Ik vind voor 20 feb - 15 aug een ticket voor ¤553 via kayak.com: AMS - Budapest - PEK met Maiev - Hainan airlines. Hainan airlines heeft redelijk goede service, zou beter moeten zijn dan Aeroflotquote:Ik moet op 20 februari in Beijing zijn, dan ga ik een reis door Azië maken en kom ik rond begin augustus weer terug.
Weet iemand wat de goedkoopste vlucht is? Aeroflot uitgesloten. Hoeft niet rechtstreeks en vertrek mag ook in de buurlanden zijn als dat goedkoper is.
Mag ik vragen wat je tegen Aeroflot hebt?quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:38 schreef Lindstrøm. het volgende:
Ik moet op 20 februari in Beijing zijn, dan ga ik een reis door Azië maken en kom ik rond begin augustus weer terug.
Weet iemand wat de goedkoopste vlucht is? Aeroflot uitgesloten. Hoeft niet rechtstreeks en vertrek mag ook in de buurlanden zijn als dat goedkoper is.
Utrecht - Beijing v.v.
Dank jullie wel voor de tips alvast!
Ik heb je een pm gestuurd.quote:Op zondag 26 december 2010 18:37 schreef Greatmarked het volgende:
1. waarvandaan: Groningen. Maar heel Nederland is prima (of Bremen)
2. wanneer je wilt reizen: 30-12 t/m 1 of 2 januari
3. waarnaartoe je wilt reizen: Berlijn
5. op welke manier je wilt reizen: Goedkoop en zo safe mogelijk (het MOET doorgaan). Is daarom vliegen verstandig?
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt: Ryanair: 100e retour, trein 150e.
Hoe kunnen we (3 man) het beste heen gaan? Is het slim om te vliegen ivm met het weer? We willen niet ergens stranden..
Zojuist met iemand van Iran Air gesproken; tickets voor ¤552,-. Stukje goedkoper dus alquote:Op maandag 27 december 2010 12:02 schreef krapula het volgende:
1. waarvandaan: Nederland of een luchthaven vlak over de grens in Duitsland of België
2. wanneer: 28, 29 of 30 juli tot en met 26, 27 of 28 augustus. (flexibel, maar maximaal 30 dagen verblijf in Iran i.v.m. visum)
3. waarnaartoe: Teheran, Iran
4. hoe: Vliegtuig.
5. overstappen, snel/langzaam, goedkoop/makkelijk: Zo goedkoop mogelijk!
6. zelf gevonden prijzen: ¤612,49 (vanaf Schiphol) ¤591,- (vanaf Dusseldorf)
Is dit een fatsoenlijke prijs? Of kunnen jullie me op een goedkopere ticket wijzen?
Als juni voor jou ook zomervakantie is, dan kan het goedkoper..... eind augustus misschien ook...quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:33 schreef Corkscrew het volgende:
1. Waarvandaan: Nederland of evt. over de grens als dat veel voordeliger is
2. Wanneer: Zomervakantie
3. Waarnaartoe: New York
4. Hoe: Vliegtuig
5. Op welke manier: Goedkoop is het belangrijkste
6. Gevonden prijzen: Ik kom meestal rond de 5-600 euro uit. Is het een illusie te denken dat het goedkoper kan in het hoogseizoen?
Thxquote:Op maandag 27 december 2010 17:03 schreef Thetallguy het volgende:
Weet niet hoe flexibel je verder bent, maar bijv ook Turkish Airlines, 2-28 augustus voor ¤448
Of zelfs 13 aug-11 sep voor ¤294
Dan is het maar kijken of de prijs of de data bepalend zijn
Wij hebben een retourtje geboekt vanaf Bremen voor 75 euro (met ryanair) en vertrekken morgen en vliegen 1 januari weer terug..quote:Op woensdag 29 december 2010 14:35 schreef zachtblauw2 het volgende:
Hoi, inhakend op Greatmarkeds bericht: ik en een andere volwassene willen ook graag met oud & nieuw in Berlijn zijn.
1. waarvandaan: het beginpunt is Maastricht
2. wanneer je wilt reizen: heenreis 30 of 31-12-10 terugreis 1, 2 of 3-1-11
3. waarnaartoe je wilt reizen: Berlijn
5. op welke manier je wilt reizen: goedkoop
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt: Ryanair: 100e retour, trein 150e.
Dank voor het lezen en evt. reacties
kijk op www.bahn.dequote:Op woensdag 29 december 2010 15:10 schreef zachtblauw2 het volgende:
Ah goed gedaan dan. Tja Bremen is vanuit Maastricht misschien wel beetje onhandig. Zit zelf te kijken naar bv vanuit Brussel of Weeze, ik weet dan eigenlijk niet wat het handigste vertrekpunt is vanuit Maastricht. Ik ben ook helemaal niet zo'n goeie reiziger.
Ik had ook nog naar treinen gekeken maar daar kost de heenreis p/p alleen al 279 euro geloof ik.
Niks en ik weet ook dat het qua veiligheid ook niks uitmaakt. Vlieg niet graag met Russische bemanning, klinkt vooroordelend en raar, maar het zij zo.quote:Op zondag 26 december 2010 11:54 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat je tegen Aeroflot hebt?
Dank je! Ik zal eens kijken, eerst dat visum in mijn handen krijgen.quote:Op zondag 26 december 2010 03:35 schreef zipcon het volgende:
[..]
Ik vind voor 20 feb - 15 aug een ticket voor ¤553 via kayak.com: AMS - Budapest - PEK met Maiev - Hainan airlines. Hainan airlines heeft redelijk goede service, zou beter moeten zijn dan Aeroflot
Oh, hij is toevallig ook goedkoper dan Aeroflot, dat is ook uitzonderlijk
Voor zo'n lange periodes loont het altijd om langs de reisbureau's in de Chinese wijk langs te gaan, hoewel ik betwijfel of ze onder ¤550 gaan duiken.
Is zeker echt de goedkoopste optie of niet ?quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:24 schreef copyfile het volgende:
Ik zoek de goedkoopste manier om van Tampa VS naar New york te komen en terug voor 2 personen. Het zou gaan om ergens in Maart. Het goedkoopste dat ik nu heb kunnen vinden is 99 dollar p.p. heen en 99 dollar p.p. terug. Zou dit nog goedkoper kunnen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |