nu toe is 789 euro via skyscanner het goedkoopst, doe er dan wel rond de 20 uur over... Zou het handiger om een los ticket naar Delhi te boeken en vanuit daar weer een ticket naar Kathmandu? Het heeft niet mijn voorkeur, maar als dat in totaal veel goedkoper is dan wil ik het zeker wel overwegen...
Ik zie als goedkoopst een vlucht met Qatar van Brussel naar Kathmandu met tussenstop in Doha, kost ¤637,-
[/quote]

quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 11:15 schreef Gnittoo het volgende:
¤560 met Tui gewoon vanaf ams, wel een lange rit:

quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 11:38 schreef EddyAlbena het volgende:

[..]

Bij mijn selectie geeft hij aan dat deze vlucht 15u heen is, 13u terug.
Apart dat ik nergens op de normale sites de tussenstop kan vinden. Het vluchtnummer staat voor een vlucht naar Bahrain. Dat zal dan wel de tussenstop zijn.

Poster geeft aan dat het zo goedkoop mogelijk moet. Dat heb je met Arkefly dan ook zeker, maar dan wil ik je er wel op attenderen dat Arkefly, welke review ik ook lees, écht pauper is.
Dus dat je daar in ieder geval van op de hoogte bent.
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 13:07 schreef fishbeer het volgende:
1. waarvandaan
Amsterdam, Düsseldorf, Brussel (of een ander vliegveld niet al te ver van Nederland)

2. wanneer
ergens in december

3. waarnaartoe
Dominica

4. hoe
Vliegtuig

5. op welke manier
Goedkoop, overstappen maakt me niet uit, liefst dan wel korte overstaptijden (dus liever geen overnachtingen). En is het misschien handiger om eerst een losse vlucht naar B te boeken en vervolgens daar vandaan door naar C te vliegen? Rechtstreekse vluchten zijn er sowieso niet naar Dominica en de tickets met twee tussenstops zijn best prijzig (2000 euro pp)
pi_85473497
Nog maar een keertje....

1. waarvandaan
Amsterdam, Düsseldorf, Brussel (of een ander vliegveld niet al te ver van Nederland)

2. wanneer
ergens in december

3. waarnaartoe
Dominica

4. hoe
Vliegtuig

5. op welke manier
Goedkoop, overstappen maakt me niet uit, liefst dan wel korte overstaptijden (dus liever geen overnachtingen). En is het misschien handiger om eerst een losse vlucht naar B te boeken en vervolgens daar vandaan door naar C te vliegen? Rechtstreekse vluchten zijn er sowieso niet naar Dominica en de tickets met twee tussenstops zijn best prijzig (2000 euro pp)
pi_85473585
Dit is ook wel een goeie site:

http://matrix2.itasoftware.com/


Hier kan je een maand opgeven en laat ie de goodkooptste tickets zien.
pi_85478149
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 14:37 schreef fishbeer het volgende:
Nog maar een keertje....

1. waarvandaan
Amsterdam, Düsseldorf, Brussel (of een ander vliegveld niet al te ver van Nederland)

2. wanneer
ergens in december

3. waarnaartoe
Dominica

4. hoe
Vliegtuig

5. op welke manier
Goedkoop, overstappen maakt me niet uit, liefst dan wel korte overstaptijden (dus liever geen overnachtingen). En is het misschien handiger om eerst een losse vlucht naar B te boeken en vervolgens daar vandaan door naar C te vliegen? Rechtstreekse vluchten zijn er sowieso niet naar Dominica en de tickets met twee tussenstops zijn best prijzig (2000 euro pp)
Het kost wat tijd om het goed uit te zoeken, maar ik krijg inderdaad het idee dat het goedkoper is om de reis in tweeën te delen.

Ik heb nu dit staan:
AMS-CDG-SXM
SXM-CDG-AMS
Sub.tot.: 848 EUR

SXM-DOM
DOM-SXM
Sub.tot.: 271 EUR.

Totaal: 1119 EUR p/p. Goedkoper dus dan wanneer je het als één ticket koopt.
Is het dus wel even puzzelen om te kijken welke vluchten je boekt zodat je genoeg overstaptijd hebt.

Heb dit via skyscanner.com gedaan. Selecteren dat je voor de maand december wilt kijken, dan krijg je een aardig overzicht.
De reis die ik hierboven benoem was voor de periode 6/12 tm 20/12.
pi_85490629
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 14:37 schreef EddyAlbena het volgende:
Laatste posts deel 19: knip knip knip

Ik zie als goedkoopst een vlucht met Qatar van Brussel naar Kathmandu met tussenstop in Doha, kost ¤637,-

Dank voor het meekijken Gnittoo en voor je opmerking EddyAlbena! Heb alleen heel stom-stom-stom de verkeerde datum doorgegeven (had me even 'verteld'): ipv rond 7 mei terug, wil ik graag rond 12 mei terug...

Zag wel dat je via lastminute.com op 14 mei ook goedkoop terug kan met Arkefly (wel gek omdat op de website van Arkefly zelf niet een latere datum ingegeven kan worden dan 23 april, zij geven aan dat 23 april de laatste vlucht is).

Tja, pauper...ik heb hier en daar ook wel -voor de prijs- goede recensies gelezen.. Dat het 'basic' is dat begrijp ik. Had zelf ook al gezien dat het korter was maar de tussenstop (waar) kon ik al niet vinden, maar Bahrein dus... Dat zal wel geen hele lange stop zijn, dus dat is prima.

Voorkeur is eigenlijk echt wel Amsterdam, volgens mij is het toch wel gedoe via Brussel en Dusseldorf, maar als het nou echt heel veel scheelt... Als iemand nog andere opties heeft, dan hoor ik het graag!

Trouwens, in hoeverre heeft het zin om nog wat langer te wachten? Zijn er wel eens aanbiedingen naar Kathmandu? Ik moet het sowieso nog regelen met werk, dus heel snel zal het niet eens kunnen, maar april duurt natuurlijk ook nog even...
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_85608564
Wil ergens tussen 11 en 22 oktober een paar dagen (5 á 6) dagen weg naar een leuke stad. Onze enige eisen zijn dat het daar beter weer moet zijn dan in Nederland én het retourticket niet duurden dan 75 euro mag zijn.

Het liefst verblijven we er geen weekend(dagen), maar als het niet anders kan, is het wel een mogelijkheid.

Wat zijn aanraders?
pi_85620054
1. Amsterdam of Dusseldorf
2. 2-8 nov
3. Naar New York
4. met het vliegtuig
5. zo goedkoop mogelijk
6. laagste prijs die gevonden is is 393,59 met Icelandair

Iemand een goedkopere optie naar NY?
Cashback? Check <a href="http://spaarcentje.nl/?ref=10867">Spaarcentje</a> of <a href="http://www.shopbuddie.nl/?r=49a08ba692225eadf6049ca9d63f2518">Shopbuddie</a>
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:10:04 #9
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_85626484
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 14:55 schreef Greatmarked het volgende:
Wil ergens tussen 11 en 22 oktober een paar dagen (5 á 6) dagen weg naar een leuke stad. Onze enige eisen zijn dat het daar beter weer moet zijn dan in Nederland én het retourticket niet duurden dan 75 euro mag zijn.

Het liefst verblijven we er geen weekend(dagen), maar als het niet anders kan, is het wel een mogelijkheid.

Wat zijn aanraders?
qfly.nl ;)
pi_85668532
Amsterdam, Dusseldorf of Brussel ( ik woon overal tussenin :P)

Ik wil reizen tussen 1 en 15 november.
Terugreis tussen 2 en 10 januari

Naar Columbus ( OH) in Amerika

Per vliegtuig :P

Goedkoopste, liefste maar minimaal 1 overstap ( maar dat is meestal het geval met deze vlucht. )

576, volgens mij met Continental airlines...
Maar deze zomer had ik er eentje voor 507 euro... dus zou 576 echt de bodemprijs zijn?


Is er een site waarin ik meerdere data kan invoeren en hij automatisch een overzicht geeft van gunstigste datum?
  woensdag 25 augustus 2010 @ 10:49:10 #11
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_85680229
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 22:59 schreef Mell567123 het volgende:
576, volgens mij met Continental airlines...
Maar deze zomer had ik er eentje voor 507 euro... dus zou 576 echt de bodemprijs zijn?
¤517 vanaf brussel, 2-10 > 10-1


quote:
Is er een site waarin ik meerdere data kan invoeren en hij automatisch een overzicht geeft van gunstigste datum?

pi_85681253
TOP!!! Vond er gisteren nog eentje voor 507 via worldticketcenter geloof ik, maar ik heb nog niet precies uitgevonden wat die website er allemaal bovenop gooit ;)

Maar 517 klinkt als een net prijsje :) :) :) :)
pi_85908433
Ik ook maar eens even kijken, misschien dat iemand ons kan helpen

Geef bij je vraag duidelijk aan
1. waarvandaan:
Alles in een omtrek van 350km vanaf Den Haag
2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?
5 tot 12 Oktober (liever niet eerder)
3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
De uiteindelijke bestemming is Moldavie-Chisinau
4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
-
5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.
Zo goedkoop mogelijk, maar het liefst wel binnen een dag er zijn (auto is eigenlijk niet te doen)
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.
We hadden zelfs al geboekt (120 euro met zijn 4en (vliegen op roemenie, daarna met de trein naar moldavie)) maar die is dus gecanceld....

[ Bericht 2% gewijzigd door CaLeX op 31-08-2010 15:31:09 ]
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 21:55:22 #14
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_85928102
quote:
We hadden zelfs al geboekt (120 euro met zijn 4en (vliegen op roemenie, daarna met de trein naar moldavie)) maar die is dus gecanceld....
ik kom niet lager dan ¤200 pp. :{
pi_85933118
vanaf brussel zien we wel 70 p.p. Maar die is weer een dag eerder, en dan kom ik met mijn werk in de knoei.

Een dag later is voor mij wel weer een optie, maar voor een ander collega niet echt wenselijk.... Keuzes keuzes
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_85954311
Hmmz via Wizz-Air zien we wel een vlucht naar Cluj Napoca, kijken of we met de train naar Chinsau kunnen gaan...
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_85963388
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 21:58 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Dank voor het meekijken Gnittoo en voor je opmerking EddyAlbena! Heb alleen heel stom-stom-stom de verkeerde datum doorgegeven (had me even 'verteld'): ipv rond 7 mei terug, wil ik graag rond 12 mei terug...

Zag wel dat je via lastminute.com op 14 mei ook goedkoop terug kan met Arkefly (wel gek omdat op de website van Arkefly zelf niet een latere datum ingegeven kan worden dan 23 april, zij geven aan dat 23 april de laatste vlucht is).

Voorkeur is eigenlijk echt wel Amsterdam, volgens mij is het toch wel gedoe via Brussel en Dusseldorf, maar als het nou echt heel veel scheelt... Als iemand nog andere opties heeft, dan hoor ik het graag!

Trouwens, in hoeverre heeft het zin om nog wat langer te wachten? Zijn er wel eens aanbiedingen naar Kathmandu? Ik moet het sowieso nog regelen met werk, dus heel snel zal het niet eens kunnen, maar april duurt natuurlijk ook nog even...
Helaas, bij navraag blijkt Arkefly inderdaad maar tm 23 april terug te vliegen... Moet dus op zoek naar een andere vlucht, dus wie nog goede aanbiedingen/prijzen ziet voor periode v. ongeveer 15 april en 12 mei vanaf A'dam naar Kathmandu...ik hoor het graag!
Kom nu vaak uit rond de 800 + euro's bij vertrek vanaf Amsterdam en vaak een van de 2 vluchten (heen of terug) meer dan 25 uur... Stops vind ik niet erg, tenzij je dan bijna een dag moet wachten. Zou het nog goedkoper kunnen dan 800 euro???
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  donderdag 2 september 2010 @ 11:17:24 #18
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_85979323
quote:
Zou het nog goedkoper kunnen dan 800 euro???
brussel ¤686 20u vliegtijd, 1stop
London ¤547 eveneens 20u vliegtijd, 1stop
pi_85993636
quote:
Op donderdag 2 september 2010 11:17 schreef Gnittoo het volgende:

[..]

brussel ¤686 20u vliegtijd, 1stop
London ¤547 eveneens 20u vliegtijd, 1stop
Ah dank :) Zou kunnen kijken of er een aansluitende vlucht is naar/van Londen. Brussel is logischer met de trein, maar vind ik toch niet echt handig. Voorkeur ligt toch wel echt bij vertrek vanaf A'dam (vliegtijd/aantal stops zijn minder belangrijk dan de prijs), maar waar heb je deze gevonden? :)
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  donderdag 2 september 2010 @ 22:15:02 #20
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_86002646
quote:
Op donderdag 2 september 2010 18:49 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Ah dank :) Zou kunnen kijken of er een aansluitende vlucht is naar/van Londen. Brussel is logischer met de trein, maar vind ik toch niet echt handig. Voorkeur ligt toch wel echt bij vertrek vanaf A'dam (vliegtijd/aantal stops zijn minder belangrijk dan de prijs), maar waar heb je deze gevonden? :)
http://www.momondo.com/
pi_86003901
quote:
Op donderdag 2 september 2010 22:15 schreef Gnittoo het volgende:

[..]

http://www.momondo.com/
Dank :)
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_86086037
Ik heb geen enkele ervaring met reizen naar Duitsland met de trein en weet ook niet waar ik dat moet opzoeken. Ik kom er niet uit.

Hoe kom ik vanuit Lelystad het snelst in Bochum? Langs Utrecht en Nijmegen? Of met de bus naar Zwolle en dan met de trein naar Enschede en dan naar Bochum? Of zoiets? Ik heb geen idee.

-edit-
Dit moet de eindbestemming zijn:
Ruhrcongress
Stadionring 20
44791 Bochum
Germany

[ Bericht 16% gewijzigd door Desunoto op 05-09-2010 13:08:27 ]
  zondag 5 september 2010 @ 14:50:43 #23
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_86089452
quote:
Ik heb geen enkele ervaring met reizen naar Duitsland met de trein en weet ook niet waar ik dat moet opzoeken. Ik kom er niet uit.
http://www.nshispeed.nl/
http://www.deutschebahn.com/site/bahn/de/start.html


ÖPNV (ab Bochum HBF)

U-Bahnlinien 308 Richtung Bochum-Schürbankstr. oder 318 Richtung Bochum-Schürbankstr.
Ausstieg Haltestelle „rewirpowerSTADION“
Straße überqueren Richtung rewirpowerSTADION
Dem Straßenverlauf entlang des Stadions nach links folgen
Hinter dem rewirpowerSTADION direkt rechts in Richtung RuhrCongress und Renaissance Bochum Hotel abbiegen
http://www.ruhrcongress-bochum.de/
pi_86095836
Deze site is ook handig:
http://www.bahn.de/i/view/NLD/nl/index.shtml

Snelste route lijkt me Lelystad - Amsterdam - Duisburg - Bochum
  zondag 5 september 2010 @ 19:29:14 #25
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_86097439
Jammer dat daarop de prijs niet krijgt...
!!! Go 49-ers !!!
pi_86098149
Bedankt. Via Amsterdam lijkt het snelst te zijn met die ICE. Maar dat wordt vast een duur grapje.
Ik denk dat ik binnenkort op station Amsterdam even ga informeren. Ben ik dinsdag toch.
pi_86098223
quote:
Op zondag 5 september 2010 19:29 schreef RobertoCarlos het volgende:
Jammer dat daarop de prijs niet krijgt...
Da's idd wel jammer, vaak geeft ie dat wel. Dan zou ik NSHispeed nemen, daar kan je ook direct boeken. Wel bij het bekijken van de prijs eerst op boek nu klikken, want mij ervaring is dat soms de prijs toch ineens niet beschikbaar is.
pi_86100555
Ik wil graag ergens tussen half december en eind januari naar Zuid Afrika. Vliegen vanaf Bremen of Amsterdam maakt niet uit en de data ook niet. Ik wil daar een week of twee verblijven.

Goedkoopste wat ik heb kunnen vinden is via lufthansa voor 1100euro.
  zondag 5 september 2010 @ 20:59:51 #29
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_86101557
quote:
Op zondag 5 september 2010 20:43 schreef Greatmarked het volgende:
Ik wil graag ergens tussen half december en eind januari naar Zuid Afrika. Vliegen vanaf Bremen of Amsterdam maakt niet uit en de data ook niet. Ik wil daar een week of twee verblijven.

Goedkoopste wat ik heb kunnen vinden is via lufthansa voor 1100euro.
ik kom bedragen tussen de ¤560 en ¤750 tegen (JNB). :O
pi_86101667
quote:
Op zondag 5 september 2010 20:59 schreef Gnittoo het volgende:

[..]

ik kom bedragen tussen de ¤560 en ¤750 tegen (JNB). :O
Hmm, ik had gekeken op kaapstad, wist niet dat het prijsverschil zó groot was!
  Moderator maandag 6 september 2010 @ 12:44:57 #31
45833 crew  Fogel
pi_86122748
Kan een admin aan de OP toevoegen dat als je niet bij de maatschappij zelf boekt, maar via andere aanbieders, dat je dan vaak (misschien niet altijd) een relatief hoog bedrag (20-50¤) aan "administratiekosten" moet betalen als je iets wil wijzigen? En dat is dan bovenop de de kosten die de luchtvaartmaatschappij zelf rekent.
Dus als je bijvoorbeeld een ticket annuleert, moet je bij sommige aanbieders 45¤ betalen om de belasting terug te krijgen, terwijl het bij de luchtvaartmaatschappij zelf niks extra kost.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_86126660
Klopt, alleen KLM vluchten boek je volgens mij altijd goedkoper via GoLeif en je kan ook gewoon je FlyingBlue nummer invullen. Ben ik pas net achter dus ik moet het nog uitproberen.
  Moderator maandag 6 september 2010 @ 14:54:53 #33
45833 crew  Fogel
pi_86127389
Flying Blue nummer kan je bij zowat iedere site invullen, dat heeft niets met het probleem van extra administratiekosten bij wijzigingen te maken.
En hoeveel goedkoper moet een vlucht zijn voordat de het de moeite (en risico van extra uitgiften) waard is?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_86127919
Ik vul altijd alles goed in en ik ga er niet vanuit dat ik iets hoef te annuleren, ik vlieg toch privé, dus als het ¤5 p.p. scheelt en de website betrouwbaar is doe ik het gewoon elders.
pi_86170577
quote:
Op zondag 5 september 2010 19:29 schreef RobertoCarlos het volgende:
Jammer dat daarop de prijs niet krijgt...
Inderdaad jammer. Het is gewoon best onoverzichtelijk om een internationale treinreis te boeken. Ik heb eens een treinreis vanuit Frankrijk, via Italie, naar Zwitserland geboekt. Nauwelijks informatie over te vinden, en al helemaal niet in het Nederlands. Wat dat betreft kunnen ze nog wat leren van de vliegreizen, en met name de boekingssites, bekijk de site van WC eend, want wij van WC eend, adviseren WC eend.

[ Bericht 8% gewijzigd door DutchTrain op 08-09-2010 16:28:50 ( stoppen met overal hetzelfde posten!) ]
pi_86171223
Sommige boekingssites rekenen volgens mij inderdaad extra annuleringskosten, maar in de meeste gevallen zijn de boekingssites afhankelijk van de airlines.
pi_86171921
Maar een ticket boeken bij jullie is wel duurder dan bij de airline zelf door de 'boekings/reserveringskosten' mr. Ebookers-spamaccount. :)
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_86205884
Toch is dat niet helemaal waar. In de meeste gevallen hanteren online bookingsites en airlines dezelfde prijzen. In sommige gevallen kunnen bookingsites de tickets zelfs goedkoper aanbieden. bijvoorbeeld door promotiedeals die ze sluiten met de desbetreffende airlines.
pi_86206997
quote:
Op woensdag 8 september 2010 15:18 schreef willem-ebookers het volgende:
Toch is dat niet helemaal waar. In de meeste gevallen hanteren online bookingsites en airlines dezelfde prijzen. In sommige gevallen kunnen bookingsites de tickets zelfs goedkoper aanbieden. bijvoorbeeld door promotiedeals die ze sluiten met de desbetreffende airlines.
Mensen van Fok zijn nogal sceptisch, en al helemaal als mr ebookers ebookers komt aanprijzen. En terecht natuurlijk.

Dan krijg je een soort TellSell idee :N
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_86219073
quote:
Op woensdag 8 september 2010 15:18 schreef willem-ebookers het volgende:
Toch is dat niet helemaal waar. In de meeste gevallen hanteren online bookingsites en airlines dezelfde prijzen. In sommige gevallen kunnen bookingsites de tickets zelfs goedkoper aanbieden. bijvoorbeeld door promotiedeals die ze sluiten met de desbetreffende airlines.
Amsterdam - Kopenhagen, heen 28 september, terug 30 september
ebookers.nl ¤268,35
KLM.nl ¤263,35

Amsterdam - Barcelona, heen 28 september, terug 30 september
ebookers.nl ¤118,13
transavia.com ¤113,13

Amsterdam - New York (JFK), heen 28 september, terug 30 september
ebookers.nl ¤1362,01
Delta.com ¤1347,01

Oftewel, ¤5 voor een korte en ¤15 voor een lange vlucht? Niet erg, maar dan niet verkondigen dat het zo makkelijk en goedkoop is allemaal.
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_86221272
In principe zouden alle Nederlandse sites dezelfde tarieven moeten kunnen aanbieden. De tarieven worden uit hetzelfde reserveringssysteem gehaald, er zit alleen een andere verpakking (website) omheen. Het enige verschil kan er zijn als een aanbieder een prijsafspraak heeft met een bepaalde maatschappij. Kleine verschillen zoals hierboven zouden mijns inziens een extra boekingfee moeten zijn.
  Moderator donderdag 9 september 2010 @ 11:46:29 #42
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_86236327
quote:
Op maandag 6 september 2010 12:44 schreef Fogel het volgende:
Kan een admin aan de OP toevoegen dat als je niet bij de maatschappij zelf boekt, maar via andere aanbieders, dat je dan vaak (misschien niet altijd) een relatief hoog bedrag (20-50¤) aan "administratiekosten" moet betalen als je iets wil wijzigen? En dat is dan bovenop de de kosten die de luchtvaartmaatschappij zelf rekent.
Dus als je bijvoorbeeld een ticket annuleert, moet je bij sommige aanbieders 45¤ betalen om de belasting terug te krijgen, terwijl het bij de luchtvaartmaatschappij zelf niks extra kost.
Een mod kan dat ook en heeft dat ook gedaan.

Het voordeel van een boekingsite is natuurlijk dat je in één oogopslag van meerdere aanbieders kan zien wat ongeveer de prijs is voor een ticket naar een bepaalde bestemming. Alleen twijfel ik altijd of ik wel van alle aanbieders de vluchten zie.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_86243310
Het was niet mijn bedoeling om iedereen wat aan te smeren. Was meer benieuwd naar de gedachten van mensen over dit onderwerp.

:W
  Moderator vrijdag 10 september 2010 @ 10:16:56 #44
45833 crew  Fogel
pi_86270124
quote:
Op donderdag 9 september 2010 11:46 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]



Een mod kan dat ook en heeft dat ook gedaan.

Het voordeel van een boekingsite is natuurlijk dat je in één oogopslag van meerdere aanbieders kan zien wat ongeveer de prijs is voor een ticket naar een bepaalde bestemming. Alleen twijfel ik altijd of ik wel van alle aanbieders de vluchten zie.
^O^

Voor mij is het simpel, ik check 2 airlines en ik ben klaar. Dat doe ik dus bij de airlines zelf (al krijg je via "externe" websites vaak wel andere opties qua routing te zien - met vaak veel ongunsitgere tijden, langere transits, etc).
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, UK, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_86272329
quote:
Op woensdag 8 september 2010 21:42 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
In principe zouden alle Nederlandse sites dezelfde tarieven moeten kunnen aanbieden. De tarieven worden uit hetzelfde reserveringssysteem gehaald, er zit alleen een andere verpakking (website) omheen. Het enige verschil kan er zijn als een aanbieder een prijsafspraak heeft met een bepaalde maatschappij. Kleine verschillen zoals hierboven zouden mijns inziens een extra boekingfee moeten zijn.
Dat dacht ik ook. Boekingssites kopen hele partijen tickets in bij een vluchtmaatschappij en kunnen ze dan vaak juist goedkoper aanbieden.
pi_86274723
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 11:37 schreef willem101 het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook. Boekingssites kopen hele partijen tickets in bij een vluchtmaatschappij en kunnen ze dan vaak juist goedkoper aanbieden.
Meer andersom, maatschappijen hebben soms een partij tickets over die ze aanbieden aan online speler tegen gereduceerde prijzen. Cheaptickets heeft soms zo betere deals dan de rest.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_86278825
Of, sites die op affiliatebasis sales binnenhalen voor een airline, hier een vergoeding voor krijgen en deze vergoeding delen met de klant om zo de prijs omlaag te kunnen krijgen ;)

willem101 nog een broertje van willem-ebookers trouwens?
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_86288051
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 12:54 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Meer andersom, maatschappijen hebben soms een partij tickets over die ze aanbieden aan online speler tegen gereduceerde prijzen. Cheaptickets heeft soms zo betere deals dan de rest.
Dan moeten ze contracttarief hebben. De reguliere tarieven zijn overal te boeken. Dan hangt er vanaf hoe de sites werken (de één is beter dan de ander) of je ze eruit krijgt. Maar als een site als cheaptickets een deal sluit met een maatschappij voor een bepaalde korting, dan kunnen ze goedkoper zijn.


(Ik werk op een zakenreisbureau, dus ik weet heel goed hoe de reserveringssystemen werken)
pi_86288684
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 19:09 schreef CrazyDaisy85 het volgende:

[..]

Dan moeten ze contracttarief hebben. De reguliere tarieven zijn overal te boeken. Dan hangt er vanaf hoe de sites werken (de één is beter dan de ander) of je ze eruit krijgt. Maar als een site als cheaptickets een deal sluit met een maatschappij voor een bepaalde korting, dan kunnen ze goedkoper zijn.


(Ik werk op een zakenreisbureau, dus ik weet heel goed hoe de reserveringssystemen werken)

Dat doen ze ook, maar daarnaast heb je soms dumps van routes die even niet lopen. Die gaan vaak naar de grotere partij online, in Nederland dus Cheaptickets.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_86408387
Hoe kan het dat als ik book via ebookers.com ik 200 euro minder kwijt ben aan een ticket dan via ebookers.com/nl ?

Ik vlieg in februari naar Kaapstad en goedkoopste wat ik tot nu heb kunnen vinden is 450 pond (530 euro) of 750 euro via ebookers.com/nl
pi_86422276
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 00:31 schreef Greatmarked het volgende:
Hoe kan het dat als ik book via ebookers.com ik 200 euro minder kwijt ben aan een ticket dan via ebookers.com/nl ?

Ik vlieg in februari naar Kaapstad en goedkoopste wat ik tot nu heb kunnen vinden is 450 pond (530 euro) of 750 euro via ebookers.com/nl
Ik kom ook bij ebookers uit: in februari voor 666 euro Amsterdam-Kaapstad (zelfde prijs op de Britse site, 554 pond = 666 euro). Goeie prijs, en de definitieve prijs want ebookers laat altijd direct de uiteindelijke prijs zien, omdat ze geen boekingskosten rekenen.
pi_86423192
Help! dit is een lastige...er zijn nogal wat opties maar wat nu de beste/goedkoopste/snelste is??

1. waarvandaan je wilt reizen:

24 dec. Taipei - Amsterdam/Dusseldorf/Brussel
26 dec. Amsterdam/Eindhoven - Londen
1 jan. Londen - Taipei

2. wanneer je wilt reizen: data zijn niet flexibel helaas.

3. waarnaartoe je wilt reizen: zie boven
4. hoe je wilt reizen: Vliegtuig!
5. op welke manier je wilt reizen: goedkoop maar liever niet meer dan 20u reistijd per keer!
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.

heb gekeken naar retour Taipei - AMS (805 euro via skyscanner) en dan los een retour AMS - Londen ( ong. 100 via easyjet). ook gekeken naar retour naar AMS en vanaf Londen, dan hoef ik alleen nog een enkele reis te boeken van NL naar Londen, maar die retour was wel een stuk duurder, 1200 euro via KLM.

Is het mogelijk om bv een retour Taipei - London te boeken met KLM en dan 1 volle dag overstap tijd te hebben in AMS? dan zou ik namelijk maar 1 ticket hoeven boeken...

alle suggesties zijn welkom...bedankt alvast!!
pi_86430219
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 14:53 schreef dafne het volgende:

[..]

Ik kom ook bij ebookers uit: in februari voor 666 euro Amsterdam-Kaapstad (zelfde prijs op de Britse site, 554 pond = 666 euro). Goeie prijs, en de definitieve prijs want ebookers laat altijd direct de uiteindelijke prijs zien, omdat ze geen boekingskosten rekenen.
Ik krijg dit:

Leave: Tue, 8 Feb Total time: 13hr 50min
Return: Thu, 24 Feb Total time: 14hr 0min

Via ebookers.com:
Kosten: £445.54 = 534 euro
Via ebookers.nl pak ik EXACT dezelfde vlucht (dus zelfde vluchtnummers e.d.) echter betaal ik dan 758 euro!

Wat zie ik over het hoofd? Dit is wel een erg groot verschil..
  Moderator woensdag 15 september 2010 @ 10:52:56 #54
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_86453427
Ik zou geen reactie meer verwachten van dafne, maar wellicht volgt weer een nieuwe medewerker van ebookers met een antwoord. Ik hou het in de gaten.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_86577606
Ik wil graag eind Oktober naar Rome. Vanaf Amsterdam of Rotterdam. Of vrijdag 22 Oktober (liefst 's ochtends) tot en met max 28 Oktober (of eerder terug) of vanaf maandag 25 oktober ('s avonds) en dan tot en met zondag 31 Oktober. Ik heb al prijzen gezien van ongeveer 160 euro. Denkt iemand dat ik nog goedkoper kan?
  zondag 19 september 2010 @ 11:55:55 #56
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_86595465
quote:
Op zaterdag 18 september 2010 19:03 schreef kahlie het volgende:
Ik wil graag eind Oktober naar Rome. Vanaf Amsterdam of Rotterdam. Of vrijdag 22 Oktober (liefst 's ochtends) tot en met max 28 Oktober (of eerder terug) of vanaf maandag 25 oktober ('s avonds) en dan tot en met zondag 31 Oktober. Ik heb al prijzen gezien van ongeveer 160 euro. Denkt iemand dat ik nog goedkoper kan?
¤100 met klm via govolo
pi_86603451
quote:
Op zondag 19 september 2010 11:55 schreef Gnittoo het volgende:

[..]

¤100 met klm via govolo
Dank je wel, super tip! helaas blijk ik een huwelijk te hebben op de 22ste ;) Niet mijn eigen, maar kan het helaas ook niet maken om niet op te komen dagen.... even kijken wat het dan wordt...
pi_86691595
Hai, ik gooi hier ook maar een zoekopdracht neer :). Ik ben aan het kijken voor een retourvlucht naar Samsun, Turkije. Het is voor één persoon. Heen rond 2-3 november, terug ongeveer 14 dagen later. Het liefst vliegen vanaf Amsterdam, maar Rotterdam is ook geen probleem. Er zal waarschijnlijk sowieso een overstap in moeten zitten, maar verdere moeilijkheden probeer ik te ontwijken. Lange overstaptijden zijn ook niet gewenst. Ik kom zelf uit op rond de 330 euro, maar wellicht kunnen jullie wat goedkopers vinden?

Alvast bedankt!

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2010 22:05:53 ]
pi_86691935
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 22:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Hai, ik gooi hier ook maar een zoekopdracht neer :). Ik ben aan het kijken voor een retourvlucht naar Samsun, Turkije. Het is voor één persoon. Heen rond 2-3 november, terug ongeveer 14 dagen later. Het liefst vliegen vanaf Amsterdam, maar Rotterdam is ook geen probleem. Er zal waarschijnlijk sowieso een overstap in moeten zitten, maar verdere moeilijkheden probeer ik te ontwijken. Lange overstaptijden zijn ook niet gewenst. Ik kom zelf uit op rond de 330 euro, maar wellicht kunnen jullie wat goedkopers vinden?

Alvast bedankt!
3-16 november Amsterdam - Samsun met Pegasus (www.flypgs.com) komt op 270 euro. De overstap op Istanbul SAW is iets langer dan een uurtje beide keren, niet erg lang maar ook niet te kort.
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_86692388
Sorry, foutje, ik bedoelde oktober :@. Dan kom ik met pegasus op 306 euro uit. Het scheelt allemaal maar weinig blijkbaar.
pi_86727090
Haaai,

Ik moet morgen van Zwolle naar Gent... en zondag weer terug.
Heb net even het een en ander gezocht... maar goedkoop wordt het niet.
Bij station gevraagd... en met 2 personen is het 120 euro ongeveer.
Iemand een goedkoper idee? (behalve liften).

Ons vervoer is een soort van gecanceld.
pi_86732991
quote:
Op woensdag 22 september 2010 21:07 schreef Kekaa het volgende:
Haaai,

Ik moet morgen van Zwolle naar Gent... en zondag weer terug.
Heb net even het een en ander gezocht... maar goedkoop wordt het niet.
Bij station gevraagd... en met 2 personen is het 120 euro ongeveer.
Iemand een goedkoper idee? (behalve liften).

Ons vervoer is een soort van gecanceld.
Op sites van liftcentrale's kijken? sites waar mensen ritten aanbieden en dat je dan mee kan rjiden?
Once I had a little game, I think you know the game I mean, I mean the game called go insane!
-je webicon was 3,8Mb, max. 100Kb toegestaan, niet terugplaatsen!-
pi_86739442
Mja... dat wordt em dus niet. Maar bedankt.
Zometeen met de trein.
pi_86765357
1. Vanuit Nederland/Belgie/Duitsland (Dusseldorf/Frankfurt etc net over grens).
2. Begin december
3. Rio of BA
4. Vliegtuig.
5. Zo goedkoop mogelijk.

Goedkoopste wat ik kan vinden is 750 euro via TAP (Portugeese maatschappij).

[ Bericht 1% gewijzigd door marshall op 24-09-2010 07:44:33 ]
pi_86772055
Ik kom hier ook maar even mijn vraag neerleggen:

1. waarvandaan- Amsterdam of Dusseldorf
2. wanneer - half/eind juli (vanaf 19 juli), terug half augustus.
3. Waarnaartoe - SF, Vegas of LA
4. hoe - vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen - Liever geen overstap, want ik vind vliegen niet zo leuk en wil het dus niet twee keer doen, als het niet hoeft.
6. Welke prijzen - ik vind momenteel 1180 euro
  vrijdag 24 september 2010 @ 09:02:00 #66
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_86778594
quote:
Op donderdag 23 september 2010 23:10 schreef theywerebulletsmofo het volgende:
Ik kom hier ook maar even mijn vraag neerleggen:

1. waarvandaan- Amsterdam of Dusseldorf
2. wanneer - half/eind juli (vanaf 19 juli), terug half augustus.
3. Waarnaartoe - SF, Vegas of LA
4. hoe - vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen - Liever geen overstap, want ik vind vliegen niet zo leuk en wil het dus niet twee keer doen, als het niet hoeft.
6. Welke prijzen - ik vind momenteel 1180 euro
air berlin vanaf dusseldorf voor ¤700-¤750. maar dan wel een tussenstop.
pi_86817720
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 09:02 schreef Gnittoo het volgende:

[..]

air berlin vanaf dusseldorf voor ¤700-¤750. maar dan wel een tussenstop.
Thanks! Dat verschil is wel groot genoeg om een tussenstop te overwegen. Da's bijna 400 euro goedkoper! Heb je die gewoon op de website van Air Berlin gevonden? Of op een boekingssite?
  zaterdag 25 september 2010 @ 09:41:58 #68
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_86820013
quote:
Op zaterdag 25 september 2010 01:58 schreef theywerebulletsmofo het volgende:

[..]

Thanks! Dat verschil is wel groot genoeg om een tussenstop te overwegen. Da's bijna 400 euro goedkoper! Heb je die gewoon op de website van Air Berlin gevonden? Of op een boekingssite?
via momondo
pi_86842427
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 21:58 schreef myxomatosekonijn het volgende:

Heb alleen heel stom-stom-stom de verkeerde datum doorgegeven (had me even 'verteld'): ipv rond 7 mei terug, wil ik graag rond 12 mei terug...

Voorkeur is eigenlijk echt wel Amsterdam...

Trouwens, in hoeverre heeft het zin om nog wat langer te wachten? Zijn er wel eens aanbiedingen naar Kathmandu? Ik moet het sowieso nog regelen met werk, dus heel snel zal het niet eens kunnen, maar april duurt natuurlijk ook nog even...
Inmiddels is het wat duidelijker: wil 14 april weg en rond 11/12 mei terugkomen, vanaf A'dam. Kom bij Budgetair uit op 774.50 euro (760 + fee) uit met Emirates. Iemand goedkoper?

(Er zijn trouwens wel wat goedkopere vluchten met Kingfisher airlines, echter daarmee moet je van 18 uur s avonds tot 13.30 uur volgende dag in Delhi vermaken en daar heb ik geen zin in. Bij Emirates kun je ook kiezen voor 8 uur stop in Dubai, dat heb ik denk ik liever :) )
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_86852804
1. waarvandaan: Tokyo
2. wanneer: vertrek 23 december
3. waarnaartoe: Amsterdam, Brussel, Duesseldorf, Bremen, Londen... maakt niet uit als het maar goedkoop is
4. hoe: vliegtuig
5. op welke manier: zo goedkoop mogelijk
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt: 1000 euro van Tokyo naar Amsterdam
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
  zondag 26 september 2010 @ 10:32:32 #71
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_86853531
quote:
Op zondag 26 september 2010 09:20 schreef MoneyTalks het volgende:
1. waarvandaan: Tokyo
2. wanneer: vertrek 23 december
3. waarnaartoe: Amsterdam, Brussel, Duesseldorf, Bremen, Londen... maakt niet uit als het maar goedkoop is
4. hoe: vliegtuig
5. op welke manier: zo goedkoop mogelijk
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt: 1000 euro van Tokyo naar Amsterdam
aeroflot naar ams voor ¤614.
pi_86855740
quote:
Op zondag 26 september 2010 10:32 schreef Gnittoo het volgende:

[..]

aeroflot naar ams voor ¤614.
Heb uiteindelijk Malaysia Airlines naar AMS voor ¤622 geboekt, maar alsnog bedankt ^O^
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
  woensdag 29 september 2010 @ 11:51:52 #73
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_86974585
quote:
Op donderdag 23 september 2010 23:10 schreef theywerebulletsmofo het volgende:
Ik kom hier ook maar even mijn vraag neerleggen:

1. waarvandaan- Amsterdam of Dusseldorf
2. wanneer - half/eind juli (vanaf 19 juli), terug half augustus.
3. Waarnaartoe - SF, Vegas of LA
4. hoe - vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen - Liever geen overstap, want ik vind vliegen niet zo leuk en wil het dus niet twee keer doen, als het niet hoeft.
6. Welke prijzen - ik vind momenteel 1180 euro
Hi, ik zou even wachten, het is volgend jaar. De vluchten naar Vegas of LA vanaf december/jan goedkoper. Daarnaast hebben ze vaak bij KLM met Delta goede aanbiedingen voor bijvoorbeeld 500-650 euro per ticket incl tax.
Be dance |Be real| Be You
pi_87045182
quote:
Op woensdag 29 september 2010 11:51 schreef Loodje het volgende:

[..]

Hi, ik zou even wachten, het is volgend jaar. De vluchten naar Vegas of LA vanaf december/jan goedkoper. Daarnaast hebben ze vaak bij KLM met Delta goede aanbiedingen voor bijvoorbeeld 500-650 euro per ticket incl tax.
Dank voor je antwoord! Ik weet dat ze bij KLM regelmatig aanbiedingen hebben, maar vaak gelden die niet voor het hoogseizoen. Of is dat wel het geval? Want de prijzen die jij noemt, zijn wel heel aantrekkelijk. Maar wil natuurlijk niet in januari erachter komen dat de aanbieding niet voor juli en augustus is. En dan bijvoorbeeld 1300 euro moeten betalen per ticket. Hoe zou ik dat kunnen checken?
pi_87098182
Ik zit een beetje vast door een beperkt budget. Misschien wil ik wel teveel voor het budget, maar dat kunnen de ervaringsdeskundigen misschien wel aangeven ;)

1. waarvandaan- Vliegvelden in Nederland/Belgie/Duitsland
2. wanneer - maand november, na 8 november. Liefst 1 week.
3. Waarnaartoe - Zonnige en warme bestemming in november (Egypte, Dom. Republiek, etc. )
4. hoe - vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen - Maakt niet uit.
6. Welke prijzen - ik zie vooral prijzen van 650+ euro (op Arke.nl bijvoorbeeld).

Verder willen we het liefst ergens all inclusive zitten, zodat we op de bestemming nauwelijks meer kosten hebben. Het hoeft geen uitgaansgebied te zijn. Gewoon een mooi strand, lekker weer is al genoeg :).

Ons budget ligt rond de 500 euro pp. We gaan met minimaal 4 man.

Ik hoop dat jullie kunnen helpen, alvast heel erg bedankt :D!!
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 22:48:48 #76
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_87153897
quote:
Hm, daar vind ik nou niet echt goede aanbiedingen op, of moet ik elke dag die sites in de gaten houden voor goede aanbiedingen?
pi_87185787
Beste mensen, ik zoek de goedkoopste vlucht vanaf amsterdam voor volgend weekend heen en weer naar kreta, mag eventueel op dezelfde dag terug. Het is om katten op te halen.
pi_87639162
Ik ben op zoek naar een vlucht naar Toronto vanaf Brabant (Brussel, Dusseldorf, Amsterdam allemaal ok) voor 20 januari tot 20 febuary (beide +/- 10 dagen, zolang ik daar maar een maand zit).

Ik heb er eentje voor 475 euro gevonden. Is het beter om even af te wachten, of moet ik juist deze snel boeken?
  zondag 17 oktober 2010 @ 20:15:39 #80
285975 boeiuh2
Funk the dump stuff
pi_87643757
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 18:01 schreef Tano_Stargazers het volgende:
Ik ben op zoek naar een vlucht naar Toronto vanaf Brabant (Brussel, Dusseldorf, Amsterdam allemaal ok) voor 20 januari tot 20 febuary (beide +/- 10 dagen, zolang ik daar maar een maand zit).

Ik heb er eentje voor 475 euro gevonden. Is het beter om even af te wachten, of moet ik juist deze snel boeken?
Die prijs is al best scherp hoor! Ik zou het er niet op gokken dat ie nog goedkoper wordt.
Funk Gezond, Soul een Appel
pi_87653523
Thanks. Inderdaad maar geboekt! :) Op naar de kou!
pi_87703019
Vriendlief en ik zouden begin december graag een kerstmarkt willen bezoeken. Het liefst gaan we met de trein vanuit Enschede. Ik heb al wel gevonden dat er een trein naar Münster en Dortmund gaat. Over de prijzen kan ik niet veel wijzer worden. Wie kan ons hierin iets adviseren?

Ik heb al gekeken op www.db.de, maar kom dan op torenhoge prijzen, rond ¤ 80/90 retour Dortmund voor 2 pers.
pi_87764467
Hoi Iedereen,

Hopelijk kunnen jullie mij advies geven:

Ik wil tussen 27 dec en 3 jan naar USA.

3 januari moet ik in Washington DC zijn. Vliegvelden die in de buurt zijn zijn Baltimore, Washington zelf en Philadelphia.

Retour vanaf New York, Philadelphia of Boston.

Nu kan ik zelf ook wel naar supersaver gaan maar ik zie dat er vooral grote schommelingen tussen de prijzen zit afhankelijk van hoe laat.

Kon ik vanmiddag voor 480 heen direct naar baltimore en terug met snelle overstap van new york. Die optie wordt nu niet meer aangeboden. de hele route niet.

Hopelijk kunnnen jullie mij adviezeren. Ik wil max 500-550 uitgeven. en natuurlijk het liefst zo kort mogelijk reizen.

Alvast dank! degene die een top vlucht voor mij vind krijgt van mij een bosje bloemen! of iets anders..
pi_87765185
Wie-o-wie kan me helpen? :+

1. waarvandaan je wilt reizen. - Amsterdam Schiphol
2. wanneer je wilt reizen. - Heen op 24 of 25 december, terug op 5/6/7 januari 2011. We willen er iig 11 nachten zijn.
3. waarnaartoe je wilt reizen. - Singapore
4. hoe je wilt reizen. - Vliegtuig, dah.
5. op welke manier je wilt reizen. - Zo kort mogelijke reisduur natuurlijk. Als het echt een goede deal is, is een lange overstap nog wel ok, maar liever niet.
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt. - Het goedkoopste ticket dat ik kan vinden is 1000 euro met Singapore Airlines op hun eigen site. Hoop dat het wat goedkoper kan :)
pi_87890966
Ik ga ong 3 maanden reizen door Zuid-Amerika, dus ben aan het zoeken voor goedkope tickets, evt met een paar dagen in NYC. De reis gaat door Argentinië, Bolivia, Peru en Ecuador. Dus als andere steden in deze landen betere plekken zijn om op te vliegen, laat het maar weten!

1. Waarvandaan: Amsterdam, Brussel of Dusseldorf
2. Heen: Half/Eind april. Terug: Half/Eind juli
3. Heen: Buenos Aires. Terug: Lima of Quito (evt met tussenstop in NY indien mogelijk en binnen budget)
4. Vliegtuig
5. Hoogstens 1 overstap, of de prijs moet echt veel lager liggen. Een overstap in NY maakt niet uit, daar willen we sowieso wel heen
6. Tot nu toe heb ik als goedkoopste optie gevonden:
Heen: Adam-BA 565euro
Terug: Quito-NYC: 490euro
NYC: Adam 290euro

Hopelijk kunnen jullie hier iets mee, het is misschien een lastige reis.

PS: evt een paar dagen in NY op de heenweg zijn ook goed, ipv op de terugreis
  maandag 25 oktober 2010 @ 21:38:29 #86
298538 Barrie-Banketbakker
Ik kom je banket bakken.
pi_87955577
1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.
Amsterdam Schiphol/Weeze

2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?
Wat het goedkoopst is.

3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
New York, New York

4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
Vliegtuig

5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.
Zo goedkoop mogelijk, voor mijn part zitten we in het vrachthok van een Kazachstaanse postorderbruidmaatschappij.

6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.
Zeer varierend, dus ben erg verward.
pi_87955783
Voor welke periode, Barrie-Banketbakker?
  maandag 25 oktober 2010 @ 21:46:44 #88
298538 Barrie-Banketbakker
Ik kom je banket bakken.
pi_87956014
Wanneer het het goedkoopst is. :)
pi_87956494
Aha, dat is makkelijk :) Ben zelf ook een beetje aan het zoeken en het goedkoopste wat ik tot nu toe heb kunnen vinden is 380 euro, met US airways vanaf Brussel.
Bijv deze:
BRU - PHL
PHL - EWR
wed 26 jan 2011

EWR - PHL
PHL - BRU
tue feb 8 2011
pi_88060400
1. waarvandaan je wilt reizen, bijvoorbeeld bepaalde luchthavens wel, of bepaalde niet of vanaf welk treinstation.
Ik woon zelf in Den Haag en ben bereid door heel nederland, belgie, of een stuk van duitsland de luchthavens te gebruiken, wat het voordeligst is!
2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven?
Rond eind Maart 2011
3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
Nieuw-Zeeland
4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
Maakt me niet uit, wat het goedkoopst is, al moet ik een maand met een boot mee.
5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.
Zo goedkoop mogelijk
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.
Ik heb zelf 980 euro gevonden.
pi_88064931
1. Waarvandaan?
Ik woon in Leiden, maar Dusseldorf zou ook mogen als vertrekpunt

2. wanneer
Een weekend in November (evt december). Liefst vrijdag t/m maandag

3. waarnaartoe
Trondheim

4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
Trein en vliegtuig

5. op welke manier
Zo goedkoop mogelijk maar zonder een hele nacht op een vliegveld te hoeven doorbrengen ivm overstap.

6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.
192 euro lijkt ongeveer het goedkoopst te zijn. Of hebben jullie betere ideeën dan ik?
pi_88149973
Ik wil in midden januari naar LA. 2 personen voor 9 dagen en dan ook nog 2 dagen vegas erbij. Wat is goedkoper? Directe vlucht, of een omweg met een amerikaanse luchtvaartmaatschappij?
pi_88174001
Ik wil naar de zon ergens in december/januari. Zon en goedkoop zijn de enige criteria :')!
pi_88257777
1. Waarvandaan?
Liefst amsterdam. Anders Rotterdam.
2. wanneer
Ergens tussen half/eind januari t/m half/eind februari.
Voor 1 maand.

3. waarnaartoe
Chili(santiago of antofagasta)

4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
vliegtuig

5. op welke manier
Zo goedkoop mogelijk

6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.
ongeveer 1000-1100 ¤ met iberia of lan
pi_88275827
1. Waarvandaan?
Seoul

2. wanneer
Rond 26 november terug rond 3 december (ongeveer 7 a 8 dagen dus)

3. waarnaartoe
Taiwan

4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
vliegtuig

5. op welke manier
Zo goedkoop mogelijk

6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.
350 euro met China Air

Weet iemand iets goedkopers? Ik heb gezocht maar kom niet veel lage rdan 350 euro..
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_88331688
Nou, het belangrijkste van de vakantie (de vliegreis :) ) en kan weinig fatsoenlijks vinden ...

1. waarvandaan je wilt reizen:
NL, BE, DUI
2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven:
Vanaf 27 november (liefst 27 november t/m 15 december), ongeveer 18 dagen. Ben flexibel, maar zou graag uiterlijk 20 december weer terug zijn
3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
Cancun, Mexico
4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
Vliegtuig lijkt me het beste :)
5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.
Liefst zo kort mogelijk reizen (dus zonder overstap het liefste). Eventueel met 1 overstap, maar dan liever niet in Amerika (ivm die douane die een eeuwigheid duurt)
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.
Veel met overstap in Amerika, maar dan is 1,5 -2 uur erg weinig om over te stappen.
Verder Martinair, voor 790 euro, vertrek op 2 december, terug op de 19e.

Alvast bedankt!
pi_88332324
quote:
8s.gif Op woensdag 3 november 2010 05:44 schreef MoneyTalks het volgende:
1. Waarvandaan?
Seoul

2. wanneer
Rond 26 november terug rond 3 december (ongeveer 7 a 8 dagen dus)

3. waarnaartoe
Taiwan

4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
vliegtuig

5. op welke manier
Zo goedkoop mogelijk

6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.
350 euro met China Air

Weet iemand iets goedkopers? Ik heb gezocht maar kom niet veel lage rdan 350 euro..
Ik vond deze voor 436 US$ (is nu 306¤) via Kayak.com. Met China Southern.
pi_88344259
@Francis:
Het goedkoopste dat ik zo snel even vind is 935 euro, 20/1 tot 17/2. Vanaf Amsterdam retour met TAM, gevonden via Kayak.com

Ik vermoed dat het niet veel goedkoper gaat worden.
TRV
pi_88346564
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 21:59 schreef HomoSaabiens het volgende:
@Francis:
Het goedkoopste dat ik zo snel even vind is 935 euro, 20/1 tot 17/2. Vanaf Amsterdam retour met TAM, gevonden via Kayak.com

Ik vermoed dat het niet veel goedkoper gaat worden.
Thanks, dat scheelt zowieso al aardig wat, vergeleken met de 1200 die ik kon vinden, ik ga zelf een even kijken ;) *O*
  vrijdag 5 november 2010 @ 10:15:57 #100
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_88355219
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 16:53 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
Nou, het belangrijkste van de vakantie (de vliegreis :) ) en kan weinig fatsoenlijks vinden ...

1. waarvandaan je wilt reizen:
NL, BE, DUI
2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven:
Vanaf 27 november (liefst 27 november t/m 15 december), ongeveer 18 dagen. Ben flexibel, maar zou graag uiterlijk 20 december weer terug zijn
3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
Cancun, Mexico
4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
Vliegtuig lijkt me het beste :)
5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.
Liefst zo kort mogelijk reizen (dus zonder overstap het liefste). Eventueel met 1 overstap, maar dan liever niet in Amerika (ivm die douane die een eeuwigheid duurt)
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.
Veel met overstap in Amerika, maar dan is 1,5 -2 uur erg weinig om over te stappen.
Verder Martinair, voor 790 euro, vertrek op 2 december, terug op de 19e.

Alvast bedankt!
arkefly ¤771, 27-11 > 15-12
pi_88426173
quote:
Op donderdag 4 november 2010 16:53 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
Nou, het belangrijkste van de vakantie (de vliegreis :) ) en kan weinig fatsoenlijks vinden ...

1. waarvandaan je wilt reizen:
NL, BE, DUI
2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven:
Vanaf 27 november (liefst 27 november t/m 15 december), ongeveer 18 dagen. Ben flexibel, maar zou graag uiterlijk 20 december weer terug zijn
3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
Cancun, Mexico
4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
Vliegtuig lijkt me het beste :)
5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.
Liefst zo kort mogelijk reizen (dus zonder overstap het liefste). Eventueel met 1 overstap, maar dan liever niet in Amerika (ivm die douane die een eeuwigheid duurt)
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.
Veel met overstap in Amerika, maar dan is 1,5 -2 uur erg weinig om over te stappen.
Verder Martinair, voor 790 euro, vertrek op 2 december, terug op de 19e.

Alvast bedankt!
Vertrek
Brussel (BRU) - Cancun / Mexico (CUN)

din,30 nov 10 V: 07:15 A: 14:05
Jetairfly JAF 207 * Euro 348,99
( basis 323,93 + luchthaventaks 25,06 )
* met tussenlanding op Varadero (VRA)
Opgelet, laatste 2 seat(s) aan deze prijs !

Terug
Cancun / Mexico (CUN) - Brussel (BRU)

zon,19 dec 10 V: 16:35 A: 10:20
Jetairfly JAF 702 Euro 348,99
( basis 312,35 + luchthaventaks 36,64 )

Opgelet, laatste 5 seat(s) aan deze prijs !



Totale prijs : 697,98

Via http://www.jetairfly.com/ticket/nl/ Blijkbaar wel de laatste twee goedkope tickets ;)
pi_88443135
quote:
8s.gif Op woensdag 3 november 2010 05:44 schreef MoneyTalks het volgende:
1. Waarvandaan?
Seoul

2. wanneer
Rond 26 november terug rond 3 december (ongeveer 7 a 8 dagen dus)

3. waarnaartoe
Taiwan

4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
vliegtuig

5. op welke manier
Zo goedkoop mogelijk

6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.
350 euro met China Air

Weet iemand iets goedkopers? Ik heb gezocht maar kom niet veel lage rdan 350 euro..
Ik zie 'm voor $424 (301 euro) bij Kayak. 26 november - 3 december. Je vliegt met China Eastern via Shanghai naar Taipei.
pi_88443767
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 16:53 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
Nou, het belangrijkste van de vakantie (de vliegreis :) ) en kan weinig fatsoenlijks vinden ...

1. waarvandaan je wilt reizen:
NL, BE, DUI
2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven:
Vanaf 27 november (liefst 27 november t/m 15 december), ongeveer 18 dagen. Ben flexibel, maar zou graag uiterlijk 20 december weer terug zijn
3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
Cancun, Mexico
4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
Vliegtuig lijkt me het beste :)
5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.
Liefst zo kort mogelijk reizen (dus zonder overstap het liefste). Eventueel met 1 overstap, maar dan liever niet in Amerika (ivm die douane die een eeuwigheid duurt)
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.
Veel met overstap in Amerika, maar dan is 1,5 -2 uur erg weinig om over te stappen.
Verder Martinair, voor 790 euro, vertrek op 2 december, terug op de 19e.

Alvast bedankt!
574 euro met Continental op World Ticket Center. 27/11 - 15/12. Overstappen op Newark (heen) en op Houston (terug)

580 euro met Continental op Cheaptickets.nl. 27/11 - 15/12. Overstappen op Houston (heen en terug)

Nadeel van deze twee vluchten is dat je een overstaptijd van ca. 1,5 uur hebt. Daarom meer vluchten:

$850 (603 euro) met Delta op Kayak.com. 28/11 - 15/12. Je kan ook een dag eerder vertrekken, maar dan moet je heen een extra keer overstappen en het kost $3 meer. Heen stap je over op Atlanta, terug op Detroit. Vertrek vanaf Amsterdam. Snel boeken, want op de heenreis zijn er nog maar 6 seats over!

[ Bericht 15% gewijzigd door Maarten-Pieter op 08-11-2010 15:00:08 ]
pi_88497465
• 1. waarvandaan: NL, Dusseldorf, Brussel of London
• 2. wanneer: vanaf 9 dec voor ca 3 weken, uiterlijk terug op 7jan. (9 dec lijkt een goede datum als ik prijzen zo zie.)
• 3. waarnaartoe: Zuid Oost Azie... Bangkok, Kuala Lumpur, Singapore, of wat dan ook.
• 4. hoe: alles mag. Vliegen lijkt me praktisch :') of bijv Londen met een trein/bus/prijsvechter en dan verder bijv.
• 5. welke manier: bang for buck = cheap dus.,
• 6. zelf: circa 700,- pp voor ams-bkk met China

Andere vertrek luchthavens moeten minimaal 100,- pp goedkoper zijn aangezien we die kosten weer kwijt zijn om er te komen. Dus onder de 600,-

En AirAsia is denk ik geen optie aangezien mijn lief 2mtr is.

En enorm interessant tickets naar bijv Mexico, Caribbean of iets dergelijks mag ook.
We zijn heul flexibel. Woei! *O*
pi_88512584
quote:
8s.gif Op woensdag 3 november 2010 05:44 schreef MoneyTalks het volgende:
1. Waarvandaan?
Seoul

2. wanneer
Rond 26 november terug rond 3 december (ongeveer 7 a 8 dagen dus)

3. waarnaartoe
Taiwan

4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
vliegtuig

5. op welke manier
Zo goedkoop mogelijk

6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.
350 euro met China Air

Weet iemand iets goedkopers? Ik heb gezocht maar kom niet veel lage rdan 350 euro..
Op de een of andere manier komen de voordelige tarieven van Cathay Pacific nooit op kayak.com, enkel de duurdere. Als je rechtstreeks boekt op http://www.cathaypacific.com/cpa/en_KR/ kom je uit op:
- ¤245 van 27/11 tot 3/12 of 4/12
- ¤265 van 26/11 tot 3/12.
pi_88516783
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 23:16 schreef jack4ya het volgende:

• 1. waarvandaan: NL, Dusseldorf, Brussel of London
• 2. wanneer: vanaf 9 dec voor ca 3 weken, uiterlijk terug op 7jan. (9 dec lijkt een goede datum als ik prijzen zo zie.)
• 3. waarnaartoe: Zuid Oost Azie... Bangkok, Kuala Lumpur, Singapore, of wat dan ook.
• 4. hoe: alles mag. Vliegen lijkt me praktisch :') of bijv Londen met een trein/bus/prijsvechter en dan verder bijv.
• 5. welke manier: bang for buck = cheap dus.,
• 6. zelf: circa 700,- pp voor ams-bkk met China

Andere vertrek luchthavens moeten minimaal 100,- pp goedkoper zijn aangezien we die kosten weer kwijt zijn om er te komen. Dus onder de 600,-

En AirAsia is denk ik geen optie aangezien mijn lief 2mtr is.

En enorm interessant tickets naar bijv Mexico, Caribbean of iets dergelijks mag ook.
We zijn heul flexibel. Woei! *O*
Bangkok met Emirates vanaf Düsseldorf: 459,52 euro. 7/12 - 28/12. Overstap op Dubai. Site: Emirates

Bangkok of Kuala Lumpur (zelfde prijs) met Qatar Airways vanaf Londen (heen Gatwick, terug Heathrow): 531 pond (615 euro). 8/12 - 29/12. Overstap op Doha. Site: Qatar Airways

Kuala Lumpur met KLM vanaf Düsseldorf: $865 (621 euro). 7/12 - 28/12. Overstap op Amsterdam. Site: Kayak

Alleen de eerste voldoet helemaal aan je opdracht, maar de anderen zijn alternatieven. En als je op andere data zoekt, kunnen er bij Emirates vanaf Düsseldorf ook nog hele scherpe tarieven uitkomen.
pi_88524339
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 14:58 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]



Bangkok met Emirates vanaf Düsseldorf: 459,52 euro. 7/12 - 28/12. Overstap op Dubai. Site: Emirates

Bangkok of Kuala Lumpur (zelfde prijs) met Qatar Airways vanaf Londen (heen Gatwick, terug Heathrow): 531 pond (615 euro). 8/12 - 29/12. Overstap op Doha. Site: Qatar Airways

Kuala Lumpur met KLM vanaf Düsseldorf: $865 (621 euro). 7/12 - 28/12. Overstap op Amsterdam. Site: Kayak

Alleen de eerste voldoet helemaal aan je opdracht, maar de anderen zijn alternatieven. En als je op andere data zoekt, kunnen er bij Emirates vanaf Düsseldorf ook nog hele scherpe tarieven uitkomen.
Dank.. maar we kunnen echt pas vanaf 9 dec. De 8e werken we allebei nog volop.
Ik ga nog wel even nav je tip bij Emirates/ Düsseldorf kijken.

Euh: "Bangkok met Emirates vanaf Düsseldorf: 459,52 euro. 7/12 - 28/12. Overstap op Dubai. Site: Emirates" vind ik voor 900,-??
Dat was voor 2 personen in totaal :@

[ Bericht 5% gewijzigd door jack4ya op 09-11-2010 18:29:37 ]
pi_88531569
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 18:23 schreef jack4ya het volgende:

[..]


Dank.. maar we kunnen echt pas vanaf 9 dec. De 8e werken we allebei nog volop.
Ik ga nog wel even nav je tip bij Emirates/ Düsseldorf kijken.

Euh: "Bangkok met Emirates vanaf Düsseldorf: 459,52 euro. 7/12 - 28/12. Overstap op Dubai. Site: Emirates" vind ik voor 900,-??
Dat was voor 2 personen in totaal :@
Kan je niet vrijnemen of twee dagen met onbetaald verlof o.i.d.? Voor 9 december zou je dan gelijk veel duurder zitten...
pi_88531822
Nee... we hebben het al een week naar voren gehaald. Eerst zouden we vanaf 16/17 dec. gaan, maar dat was helemaal gruwelijk duur.
Meer zit er gewoon niet in en we hebben de rek behoorlijk gebruikt.
Trouwens, met onbetaald verlof nemen zijn we duurder uit. ;)
Nouja, en ik ben igg nog blij dat het voor een gematigde 680,- kan.

[ Bericht 8% gewijzigd door jack4ya op 09-11-2010 23:04:38 ]
pi_88532148
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 18:23 schreef jack4ya het volgende:

[..]


Dank.. maar we kunnen echt pas vanaf 9 dec. De 8e werken we allebei nog volop.
Ik ga nog wel even nav je tip bij Emirates/ Düsseldorf kijken.

Euh: "Bangkok met Emirates vanaf Düsseldorf: 459,52 euro. 7/12 - 28/12. Overstap op Dubai. Site: Emirates" vind ik voor 900,-??
Dat was voor 2 personen in totaal :@
Op Kayak is er (bij mij) een vlucht bijgekomen: Air India. $776 p.p. (556 euro). 9/12 - 30/12. Vertrek Londen Heathrow, overstap Mumbai, aankomst Bangkok. Snel boeken, er zijn nog maar 3/4 seats remaining!
pi_88533268
Wow... wat een hulp! Dank dank. Even kijken hoe we dan cheapass in London komen, aangezien we wel gewoon bagage hebben. En die prijsvechters weten dat aardig te melken. :)
brb...

hmmm... 100,- pp... dan kom ik maar 20,- pp goedkoper uit, dan van A'dam. Da''s me de moeite niet. Misschien bus/trein.

brb

Hmmm... kennelijk hoeft het niet ultiem cheap. Ben ik nu erg? Ik ben je wel heel dankbaar hoor, maar voor 20,- verschil haal ik ook risico (vertraging/bagage) op mijn hals.
Kennelijk pas als tickets naar 500,-pp zakken lijkt het me interessant. Maar dat lijkt me ook gelijk irreeel.

[ Bericht 17% gewijzigd door jack4ya op 09-11-2010 21:40:33 ]
pi_88543467
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 13:17 schreef zipcon het volgende:

[..]



Op de een of andere manier komen de voordelige tarieven van Cathay Pacific nooit op kayak.com, enkel de duurdere. Als je rechtstreeks boekt op http://www.cathaypacific.com/cpa/en_KR/ kom je uit op:
- ¤245 van 27/11 tot 3/12 of 4/12
- ¤265 van 26/11 tot 3/12.
Yep thank, uiteindelijk via Cathay Pacific geboek voor ¤260, vertrek deze zaterdag al ipv de 26e.
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_88561451
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 21:34 schreef jack4ya het volgende:
Wow... wat een hulp! Dank dank. Even kijken hoe we dan cheapass in London komen, aangezien we wel gewoon bagage hebben. En die prijsvechters weten dat aardig te melken. :)
brb...

hmmm... 100,- pp... dan kom ik maar 20,- pp goedkoper uit, dan van A'dam. Da''s me de moeite niet. Misschien bus/trein.

brb

Hmmm... kennelijk hoeft het niet ultiem cheap. Ben ik nu erg? Ik ben je wel heel dankbaar hoor, maar voor 20,- verschil haal ik ook risico (vertraging/bagage) op mijn hals.
Kennelijk pas als tickets naar 500,-pp zakken lijkt het me interessant. Maar dat lijkt me ook gelijk irreeel.
Op klm.de staat nog vanaf Dusseldorf een vlucht. 9-30 december voor ca. 640 euro, en als je op flexibel klikt kom je misschien nog goedkoper uit. Misschien is het een optie om dan niet met de vlucht van Dusseldorf naar Amsterdam mee te gaan? Of kan dat dan niet? Let wel op dat het de Duitse site is!

Londen: Je kan Eurolines, de busmaatschappij nemen? Dat is toch niet zo duur?
  donderdag 11 november 2010 @ 17:30:28 #114
193252 Babbatuur
'Wat een idioot joh'
pi_88601435
1. waarvandaan Amsterdam/Dusseldorf
2. wanneer je wilt reizen 10,11,12 december - 6,7,8 januari
3. waarnaartoe Mexico, Guadalajara
4. hoe je wilt reizen Vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen, Zo goedkoop mogelijk, al moeten er geen halve/hele dagen tussen vluchten zitten
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.:

Via Worldticketcenter: van Amsterdam naar New York, ik kom daar aan om 16:05 lokaal, om daarna pas om 05:30 te vertrekken richting Houston, om van daaruit naar Guadalajara te vliegen:

prijs: ¤775 exl. belastingen etc.

Dit is mijn beste optie tot nog toe, ook al zal ik dan 13:25 uur moeten wachten in New York. Is dat do-able, is er wat te doen in de buurt etc.? Kan ik dan mijn koffers op het vliegveld stallen en even New York in, of is dat vanaf dat vliegveld helemaal geen optie?

Momondo ook geprobeerd; niks goedkopers gevonden, en volgens mij moet je daar ook met een creditcard betalen.

Alvast Bedankt voor eventuele tips!
Over Albert Luque bij Ajax: "Alleen al hoe ie er bij staat, het lijkt wel of ie aan zijn haren getrokken wordt van die bus naar dat veld. Zo blij als een kind als die man in dat zwarte pak affluit. Hè hè, onder de douche."
pi_88602575
Hoe veel wordt dat inclusief belastingen dan, Babbatuur?

Vanaf Düsseldorf kun je voor ongeveer 860/870 p.p, inclusief belastingen namelijk. Zowel heen als terug ongeveer 4 uur overstaptijd op Atlanta. Gevonden via skyscanner.
  donderdag 11 november 2010 @ 18:10:10 #116
193252 Babbatuur
'Wat een idioot joh'
pi_88602743
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 18:06 schreef enilnomrow het volgende:
Hoe veel wordt dat inclusief belastingen dan, Babbatuur?

Vanaf Düsseldorf kun je voor ongeveer 860/870 p.p, inclusief belastingen namelijk. Zowel heen als terug ongeveer 4 uur overstaptijd op Atlanta. Gevonden via skyscanner.
Heb inmiddels ook een andere gevonden na een vrijblijvende offerte bij WTC:

09/12/2010 CO71 (Continental) Amsterdam - Newark 13:20 - 16:05 - Totale reistijd: 8Hrs 45Min 09/12/2010 CO63 (Continental) Newark - Houston 17:25 - 20:29 - Totale reistijd: 4Hrs 04Min 10/12/2010 CO1483 (Continental) Houston - Guadalajara 9:00 - 11:34 - Totale reistijd: 2Hrs 34Min 06/01/2011 CO2152 (Continental) Guadalajara - Houston 6:45 - 8:54 - Totale reistijd: 2Hrs 09Min(Vlucht wordt uitgevoerd door EXPRESSJET AIRLINES INC DBA CO EXPRESS) 06/01/2011 CO3008 (Continental) Houston - Washington 10:15 - 14:00 - Totale reistijd: 2Hrs 45Min(Vlucht wordt uitgevoerd door EXPRESSJET AIRLINES INC DBA CO EXPRESS) 06/01/2011 CO6078 (Continental) Washington - Amsterdam 17:54 - 7:15 (Arrival next day) - Totale reistijd: 7Hrs 21Min(Vlucht wordt uitgevoerd door UNITED AIRLINES INC.) Aantal personen: 1Tarief incl. luchthavenbelasting: ¤ 719,00 per persoon




Reserveringskosten : ¤ 30,00Ticketverzekering: ¤ 5,00 p.p. Totale reissom : ¤ 754,00

Geen extreme overstaptijden dus, maar blijft het ook bij die ¤754? Want zo erg thuis in de vliegticketbusiness ben ik niet!

Dank!
Over Albert Luque bij Ajax: "Alleen al hoe ie er bij staat, het lijkt wel of ie aan zijn haren getrokken wordt van die bus naar dat veld. Zo blij als een kind als die man in dat zwarte pak affluit. Hè hè, onder de douche."
pi_88608386
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 17:30 schreef Babbatuur het volgende:
1. waarvandaan Amsterdam/Dusseldorf
2. wanneer je wilt reizen 10,11,12 december - 6,7,8 januari
3. waarnaartoe Mexico, Guadalajara
4. hoe je wilt reizen Vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen, Zo goedkoop mogelijk, al moeten er geen halve/hele dagen tussen vluchten zitten
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.:

Via Worldticketcenter: van Amsterdam naar New York, ik kom daar aan om 16:05 lokaal, om daarna pas om 05:30 te vertrekken richting Houston, om van daaruit naar Guadalajara te vliegen:

prijs: ¤775 exl. belastingen etc.

Dit is mijn beste optie tot nog toe, ook al zal ik dan 13:25 uur moeten wachten in New York. Is dat do-able, is er wat te doen in de buurt etc.? Kan ik dan mijn koffers op het vliegveld stallen en even New York in, of is dat vanaf dat vliegveld helemaal geen optie?

Momondo ook geprobeerd; niks goedkopers gevonden, en volgens mij moet je daar ook met een creditcard betalen.

Alvast Bedankt voor eventuele tips!
$1006 (734 euro) op Kayak. Heen via Newark en Houston, terug via Houston. Vanaf Amsterdam. 12/12 - 07/01. Continental uiteraard. Nadeel: heen heb je op Houston een overstap van 36 minuten, maar dat was ook al bij de vlucht die jij had gevonden.
pi_88608628
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 18:10 schreef Babbatuur het volgende:

[..]



Heb inmiddels ook een andere gevonden na een vrijblijvende offerte bij WTC:

09/12/2010 CO71 (Continental) Amsterdam - Newark 13:20 - 16:05 - Totale reistijd: 8Hrs 45Min 09/12/2010 CO63 (Continental) Newark - Houston 17:25 - 20:29 - Totale reistijd: 4Hrs 04Min 10/12/2010 CO1483 (Continental) Houston - Guadalajara 9:00 - 11:34 - Totale reistijd: 2Hrs 34Min 06/01/2011 CO2152 (Continental) Guadalajara - Houston 6:45 - 8:54 - Totale reistijd: 2Hrs 09Min(Vlucht wordt uitgevoerd door EXPRESSJET AIRLINES INC DBA CO EXPRESS) 06/01/2011 CO3008 (Continental) Houston - Washington 10:15 - 14:00 - Totale reistijd: 2Hrs 45Min(Vlucht wordt uitgevoerd door EXPRESSJET AIRLINES INC DBA CO EXPRESS) 06/01/2011 CO6078 (Continental) Washington - Amsterdam 17:54 - 7:15 (Arrival next day) - Totale reistijd: 7Hrs 21Min(Vlucht wordt uitgevoerd door UNITED AIRLINES INC.) Aantal personen: 1Tarief incl. luchthavenbelasting: ¤ 719,00 per persoon




Reserveringskosten : ¤ 30,00Ticketverzekering: ¤ 5,00 p.p. Totale reissom : ¤ 754,00

Geen extreme overstaptijden dus, maar blijft het ook bij die ¤754? Want zo erg thuis in de vliegticketbusiness ben ik niet!

Dank!
Gewoon bij Continental zelf kan je hem voor ¤709 krijgen. Hoef je die verzonnen 'reserveringskosten' en 'ticketverzekering' ook niet te betalen.
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_88612772
Geboekt! *O*
(ams-bkk voor 680,- met China)

@Maarten-Pieter: nogmaals dank voor de moeite. _O_
pi_88635593
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 20:16 schreef Thetallguy het volgende:

[..]



Gewoon bij Continental zelf kan je hem voor ¤709 krijgen. Hoef je die verzonnen 'reserveringskosten' en 'ticketverzekering' ook niet te betalen.
754 - 35 = 709?? WTF?

quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 21:37 schreef jack4ya het volgende:
Geboekt! *O*
(ams-bkk voor 680,- met China)

@Maarten-Pieter: nogmaals dank voor de moeite. _O_
Graag gedaan.
pi_88640967
quote:
Op vrijdag 12 november 2010 14:54 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

754 - 35 = 709?? WTF

en nog een tientje 'betalingskosten' oid. wat WTC er dan bij rekent.
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_88986050
Oh handig topic!
God is een uit de hand gelopen kerstman
pi_88986536
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 20:17 schreef red_shoes_diary het volgende:
Oh handig topic!
Het was weggezakt, dus kende je het (nog) niet.
pi_89001589
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 17:30 schreef Babbatuur het volgende:
1. waarvandaan Amsterdam/Dusseldorf
2. wanneer je wilt reizen 10,11,12 december - 6,7,8 januari
3. waarnaartoe Mexico, Guadalajara
4. hoe je wilt reizen Vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen, Zo goedkoop mogelijk, al moeten er geen halve/hele dagen tussen vluchten zitten
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.:

Via Worldticketcenter: van Amsterdam naar New York, ik kom daar aan om 16:05 lokaal, om daarna pas om 05:30 te vertrekken richting Houston, om van daaruit naar Guadalajara te vliegen:

prijs: ¤775 exl. belastingen etc.

Dit is mijn beste optie tot nog toe, ook al zal ik dan 13:25 uur moeten wachten in New York. Is dat do-able, is er wat te doen in de buurt etc.? Kan ik dan mijn koffers op het vliegveld stallen en even New York in, of is dat vanaf dat vliegveld helemaal geen optie?

Momondo ook geprobeerd; niks goedkopers gevonden, en volgens mij moet je daar ook met een creditcard betalen.

Alvast Bedankt voor eventuele tips!
$760 of 552 euro met United van Amsterdam naar Mexico City.
Fri Dec 10 2010 Ends: Mon Jan 10 2011 (Trip spans 32 days)

Dan retourtje met de bus van Mexico City naar Guadalajara voor 25 euro en je bent klaar. :Y)
pi_89026891
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 01:45 schreef El_jefe07 het volgende:

[..]

$760 of 552 euro met United van Amsterdam naar Mexico City.
Fri Dec 10 2010 Ends: Mon Jan 10 2011 (Trip spans 32 days)

Dan retourtje met de bus van Mexico City naar Guadalajara voor 25 euro en je bent klaar. :Y)
Hij zegt wel vliegen. Ook al is jouw manier ook erg handig.
pi_89067587
Beste Fok!ers,

Ik weet niet helemaal zeker of dit in dit topic moet, maar ik waag het er op.

In januari wil ik samen met mijn vriendin naar Cuba. Dat is niet zo heel erg goedkoop, maar we hebben nu iets gevonden waarmee je naar Cuba vliegt, 10 vouchers voor hotelovernachting krijgt, een huurauto hebt en zelf je reis kunt bepalen. Die vrijheid vinden we wel erg fijn (voor als een plek erg leuk, of juist niet zo leuk lijkt te zijn). Dit kost ¤1301. Bijkomende kosten zijn dan nog autoverzekering, benzine en eten (lunch en diner) (Cuba op maat - Neckermann.nl).

Nu vraag ik me af, zijn er mensen die al eens naar Cuba zijn geweest en goede ervaringen hebben. Bijvoorbeeld met het zelf boeken van vlucht, huren van auto, en slapen in bijv. casa particulares? Wevragen ons namelijk af of dat ook een goede optie zou kunnen zijn.

Bedankt!

Edit: andere goede (semi-)georganiseerde reisoplossingen zijn natuurlijk ook welkom!

[ Bericht 3% gewijzigd door De Wouzeraar op 23-11-2010 20:52:43 ]
Dat je niet paranoide bent wil nog niet zeggen dat ze je niet achtervolgen
Pain heals, chicks dig scars, glory lasts forever.
Pain is only temporary, quitting lasts forever.
pi_89075239
Wij vonden Cuba heel goed zelf te doen. (Vlucht, casa's, eten, etc)
Alleen de auto huren was lastiger. We zaten én in het hoogseizoen, én we reisden last minute af.
En we wilden persé een kleine auto. (Dat zou ik je ook aanraden, we voelden ons daardoor echt minder opvallend.)
Ticket 400pp, auto 800 (!) voor een Atosje (wel allin) voor 9 dagen inc. dropoff andere stad.)
Afdingen op casa particulares doe je deden we eigenlijk niet. Hooguit een beetje op voedsel/ontbijt/eten.

Casa particulares zijn doodeenvoudig: blauw tekentje aan de deur? Als je al kijkt wordt je al enthousiast welkom geheten. In geen land vond ik het zo eenvoudig/prettig als in Cuba. :)

Hotels hebben we niet gedaan, dus ik kan geen zinnig advies geven. Behalve dat wij niet anders zouden willen. Zo krijg je veel en veel meer van Cuba mee, en als je wilt kan je op volle toeren mee in het gezien, zie je het liever als een slaapplekje, dan is het vaak ook prima. Zeer gastvrij zonder opdringerig te worden. Gewoon prettig.


On topic: Kijk eens bij JetAir, of ArkeFly/ TUI ( we vlogen met ArkeFly en waren voorbereid op enorme vertragingsdrama's maar die bleven zowaar uit.)

[ Bericht 3% gewijzigd door jack4ya op 23-11-2010 23:03:54 ]
  woensdag 24 november 2010 @ 22:46:13 #128
259246 Cristal
Magical touch...
pi_89118761
- hier stond een post van bedenkelijk kwaliteit -

[ Bericht 94% gewijzigd door DutchTrain op 25-11-2010 00:01:19 (dat dus.) ]
De ogen zijn twee ramen waardoor de ziel naar buiten kijkt.
pi_89141587
1. waar vandaan: Rotterdam CS/Alexander
2. wanneer: maart/april
3. waar naar toe: Grenoble, Frankrijk.
4. middel: allesbehalve fiets/auto.
5. zo goedkoop mogelijk.
6. Thalys kan ik voor ¤150 vinden. Maar volgens mij kan het goedkoper :P Is er bijvoorbeeld een pas waarmee ik met korting de trein kan nemen?
pi_89144422
Met Transavia.com kan je in maart voor ongeveer 115 euro Rotterdam - Grenoble en terug vliegn.
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_89150291
Ik kom nog wel iets goedkoper (ruim 100 euro). Is Eurolines, de busmaatschappij geen optie? Volgens mij kan je daarmee voor zo'n 80 euro naar Grenoble.

Om met de trein te gaan naar Schiphol, een Easyjetretour voor ca. 55 euro naar Genève nemen en daar dan weer de trein te nemen is denk ik niet veel goedkoper, maar wel omslachtiger.
pi_89345354
Omdat m'n broer vanaf januari dicht bij Boston zit, wil ik samen met m'n partner er even naartoe.. Althans in eerste instantie kijken of het qua financiën haalbaar is e.d.

1. waarvandaan je wilt reizen Amsterdam, Dusseldorf, Brussel
2. wanneer je wilt reizen Februari 2011
3. waarnaartoe je wilt reizen Boston
4. hoe je wilt reizen Vliegtuig ;), Goedkoop, e.v.t. met overstap (liever niet).
5. op welke manier je wilt reizen Goedkoop.
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt. ± 280,-

Verder twijfelen we nog heel erg of we onze kleine een week thuis willen/kunnen laten, of dat we ze mee nemen. Ze is tegen die tijd een dik half jaar oud..
pi_89347065
En daar twijfel je nog over?
pi_89350847
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 15:33 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Omdat m'n broer vanaf januari dicht bij Boston zit, wil ik samen met m'n partner er even naartoe.. Althans in eerste instantie kijken of het qua financiën haalbaar is e.d.

1. waarvandaan je wilt reizen Amsterdam, Dusseldorf, Brussel
2. wanneer je wilt reizen Februari 2011
3. waarnaartoe je wilt reizen Boston
4. hoe je wilt reizen Vliegtuig ;), Goedkoop, e.v.t. met overstap (liever niet).
5. op welke manier je wilt reizen Goedkoop.
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt. ± 280,-

Verder twijfelen we nog heel erg of we onze kleine een week thuis willen/kunnen laten, of dat we ze mee nemen. Ze is tegen die tijd een dik half jaar oud..
Ik zou de kleine lekker meenemen en als de sodemieter gaan boeken. 280 euro?! :D
pi_89353218
Ik weet het, weet het maar al te goed.. enige nadeel is dat het "vliegen" vanaf brussel is, maar dan staat er bij dat je met de trein van brussel naar schiphol moet.. beetje rare constructie volgens mij?!
pi_89353465
Heel simpel; opstappen op station Brussel, en met de trein naar Schiphol. Wordt gezien als een deel van je reis, en daarom moet je per se de trein nemen. Volgens mij eordt dat ook gecontroleerd.
pi_89357618
Opodo.de:

Vertrekplaats: Brussel
Aankomstplaats: Boston
Data: 9-17 februari
Maatschappij: American Airlines

Prijs: 245,75 euro.
pi_89359327
Wtf dat is wel heel goedkoop. Ik zie Amsterdam - New York ook al voor 323 euro op NL site american airlines :o

[ Bericht 0% gewijzigd door VacaLoca op 30-11-2010 21:18:31 ]
pi_89372863
Thnx Maarten Pieter! Via tix issie nog goedkoper.. Enkel overstappen in NY of Chicago. Iemand tips wat dat betreft?!
  vrijdag 3 december 2010 @ 23:59:24 #140
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_89502982
1. waar vandaan: Londen
2. wanneer: donderdag 9 december
3. waar naar toe: Amsterdam of Utrecht
4. middel: alles
5. goedkoopst: 41 euro met Eurolines (bus) of 54 euro met Easyjet

Als ik zeg maar last second boek op het vliegveld zelf, ben ik dan goedkoop uit of is dan de prijs het hoogst?
pi_89530067
Met Ryanair naar E'hvn en dan de trein naar Utrecht is 52 euro. En dan nog excl. vervoer van E'hvn Apt. naar E'hvn CS.

Easyjet is vanaf Stansted naar Schiphol 37,99 pond (44,80 euro). Als je echt naar AMS moet, koop je er nog een enkeltje trein naar AMS bij. Naar CS is dit 3,70 euro. Misschien is dit makkelijker dan een hele dag in de bus zitten?
pi_89542319
En last minute op het vliegveld is nooit goedkoper.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_89573120
Hallo mensen, omdat ik goede ervaringen met deze dienst heb, graag het volgende:

1. waarvandaan: Nederland of West-Duitsland. Indien het flink goedkoper is ook vanuit Brussel, Frankfurt, Munchen of Berlijn. En eventueel ook vanuit Londen of Parijs.
2. wanneer je wilt reizen: 19-22 juli tot 14-17 augustus
3. waarnaartoe je wilt reizen, Bangkok of Phuket
5. op welke manier je wilt reizen. Zo goedkoop mogelijk, overstappen maakt niet uit :%
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt. Ongeveer vanaf 750 euro.

Erg bedankt alvast!.
pi_89577008
quote:
Hallo mensen, omdat ik goede ervaringen met deze dienst heb, graag het volgende:

1. waarvandaan: Nederland of West-Duitsland. Indien het flink goedkoper is ook vanuit Brussel, Frankfurt, Munchen of Berlijn. En eventueel ook vanuit Londen of Parijs.
2. wanneer je wilt reizen: 19-22 juli tot 14-17 augustus
3. waarnaartoe je wilt reizen, Bangkok of Phuket
5. op welke manier je wilt reizen. Zo goedkoop mogelijk, overstappen maakt niet uit
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt. Ongeveer vanaf 750 euro.

Erg bedankt alvast!.
Ik vind ¤576 met China Eastern CDG - BKK via kayak.com (21/7 - 17/8). Ik weet wel niet of je eruit komt als je de kost naar Parijs erbij optelt.

[ Bericht 1% gewijzigd door zipcon op 06-12-2010 08:40:07 ]
pi_89577120
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 00:09 schreef hrrick het volgende:
Hallo mensen, omdat ik goede ervaringen met deze dienst heb, graag het volgende:

1. waarvandaan: Nederland of West-Duitsland. Indien het flink goedkoper is ook vanuit Brussel, Frankfurt, Munchen of Berlijn. En eventueel ook vanuit Londen of Parijs.
2. wanneer je wilt reizen: 19-22 juli tot 14-17 augustus
3. waarnaartoe je wilt reizen, Bangkok of Phuket
5. op welke manier je wilt reizen. Zo goedkoop mogelijk, overstappen maakt niet uit :%
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt. Ongeveer vanaf 750 euro.

Erg bedankt alvast!.
Het probleem met zo enorm vroeg boeken, is dat je nog niet alle tickets kunt vinden. Veel van de charters enzo zullen nog niet gepland zijn. Hoe dan ook, ik vond er eentje voor ¤ 579,28 met Aeroflot via Moskou. Vertrek op 20 juli vanaf Schiphol om 13.10 en aankomst in Bangkok de dag erna om 08:20 in de ochtend. Terug op 14 of 15 augustus om 10:00 in de ochtend, wederom via Moskou, met aankomst op Schiphol diezelfde dag om 22.25.

Die overstap valt dus wel mee in Moskou, de totale vluchtduur is dan 14 uur heen en 17 uur terug. Dit alles via opodo.de, mijn lievelingssite voor lange vluchten.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_89594265
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 08:41 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Het probleem met zo enorm vroeg boeken, is dat je nog niet alle tickets kunt vinden. Veel van de charters enzo zullen nog niet gepland zijn. Hoe dan ook, ik vond er eentje voor ¤ 579,28 met Aeroflot via Moskou. Vertrek op 20 juli vanaf Schiphol om 13.10 en aankomst in Bangkok de dag erna om 08:20 in de ochtend. Terug op 14 of 15 augustus om 10:00 in de ochtend, wederom via Moskou, met aankomst op Schiphol diezelfde dag om 22.25.

Die overstap valt dus wel mee in Moskou, de totale vluchtduur is dan 14 uur heen en 17 uur terug. Dit alles via opodo.de, mijn lievelingssite voor lange vluchten.
Bedankt! Kan overigens alleen dezelfde vlucht vinden voor 679,28 euro. Zal wel een foutje zijn dan denk ik:p
Wanneer zou volgens jou een goede periode zijn om te boeken dan? En wanneer zouden deze allemaal ingevoerd zijn?
  maandag 6 december 2010 @ 21:21:11 #147
247397 Spraakwater
Lest de dorst
pi_89606177
Waarvandaan: Guadalajara, Mexico
Wanneer: begin februari , terug halverwege maart
Waarnaartoe: Nederland, Amsterdam. ( Dusseldorf of Frankfurt mits goedkoper!)
Manier: Goedkoopste vlucht! prijs is het belangrijkst, als VS vermeden kan worden is het ideaal.
Zelf vind ik prijzen van minimaal E850 ,-. Hopelijk kan het goedkoper!

Alvast Bedankt!
"Van Sno heb ik het gevoel dat hij op een roltrap loopt, hij beweegt wel maar hij gaat niet vooruit."
'Ja maar Háááánsie''
pi_89620801
quote:
Op maandag 6 december 2010 17:33 schreef hrrick het volgende:

[..]

Bedankt! Kan overigens alleen dezelfde vlucht vinden voor 679,28 euro. Zal wel een foutje zijn dan denk ik:p
Wanneer zou volgens jou een goede periode zijn om te boeken dan? En wanneer zouden deze allemaal ingevoerd zijn?
Geen foutje, maar dit soort prijzen varieren constant. Ik kan hem nu ook niet meer vinden.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_89621772
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 17:33 schreef hrrick het volgende:

[..]

Bedankt! Kan overigens alleen dezelfde vlucht vinden voor 679,28 euro. Zal wel een foutje zijn dan denk ik:p
Wanneer zou volgens jou een goede periode zijn om te boeken dan? En wanneer zouden deze allemaal ingevoerd zijn?
China Eastern dan toch maar?
pi_89622080
Nu heb ik die vlucht naar Bangkok weer voor 534 euro:

Opodo.de
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_89631994
Misschien is het al langsgeweest maar onze buurman die met de kerstdagen alleen thuis is wil zo goedkoop mogelijk naar een warm land (vanaf 23 graden in de maand december of januari)met een beetje redelijk 3 of 4 sterren hotel voor 12 dagen heen en terug. :Y Hij is dus de kou zat!

Vertrekt Amsterdam schiphol,1 persoon dus. :s)
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_89647674
quote:
14s.gif Op maandag 6 december 2010 21:21 schreef Spraakwater het volgende:
Waarvandaan: Guadalajara, Mexico
Wanneer: begin februari , terug halverwege maart
Waarnaartoe: Nederland, Amsterdam. ( Dusseldorf of Frankfurt mits goedkoper!)
Manier: Goedkoopste vlucht! prijs is het belangrijkst, als VS vermeden kan worden is het ideaal.
Zelf vind ik prijzen van minimaal E850 ,-. Hopelijk kan het goedkoper!

Alvast Bedankt!
Amerika vermijden gaat helaas erg moeilijk. Dit is mijn goedkoopste zoekresultaat:

Guadalajara - Frankfurt v.v., Continental Airlines. Heenweg: overstappen Houston en Newark. Terugweg: overstappen Chicago en Houston. Data: 08/02 - 17/03. Website: orbitz.com. Prijs: $1042,55 (ca. 780 euro).

Met een overstap minder op de terugweg kan het ook:

Guadalajara - Frankfurt v.v., Continental Airlines. Heenweg: overstappen Houston en Chicago. Terugweg: overstap Houston. Data: 08/02 - 17/03. Website: continental.com. Prijs: 784,76 euro.
  woensdag 8 december 2010 @ 10:55:24 #153
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_89668070
pi_89696585
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 10:55 schreef Gnittoo het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, Govolo is een van de sites die ik niet doorscan.
pi_89714727
Beste mensen!

