abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90235465
Hmm, deze vlucht voor ¤ 492 was alleen te boeken via het kantoor van Iberia op Schiphol vertelden ze me bij de klantenservice. Beetje vreemd, nu maar weer ff verder zoeken.
pi_90332049
Hai!

Ik wil graag met 4 personen van Amsterdam of Eindhoven naar Innsbruck heen op 29 jan, terug op 5 feb, had een mooi ticket gevonden via tuifly, voor 450 euro met z'n viertjes, helaas not-confirmed. En nu is ie ineens 200 eurp per persoon!

Iemand anders een goed idee hoe we deze reis goedkoop en enigzins comfortabel kunnen maken? (voor ongeveer 100 euro per persoon?) Uiteindelijke bestemming is overigens Mayrhoven!

Dank!!!
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
pi_90332070
oh ja, en dan wil ik dus naar Innsbruck
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
pi_90333913
Zaterdag - Zaterdag is vrij duur richting de wintersport. Als je een dagje eerder kan (28jan-4feb) kan je voor ¤525 met transavia.com vliegen vanaf Eindhoven naar Innsbruck.

Anders een bus of trein, maar daar ben ik niet zo thuis in :)

TUIfly vliegt overigens helemaal niet vanuit Nederland, dus die zou waarschijnlijk ook uit Duitsland (Keulen?) zijn?
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_90401648
Ik weet niet of je opgehaald wordt, maar als je een vlucht met Lufthansa naar München neemt, kom je al erg ver. Dat kost 99 euro p.p., het is een leuk alternatief als je goedkoop vervoer daarna weet te regelen.
pi_90405842
Ik moet op 20 februari in Beijing zijn, dan ga ik een reis door Azië maken en kom ik rond begin augustus weer terug.

Weet iemand wat de goedkoopste vlucht is? Aeroflot uitgesloten. Hoeft niet rechtstreeks en vertrek mag ook in de buurlanden zijn als dat goedkoper is.

Utrecht - Beijing v.v.

Dank jullie wel voor de tips alvast!
pi_90451153
quote:
Ik moet op 20 februari in Beijing zijn, dan ga ik een reis door Azië maken en kom ik rond begin augustus weer terug.

Weet iemand wat de goedkoopste vlucht is? Aeroflot uitgesloten. Hoeft niet rechtstreeks en vertrek mag ook in de buurlanden zijn als dat goedkoper is.
Ik vind voor 20 feb - 15 aug een ticket voor ¤553 via kayak.com: AMS - Budapest - PEK met Maiev - Hainan airlines. Hainan airlines heeft redelijk goede service, zou beter moeten zijn dan Aeroflot ;)

Oh, hij is toevallig ook goedkoper dan Aeroflot, dat is ook uitzonderlijk :)

Voor zo'n lange periodes loont het altijd om langs de reisbureau's in de Chinese wijk langs te gaan, hoewel ik betwijfel of ze onder ¤550 gaan duiken.
pi_90454004
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 19:38 schreef Lindstrøm. het volgende:

Utrecht - Beijing v.v.

Dank jullie wel voor de tips alvast!
Mag ik vragen wat je tegen Aeroflot hebt?
pi_90464948
1. waarvandaan: Groningen. Maar heel Nederland is prima (of Bremen)
2. wanneer je wilt reizen: 30-12 t/m 1 of 2 januari
3. waarnaartoe je wilt reizen: Berlijn
5. op welke manier je wilt reizen: Goedkoop en zo safe mogelijk (het MOET doorgaan). Is daarom vliegen verstandig?
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt: Ryanair: 100e retour, trein 150e.

Hoe kunnen we (3 man) het beste heen gaan? Is het slim om te vliegen ivm met het weer? We willen niet ergens stranden..
pi_90488257
1. waarvandaan: Nederland of een luchthaven vlak over de grens in Duitsland of België
2. wanneer: 28, 29 of 30 juli tot en met 26, 27 of 28 augustus. (flexibel, maar maximaal 30 dagen verblijf in Iran i.v.m. visum)
3. waarnaartoe: Teheran, Iran
4. hoe: Vliegtuig.
5. overstappen, snel/langzaam, goedkoop/makkelijk: Zo goedkoop mogelijk!
6. zelf gevonden prijzen: ¤612,49 (vanaf Schiphol) ¤591,- (vanaf Dusseldorf)

Is dit een fatsoenlijke prijs? Of kunnen jullie me op een goedkopere ticket wijzen? :)
pi_90495311
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 18:37 schreef Greatmarked het volgende:
1. waarvandaan: Groningen. Maar heel Nederland is prima (of Bremen)
2. wanneer je wilt reizen: 30-12 t/m 1 of 2 januari
5. op welke manier je wilt reizen: Goedkoop en zo safe mogelijk (het MOET doorgaan). Is daarom vliegen verstandig?

