Heb je hem nou toch?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:34 schreef Antony1989 het volgende:
tvp weer
Alhoewel ik nu een Galaxy S heb om eens te kijken of dat iets is!
Werkt best goed, is even wennen maar stukje sneller dan normaal typen als ie alle woorden kent.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:07 schreef Folkwin het volgende:
[..]
Heb je hem nou toch?
Hoe werkt dan Swipe?
Heb ik en ook de lagfix. Werkt bloedsnel, alleen als ik wat snel van apps wissel ofzo dan blijft ie 2-3 seconden hangen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Een galaxy met last van lag?Dan is er wat stuk. Heb je wel de laatste software update erop staan.
Collega van mij heeft dat ding en hij is bloedsnel.
Via profielen.. zelfde als waar je smsjes enzo insteld. Wel per profuel aanpassenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Weet iemand hoe ik het incomming messages geluidje van MSN uitkrijg?
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:53 schreef Folkwin het volgende:
[..]
Via profielen.. zelfde als waar je smsjes enzo insteld. Wel per profuel aanpassen
Waarom kan ik dat alleen daar vinden en niet bij instellingen 'geluiden en beltonen'quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:00 schreef Folkwin het volgende:
Luidsprekertje -> beltonen en waarschuwingen instellen - > Chatberichten - > meldingen Windows Live Messenger en Nieuw bericht Windows Live Messenger
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 05:21 schreef Gochme het volgende:
App World is geupdate. Gaat de goede kant op
Misschien de update van App World?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:42 schreef Fortune_Cookie het volgende:
hmmzzz... ik heb nu steeds dat rooie lampje aan de flits, maar ik kan geen enkel nieuw berichtje, mailtje of wat dan ook vinden
Anybody?
Waarom erger? vind hem best chillquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:59 schreef akira02 het volgende:
Heb sinds Maart 2009 een BB Pearl 8100 (ja, mijn werkgever zal ooit wel een ander toestel geven maar dat kan nog even duren, ik vrees de Pearl 9100). Ik krijg er wel BIS en BES 500 MB per maand bij. Het is een ok toestel, beetje langzaam en instabiel OS maar de laatste versie van Hutchinson's OS voor dit toestel doet het redelijk goed. Youtube over EDGE is kansloos. NIet zo lang geleden een Pearl 8110 kunnen kopen voor 15,00 euro dus ga ik daar mee verder.
Iemand trouwens de Torch gezien, net dat toestel van Microsoft (dat schilpad gedoe) maar dan erger.
Klopt ja zijn er best wel wat. Maar die zijn ook wel echt jongquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:22 schreef akira02 het volgende:
het is een lelijk gedrocht, mijn mening, Liever de 9700 of 8300-serie. De 8520 (budgetberry) en storm 1 waren ook best wel slechts. Bij de storm 1 lijkt het alsof je de display kapotdrukt wanneer je gaat typen.
Wel grappig hoeveel jongeren de 8520 kopen en er daarna pas achterkomen dat je een BIS abbo nodig hebt, wat in BE toch 15 euro per maand koopt.
Opera Mini voor BB is een aanrader
De Torch komt pas over een jaar naar .nl ? Het ding is nu al hopeloos achterhaald.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:26 schreef Gochme het volgende:
Check youtube voor filmpje van OS6 op 9700. Ziet er goed uit. Met OS6 hou ik het nog wel een jaartje uit met mn bb, tot de Torch 2 de intrede doet.
OS 6 is leuk maar niet spectaculair. Er zijn een aantal dingen verbeterd maar niets waar je echt warm van wordt, ze hadden het beter 5.1 kunnen noemen oid.quote:9700 met os6 <3
ik zal hooguit blij worden van de browser vermoed ik....quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:25 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
De Torch komt pas over een jaar naar .nl ? Het ding is nu al hopeloos achterhaald.
[..]
OS 6 is leuk maar niet spectaculair. Er zijn een aantal dingen verbeterd maar niets waar je echt warm van wordt, ze hadden het beter 5.1 kunnen noemen oid.
Heel even mee lopen spelen, 't is niks bijzonders.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:59 schreef akira02 het volgende:
(...)
Iemand trouwens de Torch gezien, net dat toestel van Microsoft (dat schilpad gedoe) maar dan erger.