Mijn vriendin is op dit moment voor een uitwisseling programma in Boston en het leek mij een erg goed idee om haar volledig te verrassen volgende week aangezien we elkaar dan twee jaar kennen.. een beetje last minute, I know, maar ik denk dat ze het leuk zal vinden! O+
Wanneer: 14 of 15 december heen, terug rond de 18-19e.
Vanaf waar: Het liefst schiphol maar eventueel ook Brussel, Dusseldorf o.i.d.
Goedkoopste zelf gevonden: 570 Euro, maar dat moet goedkoper kunnen ben hier namelijk niet zo goed in.... |:(

Thanks voor de help!
pi_89719304
Als je een dagje eerder weg kan, kun je via Kayak een retour vinden voor ¤413 met United
pi_89721104
Als je een dag later terug kunt (20e), kun je met klm een retour vinden voor 367 euro. Moet je wel vanaf Atnwerpen Centraal doen. Zit een treinkaartje erbij, hoe dat zit moet je maar even in andere topics zoeken, maar het is iig wel goedkoper!
pi_89742824
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 08:50 schreef Drive-r het volgende:
Nu heb ik die vlucht naar Bangkok weer voor 534 euro:

Opodo.de
Wat een rare site. Ik zag hem ook voor 534 euro en toen ik wilde boeken kon het niet. Ik vernieuwde de site en toen was het weer +- 700 euro.
  zondag 12 december 2010 @ 03:23:12 #159
193252 Babbatuur
'Wat een idioot joh'
pi_89824505
Ey Fokkers,

Ik en een vriend willen aankomende maandag vertrekken richting Belize en Guatemala. Nu moeten we het dus regelen, maar omdat ik geen Spaans kan is het vrij lastig te regelen. We willen vanuit Guadalajara reizen.

Het maakt niet uit met wat voor vervoersmiddel, zo goedkoop mogelijk zou het mooiste zijn.

En iemand nog tips voor in Belize en Guatemala?
Over Albert Luque bij Ajax: "Alleen al hoe ie er bij staat, het lijkt wel of ie aan zijn haren getrokken wordt van die bus naar dat veld. Zo blij als een kind als die man in dat zwarte pak affluit. Hè hè, onder de douche."
pi_89847431
Voor vliegen op maandag heb ik dit gevonden:

1 stop: Copa Airlines, via Panama City. Website: kayak.com. $619,35

2 stops: Continental Airlines (2x) en Taca Intl Air, via Houston en Chicago. Website: kayak.com. $573,94.
pi_89853828
Onthoudt dan wel dat je bij de overstop in de US het esta-formulier (en tegenwoordig dus betalen) moet invullen en door de douane moet.
pi_89879672
Mensen, superbedankt voor jullie tips! Het ziet er naar uit dat ik de komende tijd waarschijnlijk vaker naar Grenoble moet reizen. De bus is geen optie (te lang), maar het vliegtuig en de trein zijn zeker goede opties. Zijn hier bepaalde kortingskaarten voor te regelen? Ik zie dat ik op tgv-europe.nl een 12-25 kaart kan aanvinken, maar is die ook voor Nederlanders geldig? Zijn er nog meer opties voor kortingskaarten, -coupons of -codes die vaker naar Grenoble reizen goedkoper maken?

Plaats van vertrek is Rotterdam of Amsterdam. Periode van reizen wordt februari - mei. Waarschijnlijk 4x retour.
pi_89983608
Ik wil in de zomer tussen 23 juli t/m 10 augustus of 14 augustus t/m 28 augustus voor 2 weken naar Kuala Lumpur en Hong Kong. De goedkoopste ticket die ik heb gevonden is, 500 euro naar hong kong met aeroflot. En 180 euro van hong kong naar kuala lumpur voor 180 euro, dus 680 euro totaal. Kan dit goedkoper?
pi_90023167
Ik zoek eigenlijk een manier om te zoeken naar een vlucht van Amsterdam/Brussel/Dusseldorf naar New York dan van New York naar Tampa en dan weer terug naar huis. Nu heb ik nog geen vaste datum, gewoon ergens in Maart. Op Skyscanner kan je dit makkelijk doen voor een heen/terugvlucht naar de zelfde plaats. Wat zou nu de makkelijkste manier zijn om nu te zoeken met een flexibele datum? Ik wil ongeveer 3 a 4 dagen in New york blijven en dan 3 a 4 dagen in tampa (ga bij iemand op bezoek daar)
pi_90023299
Opodo.de doet goeie searches met multi-stops, expedia.com iets minder, maar nog steeds een optie. Dan kun je ook wel kiezen voor flexibele tickets volgens mij.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_90026705
Heb even gekeken maar op beide site's kan je altijd met een datum zoeken, dus niet b.v. heel de maand Maart...
pi_90027051
Dat ga je nergens krijgen met een dergelijke multistop, dan ze er gewoon teveel combinaties om te mappen. Anders gewoon eerst de enkele vluchten zoeken en dan hopen dat ze op diezelfde data ook als multistop het goedkoopst zijn...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_90027157
Oke thanks ! Iemand enig idee wat ik ongeveer zou moeten kunnen krijgen in Maart voor de genoemde combi ?
pi_90033565
Je kunt dan (als je alles in 1 ticket wil), het beste gewoon de grote airlines een voor een even bekijken, die geven je meer inzicht op de prijzen voor verschillende data. KLM doet het hele ticket vanaf Schiphol voor 700 euro ongeveer, gebruik makend van Delta Airlines. Je kunt dat goedkoper maken door alleen de vluchten naar A'dam met KLM te boeken (590 euro) en dan New York - Tampa voor $89 met JetBlue te doen als een enkele reis. Grappig genoeg kun je dit ook boeken via Delta, dan is de hele reis 665 ipv 700 euro.

Via de website van AA kom ik op 586 euro voor het hele pakket, maar dan is je heenvlucht via Londen volgens mij, dus iets meer stops dan KLM. Dezelfde vlucht vanaf Brussels is 555 euro, bespaart je weer wat. Continental heeft een bagger website, maar daar kun je naar Newark vliegen en terug van Tampa voor bij elkaar 382 euro. Dan boek je die tussenvlucht met JetBlue en kom je op minder dan 450 euro uit, vanaf Schiphol en met weinig overstappen.

Je kunt Brussels en Dusseldorf verder nog checken, maar ik denk niet dat het veel goedkoper wordt. Succes!
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_90047373
Wow die continental is wel goedkoop, had al gevonden dat hun het goedkoopst zijn maar kom niet lager dan 683 voor het hele pakket (incl. vlucht nyc-tampa) Welke data heb je gebruikt ? Want is wel een super prijs :)
pi_90048223
Volgens mij gebruikte ik 10 maart heen naar New York en 18 maart terug van Tampa.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_90056203
Zijn er toevallig Rusland-experts hier?
Wil op 17 februari in Kazan zijn met de nachttrein vanuit Moskou.
Terug met de nachttrein op 18 februari.. iemand idee waar ik die tickets goedkoop kan kopen?
pi_90102299
Ik zou de Treinreiswinkel eens contacteren, anderhalf jaar geleden heb ik daar ook kaartjes voor Rusland gekocht. Ze hanteren hele redelijke service fees.

Heb ik ook gelijk nog een vraag: ik wil half augustus een enkele reis Teheran-Amsterdam. Via allerlei ticketsites vind ik op 11-aug een enkeltje voor ongeveer 150/170 euro pp met Turkish. Alleen met boeken wil het nooit lukken, telkens is dit tarief weg als je wil boeken. Al gebeld met diverse toko's, maar ze vertelden dat het ligt aan de reserveringssystemen. Tsja, dat vermoedde ik al, maar heeft er iemand misschien een slinkse manier om toch tickets voor deze prijs te boeken?
Ik hoor het graag!
TRV
pi_90169552
1. waarvandaan Het liefst vanaf Amsterdam of Dusseldorf en eventueel Brussel. Met Ryanair vanaf Weeze of Eindhoven naar een vliegveld waar een rechtstreekse vlucht richting Dakar vertrekt is ook een optie.
2. wanneer flexibel eind februari, begin maart. Voor een bruiloft op za 26 feb. Vakantie van 5 t/m max 14 dagen.
3. waarnaartoe Dakar, Senegal (DKR)
4. hoe Vliegtuig
5. op welke manier 1 overstap is niet erg.
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt ¤ 492 met Iberia, overstap in Madrid. Heb geen idee of dit goedkoop is. Kan iemand een goedkopere vlucht in de aangegeven periode vinden?
pi_90178130
Nee, ik heb niks goedkopers kunnen vinden. Als ik zoek, kom ik zelfs niet onder de 570 euro! Ook Brussels Airlines (rechtstreeks), Air Europa en Afriqiyah Airways zijn niet goedkoper... Dus ik zou het maar heel snel boeken!
pi_90235465
Hmm, deze vlucht voor ¤ 492 was alleen te boeken via het kantoor van Iberia op Schiphol vertelden ze me bij de klantenservice. Beetje vreemd, nu maar weer ff verder zoeken.
pi_90332049
Hai!

Ik wil graag met 4 personen van Amsterdam of Eindhoven naar Innsbruck heen op 29 jan, terug op 5 feb, had een mooi ticket gevonden via tuifly, voor 450 euro met z'n viertjes, helaas not-confirmed. En nu is ie ineens 200 eurp per persoon!

Iemand anders een goed idee hoe we deze reis goedkoop en enigzins comfortabel kunnen maken? (voor ongeveer 100 euro per persoon?) Uiteindelijke bestemming is overigens Mayrhoven!

Dank!!!
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
pi_90332070
oh ja, en dan wil ik dus naar Innsbruck
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
pi_90333913
Zaterdag - Zaterdag is vrij duur richting de wintersport. Als je een dagje eerder kan (28jan-4feb) kan je voor ¤525 met transavia.com vliegen vanaf Eindhoven naar Innsbruck.

Anders een bus of trein, maar daar ben ik niet zo thuis in :)

TUIfly vliegt overigens helemaal niet vanuit Nederland, dus die zou waarschijnlijk ook uit Duitsland (Keulen?) zijn?
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_90401648
Ik weet niet of je opgehaald wordt, maar als je een vlucht met Lufthansa naar München neemt, kom je al erg ver. Dat kost 99 euro p.p., het is een leuk alternatief als je goedkoop vervoer daarna weet te regelen.
pi_90405842
Ik moet op 20 februari in Beijing zijn, dan ga ik een reis door Azië maken en kom ik rond begin augustus weer terug.

Weet iemand wat de goedkoopste vlucht is? Aeroflot uitgesloten. Hoeft niet rechtstreeks en vertrek mag ook in de buurlanden zijn als dat goedkoper is.

Utrecht - Beijing v.v.

Dank jullie wel voor de tips alvast!
pi_90451153
quote:
Ik moet op 20 februari in Beijing zijn, dan ga ik een reis door Azië maken en kom ik rond begin augustus weer terug.

Weet iemand wat de goedkoopste vlucht is? Aeroflot uitgesloten. Hoeft niet rechtstreeks en vertrek mag ook in de buurlanden zijn als dat goedkoper is.
Ik vind voor 20 feb - 15 aug een ticket voor ¤553 via kayak.com: AMS - Budapest - PEK met Maiev - Hainan airlines. Hainan airlines heeft redelijk goede service, zou beter moeten zijn dan Aeroflot ;)

Oh, hij is toevallig ook goedkoper dan Aeroflot, dat is ook uitzonderlijk :)

Voor zo'n lange periodes loont het altijd om langs de reisbureau's in de Chinese wijk langs te gaan, hoewel ik betwijfel of ze onder ¤550 gaan duiken.
pi_90454004
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 19:38 schreef Lindstrøm. het volgende:
Ik moet op 20 februari in Beijing zijn, dan ga ik een reis door Azië maken en kom ik rond begin augustus weer terug.

Weet iemand wat de goedkoopste vlucht is? Aeroflot uitgesloten. Hoeft niet rechtstreeks en vertrek mag ook in de buurlanden zijn als dat goedkoper is.

Utrecht - Beijing v.v.

Dank jullie wel voor de tips alvast!
Mag ik vragen wat je tegen Aeroflot hebt?
pi_90464948
1. waarvandaan: Groningen. Maar heel Nederland is prima (of Bremen)
2. wanneer je wilt reizen: 30-12 t/m 1 of 2 januari
3. waarnaartoe je wilt reizen: Berlijn
5. op welke manier je wilt reizen: Goedkoop en zo safe mogelijk (het MOET doorgaan). Is daarom vliegen verstandig?
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt: Ryanair: 100e retour, trein 150e.

Hoe kunnen we (3 man) het beste heen gaan? Is het slim om te vliegen ivm met het weer? We willen niet ergens stranden..
pi_90488257
1. waarvandaan: Nederland of een luchthaven vlak over de grens in Duitsland of België
2. wanneer: 28, 29 of 30 juli tot en met 26, 27 of 28 augustus. (flexibel, maar maximaal 30 dagen verblijf in Iran i.v.m. visum)
3. waarnaartoe: Teheran, Iran
4. hoe: Vliegtuig.
5. overstappen, snel/langzaam, goedkoop/makkelijk: Zo goedkoop mogelijk!
6. zelf gevonden prijzen: ¤612,49 (vanaf Schiphol) ¤591,- (vanaf Dusseldorf)

Is dit een fatsoenlijke prijs? Of kunnen jullie me op een goedkopere ticket wijzen? :)
pi_90495311
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 18:37 schreef Greatmarked het volgende:
1. waarvandaan: Groningen. Maar heel Nederland is prima (of Bremen)
2. wanneer je wilt reizen: 30-12 t/m 1 of 2 januari
3. waarnaartoe je wilt reizen: Berlijn
5. op welke manier je wilt reizen: Goedkoop en zo safe mogelijk (het MOET doorgaan). Is daarom vliegen verstandig?
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt: Ryanair: 100e retour, trein 150e.

Hoe kunnen we (3 man) het beste heen gaan? Is het slim om te vliegen ivm met het weer? We willen niet ergens stranden..
Ik heb je een pm gestuurd.
pi_90499564
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 12:02 schreef krapula het volgende:
1. waarvandaan: Nederland of een luchthaven vlak over de grens in Duitsland of België
2. wanneer: 28, 29 of 30 juli tot en met 26, 27 of 28 augustus. (flexibel, maar maximaal 30 dagen verblijf in Iran i.v.m. visum)
3. waarnaartoe: Teheran, Iran
4. hoe: Vliegtuig.
5. overstappen, snel/langzaam, goedkoop/makkelijk: Zo goedkoop mogelijk!
6. zelf gevonden prijzen: ¤612,49 (vanaf Schiphol) ¤591,- (vanaf Dusseldorf)

Is dit een fatsoenlijke prijs? Of kunnen jullie me op een goedkopere ticket wijzen? :)
Zojuist met iemand van Iran Air gesproken; tickets voor ¤552,-. Stukje goedkoper dus al :).
pi_90500159
Weet niet hoe flexibel je verder bent, maar bijv ook Turkish Airlines, 2-28 augustus voor ¤448

Of zelfs 13 aug-11 sep voor ¤294

Dan is het maar kijken of de prijs of de data bepalend zijn ;)
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_90536682
Ik zoek de goedkoopste manier om van Tampa VS naar New york te komen en terug voor 2 personen. Het zou gaan om ergens in Maart. Het goedkoopste dat ik nu heb kunnen vinden is 99 dollar p.p. heen en 99 dollar p.p. terug. Zou dit nog goedkoper kunnen ?
  dinsdag 28 december 2010 @ 14:33:30 #190
213380 Corkscrew
Turkenkrekker
pi_90537105
1. Waarvandaan: Nederland of evt. over de grens als dat veel voordeliger is
2. Wanneer: Zomervakantie
3. Waarnaartoe: New York
4. Hoe: Vliegtuig
5. Op welke manier: Goedkoop is het belangrijkste
6. Gevonden prijzen: Ik kom meestal rond de 5-600 euro uit. Is het een illusie te denken dat het goedkoper kan in het hoogseizoen?
Wie dit leest is alfabeet.
pi_90540253
quote:
5s.gif Op dinsdag 28 december 2010 14:33 schreef Corkscrew het volgende:
1. Waarvandaan: Nederland of evt. over de grens als dat veel voordeliger is
2. Wanneer: Zomervakantie
3. Waarnaartoe: New York
4. Hoe: Vliegtuig
5. Op welke manier: Goedkoop is het belangrijkste
6. Gevonden prijzen: Ik kom meestal rond de 5-600 euro uit. Is het een illusie te denken dat het goedkoper kan in het hoogseizoen?
Als juni voor jou ook zomervakantie is, dan kan het goedkoper..... eind augustus misschien ook...
pi_90551239
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 17:03 schreef Thetallguy het volgende:
Weet niet hoe flexibel je verder bent, maar bijv ook Turkish Airlines, 2-28 augustus voor ¤448

Of zelfs 13 aug-11 sep voor ¤294

Dan is het maar kijken of de prijs of de data bepalend zijn ;)
Thx ^O^ , maar ik ben redelijk aan de genoemde data gebonden. Morgen boek ik dus bij IranAir.
tenzij iemand nog een briljante, goedkopere optie weet te vinden voor de gestelde data.
pi_90582472
Hoi, inhakend op Greatmarkeds bericht: ik en een andere volwassene willen ook graag met oud & nieuw in Berlijn zijn.

1. waarvandaan: het beginpunt is Maastricht
2. wanneer je wilt reizen: heenreis 30 of 31-12-10 terugreis 1, 2 of 3-1-11
3. waarnaartoe je wilt reizen: Berlijn
5. op welke manier je wilt reizen: goedkoop
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt: Ryanair: 100e retour, trein 150e.

Dank voor het lezen en evt. reacties
pi_90582693
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 14:35 schreef zachtblauw2 het volgende:
Hoi, inhakend op Greatmarkeds bericht: ik en een andere volwassene willen ook graag met oud & nieuw in Berlijn zijn.

1. waarvandaan: het beginpunt is Maastricht
2. wanneer je wilt reizen: heenreis 30 of 31-12-10 terugreis 1, 2 of 3-1-11
3. waarnaartoe je wilt reizen: Berlijn
5. op welke manier je wilt reizen: goedkoop
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt: Ryanair: 100e retour, trein 150e.

Dank voor het lezen en evt. reacties
Wij hebben een retourtje geboekt vanaf Bremen voor 75 euro (met ryanair) en vertrekken morgen en vliegen 1 januari weer terug..
pi_90584208
Ah goed gedaan dan. Tja Bremen is vanuit Maastricht misschien wel beetje onhandig. Zit zelf te kijken naar bv vanuit Brussel of Weeze, ik weet dan eigenlijk niet wat het handigste vertrekpunt is vanuit Maastricht. Ik ben ook helemaal niet zo'n goeie reiziger.

Ik had ook nog naar treinen gekeken maar daar kost de heenreis p/p alleen al 279 euro geloof ik.

[ Bericht 17% gewijzigd door zachtblauw2 op 29-12-2010 15:15:55 ]
pi_90585246
quote:
14s.gif Op woensdag 29 december 2010 15:10 schreef zachtblauw2 het volgende:
Ah goed gedaan dan. Tja Bremen is vanuit Maastricht misschien wel beetje onhandig. Zit zelf te kijken naar bv vanuit Brussel of Weeze, ik weet dan eigenlijk niet wat het handigste vertrekpunt is vanuit Maastricht. Ik ben ook helemaal niet zo'n goeie reiziger.

Ik had ook nog naar treinen gekeken maar daar kost de heenreis p/p alleen al 279 euro geloof ik.
kijk op www.bahn.de
genoeg tijden te vinden voor 220 euro pp retour, heel duur voor de trein, maar lastminute boeken is betalen...
soms wil het helpen om te zoeken naar tickets van/naar amsterdam ipv (in jouw geval) Maastricht.

Alternatief vanaf kerkrade (ook via bahn.de) 2 personen voor 383 euro.

Hinfahrt
Herzogenrath Berlin Hbf (tief) Do, 30.12.10
Do, 30.12.10 ab an 09:53 15:53 6:00 2 RB, ERB, IC

Rückfahrt
Berlin Hbf Herzogenrath Mo, 03.01.11
Di, 04.01.11 ab an 19:48 03:06 7:18 2 ICE, S, RE

Je kan ook een dag eerder terug, dan is het 388 voor 2 personen
pi_90585676
Goh ja bedankt, ik was toevallig zelf ook al op bahn.de te kijken om te zien of treinen in Duitsland niet wat goedkoper waren dan in Nederland, maar niet echt dus. Is die 383 euro dan per persoon of hoe moet ik dat zien? Bij mij zegt de site steeds 'Preisauskunft nicht möglich' om de een of andere reden.
pi_90594035
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 11:54 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Mag ik vragen wat je tegen Aeroflot hebt?
Niks en ik weet ook dat het qua veiligheid ook niks uitmaakt. Vlieg niet graag met Russische bemanning, klinkt vooroordelend en raar, maar het zij zo.

quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 03:35 schreef zipcon het volgende:

[..]

Ik vind voor 20 feb - 15 aug een ticket voor ¤553 via kayak.com: AMS - Budapest - PEK met Maiev - Hainan airlines. Hainan airlines heeft redelijk goede service, zou beter moeten zijn dan Aeroflot ;)

Oh, hij is toevallig ook goedkoper dan Aeroflot, dat is ook uitzonderlijk :)

Voor zo'n lange periodes loont het altijd om langs de reisbureau's in de Chinese wijk langs te gaan, hoewel ik betwijfel of ze onder ¤550 gaan duiken.
Dank je! Ik zal eens kijken, eerst dat visum in mijn handen krijgen.
pi_90631887
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 14:24 schreef copyfile het volgende:
Ik zoek de goedkoopste manier om van Tampa VS naar New york te komen en terug voor 2 personen. Het zou gaan om ergens in Maart. Het goedkoopste dat ik nu heb kunnen vinden is 99 dollar p.p. heen en 99 dollar p.p. terug. Zou dit nog goedkoper kunnen ?
Is zeker echt de goedkoopste optie of niet ?
pi_90727871
Hoi, ik wil graag naar Griekenland in mei.

Geef bij je vraag duidelijk aan
1. waarvandaan: Nederland, of grensluchthavens.
2. wanneer je wilt reizen: 15 of 16 mei en dan terug na een weekje ongeveer
3. waarnaartoe je wilt reizen: Santorini, Griekenland
4. hoe je wilt reizen: vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen: combinatie tussen goedkoop en simpel dus niet 5 keer overstappen :)
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt: Tot nu toe niks kunnen vinden wat op 15 of 16 mei vertrekt, wl 14 mei maar dat gaat hem niet worden..

