Je kunt dan (als je alles in 1 ticket wil), het beste gewoon de grote airlines een voor een even bekijken, die geven je meer inzicht op de prijzen voor verschillende data. KLM doet het hele ticket vanaf Schiphol voor 700 euro ongeveer, gebruik makend van Delta Airlines. Je kunt dat goedkoper maken door alleen de vluchten naar A'dam met KLM te boeken (590 euro) en dan New York - Tampa voor $89 met JetBlue te doen als een enkele reis. Grappig genoeg kun je dit ook boeken via Delta, dan is de hele reis 665 ipv 700 euro.
Via de website van AA kom ik op 586 euro voor het hele pakket, maar dan is je heenvlucht via Londen volgens mij, dus iets meer stops dan KLM. Dezelfde vlucht vanaf Brussels is 555 euro, bespaart je weer wat. Continental heeft een bagger website, maar daar kun je naar Newark vliegen en terug van Tampa voor bij elkaar 382 euro. Dan boek je die tussenvlucht met JetBlue en kom je op minder dan 450 euro uit, vanaf Schiphol en met weinig overstappen.
Je kunt Brussels en Dusseldorf verder nog checken, maar ik denk niet dat het veel goedkoper wordt. Succes!
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"