De browser is beter in dat het nu eindelijk fatsoenlijk standaarden ondersteund, maar hij is niet echt heel snel vergeleken met b.v. iPhone 4.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
ik zal hooguit blij worden van de browser vermoed ik....
Netwerk uitgezet toevallig ? (flight mode b.v.)quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:14 schreef GrupoBalanca het volgende:
Zo opeens doet mijn BB of netwerk? vreemd! Ik heb helemaal geen netwerk meer (Vodafone) Ik kan zelfs niet eens op wifi. Als ik mijn sim-kaart in een ander telefoon stop is er niks aan de handplaats ik hm weer in mijn BB.. vraagt ie niet meer naar mijn pin-code.. gaat gelijk naar homescreen en heb dan helemaal geen verbinding.. I'm frustrated! BB Curve 8900
betere wat? telefoons, touchscreen telefoons, smart telefoons?quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:36 schreef hc-sjonny het volgende:
Hmm, kan iemand mij vertellen of de BB Storm2 een goeie is? of dat er toch werkelijk beteren zijn?
Nee, gewoon een van Blackberry?quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
betere wat? telefoons, touchscreen telefoons, smart telefoons?
Bij HI en Vodafone: Ja, alleen komen wel extraa kosten over!quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:42 schreef turnazz het volgende:
kan je eigenlijk met een BBabonnement pingen als je in het buitenland bent?
ik heb gehoord dat die kosten heel erg klein zijn, weet iemand ongeveer hoeveel per ping bericht bij Vodafone.quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:44 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
Bij HI en Vodafone: Ja, alleen komen wel extraa kosten over!
Ik denk dat eigenlijk niet veel mensen precies/ongeveer weten. anders moet je morgen ochtend/middag voor 5 uur 's avonds Vodafone even bellen. om precies te vragen. en als je het hier dan ook nog even wil postenquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:46 schreef turnazz het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat die kosten heel erg klein zijn, weet iemand ongeveer hoeveel per ping bericht bij Vodafone.
Alles staat gewoon aanquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:24 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Netwerk uitgezet toevallig ? (flight mode b.v.)
open je netwerk verbindingen en kijk of 3G en Wifi aan staan.
Ja je vreegt of er beteren zijn. Betere wat? Betere Blackberries?quote:
quote:ben namelijk van plan een BB phone te kopen. omdat ik gewoon gek van android word. en had een storm (de oude) in mijn handen gehad, en vond hem wel een prettig systeem hebben, hoe het werke enzo.
Ehm. nja. betere specs oid. en de storm1 ja. ik vond hem wel heel sloom. maar wel leuk om 'ns in de handen te hebben. dus zodoende. maar iemand ervaring met een BB storm2?quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja je vreegt of er beteren zijn. Betere wat? Betere Blackberries?
[..]Nou dan ben je zo'n beetje de enige
De storm 1 stond nou niet bekend als goede telefoon.
Ik kan me niet voorstellen dat wanneer je van android afkomt een BB je kan bekoren, maar goed. Ja de BBS2 is een stuk beter dan de BBS1. Nu is dat niet zo moeilijk, want die was belabberd slecht. Hoe dan ook, binnen enkele weken komt als het goed is de 'torch' op de markt wat een slider is met een touchscreen en een keyboard. Als je echt een BB wil zou ik daar op wachten.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:20 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
Ehm. nja. betere specs oid. en de storm1 ja. ik vond hem wel heel sloom. maar wel leuk om 'ns in de handen te hebben. dus zodoende. maar iemand ervaring met een BB storm2?
hoe bedoel je dat als je van android afkomt dat een bb je kan bekoren? gewoon omdat android er veel speelser uitziet? of hoe?quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat wanneer je van android afkomt een BB je kan bekoren, maar goed. Ja de BBS2 is een stuk beter dan de BBS1. Nu is dat niet zo moeilijk, want die was belabberd slecht. Hoe dan ook, binnen enkele weken komt als het goed is de 'torch' op de markt wat een slider is met een touchscreen en een keyboard. Als je echt een BB wil zou ik daar op wachten.
Nee omdat android een vele malen beter OS is.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:32 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
hoe bedoel je dat als je van android afkomt dat een bb je kan bekoren? gewoon omdat android er veel speelser uitziet? of hoe?