Groeten,
Flycoo
pi_90809973
Flycoo, voor welke prijs heb je zelf al wat gevonden? Ik krijg bij skyscanner.nl er ¤325 p.p.(Olympic Air, vanaf Amsterdam, 16 mei) uit als ik even vlug zoek, maar ik denk dat het goedkoper moet kunnen. Geen ideale tijden ook.
http://www.skyscanner.nl/(...)ra)-in-mei-2011.html

Ik heb 2 verzoeken
1. Ik wil graag met mijn vriend naar Berlijn van 26 t/m 28 februari. Graag vroege heenvlucht en late(re) terugreis. Mag met trein of vliegtuig. Luchthavens: Nederlandse luchthavens(m.u.v. hoge noorden, diepe zuiden,) evt. ook Dusseldorf/Keulen/Dusseldorf-Weeze.

2. Ook met vriend wil ik in mei naar Ohrid in Macedonië voor 1 week. Heenreis tussen 28-4 en
3-5. Een ticket naar Skopje of een andere stad in de regio(Griekenland) i.c.m. een goede tip over het OV voor de rest van de reis sta ik ook open voor.
pi_90810155
Voor de reis naar Santorini, is het goedkoopste dat ik kan vinden is 14-05 tot 21-05, met Germanwings vanaf Keulen. 246 euro...

[ Bericht 15% gewijzigd door Maarten-Pieter op 03-01-2011 20:53:03 ]
pi_90810625
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 20:40 schreef Elvira-1986 het volgende:
2. Ook met vriend wil ik in mei naar Ohrid in Macedonië voor 1 week. Heenreis tussen 28-4 en
3-5. Een ticket naar Skopje of een andere stad in de regio(Griekenland) i.c.m. een goede tip over het OV voor de rest van de reis sta ik ook open voor.
Probeer eens met Wizzair vanaf Eindhoven naar Sofia. Van daar rijden dagelijks meerdere bussen naar Skopje en Ohrid, of je kunt er een auto huren (even checken of je er mee buiten de EU mag komen) en zelf rijden. Wegen zijn goed en verkeer niet al te druk buiten de stad.

Ga overigens niet naar het meer van Ohrid om de mooie stranden of erin te zwemmen in die periode. Het is ijskoud en de stranden erg vies. Tip voor verblijf nabij Ohrid is Risto's Guest House ( http://www.ohrid.com/privateaccommodation/ristos-guest-house.html ), maar dan moet je wel een huurauto hebben.
pi_90810928
Dank je! Hoe vond jij het rijden daar? Goed te doen? En hoe lang is de busrit vanaf Sofia ongeveer?

Zwemmen stond gelukkig niet in de planning.
pi_90811958
enkele reis schupfheim (zwitserland) - den haag
wanneer: 12 februari
wie: 1 volwassene + 1 peuter van 3
hoe: vliegtuig/trein/bus, maakt niet uit, maar beetje fatsoenlijke tijdstippen en
ivm peuter geen 20 keer overstappen, liefst per vliegtuig.
pi_90812213
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 20:57 schreef Elvira-1986 het volgende:
Dank je! Hoe vond jij het rijden daar? Goed te doen? En hoe lang is de busrit vanaf Sofia ongeveer?

Zwemmen stond gelukkig niet in de planning.
Ik ben van Skopje naar Sofia gegaan met de bus in iets van 5,5 uur . En de grenscontrole ging nog best snel en efficiënt, nu ik het teruglees. En we zijn van Ohrid naar Skopje gegaan met een huurauto. Daar hebben we denk ik zo'n drie uur over gedaan en het is goed te rijden daar. Alleen in Kosovo was het wat minder (maar daar hoef je ook niet langs).

Verder kun je naar een ander meer (Prespa) rijden, waar verlaten vakantieparken en een enkele strandtent zijn of lange wandeltochten maken. Zie ook wat fotootjes hier.
pi_90813329
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 21:16 schreef p_iglet het volgende:
enkele reis schupfheim (zwitserland) - den haag
wanneer: 12 februari
wie: 1 volwassene + 1 peuter van 3
hoe: vliegtuig/trein/bus, maakt niet uit, maar beetje fatsoenlijke tijdstippen en
ivm peuter geen 20 keer overstappen, liefst per vliegtuig.
Met de trein is 118 euro van Bern Hbf naar Den Haag Centraal. met overstappen in Basel, Keulen en Utrecht. Je moet kunt het ticket in 2 delen kopen via de site; van Bern naar Keulen en van Keulen naar Den Haag (en waar Keulen staat kun je ook Mannheim of Frankfurt/M invullen, afhankelijk van waar je hoe lang wilt overstappen).

Met Easyjet vanaf Geneve (3u met de trein 1x overstappen) kan ook, maar dan betaal je 170 euro om op vrijdagavond te vliegen of 300 euro op zaterdag.
pi_90813832
waar vind jij die treinen? en de prijzen daarvan.
Als ik via bahn.de zoek vind ik ook een verbinding schupfheim-luzern-basel-utrecht-den haag.
Dus zonder extra overstap in keulen. Maar hoe bereken ik daarvan dan de prijs.

Dat via Geneve, is echt te duur, zeker als daar de treinkaartjes qua prijs nog bijkomen.
En vast ook bagagekosten voor easyjet, want het vliegen met minstens 2 stuks incheckformaat bagage.
pi_90813911
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 21:50 schreef p_iglet het volgende:
waar vind jij die treinen? en de prijzen daarvan.
Je kunt het ticket in 2 delen kopen via de site bahn.de ; van Bern naar Keulen (79 euro) en van Keulen naar Den Haag (39 euro) (en waar Keulen staat kun je ook Mannheim of Frankfurt/M invullen, afhankelijk van waar je hoe lang wilt overstappen, dan worden beide delen 59 euro).

Van Schupfheim naar Bern moet je zelf even opzoeken bij sbb.ch.

Of vraag het de treinreiswinkel.
pi_90824048
Woensdag BA - Santiago
Vrijdag Santiago - iqq
Zondag Iqq- Santiago - BA

Iemand een idee? Heb 500 euro ongeveer en vind ik wel redelijk eigenlijk.

Terugvlucht naar BA kan eventueel ook maandag
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_90828348
Ik ben van plan om van maastricht naar antwerpen-centraal te gaan. Weet iemand hoeveel je extra betaalt als je dit kaartje aan het loket in maastricht koopt? De prijs voor een retourtje is maar 20 euro. (Kan ns nog wat van leren).

Alvast bedankt
pi_90836445
4, 5 of 6 maart naar Columbus (ohio, VS)
terug: 27 mrt. (vaste dag)

Gisteren ticket voor 385,- euro... binnen een paar uur was ie weg. Inmiddels alles boven de 500 euro :S...

Vertrek mag vanaf Amsterdam, Brussel of Dusseldorf, Eindhoven.

Wie kan weer zo'n goedkoop ticket vinden? Ik baal als een stekker dat het goedkope ticket weg is (via cheaptickets en worldticketcenter)...
pi_90849985
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 10:49 schreef snakeman123 het volgende:
Ik ben van plan om van maastricht naar antwerpen-centraal te gaan. Weet iemand hoeveel je extra betaalt als je dit kaartje aan het loket in maastricht koopt? De prijs voor een retourtje is maar 20 euro. (Kan ns nog wat van leren).

Alvast bedankt
Bij het loket betaal je volgens mij servicekosten.
pi_90850031
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 14:46 schreef Mell567123 het volgende:
4, 5 of 6 maart naar Columbus (ohio, VS)
terug: 27 mrt. (vaste dag)

Gisteren ticket voor 385,- euro... binnen een paar uur was ie weg. Inmiddels alles boven de 500 euro :S...

Vertrek mag vanaf Amsterdam, Brussel of Dusseldorf, Eindhoven.

Wie kan weer zo'n goedkoop ticket vinden? Ik baal als een stekker dat het goedkope ticket weg is (via cheaptickets en worldticketcenter)...
Kayak.com en skyscanner zijn aan te raden! En bij de VS is het aan te raden om te zoeken naar aanbiedingen, eventueel ook naar een stad dichtbij.
pi_90864159
Santiago - IQQ vrijdagmorgen(liefst rond 6 uur)
IQQ - Santiago zondsgmorgen ( tussen 7 en 10) 16 uur is de vlucht naar BA

Hoe lang is het ongeveer met de bus? Kan je makkelijk bijvoorbeeld vrijdagmorgen om 4 uur 's morgens vertrekken?

Hoe lang is het ongeveer met de auto als je doorrijdt?

Welke maatschapijen vliegen op IQQ ?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_90870880
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 20:40 schreef Elvira-1986 het volgende:
Flycoo, voor welke prijs heb je zelf al wat gevonden? Ik krijg bij skyscanner.nl er ¤325 p.p.(Olympic Air, vanaf Amsterdam, 16 mei) uit als ik even vlug zoek, maar ik denk dat het goedkoper moet kunnen. Geen ideale tijden ook.
http://www.skyscanner.nl/(...)ra)-in-mei-2011.html

2. Ook met vriend wil ik in mei naar Ohrid in Macedonië voor 1 week. Heenreis tussen 28-4 en
3-5. Een ticket naar Skopje of een andere stad in de regio(Griekenland) i.c.m. een goede tip over het OV voor de rest van de reis sta ik ook open voor.
Kijk vandaag eens op www.boekvandaag.nl, daar staat een complete reis naar Ohrid voor 275 euro :)
pi_90881266
Ik heb hem gezien, maar helaas is de vroegste vertrekdatum 6 mei en dat is net weer te laat:) We denken dat we voor de optie: Skopje/Sofia + Bus gaan.
pi_90887242
Dag allen,

ik heb (hopelijk) 2 reisjes in het verschiet.

1: ik wil 25 tot 27 feb een weekendje weg, liefst naar londen, maar mag anywhere in europe. Voorwaarden is dat ik wel gewoon moet werken, dus vrijdagmiddag niet voor 16:00 weg, en zondag wil ik pas na 15:00 weer terug.

2: ik ga in september naar singapour, ongeveer 3 weken. wanneer in sept. maakt niet zoveel uit, als t maar niet meer dan 3 weken is, ivm werk. Ik heb zelf al een directe vlucht gezien voor 720 bij singapore airlines, geen slechte deal dacht ik. Maar vroeg me af of er nog veeel goedkopere opties waren? Voor minder dan 100 e goedkoper ga ik geen stop-over doen nl.

Thanks!
pi_90901912
quote:
1: ik wil 25 tot 27 feb een weekendje weg, liefst naar londen, maar mag anywhere in europe. Voorwaarden is dat ik wel gewoon moet werken, dus vrijdagmiddag niet voor 16:00 weg, en zondag wil ik pas na 15:00 weer terug.

Voor het gemak heb ik alleen naar prijzen onder de 150 euro gekeken:

easyJet naar Barcelona, vertrek vanaf Amsterdam. 141,98
easyJet naar Basel, vertrek vanaf Amsterdam. 96,98
easyJet naar Liverpool, vertrek vanaf Amsterdam. 71,04
easyJet naar Londen, vertrek vanaf Amsterdam. 92,04
easyJet naar Madrid, vertrek vanaf Amsterdam. 110,98
easyJet naar Manchester, vertrek vanaf Amsterdam. 83,04
easyJet naar Milaan, vertrek vanaf Amsterdam. 100,98
easyJet naar Berlijn, vertrek vanaf Brussel. 121,98
easyJet naar Genève, vertrek vanaf Brussel. 82,98
easyJet naar Liverpool, vertrek vanaf Brussel. 47,04
easyJet naar Lyon, vertrek vanaf Brussel. 71,98
easyJet naar Milaan, vertrek vanaf Brussel. 74,98
easyJet naar Basel, vertrek vanaf Düsseldorf. 46,98
easyJet naar Londen, vertrek vanaf Düsseldorf. 69,04
easyJet naar Rome, vertrek vanaf Düsseldorf. 85,98

Wizz Air naar Katowice, vertrek vanaf Dortmund. 39,98

Ryanair naar Dublin, vertrek vanaf Eindhoven. 59,98
Ryanair naar Londen, vertrek vanaf Eindhoven. 87,03
Ryanair naar Milaan, vertrek vanaf Eindhoven. 72,55
Ryanair naar Bologna, vertrek vanaf Weeze. 12,00
Ryanair naar Londen, vertrek vanaf Weeze. 55,98
Ryanair naar Milaan, vertrek vanaf Weeze. 28,99
Ryanair naar Venetië, vertrek vanaf Weeze. 26,99
Ryanair naar Edinburgh, vertrek vanaf Bremen. 51,98
Ryanair naar Londen, vertrek vanaf Bremen. 49,99
Ryanair naar Munchen, vertrek vanaf Bremen. 49,96
Ryanair naar Barcelona, vertrek vanaf Charleroi. 72,70
Ryanair naar Madrid, vertrek vanaf Charleroi. 88,53
Ryanair naar Malaga, vertrek vanaf Charleroi. 97,03
Ryanair naar Milaan, vertrek vanaf Charleroi. 46,98
Ryanair naar Oslo, vertrek vanaf Charleroi. 44,98
Ryanair naar Rome, vertrek vanaf Charleroi. 62,98
Ryanair naar Santander, vertrek vanaf Charleroi. 41,98
Ryanair naar Sevilla, vertrek vanaf Charleroi. 91,98
Ryanair naar Venetië, vertrek vanaf Charleroi. 87,51
pi_90911034
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 16:48 schreef kooks11 het volgende:2: ik ga in september naar singapour, ongeveer 3 weken. wanneer in sept. maakt niet zoveel uit, als t maar niet meer dan 3 weken is, ivm werk. Ik heb zelf al een directe vlucht gezien voor 720 bij singapore airlines, geen slechte deal dacht ik. Maar vroeg me af of er nog veeel goedkopere opties waren? Voor minder dan 100 e goedkoper ga ik geen stop-over doen nl.
Je zal niets vinden onder ¤600 en voor ¤620-650 heb je onrechtstreekse vluchten. KLM biedt mss nog iets aan maar dat zal gelijkaardig zijn, dus Singapore Airlines is dan een goede deal.
pi_91195031
Ik heb even jullie mening nodig! Begin maart heb ik een ticket geboekt voor 511,- euro (incl. kosten voor website) van brussel naar Charleston (wv) (VS).
Vinden jullie het een goede deal? Of had volgens jullie goedkoper gekund? Het is 4 maart tot 27 maart.

Ik heb eerder een ticket gezien voor 290,- maar toen ik daar op klikte veranderde het eindbedrag toen ik naar het betaalscherm ging naar 550,- ( bij Cheaptickets) dat gebeurde ook bij veel omliggende plaatsen... Iedere keer kreeg ik een prijs die te mooi voor woorden was en bij 'bekijken' kreeg ik iedere keer een totaal ander bedrag. Zal wel een foutje zijn, maar hierdoor heb ik wel het gevoel dat mijn prijs te hoog is geweest...
pi_91201034
quote:
5s.gif Op woensdag 12 januari 2011 01:33 schreef Mell567123 het volgende:
Ik heb even jullie mening nodig! Begin maart heb ik een ticket geboekt voor 511,- euro (incl. kosten voor website) van brussel naar Charleston (wv) (VS).
Vinden jullie het een goede deal? Of had volgens jullie goedkoper gekund? Het is 4 maart tot 27 maart.

Ik heb eerder een ticket gezien voor 290,- maar toen ik daar op klikte veranderde het eindbedrag toen ik naar het betaalscherm ging naar 550,- ( bij Cheaptickets) dat gebeurde ook bij veel omliggende plaatsen... Iedere keer kreeg ik een prijs die te mooi voor woorden was en bij 'bekijken' kreeg ik iedere keer een totaal ander bedrag. Zal wel een foutje zijn, maar hierdoor heb ik wel het gevoel dat mijn prijs te hoog is geweest...
Ik weet niet wat op je een directe vlucht hebt gevonden en of Brussel je "ideale" vertrekpunt was? Een vlucht met US Airways en 2 stops is 540 euro. Via A'dam is ietsje duurder, maar waarschijnlijk ben je dat verschil al aan treinkaartjes of benzine weer kwijt. Via Dusseldorf is het net zo duur als A'dam, maar je hebt dan maar 1 stop, wat wel zo lekker is.

Maar nee, geen tickets van 290 euro of iets dergelijks, dat is ook lastig haalbaar op een dergelijke bestemming, lijkt me.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
  woensdag 12 januari 2011 @ 10:44:28 #223
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_91202472
quote:
5s.gif Op woensdag 12 januari 2011 01:33 schreef Mell567123 het volgende:
Ik heb even jullie mening nodig! Begin maart heb ik een ticket geboekt voor 511,- euro (incl. kosten voor website) van brussel naar Charleston (wv) (VS).
Vinden jullie het een goede deal? Of had volgens jullie goedkoper gekund? Het is 4 maart tot 27 maart.
Niet twijfelen, gedane zaken nemen geen keer.
Je hebt het er voor over gehad, dus vond het een goede prijs!

(Maar het klinkt best OK voor een bestemming in de VS waar niet zo heel veel op gevlogen wordt vanaf Europa)
pi_91346499
1. waarvandaan: Vertrek vanuit Woerden, vliegvelden in Belgie / West-duitsland zijn acceptabel als het prijsverschil er ook voldoende naar is
2. wanneer: aankomst 9 of 10 juni, vertrek op 11 of 12 juni
3. waarnaartoe: uiteindelijk Bratislava, maar ook de vliegvelden van Wenen en Brno liggen daar niet al te ver vandaan en zijn dus een optie
4. hoe: vliegen denk ik. Trein duurt waarsch te lang en auto is me net iets te ver voor die paar daagjes
5. op welke manier je wilt reizengoedkoop
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.een aantal vluchten, maar niet onder de ¤100 retour pp. Oa met Air Berlin vanaf Dusseldorf, KLM vanaf Schiphol, Brussel Airlines vanaf Brussel.
Reden van de trip is Armin Only Mirage. Voor de niet-kenners: een dance-feest waar Armin van Buuren een uurtje of 6-7 achter de draaitafels staat. Ik ben al geweest naar de Utrecht-editie en wil nog een keer :9

Zeker Wenen lijkt me een bestemming waar nog wel geregeld mensen heen gaan.. Hoe doen we dat zo goedkoop mogelijk? :D
pi_91348439
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 23:22 schreef Stefanovic83 het volgende:
1. waarvandaan: Vertrek vanuit Woerden, vliegvelden in Belgie / West-duitsland zijn acceptabel als het prijsverschil er ook voldoende naar is
2. wanneer: aankomst 9 of 10 juni, vertrek op 11 of 12 juni
3. waarnaartoe: uiteindelijk Bratislava, maar ook de vliegvelden van Wenen en Brno liggen daar niet al te ver vandaan en zijn dus een optie
4. hoe: vliegen denk ik. Trein duurt waarsch te lang en auto is me net iets te ver voor die paar daagjes
5. op welke manier je wilt reizengoedkoop
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.een aantal vluchten, maar niet onder de ¤100 retour pp. Oa met Air Berlin vanaf Dusseldorf, KLM vanaf Schiphol, Brussel Airlines vanaf Brussel.
Reden van de trip is Armin Only Mirage. Voor de niet-kenners: een dance-feest waar Armin van Buuren een uurtje of 6-7 achter de draaitafels staat. Ik ben al geweest naar de Utrecht-editie en wil nog een keer :9

Zeker Wenen lijkt me een bestemming waar nog wel geregeld mensen heen gaan.. Hoe doen we dat zo goedkoop mogelijk? :D
Ryanair: Brussel-Charleroi --> Bratislava: ¤83,35
Aankomst: 9 juni / vertrek: 12 juni
Onder de ¤100 dus :)
pi_91349378
Ja, maar met belasting en 1 tas en al die onzin kwam het nog op ¤198 voor 2 personen uit..
Dat vind ik nog relatief duur, zeker gezien het feit dat Brussel hier ook nog een eind vandaan is.
Maar thanks voor het meedenken :)

Doet Ryanair weleens aanbiedingen? Zal me eens aanmelden voor de nieuwsbrief :)
pi_91365250
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 00:01 schreef Stefanovic83 het volgende:
Ja, maar met belasting en 1 tas en al die onzin kwam het nog op ¤198 voor 2 personen uit..
Dat vind ik nog relatief duur, zeker gezien het feit dat Brussel hier ook nog een eind vandaan is.
Maar thanks voor het meedenken :)

Doet Ryanair weleens aanbiedingen? Zal me eens aanmelden voor de nieuwsbrief :)
Mja, je had niet gezegd dat je ook nog ruimbagage mee wou nemen ;) (Je mag tot 10 kg handbagage per persoon meenemen, moet te doen zijn toch, voor een (lang) weekend?)
En inschrijven voor de nieuwsbrief zou ik zeker doen.
pi_91365627
Nou mijn vriendin moet ook mee :D Dus we zullen het wel niet redden met handbagage haha.. Ik ga uit van 1 koffer
pi_91368849
Utrecht - Beijing v.v.

heen: 20-23 februari
terug: 20 juli - 10 augustus

Enkel kan eventueel ook.

Ben nog steeds op zoek, wie o wie heeft de goedkoopste optie? :)
pi_91370745
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 00:01 schreef Stefanovic83 het volgende:
Ja, maar met belasting en 1 tas en al die onzin kwam het nog op ¤198 voor 2 personen uit..
Dat vind ik nog relatief duur, zeker gezien het feit dat Brussel hier ook nog een eind vandaan is.
Maar thanks voor het meedenken :)

Doet Ryanair weleens aanbiedingen? Zal me eens aanmelden voor de nieuwsbrief :)
Ik zou ook wizzairin de gaten houden, die vliegen naar Boedapest. Vanuit daar is het 2uurtjes met de bus en dat kost je misschien 20 euro retour! (orangeways.com )
pi_91382164
Hoe kom ik begin juli het goedkoopst in Athene?
Vertrek mag plaatsvinden rond 4 juli, maar in principe kan alles nog.
Eventueel met een stop in een leuke stad in Europa als we daar dan een paar nachten kunnen blijven.

Daarnaast gaat het om een enkele reis voor 2 personen. Vanaf Athene gaan we met de ferrys een aantal eilanden bezoeken en dan zien we wel vanaf waar we weer terug gaan.

Wie heeft een leuke aanbieding?
pi_91444299
1. Schiphol, of alles in een redelijke afstand er vanaf (150 km?)

2. Ik had als datum zondag 13 maart in gedachte, maar een week eerder of later is geen probleem.
Dan wil ik zondag 26 juni ongeveer terug komen. Dus zegmaar 3,5 maanden weg.

3. Naar Bangkok

4. Ja toch maar met het vliegtuig

5. Ik wil best overstappen, maar dan geen halve dagen ergens in de woestijn wachten. Dus max. 4/5 uur.

6. Ik zag dat je via Egypt Air voor 605 euro met een tussenstop in Caïro naar Bangkok kan. Verder zag ik een actie van China Airways, dat je voor ongeveer 640 euro een directe vlucht kan boeken van AMS naar BKK. Maar door een of andere reden mag er maar maximaal 90 dagen tussen de heenvlucht en de retourvlucht zitten. En ik wil graag toch 2 weken langer.. Weet trouwens iemand wat hier de logica van is?

