abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89631994
Misschien is het al langsgeweest maar onze buurman die met de kerstdagen alleen thuis is wil zo goedkoop mogelijk naar een warm land (vanaf 23 graden in de maand december of januari)met een beetje redelijk 3 of 4 sterren hotel voor 12 dagen heen en terug. :Y Hij is dus de kou zat!

Vertrekt Amsterdam schiphol,1 persoon dus. :s)
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_89647674
quote:
14s.gif Op maandag 6 december 2010 21:21 schreef Spraakwater het volgende:
Waarvandaan: Guadalajara, Mexico
Wanneer: begin februari , terug halverwege maart
Waarnaartoe: Nederland, Amsterdam. ( Dusseldorf of Frankfurt mits goedkoper!)
Manier: Goedkoopste vlucht! prijs is het belangrijkst, als VS vermeden kan worden is het ideaal.
Zelf vind ik prijzen van minimaal E850 ,-. Hopelijk kan het goedkoper!

Alvast Bedankt!
Amerika vermijden gaat helaas erg moeilijk. Dit is mijn goedkoopste zoekresultaat:

Guadalajara - Frankfurt v.v., Continental Airlines. Heenweg: overstappen Houston en Newark. Terugweg: overstappen Chicago en Houston. Data: 08/02 - 17/03. Website: orbitz.com. Prijs: $1042,55 (ca. 780 euro).

Met een overstap minder op de terugweg kan het ook:

Guadalajara - Frankfurt v.v., Continental Airlines. Heenweg: overstappen Houston en Chicago. Terugweg: overstap Houston. Data: 08/02 - 17/03. Website: continental.com. Prijs: 784,76 euro.
  woensdag 8 december 2010 @ 10:55:24 #153
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_89668070
pi_89696585
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 10:55 schreef Gnittoo het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, Govolo is een van de sites die ik niet doorscan.
pi_89714727
Beste mensen!

Mijn vriendin is op dit moment voor een uitwisseling programma in Boston en het leek mij een erg goed idee om haar volledig te verrassen volgende week aangezien we elkaar dan twee jaar kennen.. een beetje last minute, I know, maar ik denk dat ze het leuk zal vinden! O+
Wanneer: 14 of 15 december heen, terug rond de 18-19e.
Vanaf waar: Het liefst schiphol maar eventueel ook Brussel, Dusseldorf o.i.d.
Goedkoopste zelf gevonden: 570 Euro, maar dat moet goedkoper kunnen ben hier namelijk niet zo goed in.... |:(

Thanks voor de help!
pi_89719304
Als je een dagje eerder weg kan, kun je via Kayak een retour vinden voor ¤413 met United
pi_89721104
Als je een dag later terug kunt (20e), kun je met klm een retour vinden voor 367 euro. Moet je wel vanaf Atnwerpen Centraal doen. Zit een treinkaartje erbij, hoe dat zit moet je maar even in andere topics zoeken, maar het is iig wel goedkoper!
pi_89742824
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 08:50 schreef Drive-r het volgende:
Nu heb ik die vlucht naar Bangkok weer voor 534 euro:

Opodo.de
Wat een rare site. Ik zag hem ook voor 534 euro en toen ik wilde boeken kon het niet. Ik vernieuwde de site en toen was het weer +- 700 euro.
  zondag 12 december 2010 @ 03:23:12 #159
193252 Babbatuur
'Wat een idioot joh'
pi_89824505
Ey Fokkers,

Ik en een vriend willen aankomende maandag vertrekken richting Belize en Guatemala. Nu moeten we het dus regelen, maar omdat ik geen Spaans kan is het vrij lastig te regelen. We willen vanuit Guadalajara reizen.

Het maakt niet uit met wat voor vervoersmiddel, zo goedkoop mogelijk zou het mooiste zijn.

En iemand nog tips voor in Belize en Guatemala?
Over Albert Luque bij Ajax: "Alleen al hoe ie er bij staat, het lijkt wel of ie aan zijn haren getrokken wordt van die bus naar dat veld. Zo blij als een kind als die man in dat zwarte pak affluit. Hè hè, onder de douche."
pi_89847431
Voor vliegen op maandag heb ik dit gevonden:

1 stop: Copa Airlines, via Panama City. Website: kayak.com. $619,35

2 stops: Continental Airlines (2x) en Taca Intl Air, via Houston en Chicago. Website: kayak.com. $573,94.
pi_89853828
Onthoudt dan wel dat je bij de overstop in de US het esta-formulier (en tegenwoordig dus betalen) moet invullen en door de douane moet.
pi_89879672
Mensen, superbedankt voor jullie tips! Het ziet er naar uit dat ik de komende tijd waarschijnlijk vaker naar Grenoble moet reizen. De bus is geen optie (te lang), maar het vliegtuig en de trein zijn zeker goede opties. Zijn hier bepaalde kortingskaarten voor te regelen? Ik zie dat ik op tgv-europe.nl een 12-25 kaart kan aanvinken, maar is die ook voor Nederlanders geldig? Zijn er nog meer opties voor kortingskaarten, -coupons of -codes die vaker naar Grenoble reizen goedkoper maken?