En nee. de Torch vind ik n iet zo mooi. en die is denk ik ook niet met die Sure-Press. en die zal in het eerste stantie ook wel 100 euros duurder zijn.
Heb je al in het log gekeken of daar iets raars in staat ?quote:
Oooh. maar ik vind 'm leluwkquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee omdat android een vele malen beter OS is.
Volgens mij (las een paar uur geleden iets haha ;') ) van 100 ping (uit- en inkomend) 0,50 euro? dus bij 1000 5 euro, zoiets? heel klein. het is in principe ook maar heel klein bestandje wat je verzendquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:46 schreef turnazz het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat die kosten heel erg klein zijn, weet iemand ongeveer hoeveel per ping bericht bij Vodafone.
Je kan tethering downloaden maar dat kost wel 40 euro ofzoquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:34 schreef kaaak25 het volgende:
Hallo,
Een vriend van mij zei dat je met je bb wifi verbinding kunt maken met je laptop.. alleen zou het niet weten hoe dat moet en op google word ik ook niet vrolijk van.. Kan iemand mij hiermee helpen?
Ik heb trouwens bb 9700
Groetjes.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:37 schreef j95 het volgende:
[..]
Je kan tethering downloaden maar dat kost wel 40 euro ofzo
Aan de zijkant moet je dat zwarte stukje eruit halen, dat is een hendeltje waaraan je moet draaien om in te zoomen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:33 schreef Alphamusic het volgende:
Even een vraagje; ik heb sinds anderhalve maand een BB9700, en sinds een paar weken doet mijn zoomfunctie van de camera het ineens niet meer. Het zoom-plusje staat er nog keurig, maar er gebeurt niets. In het begin deed die het nog wel. Enig idee waar dit aan kan liggen?
Klopt. Deze zaken zijn er allemaal uitgehaald/gewijzigd met de OS-update. Niks aan te doen, behalve downgraden of kutten met hybrids, maar dat raad ik je af.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:26 schreef PPL het volgende:
Zojuist op mijn 8520 OS 5.0.0.681 geïnstalleerd en opnieuw geactiverd op de BES.
Alles lijkt tot nu toe te werken behalve twee zaken.
1)
De mediatoetsen aan de bovenkant van de BB werken/functioneren niet meer.
Ik heb nu wel een extra map in het hoofdschern genaamd 'Media' van waar uit ik de media bestanden kan vinden (muziek, ringtones, video's).
2)
De sneltoetsen in de (native) browser werken niet mer.
Wanneer ik in OS 4.6 de a indrukte, dan werd een bookmark toegevoegd.
Dit werkt nu niet meer, net zo min als sneltoetsen h (geschiedenis), k (bookmarks),
z (column view), i (inzoomen) en o (uitzoomen) werken daarentegen wel.
Iemand ideeen?
De versie van OS5 komt vanaf de site van RIM, gezocht op Vodafone Netherlands.
Je kan natuurlijk ook naar de plaatselijke telefoonwinkel, of op de markt voor een tientje...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:16 schreef RedGuy het volgende:
Een vriend van me gaat een BB Curve 8900 overkopen van iemand, maar deze moet simlock vrij gemaakt worden.
Nu kwam ik via google op de site www.blackberry-unlocken.nl terecht, heeft iemand enig idee hoe betrouwbaar deze site is?
Heb je het weer gezien?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:34 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook naar de plaatselijke telefoonwinkel, of op de markt voor een tientje...
Ik vertrouw het nooit dat soort sites, of het terecht is weet ik nietquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:16 schreef RedGuy het volgende:
Een vriend van me gaat een BB Curve 8900 overkopen van iemand, maar deze moet simlock vrij gemaakt worden.
Nu kwam ik via google op de site www.blackberry-unlocken.nl terecht, heeft iemand enig idee hoe betrouwbaar deze site is?
Ligt het aan mij of heeft een Blackberry niet eens het menu 'Instellingen' ?quote:Model: Blackberry 9700 Bold™
Start uw Blackberry telefoon op met een geaccepteerde simkaart.
Toets eventueel uw simkaart pincode in.
Ga nu naar Instellingen en dan naar Simkaart.
Houd de SHIFT knop ingedrukt en typ M E P D in.
U ziet nu een nieuwe venster op uw beeldscherm, met netwerkbeveiligingen.
Houd de ALT knop ingedrukt en typ M E P 2 op het toetsenbord.