Alvast bedankt! :)
pi_91449741
Dusseldorf is sowieso geen optie? Met iets van 2,5 uur trein ben je op het vliegveld (makkelijk te vinden allemaal) en de prijzen daar zijn vaak wel wat lager.
pi_91450949
quote:
Maar door een of andere reden mag er maar maximaal 90 dagen tussen de heenvlucht en de retourvlucht zitten. En ik wil graag toch 2 weken langer.. Weet trouwens iemand wat hier de logica van is?
Meestal komt dit doordat je bij aankomst een toeristenvisum in je paspoort gestempeld krijgt met een geldigheid van 90 dagen.
pi_91451861
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 00:05 schreef wil-bert het volgende:
1. Schiphol, of alles in een redelijke afstand er vanaf (150 km?)

2. Ik had als datum zondag 13 maart in gedachte, maar een week eerder of later is geen probleem.
Dan wil ik zondag 26 juni ongeveer terug komen. Dus zegmaar 3,5 maanden weg.

3. Naar Bangkok

4. Ja toch maar met het vliegtuig

5. Ik wil best overstappen, maar dan geen halve dagen ergens in de woestijn wachten. Dus max. 4/5 uur.

6. Ik zag dat je via Egypt Air voor 605 euro met een tussenstop in Caïro naar Bangkok kan. Verder zag ik een actie van China Airways, dat je voor ongeveer 640 euro een directe vlucht kan boeken van AMS naar BKK. Maar door een of andere reden mag er maar maximaal 90 dagen tussen de heenvlucht en de retourvlucht zitten. En ik wil graag toch 2 weken langer.. Weet trouwens iemand wat hier de logica van is?

Alvast bedankt! :)
Hm, ik zie niet snel veel goedkopere opties. Je kunt wel vanaf Dusseldorp direct vliegen met Air Berlin. Da's op zich wel lekker, neem je de trein en mis je een overstap. Als je speelt met de data, kan je voor 610 euro een ticket boeken. Ook vliegen ze naar andere bestemmingen in Thailand, dus je kunt ook heen vliegen naar Bangkok en terug van Chiang Mai ofzo, mocht je een rondreis maken.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_91479549
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 07:16 schreef Stefanovic83 het volgende:
Dusseldorf is sowieso geen optie? Met iets van 2,5 uur trein ben je op het vliegveld (makkelijk te vinden allemaal) en de prijzen daar zijn vaak wel wat lager.
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 09:44 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Hm, ik zie niet snel veel goedkopere opties. Je kunt wel vanaf Dusseldorp direct vliegen met Air Berlin. Da's op zich wel lekker, neem je de trein en mis je een overstap. Als je speelt met de data, kan je voor 610 euro een ticket boeken. Ook vliegen ze naar andere bestemmingen in Thailand, dus je kunt ook heen vliegen naar Bangkok en terug van Chiang Mai ofzo, mocht je een rondreis maken.
Ah bedankt beiden. Ik had niet verwacht dat je met de ICE binnen 2 uur op het vliegveld zou kunnen staan. Ik ga deze bijna zeker weten boeken, bedankt! :)

quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 09:03 schreef Knakker het volgende:

[..]

Meestal komt dit doordat je bij aankomst een toeristenvisum in je paspoort gestempeld krijgt met een geldigheid van 90 dagen.
Ah oke, dan zit er opzich wel logica in ja. Toch wel jammer zeg :P
pi_91481414
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 19:49 schreef wil-bert het volgende:
Ah bedankt beiden. Ik had niet verwacht dat je met de ICE binnen 2 uur op het vliegveld zou kunnen staan. Ik ga deze bijna zeker weten boeken, bedankt! :)
schatting he ;-) Het is geloof ik een uur of 2 vanaf Utrecht.

Tip1: vanaf 3 maanden vantevoren kan je boeken, met een beetje mazzel betaal je ¤18 voor een enkeltje
tip2: geloof dat de trein maar een paar keer per dag bij het vliegveld stopt. heb je een andere? Dan uitstappen op Duisburg (das vlak ervoor) en de eerste beste stoptrein nemen naar het vliegveld (ritje van 10 minuten ofzo)

Dan nog ff het zweeftreintje (paar minuten) en je staat in de terminal. Peace of cake!
pi_91484134
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 20:13 schreef Stefanovic83 het volgende:

[..]

schatting he ;-) Het is geloof ik een uur of 2 vanaf Utrecht.

Tip1: vanaf 3 maanden vantevoren kan je boeken, met een beetje mazzel betaal je ¤18 voor een enkeltje
tip2: geloof dat de trein maar een paar keer per dag bij het vliegveld stopt. heb je een andere? Dan uitstappen op Duisburg (das vlak ervoor) en de eerste beste stoptrein nemen naar het vliegveld (ritje van 10 minuten ofzo)

Dan nog ff het zweeftreintje (paar minuten) en je staat in de terminal. Peace of cake!
Ja ik zat te kijken voor een treinkaartje, maar 16 euro. Wat ontzettend weinig, als je de prijzen voor het Nederlandse traject bent (bij de kaartjesautomaat dan) :P

Maar dat is een goede tip, ik vind het ook wel leuk om met de trein te gaan. Begint het avontuur gewoon wat eerder :P Komt helemaal goed, bedankt!
pi_91486616
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 15:33 schreef Lindstrøm. het volgende:
Utrecht - Beijing v.v.

heen: 20-23 februari
terug: 20 juli - 10 augustus

Enkel kan eventueel ook.

Ben nog steeds op zoek, wie o wie heeft de goedkoopste optie? :)
Orbitz.com, $697,99 (524 euro), British Airways, vanaf Amsterdam, 22-02 tot 01-08. Overstap LHR.
pi_91490230
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 20:48 schreef wil-bert het volgende:

[..]

Ja ik zat te kijken voor een treinkaartje, maar 16 euro. Wat ontzettend weinig, als je de prijzen voor het Nederlandse traject bent (bij de kaartjesautomaat dan) :P

Maar dat is een goede tip, ik vind het ook wel leuk om met de trein te gaan. Begint het avontuur gewoon wat eerder :P Komt helemaal goed, bedankt!
haha vind ik ook. Vet mooie treinen ook. Volgende keer vlieg ik van Frankfurt, mag je 3 uur met dat ding :p
pi_91491372
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 21:24 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Orbitz.com, $697,99 (524 euro), British Airways, vanaf Amsterdam, 22-02 tot 01-08. Overstap LHR.
jupz, thanks! die ga ik nemen. 500 euro is geen geld. Had hem al gezien op Cheaptickets :)

Helaas vliegt BA alleen met 747's volgens mij, weet iemand of dit de geüpgradede versie is met een persoonlijk multimediasysteem zoals ook in de 777 terug te vinden is? Vond ik namelijk wel erg prettig.
pi_91491792
Volgens mij heeft BA dat soort systemen al een tijdje op alle 747s. Moet heel eerlijk zeggen dat ik nog nooit een BA 747 heb gevlogen in economy, omdat ik altijd voor werk op reis was tot nu toe.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_91510566
quote:
2s.gif Op maandag 17 januari 2011 22:34 schreef Lindstrøm. het volgende:

[..]

jupz, thanks! die ga ik nemen. 500 euro is geen geld. Had hem al gezien op Cheaptickets :)

Helaas vliegt BA alleen met 747's volgens mij, weet iemand of dit de geüpgradede versie is met een persoonlijk multimediasysteem zoals ook in de 777 terug te vinden is? Vond ik namelijk wel erg prettig.
BA vliegt inmiddels naar Beijing met 747's, omdat China booming is en er dan dus (natuurlijk) meer capaciteit naar China nodig is. Geen flauw idee of geüpgraded zijn.
pi_91703610
Ik ben blijkbaar erg slecht in het zoeken van goedkope retourtickets :') ..
Wat ik zoek:

1. waarvandaan
Een vliegveld wat goed te doen is vanaf Utrecht CS. Eerste stukje met Thalys of ICE kan ook prima.

2. wanneer
In de mei-vakantie (30 april tot 8 mei). Maar minimaal 5 dagen

3. waarnaartoe
Sao-Paulo, Brazilië (max. 250km uit de buurt) en weer terug, het gaat dus om een retourtje..

4. hoe
Vliegtuig

5. op welke manier
Goedkoop. Overstappen geen probleem. Ik kan me voorstellen dat bijv. een Iberia goedkoper op Brazilië vliegt dan KLM.. En wellicht dat ik met RyanAir o.i.d. goedkoop in Spanje/Portugal kan komen, om vervolgens vanaf daar naar Sao Paulo te gaan.

[ Bericht 2% gewijzigd door Kluupkluup op 22-01-2011 16:59:28 ]
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_91704630
Hm, via Frankfurt met TAM vanaf A'dam is 615 euro, da's volgens mij niet eens slecht. Je kan dan vrijdag 29 vertrekken en zondag 8 terugkomen, haal je het maximale uit je vakantie. Veel andere opties zie ik ook niet direct eigenlijk, andere vliegvelden lijken enkel duurder te zijn.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_91710647
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 14:05 schreef Drive-r het volgende:
Hm, via Frankfurt met TAM vanaf A'dam is 615 euro, da's volgens mij niet eens slecht. Je kan dan vrijdag 29 vertrekken en zondag 8 terugkomen, haal je het maximale uit je vakantie. Veel andere opties zie ik ook niet direct eigenlijk, andere vliegvelden lijken enkel duurder te zijn.
Is dat voor een retourtje? Want ik heb wel enkeltjes gezien in die prijsklasse..
Vrijdag 29 wordt wel lastig want ik werk op een middelbare school en kan niet 'zomaar' vrij nemen..
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_91712313
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 17:00 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

Is dat voor een retourtje? Want ik heb wel enkeltjes gezien in die prijsklasse..
Vrijdag 29 wordt wel lastig want ik werk op een middelbare school en kan niet 'zomaar' vrij nemen..
Ja, dat is een retourtje. Je kunt ook andere data nemen, de prijs verschilt bij vertrek op zaterdag niet echt.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_91713212
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 17:35 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Ja, dat is een retourtje. Je kunt ook andere data nemen, de prijs verschilt bij vertrek op zaterdag niet echt.
Ik zie zelfs dat het iets goedkoper is.. :D
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_91714786
Perfect! Ik vind het wel een goeie prijs, Zuid-Amerika is nooit echt goedkoop.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_91720607
Da's een scherpe prijs! Ik zou het doen.
pi_91727663
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 13:41 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik ben blijkbaar erg slecht in het zoeken van goedkope retourtickets :') ..
Wat ik zoek:

1. waarvandaan
Een vliegveld wat goed te doen is vanaf Utrecht CS. Eerste stukje met Thalys of ICE kan ook prima.

2. wanneer
In de mei-vakantie (30 april tot 8 mei). Maar minimaal 5 dagen

3. waarnaartoe
Sao-Paulo, Brazilië (max. 250km uit de buurt) en weer terug, het gaat dus om een retourtje..

4. hoe
Vliegtuig

5. op welke manier
Goedkoop. Overstappen geen probleem. Ik kan me voorstellen dat bijv. een Iberia goedkoper op Brazilië vliegt dan KLM.. En wellicht dat ik met RyanAir o.i.d. goedkoop in Spanje/Portugal kan komen, om vervolgens vanaf daar naar Sao Paulo te gaan.
610 euro met Alitalia via Rome bij retour op 8 mei (aankomst 9 mei). 650 als je op 8 mei terug wilt zijn.
pi_91733685
Utrecht - Beijing v.v.

heen: 20-23 februari
terug: 20 juli - 10 augustus


Ik heb een BA vlucht gevonden voor 505 euro. Heb gehoord dat het bij Chinese reisbureau's nog goedkoper kan zijn, klopt dit?

500 euro voor een retour lijkt me echt wel de bottomline, maar ik weet niet welke partij het nog goedkoper kan krijgen.
pi_91765209
quote:
2s.gif Op zondag 23 januari 2011 00:43 schreef Lindstrøm. het volgende:
Utrecht - Beijing v.v.

heen: 20-23 februari
terug: 20 juli - 10 augustus


Ik heb een BA vlucht gevonden voor 505 euro. Heb gehoord dat het bij Chinese reisbureau's nog goedkoper kan zijn, klopt dit?

500 euro voor een retour lijkt me echt wel de bottomline, maar ik weet niet welke partij het nog goedkoper kan krijgen.
Ik zou het gewoon doen.
pi_91822346
Ik zit een beetje te kloten met http://www.nshispeed.nl/

Het lastige is, is dat ik een Studenten OV-chipkaart doordeweeks abo heb.

Als ik van 04/02/2011 tot 06/02/2011 van Amsterdam Centraal naar Brugge ga, en zonder dat ik kies voor studenten-OV of wat dan ook, kom ik uit op:



Echter dacht ik van, ik heb een OV-chipkaart voor doordeweeks, dus vrijdag kan ik gratis reizen overdag, dus Amsterdam -> Roosendaal is gratis en van Roosendaal -> Brugge betaal je.
Dus wat deed ik, ik keek naar een enkeltje heen, en een enkeltje terug.


en



Dus dan is het ineens 22+46 euro!

Doe ik het helemaal verkeerd, of klopt het dat een retourtje goedkoper is dan in Nederland gratis met m'n studenten-OV en dan verder naar Brugge?

Het probleem is dus dat je niet kan invoeren dat je een week-OV hebt en hij dus zou denken dat ik zondag ook gratis reis, als ik een retourtje doe en OV aanklik.
  maandag 24 januari 2011 @ 21:58:18 #255
181274 mr-puta
This is a modern world.....
pi_91822592
Van: Nederland(kan overal door week-ov)
Naar: Parijs
Wanneer: Donderdag 27 januari

Iemand toevallig met de auto die kant op 's-ochtends?
Of iemand die een treinticket kan ruilen?
Heb er een voor 18.00 vanuit Rotterdam, maar wil er eerder zijn, en kom er net achter dat ik donderdag vrij heb.
Eventueel woensdagavond vertrekken kan ook.
pi_91832624
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 13:41 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik ben blijkbaar erg slecht in het zoeken van goedkope retourtickets :') ..
Wat ik zoek:

1. waarvandaan
Een vliegveld wat goed te doen is vanaf Utrecht CS. Eerste stukje met Thalys of ICE kan ook prima.

2. wanneer
In de mei-vakantie (30 april tot 8 mei). Maar minimaal 5 dagen

3. waarnaartoe
Sao-Paulo, Brazilië (max. 250km uit de buurt) en weer terug, het gaat dus om een retourtje..

4. hoe
Vliegtuig

5. op welke manier
Goedkoop. Overstappen geen probleem. Ik kan me voorstellen dat bijv. een Iberia goedkoper op Brazilië vliegt dan KLM.. En wellicht dat ik met RyanAir o.i.d. goedkoop in Spanje/Portugal kan komen, om vervolgens vanaf daar naar Sao Paulo te gaan.
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 14:05 schreef Drive-r het volgende:
Hm, via Frankfurt met TAM vanaf A'dam is 615 euro, da's volgens mij niet eens slecht. Je kan dan vrijdag 29 vertrekken en zondag 8 terugkomen, haal je het maximale uit je vakantie. Veel andere opties zie ik ook niet direct eigenlijk, andere vliegvelden lijken enkel duurder te zijn.
Ik zie net dat het niet zondag 8 terugkomen is, maar maandag 9.. En dan sta ik alweer voor de klas.. Ik kan niet zomaar vrij nemen als docent.. En zaterdag vliegen is meteen ¤100,- extra..

[edit] Laat ik niet overdrijven ¤674,- is het goedkoopste wat ik kan vinden.. Dan ga ik weg op zaterdag en terugvlucht ook op zaterdag..
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_91936774
Ergens tussen 25 april en 15 mei ongeveer 20 dagen naar bOgota vanaf Ams

Zo goedkoop mogelijk eventueel ook enkeltje
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_91981871
Vertrek vanaf Amsterdam, Burssel of Dusseldorf. Vertrek op 29 of 30 juli, terug op 23 of 24 augustus. Heenvlucht naar Denver, terug via Seattle (of andersom). Ben benieuwd wat jullie voor een prijzen kunnen vinden, kom zelf op een ticket van rond de 850 euro.

[ Bericht 0% gewijzigd door zjroentje op 28-01-2011 16:18:31 ]
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_92006702
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 12:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ergens tussen 25 april en 15 mei ongeveer 20 dagen naar bOgota vanaf Ams

Zo goedkoop mogelijk eventueel ook enkeltje
Orbitz: 26/04 - 14/05. Iberia via Madrid. $1155 (845 euro). Geen zin om op de heenweg een nacht op Madrid door te brengen? Okay, dan een andere optie:
Iberia: 25/05 - 14/05. Iberia via Madrid. 848 euro. Nu wel redelijke overstaptijden.
pi_92045239
1. waarvandaan: Nederland/Belgie of West-Duitsland
2. wanneer je wilt reizen: Medio maart (15-22) tot begin juni (1-10)
3. waarnaartoe je wilt reizen: San Jose, Costa Rica
5. op welke manier je wilt reizen: Vliegtuig lijkt me wel handig!
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt: Continental vanaf AMS voor ~750eur met overstap op EWR. Helaas wel met een bijna onmogelijke overstap op de heenweg(net iets meer dan een uur)

Ik heb trouwens geen zin om meer dan 1keer over te stappen! :s)

Alvast bedankt!
pi_92047984
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 11:19 schreef zjroentje het volgende:
Vertrek vanaf Amsterdam, Burssel of Dusseldorf. Vertrek op 29 of 30 juli, terug op 23 of 24 augustus. Heenvlucht naar Denver, terug via Seattle (of andersom). Ben benieuwd wat jullie voor een prijzen kunnen vinden, kom zelf op een ticket van rond de 850 euro.
Ik zeg doen! Goedkoper dan 900 euro met BA vanaf Düsseldorf heb ik het niet kunnen vinden!
pi_92084217
Nou laat ik ook maar eens een poging wagen in dit topic waar ik vaak stiekem mee lees :)

1. waarvandaan
Amsterdam, Düsseldorf, Brussel (of een ander vliegveld niet al te ver van Nederland)

2. wanneer
In oktober of november dit jaar (datum ligt nog niet vast, iig najaar)

3. waarnaartoe
New York

4. hoe
Vliegtuig

5. op welke manier
Zo goedkoop als mogelijk. Overstappen is dus absoluut geen bezwaar.

Ik ben vorig jaar september voor 350 euro naar NY gevlogen, via supersaver.nl gevonden. Punt is dat ik nu eigenlijk niet echt zin heb daar meer voor te betalen maargoed, ik weet niet of dat nog mogelijk is...

Als ik nu kijk op supersaver kom ik bedragen tegen van 750 etc, nou dat is gewoon te veel.

iemand die me kan helpen?? Alvast bedankt!
Dat zou jij wel willen weten.
  zondag 30 januari 2011 @ 18:24:00 #263
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_92088265
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 16:57 schreef Roguee het volgende:
Nou laat ik ook maar eens een poging wagen in dit topic waar ik vaak stiekem mee lees :)

1. waarvandaan
Amsterdam, Düsseldorf, Brussel (of een ander vliegveld niet al te ver van Nederland)

2. wanneer
In oktober of november dit jaar (datum ligt nog niet vast, iig najaar)

3. waarnaartoe
New York

4. hoe
Vliegtuig

5. op welke manier
Zo goedkoop als mogelijk. Overstappen is dus absoluut geen bezwaar.

Ik ben vorig jaar september voor 350 euro naar NY gevlogen, via supersaver.nl gevonden. Punt is dat ik nu eigenlijk niet echt zin heb daar meer voor te betalen maargoed, ik weet niet of dat nog mogelijk is...

Als ik nu kijk op supersaver kom ik bedragen tegen van 750 etc, nou dat is gewoon te veel.

iemand die me kan helpen?? Alvast bedankt!
:) Vooral nu nog niet boeken.....

Tickets naar New York zijn niet bepaald schaars, en als je nu al boekt gaan maatschappijen er vanuit dat je op een bepaalde data moet vliegen en hebben de tickets ook zo geprijsd.
Er komen later in het jaar ongetwijfeld acties en aanbiedingen, aangezien je oktober / november aangeeft zonder vaste data zou ik geen zorgen maken dat er in die maanden geen goedkope tickets beschikbaar komen.
Bedenk alleen wel dat als je in de herfstvakantie wil vliegen dat tickets vanaf Amsterdam iets duurder geprijsd zullen zijn.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_92088306
Nu is het inderdaad te vroeg, de meeste vergelijkingssites zullen nog niet eens alle airlines hebben. Wacht tot de zomer.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_92090391
Op dit moment kom ik ook niet op tickets onder de 450 euro...
pi_92121843
1. waarvandaan: Nederland, Dusseldorf, Dusseldorf Weeze

2. wanneer je wilt reizen: Slechts 3 dagen(2 nachten) tussen 20 feb. en 27 feb.

3. waarnaartoe je wilt reizen: Berlijn Tegel

5. op welke manier je wilt reizen: Vliegtuig

6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt: ¤89 vanaf Dusseldorf met Lufthansa.
  maandag 31 januari 2011 @ 19:25:33 #267
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_92136132
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:15 schreef Elvira-1986 het volgende:
1. waarvandaan: Nederland, Dusseldorf, Dusseldorf Weeze

2. wanneer je wilt reizen: Slechts 3 dagen(2 nachten) tussen 20 feb. en 27 feb.

3. waarnaartoe je wilt reizen: Berlijn Tegel

5. op welke manier je wilt reizen: Vliegtuig

6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt: ¤89 vanaf Dusseldorf met Lufthansa.
:) Hoe gebonden ben je aan Berlijn Tegel? Als je namelijk naar Berlijn Schoenefeld kan vliegen, kan dat met Easyjet vanaf Amsterdam, een beetje rondspelen met data, maar het kan al voor 52,98 euro, komen wel boekingskosten bij, maar met een virtuele entropay card (gratis en direct aan te maken) zijn die kosten weer te omzeilen.

Je moet ook de kosten meerekenen vanaf je woonplaats naar vliegveld, is Dusselsdorf dichterbij zou ik niet twijfelen over Lufthansa, op een dergelijke korte termijn valt die prijs nog wel mee.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_92136742
zoek tickets van dusseldorf/ams ---> hongkong of bangkok of phuket
het liefst onder de 600 euro incl
voor eind mei

wie heeft er toevallig ergens speciale acties gezien?
  maandag 31 januari 2011 @ 20:38:52 #269
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_92141203
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 19:36 schreef YebCar het volgende:
zoek tickets van dusseldorf/ams ---> hongkong of bangkok of phuket
het liefst onder de 600 euro incl
voor eind mei

wie heeft er toevallig ergens speciale acties gezien?
Vetrek vanaf Duitse luchthavens is nu niet zo spotgoedkoop. Wellicht is Ethiad Airways een optie, te boeken vanaf hun site voor 537 euro. Wel vanaf Brussel, maar gezien de vertrektijd en aankomsttijd moet het goed mogelijk zijn om in Brussel te geraken.