Plaats van vertrek is Rotterdam of Amsterdam. Periode van reizen wordt februari - mei. Waarschijnlijk 4x retour.
pi_89983608
Ik wil in de zomer tussen 23 juli t/m 10 augustus of 14 augustus t/m 28 augustus voor 2 weken naar Kuala Lumpur en Hong Kong. De goedkoopste ticket die ik heb gevonden is, 500 euro naar hong kong met aeroflot. En 180 euro van hong kong naar kuala lumpur voor 180 euro, dus 680 euro totaal. Kan dit goedkoper?
pi_90023167
Ik zoek eigenlijk een manier om te zoeken naar een vlucht van Amsterdam/Brussel/Dusseldorf naar New York dan van New York naar Tampa en dan weer terug naar huis. Nu heb ik nog geen vaste datum, gewoon ergens in Maart. Op Skyscanner kan je dit makkelijk doen voor een heen/terugvlucht naar de zelfde plaats. Wat zou nu de makkelijkste manier zijn om nu te zoeken met een flexibele datum? Ik wil ongeveer 3 a 4 dagen in New york blijven en dan 3 a 4 dagen in tampa (ga bij iemand op bezoek daar)
pi_90023299
Opodo.de doet goeie searches met multi-stops, expedia.com iets minder, maar nog steeds een optie. Dan kun je ook wel kiezen voor flexibele tickets volgens mij.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_90026705
Heb even gekeken maar op beide site's kan je altijd met een datum zoeken, dus niet b.v. heel de maand Maart...
pi_90027051
Dat ga je nergens krijgen met een dergelijke multistop, dan ze er gewoon teveel combinaties om te mappen. Anders gewoon eerst de enkele vluchten zoeken en dan hopen dat ze op diezelfde data ook als multistop het goedkoopst zijn...
pi_90027157
Oke thanks ! Iemand enig idee wat ik ongeveer zou moeten kunnen krijgen in Maart voor de genoemde combi ?
pi_90033565
Je kunt dan (als je alles in 1 ticket wil), het beste gewoon de grote airlines een voor een even bekijken, die geven je meer inzicht op de prijzen voor verschillende data. KLM doet het hele ticket vanaf Schiphol voor 700 euro ongeveer, gebruik makend van Delta Airlines. Je kunt dat goedkoper maken door alleen de vluchten naar A'dam met KLM te boeken (590 euro) en dan New York - Tampa voor $89 met JetBlue te doen als een enkele reis. Grappig genoeg kun je dit ook boeken via Delta, dan is de hele reis 665 ipv 700 euro.

Via de website van AA kom ik op 586 euro voor het hele pakket, maar dan is je heenvlucht via Londen volgens mij, dus iets meer stops dan KLM. Dezelfde vlucht vanaf Brussels is 555 euro, bespaart je weer wat. Continental heeft een bagger website, maar daar kun je naar Newark vliegen en terug van Tampa voor bij elkaar 382 euro. Dan boek je die tussenvlucht met JetBlue en kom je op minder dan 450 euro uit, vanaf Schiphol en met weinig overstappen.

Je kunt Brussels en Dusseldorf verder nog checken, maar ik denk niet dat het veel goedkoper wordt. Succes!
pi_90047373
Wow die continental is wel goedkoop, had al gevonden dat hun het goedkoopst zijn maar kom niet lager dan 683 voor het hele pakket (incl. vlucht nyc-tampa) Welke data heb je gebruikt ? Want is wel een super prijs :)
pi_90048223
Volgens mij gebruikte ik 10 maart heen naar New York en 18 maart terug van Tampa.
pi_90056203
Zijn er toevallig Rusland-experts hier?
Wil op 17 februari in Kazan zijn met de nachttrein vanuit Moskou.
Terug met de nachttrein op 18 februari.. iemand idee waar ik die tickets goedkoop kan kopen?
pi_90102299
Ik zou de Treinreiswinkel eens contacteren, anderhalf jaar geleden heb ik daar ook kaartjes voor Rusland gekocht. Ze hanteren hele redelijke service fees.

Heb ik ook gelijk nog een vraag: ik wil half augustus een enkele reis Teheran-Amsterdam. Via allerlei ticketsites vind ik op 11-aug een enkeltje voor ongeveer 150/170 euro pp met Turkish. Alleen met boeken wil het nooit lukken, telkens is dit tarief weg als je wil boeken. Al gebeld met diverse toko's, maar ze vertelden dat het ligt aan de reserveringssystemen. Tsja, dat vermoedde ik al, maar heeft er iemand misschien een slinkse manier om toch tickets voor deze prijs te boeken?
Ik hoor het graag!
TRV
pi_90169552
1. waarvandaan Het liefst vanaf Amsterdam of Dusseldorf en eventueel Brussel. Met Ryanair vanaf Weeze of Eindhoven naar een vliegveld waar een rechtstreekse vlucht richting Dakar vertrekt is ook een optie.
2. wanneer flexibel eind februari, begin maart. Voor een bruiloft op za 26 feb. Vakantie van 5 t/m max 14 dagen.
3. waarnaartoe Dakar, Senegal (DKR)
4. hoe Vliegtuig
5. op welke manier 1 overstap is niet erg.
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt ¤ 492 met Iberia, overstap in Madrid. Heb geen idee of dit goedkoop is. Kan iemand een goedkopere vlucht in de aangegeven periode vinden?
pi_90178130
Nee, ik heb niks goedkopers kunnen vinden. Als ik zoek, kom ik zelfs niet onder de 570 euro! Ook Brussels Airlines (rechtstreeks), Air Europa en Afriqiyah Airways zijn niet goedkoper... Dus ik zou het maar heel snel boeken!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')