Er zal nu een venster verschijnen waarop u de unlockcode kunt invoeren. Typ uw bestelde unlockcode hier in.
Druk nu op de TrackBall (joystick) om uw unlockcode te bevestigen.
Uw Blackberry accepteert de unlockcode en uw toestel is simlock vrij
Let op: probeer niet vaker dan 5 keer om uw unlockcode in te voeren!
Opties heet het, maar daar moet je voor gestudeerd hebben.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:50 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of heeft een Blackberry niet eens het menu 'Instellingen' ?
http://www.blackberryforu(...)-tethered-modem.htmlquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:34 schreef kaaak25 het volgende:
Hallo,
Een vriend van mij zei dat je met je bb wifi verbinding kunt maken met je laptop.. alleen zou het niet weten hoe dat moet en op google word ik ook niet vrolijk van.. Kan iemand mij hiermee helpen?
Ik heb trouwens bb 9700
Groetjes.
Geen idee of je nog een antwoord nodig hebt, maar toch.quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:01 schreef Flierefluiter_ het volgende:
Even snel een vraagje: Als je een blackberry met abbo hebt, heb je dan ook "normaal" internet van je provider nodig? Bijv. bel+sms+web van vodafone, hierbij moet je blackberry online nemen, anders mis je alle opties van ping enzo. Maar dan heb je eigenlijk 2 internet abbo's, is het dan niet mogelijk om gewoon een bel+sms te nemen en blackberry online?? Dit zou toch redelijk wat schelen in de maandelijkse kosten.
Werkt niet.. hij haalt info binnen vanaf t netquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:21 schreef turnazz het volgende:
weten jullie of shazam ook werkt als je geen internet hebt op je BB? dus dat ie dan ook liedjes herkent?
Inderdaadquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:01 schreef GrupoBalanca het volgende:
[..]
Werkt niet.. hij haalt info binnen vanaf t net
Zit volgens mij alleen bij KPN versies en misschien ook T-Mobile?quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:00 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik vroeg me af hoe je in je scherm met je bladwijzers etc in je browser die balk krijgt van google?
sommige mensen hebben het wel en ik niet. terwijl ik het toch redelijk handig vind.
Mn vriendin had het, die zit bij Hi, na de update heeft ze het niet meerquote:Op zondag 29 augustus 2010 15:14 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Zit volgens mij alleen bij KPN versies en misschien ook T-Mobile?
Ja, er zit een Fair policy op als voorwaarden op hun internet abbo's ook de Blackberry inet abbo. Dat betekent dat als je veel meer gebruikte dan de "gemiddelde" gebruiker van Hi qua internet dat de maand erna je wordt ge downgrade qua datalimit.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:42 schreef Glennz het volgende:
Als ik een (nieuw) Hi abo neem i.c.m. een 9700, zit ik dan ook vast aan een datalimiet ofzo?
Het is niet helemaal duidelijk voor me.
Ok, thx. Maar ik hoef toch niet bij te betalen ofzo?quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:58 schreef Killaht het volgende:
[..]
Ja, er zit een Fair policy op als voorwaarden op hun internet abbo's ook de Blackberry inet abbo. Dat betekent dat als je veel meer gebruikte dan de "gemiddelde" gebruiker van Hi qua internet dat de maand erna je wordt ge downgrade qua datalimit.
Nope, tenzij de data die je download een prijs heeft. De Hi actie nu van BB inet voor 7,50 loopt tot 30 september dus halen voor die tijdquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:09 schreef Glennz het volgende:
[..]
Ok, thx. Maar ik hoef toch niet bij te betalen ofzo?
Wat heb jij daar dan?quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:00 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik vroeg me af hoe je in je scherm met je bladwijzers etc in je browser die balk krijgt van google?
sommige mensen hebben het wel en ik niet. terwijl ik het toch redelijk handig vind.
Ah, ok. Wel jammer dat ik 2 gebroken vingers heb, en op dit moment niks kan met m'n rechterhand. Maar ik denk wel dat ik hem voor die tijd ga halen. Hopelijk kan ik m'n vingers dan een beetje trainen op de BB.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:10 schreef Killaht het volgende:
[..]
Nope, tenzij de data die je download een prijs heeft. De Hi actie nu van BB inet voor 7,50 loopt tot 30 september dus halen voor die tijd
Alleen een balk met de URL .quote:
Met een hand gaat wat langzamer, maar idd goede training om je vingers weer te herstellen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:44 schreef Glennz het volgende:
[..]
Ah, ok. Wel jammer dat ik 2 gebroken vingers heb, en op dit moment niks kan met m'n rechterhand. Maar ik denk wel dat ik hem voor die tijd ga halen. Hopelijk kan ik m'n vingers dan een beetje trainen op de BB.
Nice. En ik vind het ook wel cool dat je nu korting krijgt als je student bentquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:31 schreef Killaht het volgende:
[..]
Met een hand gaat wat langzamer, maar idd goede training om je vingers weer te herstellen.Ik heb mn bb 9700 tijdje geleden gehaald met dat Hi abbonement en ik wil niet anders meer BB is de shit
Haha precies, ik ben nu bezig met afstuderen, dus wordt mn laatste abbonement met 20% studentenkorting EN 7,50 eindeloos BBinet abbonement. Thats an offer i cant refusequote:Op zondag 29 augustus 2010 23:41 schreef Glennz het volgende:
[..]
Nice. En ik vind het ook wel cool dat je nu korting krijgt als je student bent
Indeed!quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:43 schreef Killaht het volgende:
[..]
Haha precies, ik ben nu bezig met afstuderen, dus wordt mn laatste abbonement met 20% studentenkorting EN 7,50 eindeloos BBinet abbonement. Thats an offer i cant refuse
Je e-mail instellingen moet je wel even overzetten. Staat op de site waar je je e-mail hebt ingesteld, daar kun je kiezen om het over te hevelen naar een ander toestel.quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:21 schreef GrupoBalanca het volgende:
Ik ga de Bold 9700 overkopen van iemand.. en die is sim-lock vrij.. mijn vraag is, als ik mijn simkaart erin doe.. neem ik dan mijn BIS ook mee? of moet ik het dan weer apart laten activeren voor de 9700?
Jep, mobileemail.vodafone.nl. Dan aanmelden en staat er links in de kolom ander toestel.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:10 schreef GrupoBalanca het volgende:
op de site van vodafone neem ik aan?
Kan ook via telefoon, net zo makkelijk!quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:31 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Jep, mobileemail.vodafone.nl. Dan aanmelden en staat er links in de kolom ander toestel.
Lees het topic is door, vraag is al 100x gesteldquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:17 schreef Killaht het volgende:
Ik had even een vraag welke apps gebruiken jullie allemaal en welke zijn echte aanraders?
En Welke themes hebben jullie, ik nogsteeds de standaard en ik zoek een beetje een mooi, strak design.
Alvast bedankt
Ja, maar vraag het aan iedereen persoonlijk, sommige kunnen andere voorstellen dan iemand anders.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:43 schreef Leonos het volgende:
[..]
Lees het topic is door, vraag is al 100x gesteld
Dat zeg ik, lees het topic doorquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:09 schreef Killaht het volgende:
[..]
Ja, maar vraag het aan iedereen persoonlijk, sommige kunnen andere voorstellen dan iemand anders.
Omdat je zo'n aardige kerel bent:quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:09 schreef Killaht het volgende:
[..]
Ja, maar vraag het aan iedereen persoonlijk, sommige kunnen andere voorstellen dan iemand anders.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
twitter, sportypal, buienradar, btsidekick
[..]
carfinder
Kijk daar heb ik wat aan. Goude kerelquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:39 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Omdat je zo'n aardige kerel bent:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=blackberry+prepaidquote:Op woensdag 1 september 2010 20:51 schreef ed.hardy het volgende:
Ik ga een Bold 9700 kopen (los van iem. van marktplaats bijv.)
Ik heb nu pre-paid (T-Mobile), en ik wil geen abbo hebben. Maar ik wil wel BIS icm. pre-paid.
Is dit mogelijk? Zo ja, link?
Ik vind alleen maar info over die 8520. Daar kan ik niks mee.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:53 schreef znarch het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=blackberry+prepaid
Volgens mij kan het verder ook nietquote:Op woensdag 1 september 2010 20:56 schreef ed.hardy het volgende:
[..]
Ik vind alleen maar info over die 8520. Daar kan ik niks mee.