Maar om heel eerlijk te zijn, in mei is het absoluut laagseizoen, ik zou zelf wachten met boeken totdat er een goede actie voorbij komt. Persoonlijk vlieg ik voor 484 vanaf Amsterdam naar Hong Kong met Lufthansa in maart, maar dat was bij een actie, toch zal Lufthansa, KLM en andere aanbieders voor de periode mei richting Azie nog wel met acties komen, zo goed gevuld zijn de vliegtuigen niet.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_92178080
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 20:38 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Vetrek vanaf Duitse luchthavens is nu niet zo spotgoedkoop. Wellicht is Ethiad Airways een optie, te boeken vanaf hun site voor 537 euro. Wel vanaf Brussel, maar gezien de vertrektijd en aankomsttijd moet het goed mogelijk zijn om in Brussel te geraken.

Maar om heel eerlijk te zijn, in mei is het absoluut laagseizoen, ik zou zelf wachten met boeken totdat er een goede actie voorbij komt. Persoonlijk vlieg ik voor 484 vanaf Amsterdam naar Hong Kong met Lufthansa in maart, maar dat was bij een actie, toch zal Lufthansa, KLM en andere aanbieders voor de periode mei richting Azie nog wel met acties komen, zo goed gevuld zijn de vliegtuigen niet.
ben altijd te laat voor zulke acties :')
wat ik nu kan vinden is 630 met Cathay
niet duur maar het kan denk ik nog wel wat goedkoper
desnoods met 1x overstappen
pi_92179310
Mahan Air moet lukken voor 500, zolang je niet met hun 747 vliegt zeker te doen.
!
pi_92182873
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 16:44 schreef TAG-Speedy het volgende:
Mahan Air moet lukken voor 500, zolang je niet met hun 747 vliegt zeker te doen.
met die situatie nu in iran? :P
pi_92188929
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 17:06 schreef Michel1992 het volgende:
1. waarvandaan: Nederland/Belgie of West-Duitsland
2. wanneer je wilt reizen: Medio maart (15-22) tot begin juni (1-10)
3. waarnaartoe je wilt reizen: San Jose, Costa Rica
5. op welke manier je wilt reizen: Vliegtuig lijkt me wel handig!
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt: Continental vanaf AMS voor ~750eur met overstap op EWR. Helaas wel met een bijna onmogelijke overstap op de heenweg(net iets meer dan een uur)

Ik heb trouwens geen zin om meer dan 1keer over te stappen! :s)

Alvast bedankt!
Op de site van Continental: vanaf BRU voor 784 euro. 17/03 - 06/07, overstap Newark. Prima overstaptijden.
pi_92188971
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 19:36 schreef YebCar het volgende:
zoek tickets van dusseldorf/ams ---> hongkong of bangkok of phuket
het liefst onder de 600 euro incl
voor eind mei

wie heeft er toevallig ergens speciale acties gezien?
Wacht even tot de aanbiedingen!
pi_92189021
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:15 schreef Elvira-1986 het volgende:
1. waarvandaan: Nederland, Dusseldorf, Dusseldorf Weeze

2. wanneer je wilt reizen: Slechts 3 dagen(2 nachten) tussen 20 feb. en 27 feb.

3. waarnaartoe je wilt reizen: Berlijn Tegel

5. op welke manier je wilt reizen: Vliegtuig

6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt: ¤89 vanaf Dusseldorf met Lufthansa.
Een prima optie als je alleen op Tegel wilt vliegen. Zoals ozzietukker zegt kan je misschien beter naar een andere luchthaven.
pi_92196087
Hallo,

Graag wil ik het volgende:

Vlucht met stop over in New York van ong 3 dagen Amsterdam-Vancouver

Reisdata (1 dag flexibel 1-9-2011 tot 15-11-2011)

Iemand idee waar ik goedkoop stop over/combi ticket kan boeken? of beter alles apart?
Kan dit met enkel de heenreis of telt een stop over voor heen en terug reis? opzich geen bezwaar

Of ik wil de combi Amsterdam-New York-Miami-Amsterdam dezelfde reisdata.

Ben beetje bang dat de reisafstand amsterdam-nY-vancouver-Amsterdam je opbreekt naar 2 weken

Heb zelf wel gekeken maar twas nog best prijzig allemaal

Hoor het graag van jullie!
pi_92222288
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 19:25 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

:) Hoe gebonden ben je aan Berlijn Tegel? Als je namelijk naar Berlijn Schoenefeld kan vliegen, kan dat met Easyjet vanaf Amsterdam, een beetje rondspelen met data, maar het kan al voor 52,98 euro, komen wel boekingskosten bij, maar met een virtuele entropay card (gratis en direct aan te maken) zijn die kosten weer te omzeilen.

Je moet ook de kosten meerekenen vanaf je woonplaats naar vliegveld, is Dusselsdorf dichterbij zou ik niet twijfelen over Lufthansa, op een dergelijke korte termijn valt die prijs nog wel mee.
Dank je wel voor het zoeken. Het moet wel echt veel schelen(zeg meer dan ¤50 p.p.) wil ik Schoenefeld overwegen. Tegel is echt handiger. Dusseldorf en Schiphol zijn overigens vanaf hier ongeveer even ver weg(1 uur en 15 min.)
pi_92237734
heb een vlucht gevonden naar bangkok via cairo
nu is het pas over 3 maanden .....zal ik de gok wagen , want ik neem aan dat egypte niet 3 maanden nog in chaos ligt
  woensdag 2 februari 2011 @ 19:49:28 #279
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_92239749
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 19:11 schreef YebCar het volgende:
heb een vlucht gevonden naar bangkok via cairo
nu is het pas over 3 maanden .....zal ik de gok wagen , want ik neem aan dat egypte niet 3 maanden nog in chaos ligt
Ik zou maar Emirates boeken voor 599 all in op de site van Emirates zelf. Nu gokken dat die chaos daar wel ophoudt is geen beste optie. Wie weet wordt Egypt Air wel tijdelijk geband uit Europa wanneer ze tussen nu en mei niet kunnen aantonen dat ze voldoende onderhoud (kunnen) plegen. Ik zou de gok in ieder geval niet nemen.

Mei is inderdaad wat duurder en ik zie nu dat Swiss in mei goedkoper is dan Egypt Air
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_92240979
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 19:49 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

Ik zou maar Emirates boeken voor 599 all in op de site van Emirates zelf. Nu gokken dat die chaos daar wel ophoudt is geen beste optie. Wie weet wordt Egypt Air wel tijdelijk geband uit Europa wanneer ze tussen nu en mei niet kunnen aantonen dat ze voldoende onderhoud (kunnen) plegen. Ik zou de gok in ieder geval niet nemen.

Mei is inderdaad wat duurder en ik zie nu dat Swiss in mei goedkoper is dan Egypt Air
oja? swiss is toch boven de 600 euro
terwijl ik voor 488 naar bangkok vlieg met egyptair
in mei

/edit laat maar, :p heb toch geboekt voor 975 2 personen :)
een koopje dacht ik zo

[ Bericht 9% gewijzigd door YebCar op 02-02-2011 21:52:55 ]
  donderdag 3 februari 2011 @ 11:31:22 #281
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_92266148
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:12 schreef YebCar het volgende:

[..]

/edit laat maar, :p heb toch geboekt voor 975 2 personen :)
een koopje dacht ik zo
Het is wel goedkoop, maar of het een koopje is geweest zal blijken als Egypt Air die retourvlucht volgens schema kan uitvoeren. Ach een paar maandjes, dagelijks de berichten over de onlusten in Cairo met samengeknepen billen in de gaten houden en je weet of je een koopje had of niet. Met Mahan tickets is het overigens slecht afgelopen.........
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_92314274
Ik wil deze zomer (juli/augustus) weer een verre reis maken. Liefst naar landen als Maleisie/Singapore of Vietnam/Cambodja/Laos, Indonesië ofwel zuid-Amerika of midden-Amerika.

Ik kan alleen nergens echt goedkope vluchten vinden voor in de maanden juli/augustus. Vorig jaar leek dit veel simpeler. Iemand enig idee waar dit aan ligt? Of iemand een tip waar ik kan zoeken? Overstappen geen probleem. Vanuit Dusseldorf of wat dan ook vertrekken ook niet.
pi_92485454
Shit even vraagje.

Ticket van Amsterdam - Beijing (23 feb heen, 6 aug terug) kostte gisteren 500 euro en nu 750 euro?!

Heeft iemand nog een schatting of dit nog verlaagd ga worden of zal de prijs alleen nog maar stijgen?
pi_92486163
quote:
2s.gif Op maandag 7 februari 2011 23:57 schreef Lindstrøm. het volgende:
Shit even vraagje.

Ticket van Amsterdam - Beijing (23 feb heen, 6 aug terug) kostte gisteren 500 euro en nu 750 euro?!

Heeft iemand nog een schatting of dit nog verlaagd ga worden of zal de prijs alleen nog maar stijgen?
Ik krijg 552 met BA via kayak.com

Maar kort voor vertrek stijgen prijzen natuurlijk sneller en vluchten kunnen ook vol raken.
pi_92486399
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 00:13 schreef MCH het volgende:

[..]

Ik krijg 552 met BA via kayak.com

Maar kort voor vertrek stijgen prijzen natuurlijk sneller en vluchten kunnen ook vol raken.
Ik heb er een gekocht voor 548 euro bij budgetair.
Is het normaal dat ze nooit een welkomstmail sturen? Is wel het minste dat ik verwacht..
pi_92487860
Je zou peking en bangkok beide kunnen pakken voor 620 bij air china in de zomer. Dat is pas deal!
pi_92514094
Zou iemand mijn topic even kunnen bekijken i.v.m. prijsverhogingen na boeking bij budgetair?

Prijsverhoging vliegticket na bestelling
pi_92536338
Ik wil mijn vriendin opzoeken die momenteel in Umea, Zweden studeert.

Ik wil vrijdag 29 april vertrekken (vanaf eindhoven zou het makkelijkst zijn) en maandag 2 mei weer terug of dinsdag 3 mei heel vroeg,

Ik had zelf al wat gevonden dat ik vanaf Eindhoven goedkoop met Ryanair goedkoop naar Stockholm kon en dan overstappen op een vliegtuig naar Umea, helaas zitten die vliegvelden >100km uit elkaar en zit ik niet ZO ruim in de tijd.

De afstand Stockholm <> Umea is zo'n 600km, een bus pakken is dus ook niet echt een optie omdat dit waarschijnlijk teveel tijd kost. Iemand een idee of het toch mogelijk is voor een redelijke prijs?

Een ander idee is om elkaar ergens tegemoet te komen bijvoorbeeld beiden naar Stockholm te komen, alleen de hostelkosten voor een 2persoonskamer kost al gauw >50 euro per nacht.

Heeft iemand hier een gouden idee?
Once I had a little game, I think you know the game I mean, I mean the game called go insane!
-je webicon was 3,8Mb, max. 100Kb toegestaan, niet terugplaatsen!-
  woensdag 9 februari 2011 @ 18:51:21 #289
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_92556424
vliegtickets zijn al geboekt a 3 euro per stuk:P
Nu moeten we nog met 3 man naar een vliegveld in de buurt van brussel. Chair loi???
misschien eurolines naar brussel en dan overstappen daar ofzo? Ik heb echt geen idee (en heel weinig geld)
pi_92556708
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 10:13 schreef caffeinjunk het volgende:
Ik wil mijn vriendin opzoeken die momenteel in Umea, Zweden studeert.

Ik wil vrijdag 29 april vertrekken (vanaf eindhoven zou het makkelijkst zijn) en maandag 2 mei weer terug of dinsdag 3 mei heel vroeg,

Ik had zelf al wat gevonden dat ik vanaf Eindhoven goedkoop met Ryanair goedkoop naar Stockholm kon en dan overstappen op een vliegtuig naar Umea, helaas zitten die vliegvelden >100km uit elkaar en zit ik niet ZO ruim in de tijd.

De afstand Stockholm <> Umea is zo'n 600km, een bus pakken is dus ook niet echt een optie omdat dit waarschijnlijk teveel tijd kost. Iemand een idee of het toch mogelijk is voor een redelijke prijs?

Een ander idee is om elkaar ergens tegemoet te komen bijvoorbeeld beiden naar Stockholm te komen, alleen de hostelkosten voor een 2persoonskamer kost al gauw >50 euro per nacht.

Heeft iemand hier een gouden idee?
Jupz, ik ben ook naar Umeå geweest. Neem eerst een vliegtuig (Ryanair) naar Stockholm, vervolgens met de bus naar Stockholm Central en pak naar een (nacht)trein naar Umeå.

Snelste optie!

PS. Ik zou niet via Uppsala gaan als ik jou was, dan zit je waarschijnlijk al met een andere voordat je überhaupt Umeå bereikt hebt ;)

[ Bericht 7% gewijzigd door Lindstrøm. op 10-02-2011 18:17:36 ]
pi_92591420
1. Station 's Hertogenbosch, Vught of Oisterwijk
2. Weekenden, het liefst vrijdag vertrekken in de middag, en zondag terug zijn rond een uur of 8
3. Station Aalst, België
4. Per trein of bus.
5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet. Overstappen geen probleem, de duur maakt niet uit, het moet gewoon zo goedkoop mogelijk.
6. Via NS Hispeed ben ik al eens een weekend geweest, en dat was een retourtje van ¤34,80

Jong, dus geen OV :(
pi_92672743
1. Schiphol,Rotterdam,Eindhoven of Brussel
2. eerste week van juni
3. Italië,buurt van Bergamo (dichtstbijzijnde luchthaven Milaan Orio Al Serio)
4. vliegtuig, eventueel in Italië met openbaar vervoer (bijv, van een andere luchthaven naar Bergamo, als dit mogelijk is)
5. zo goedkoop mogelijk
6. ticketprijs tussen de 68 euro en 250 euro (kale prijzen,dus zonder toeslagen)

het ticket van 68 euro is dus vanaf Brussel Charleroi, dan komen er sowieso nog vervoerskosten bij.
probeer uit te vinden of dit de goedkoopste manier is, of om via een andere luchthaven te vliegen in Italië naar bestemming te reizen.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_92681616
1. waarvandaan: Amsterdam, brussel, dusseldorf (woon zelf in arnhem)
2. wanneer: heen omstreeks 9 juli tot en met 6 augustus (4 weken) (heb een week speling naar voren een een naar achter)
3. waarnaartoe: heen naar Hanoi (vietnam) terug vanaf Siem reap of Phnom penh (cambodja) (eventueel als het veel goedkoper is terug vanaf HCMC(
4. hoe : vliegen
5. op welke manier: goedkoop, liever maximaal 6 uur stopover tijd
6. Welke prijzen je zelf al gevonden: 1785 totaal voor 2 personen, op 7-7 met airberlin naar bangkok aankomts 9:40 en dan de volgende ochtend om 6:45 met air asia door naar hanoi.
Terug: op 2/8 vanaf siem reap naar bankok (airasia) aankomst om 1830, volgende dag om 11.25 bankok-AMS met air berlin

Ben bereid max 1000 per ticket te betalen als het een rechtstreekse vluct betreft.
Wil ook wel iets meer dan de 1785 betalen als het minder stop over tijd heeft.
  zondag 13 februari 2011 @ 19:09:47 #294
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_92729002
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 16:02 schreef e.steenhuis het volgende:
1. waarvandaan: Amsterdam, brussel, dusseldorf (woon zelf in arnhem)
2. wanneer: heen omstreeks 9 juli tot en met 6 augustus (4 weken) (heb een week speling naar voren een een naar achter)

3. waarnaartoe: heen naar Hanoi (vietnam) terug vanaf Siem reap of Phnom penh
Ben bereid max 1000 per ticket te betalen als het een rechtstreekse vluct betreft.
Wil ook wel iets meer dan de 1785 betalen als het minder stop over tijd heeft.
Vergeet Siem Reap maar als vertrekpunt van je retourvlucht want dat wordt echt reteduur. Je zou eens bij Malaysian Airlines kunnen kijken, en ze bellen ivm 2 enkele reizen. Die vliegen zowel op AMS als op HAN, PHN, en HCM. Tickets met AirAsia voor BKK-HAN zijn ook niet echt de goedkoopste. En wellicht dat Vietnam Airlines nu een leuke aanbieding heeft nu ze SkyTeam partner zijn. En valt dat allemaal te duur uit dan is een retour AMS-BKK, met wie dan ook, + de vluchten BKK-HAN en PHN-BKK met AirAsia waarschijnlijk de goedkoopste optie. Succes.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_92730463
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 11:23 schreef roos85 het volgende:
1. Schiphol,Rotterdam,Eindhoven of Brussel
2. eerste week van juni
3. Italië,buurt van Bergamo (dichtstbijzijnde luchthaven Milaan Orio Al Serio)
4. vliegtuig, eventueel in Italië met openbaar vervoer (bijv, van een andere luchthaven naar Bergamo, als dit mogelijk is)
5. zo goedkoop mogelijk
6. ticketprijs tussen de 68 euro en 250 euro (kale prijzen,dus zonder toeslagen)

het ticket van 68 euro is dus vanaf Brussel Charleroi, dan komen er sowieso nog vervoerskosten bij.
probeer uit te vinden of dit de goedkoopste manier is, of om via een andere luchthaven te vliegen in Italië naar bestemming te reizen.
Mag het ook iets eerder? Vanaf Ryanair kom ik van 25-5 tot 1-6 uit op 47,98 totaal. Als je begin juni wilt vliegen, kom je misschien uit op ca. 90 euro. Vanaf EIndhoven.
pi_92744201
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 19:39 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Mag het ook iets eerder? Vanaf Ryanair kom ik van 25-5 tot 1-6 uit op 47,98 totaal. Als je begin juni wilt vliegen, kom je misschien uit op ca. 90 euro. Vanaf EIndhoven.
helaas kan het niet eerder :(
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_92766030
Beste Travellers,

In oktober willen wij naar china, vertrek naar Beijing retour vanaf Shanghai.
wanneer zijn de tickets het voordeligst.

Enkele weken geleden waren ze aardig geprijst, nu al weer duurder.

Weet iemand wanneer de prijs weer gusnstig is?

Alvast bedankt.
pi_92803052
1. waarvandaan: Liefst Amsterdam. Of misschien Düsseldorf of Brussel als dat veel uitmaakt en de vlucht niet te vroeg vertrekt
2. wanneer: heen 20 juli, terug 10 augustus. Een paar dagen eerder tot pakweg 2 weken later mag ook.
3. waarnaartoe: Liefst Osaka, Japan. Of anders Tokio als dat heel veel uitmaakt.
4. hoe : vliegtuig
5. op welke manier: goedkoop maar niet met een flutvliegmaatschappij
6. Welke prijzen je zelf al gevonden:
Zo'n 850 euro met KLM, Amsterdam - Osaka
Zo'n 810 euro met Air China, Düsseldorf - Osaka, maar met een treinkaartje erbij is de winst al weg
Zo'n 650 euro met Aeroflot, Amsterdam - Tokio. Maar ja, eigenlijk niet de bestemming waar ik heen wil en als ik zo ervaringen op internet lees lijkt het een beetje op goedkoop is duurkoop...

Iemand nog ideeën? Ik neem aan dat het geen zin heeft om nog op aanbiedingen te wachten aangezien ik in het hoogseizoen wil vliegen?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2011 00:33:46 ]
pi_92820826
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 00:33 schreef Igen het volgende:
1. waarvandaan: Liefst Amsterdam. Of misschien Düsseldorf of Brussel als dat veel uitmaakt en de vlucht niet te vroeg vertrekt
2. wanneer: heen 20 juli, terug 10 augustus. Een paar dagen eerder tot pakweg 2 weken later mag ook.
3. waarnaartoe: Liefst Osaka, Japan. Of anders Tokio als dat heel veel uitmaakt.
4. hoe : vliegtuig
5. op welke manier: goedkoop maar niet met een flutvliegmaatschappij
6. Welke prijzen je zelf al gevonden:
Zo'n 850 euro met KLM, Amsterdam - Osaka
Zo'n 810 euro met Air China, Düsseldorf - Osaka, maar met een treinkaartje erbij is de winst al weg
Zo'n 650 euro met Aeroflot, Amsterdam - Tokio. Maar ja, eigenlijk niet de bestemming waar ik heen wil en als ik zo ervaringen op internet lees lijkt het een beetje op goedkoop is duurkoop...

Iemand nog ideeën? Ik neem aan dat het geen zin heeft om nog op aanbiedingen te wachten aangezien ik in het hoogseizoen wil vliegen?
Binnenlandse vluchten in Japan zijn goedkoop, en wat is goedkoop bij vliegen? Het hoeft geen duurkoop te zijn als je alleen maar "naar de overkant" wil. En Aeroflot kan prima, voor zo'n verschil zou ik het doen.
pi_92822490
Ik ben van plan om deze zomer naar het westen van Canada en de VS te gaan, en heb totaal geen ervaring met vliegen.

De bedoeling is om met 2 personen vanuit Amsterdam (of Brussel, Eindhoven, Frankfurt, iets anders dichtbij...) te vertrekken richting Vancouver, zo rond 20 juni (datum mag iets afwijken als het daardoor goedkoper is). En dan rond 5 juli te vertrekken vanuit Seattle naar Amsterdam (of Brussel, Eindhoven, Frankfurt). Ik kom zelf uit op prijzen rond de 800 euro p.p., maar ik ben vrij zeker dat het goedkoper moet kunnen! Overstappen is geen probleem, als het maar niet via Houston is ofzo..

Nog een ander vraagje: Kan ik 'zomaar' de grens Can/VS passeren met een visum en vanuit de VS een vlucht terug nemen? Of zijn er dingen waarbij ik rekening moet houden?

Alvast bedankt! :)
pi_92838777
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 15:49 schreef knight_90 het volgende:
Ik ben van plan om deze zomer naar het westen van Canada en de VS te gaan, en heb totaal geen ervaring met vliegen.

De bedoeling is om met 2 personen vanuit Amsterdam (of Brussel, Eindhoven, Frankfurt, iets anders dichtbij...) te vertrekken richting Vancouver, zo rond 20 juni (datum mag iets afwijken als het daardoor goedkoper is). En dan rond 5 juli te vertrekken vanuit Seattle naar Amsterdam (of Brussel, Eindhoven, Frankfurt). Ik kom zelf uit op prijzen rond de 800 euro p.p., maar ik ben vrij zeker dat het goedkoper moet kunnen! Overstappen is geen probleem, als het maar niet via Houston is ofzo..

Nog een ander vraagje: Kan ik 'zomaar' de grens Can/VS passeren met een visum en vanuit de VS een vlucht terug nemen? Of zijn er dingen waarbij ik rekening moet houden?

Alvast bedankt! :)
Goedkoopste optie die ik kan vinden is vliegen met British Airways, 948 usd pp (ca. 700 euro) dan vlieg je dus via London Heathrow (boeken via Orbitz.com of Cheaptickets.com). Vertrek is dan van Amsterdam, verschillende vliegtijden mogelijk.

Bijv:

20/06 14:55-15:10 AMS-LHR
20/06 17:15-18:40 LHR-YVR
05/07 18:55-12:00 SEA-LHR
05/07 13:20-15:30 LHR-AMS
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')