Hoe kunnen we (3 man) het beste heen gaan? Is het slim om te vliegen ivm met het weer? We willen niet ergens stranden..
Ik heb je een pm gestuurd.
pi_90499564
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 12:02 schreef krapula het volgende:
1. waarvandaan: Nederland of een luchthaven vlak over de grens in Duitsland of België
2. wanneer: 28, 29 of 30 juli tot en met 26, 27 of 28 augustus. (flexibel, maar maximaal 30 dagen verblijf in Iran i.v.m. visum)
3. waarnaartoe: Teheran, Iran
4. hoe: Vliegtuig.
5. overstappen, snel/langzaam, goedkoop/makkelijk: Zo goedkoop mogelijk!
6. zelf gevonden prijzen: ¤612,49 (vanaf Schiphol) ¤591,- (vanaf Dusseldorf)

Is dit een fatsoenlijke prijs? Of kunnen jullie me op een goedkopere ticket wijzen? :)
Zojuist met iemand van Iran Air gesproken; tickets voor ¤552,-. Stukje goedkoper dus al :).
pi_90500159
Weet niet hoe flexibel je verder bent, maar bijv ook Turkish Airlines, 2-28 augustus voor ¤448

Of zelfs 13 aug-11 sep voor ¤294

Dan is het maar kijken of de prijs of de data bepalend zijn ;)
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_90536682
Ik zoek de goedkoopste manier om van Tampa VS naar New york te komen en terug voor 2 personen. Het zou gaan om ergens in Maart. Het goedkoopste dat ik nu heb kunnen vinden is 99 dollar p.p. heen en 99 dollar p.p. terug. Zou dit nog goedkoper kunnen ?
  dinsdag 28 december 2010 @ 14:33:30 #190
213380 Corkscrew
Turkenkrekker
pi_90537105
1. Waarvandaan: Nederland of evt. over de grens als dat veel voordeliger is
2. Wanneer: Zomervakantie
3. Waarnaartoe: New York
4. Hoe: Vliegtuig
5. Op welke manier: Goedkoop is het belangrijkste
6. Gevonden prijzen: Ik kom meestal rond de 5-600 euro uit. Is het een illusie te denken dat het goedkoper kan in het hoogseizoen?
Wie dit leest is alfabeet.
pi_90540253
quote:
5s.gif Op dinsdag 28 december 2010 14:33 schreef Corkscrew het volgende:
1. Waarvandaan: Nederland of evt. over de grens als dat veel voordeliger is
2. Wanneer: Zomervakantie
3. Waarnaartoe: New York
4. Hoe: Vliegtuig
5. Op welke manier: Goedkoop is het belangrijkste
6. Gevonden prijzen: Ik kom meestal rond de 5-600 euro uit. Is het een illusie te denken dat het goedkoper kan in het hoogseizoen?
Als juni voor jou ook zomervakantie is, dan kan het goedkoper..... eind augustus misschien ook...
pi_90551239
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 17:03 schreef Thetallguy het volgende:
Weet niet hoe flexibel je verder bent, maar bijv ook Turkish Airlines, 2-28 augustus voor ¤448

Of zelfs 13 aug-11 sep voor ¤294

Dan is het maar kijken of de prijs of de data bepalend zijn ;)
Thx ^O^ , maar ik ben redelijk aan de genoemde data gebonden. Morgen boek ik dus bij IranAir.
tenzij iemand nog een briljante, goedkopere optie weet te vinden voor de gestelde data.
pi_90582472
Hoi, inhakend op Greatmarkeds bericht: ik en een andere volwassene willen ook graag met oud & nieuw in Berlijn zijn.

1. waarvandaan: het beginpunt is Maastricht
2. wanneer je wilt reizen: heenreis 30 of 31-12-10 terugreis 1, 2 of 3-1-11
5. op welke manier je wilt reizen: goedkoop

Dank voor het lezen en evt. reacties
pi_90582693
quote:
1s.gif Op woensdag 29 december 2010 14:35 schreef zachtblauw2 het volgende:
Hoi, inhakend op Greatmarkeds bericht: ik en een andere volwassene willen ook graag met oud & nieuw in Berlijn zijn.

1. waarvandaan: het beginpunt is Maastricht
2. wanneer je wilt reizen: heenreis 30 of 31-12-10 terugreis 1, 2 of 3-1-11
5. op welke manier je wilt reizen: goedkoop

Dank voor het lezen en evt. reacties
Wij hebben een retourtje geboekt vanaf Bremen voor 75 euro (met ryanair) en vertrekken morgen en vliegen 1 januari weer terug..
pi_90584208
Ah goed gedaan dan. Tja Bremen is vanuit Maastricht misschien wel beetje onhandig. Zit zelf te kijken naar bv vanuit Brussel of Weeze, ik weet dan eigenlijk niet wat het handigste vertrekpunt is vanuit Maastricht. Ik ben ook helemaal niet zo'n goeie reiziger.

Ik had ook nog naar treinen gekeken maar daar kost de heenreis p/p alleen al 279 euro geloof ik.

[ Bericht 17% gewijzigd door zachtblauw2 op 29-12-2010 15:15:55 ]
pi_90585246
quote:
14s.gif Op woensdag 29 december 2010 15:10 schreef zachtblauw2 het volgende:
Ah goed gedaan dan. Tja Bremen is vanuit Maastricht misschien wel beetje onhandig. Zit zelf te kijken naar bv vanuit Brussel of Weeze, ik weet dan eigenlijk niet wat het handigste vertrekpunt is vanuit Maastricht. Ik ben ook helemaal niet zo'n goeie reiziger.

Ik had ook nog naar treinen gekeken maar daar kost de heenreis p/p alleen al 279 euro geloof ik.
kijk op www.bahn.de
genoeg tijden te vinden voor 220 euro pp retour, heel duur voor de trein, maar lastminute boeken is betalen...
soms wil het helpen om te zoeken naar tickets van/naar amsterdam ipv (in jouw geval) Maastricht.

Alternatief vanaf kerkrade (ook via bahn.de) 2 personen voor 383 euro.

Hinfahrt
Herzogenrath Berlin Hbf (tief) Do, 30.12.10
Do, 30.12.10 ab an 09:53 15:53 6:00 2 RB, ERB, IC

Rückfahrt
Berlin Hbf Herzogenrath Mo, 03.01.11
Di, 04.01.11 ab an 19:48 03:06 7:18 2 ICE, S, RE

Je kan ook een dag eerder terug, dan is het 388 voor 2 personen
pi_90585676
Goh ja bedankt, ik was toevallig zelf ook al op bahn.de te kijken om te zien of treinen in Duitsland niet wat goedkoper waren dan in Nederland, maar niet echt dus. Is die 383 euro dan per persoon of hoe moet ik dat zien? Bij mij zegt de site steeds 'Preisauskunft nicht möglich' om de een of andere reden.
pi_90594035
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 11:54 schreef Maarten-Pieter het volgende:

[..]

Mag ik vragen wat je tegen Aeroflot hebt?
Niks en ik weet ook dat het qua veiligheid ook niks uitmaakt. Vlieg niet graag met Russische bemanning, klinkt vooroordelend en raar, maar het zij zo.

quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 03:35 schreef zipcon het volgende:

[..]

Ik vind voor 20 feb - 15 aug een ticket voor ¤553 via kayak.com: AMS - Budapest - PEK met Maiev - Hainan airlines. Hainan airlines heeft redelijk goede service, zou beter moeten zijn dan Aeroflot ;)

Oh, hij is toevallig ook goedkoper dan Aeroflot, dat is ook uitzonderlijk :)

Voor zo'n lange periodes loont het altijd om langs de reisbureau's in de Chinese wijk langs te gaan, hoewel ik betwijfel of ze onder ¤550 gaan duiken.
Dank je! Ik zal eens kijken, eerst dat visum in mijn handen krijgen.
pi_90631887
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 14:24 schreef copyfile het volgende:
Ik zoek de goedkoopste manier om van Tampa VS naar New york te komen en terug voor 2 personen. Het zou gaan om ergens in Maart. Het goedkoopste dat ik nu heb kunnen vinden is 99 dollar p.p. heen en 99 dollar p.p. terug. Zou dit nog goedkoper kunnen ?
Is zeker echt de goedkoopste optie of niet ?
pi_90727871
Hoi, ik wil graag naar Griekenland in mei.

Geef bij je vraag duidelijk aan
1. waarvandaan: Nederland, of grensluchthavens.
2. wanneer je wilt reizen: 15 of 16 mei en dan terug na een weekje ongeveer
3. waarnaartoe je wilt reizen: Santorini, Griekenland
4. hoe je wilt reizen: vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen: combinatie tussen goedkoop en simpel dus niet 5 keer overstappen :)
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt: Tot nu toe niks kunnen vinden wat op 15 of 16 mei vertrekt, wl 14 mei maar dat gaat hem niet worden..

Groeten,
Flycoo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')