Hij heeft nu T-Mobile. En daar kan het nog niet geloof ik. Zal gezien de ontwikkelingen nooit lang meer kunnen duren.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:15 schreef GodsSon het volgende:
Kan prima, vodafone prepaid kaart kopen en klaar ben je (verder lezen dan neus lang is en aanverwante teksten)
Vodafone is idd de enige die BB prepaid heeft, tot het eind van het jaar is BIS zelfs gratis!quote:Op woensdag 1 september 2010 21:15 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hij heeft nu T-Mobile. En daar kan het nog niet geloof ik. Zal gezien de ontwikkelingen nooit lang meer kunnen duren.
Ok thx. Ik had het net gevonden: http://www.vodafone.nl/sh(...)1467d2bae86e7751b106quote:Op woensdag 1 september 2010 21:15 schreef GodsSon het volgende:
Kan prima, vodafone prepaid kaart kopen en klaar ben je (verder lezen dan neus lang is en aanverwante teksten)
Ik las het ja, best awesome.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:17 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Vodafone is idd de enige die BB prepaid heeft, tot het eind van het jaar is BIS zelfs gratis!
Prepaid Meerwaarderen, 300 ga je niet halen...quote:Op woensdag 1 september 2010 21:19 schreef ed.hardy het volgende:
[..]
Ok thx. Ik had het net gevonden: http://www.vodafone.nl/sh(...)1467d2bae86e7751b106
Is er ook zoiets bij Vodafone als bij T-Mobile dat als je met ¤10,- opwaardeert je dan 300 gratis sms'jes krijgt?
Ok, maakt opzich niet veel uit, want de 300 haal ik toch nooit. ik google het net even op, en zag dat je wel bonus minuten krijgt. Dat is wel leuk opzich.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:22 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Prepaid Meerwaarderen, 300 ga je niet halen...
50 bij 20¤
100 bij 30¤
enz
Je kan kiezen voor minuten of smsjesquote:Op woensdag 1 september 2010 21:29 schreef ed.hardy het volgende:
[..]
Ok, maakt opzich niet veel uit, want de 300 haal ik toch nooit. ik google het net even op, en zag dat je wel bonus minuten krijgt. Dat is wel leuk opzich.
Ik was net een beetje aan het rekenen. En ik kwam erachter dat een abbo idd goedkoper is.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:36 schreef Biogarde het volgende:
En waarom wil je geen abo? Je kan echt voor een drol per maand een BIS abo hebben icm belminuten en sms.
Een 9700 is vast wel te krijgen icm een aantrekkelijk 1 jaar abo. Sowieso voor een appel en een ei per maand bij een 2 jaar abo.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:43 schreef ed.hardy het volgende:
[..]
Ik was net een beetje aan het rekenen. En ik kwam erachter dat een abbo idd goedkoper is.
In de eerste instantie wou ik geen abbo, omdat ik niet zoveel bel en sms. Maar stel ik koop een los toestel voor ¤300,- Dan zeg maar ¤20,- per maand aan btg. En die BB Blox er nog overheen.
Damn, what was i thinking.
9700 voor 30¤ in de maand nu bij Vodafone. Inclusief Blackberry Plus (3.6mbps) en wat belminuten!quote:Op woensdag 1 september 2010 22:43 schreef ed.hardy het volgende:
[..]
Ik was net een beetje aan het rekenen. En ik kwam erachter dat een abbo idd goedkoper is.
In de eerste instantie wou ik geen abbo, omdat ik niet zoveel bel en sms. Maar stel ik koop een los toestel voor ¤300,- Dan zeg maar ¤20,- per maand aan btg. En die BB Blox er nog overheen.
Damn, what was i thinking.
Ja, ik weet het niet. 1 of 2 jaar, wat zou jij doen en waarom?quote:Op woensdag 1 september 2010 22:49 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Een 9700 is vast wel te krijgen icm een aantrekkelijk 1 jaar abo. Sowieso voor een appel en een ei per maand bij een 2 jaar abo.
Ja bij Hi nu ¤25,95.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:49 schreef GodsSon het volgende:
[..]
9700 voor 30¤ in de maand nu bij Vodafone. Inclusief Blackberry Plus (3.6mbps) en wat belminuten!
Edit: bij 2 jaar
Ik ga altijd voor 1 jaar. Sowieso omdat je dan na een jaar (en vaak 3 tot 6 maanden voor het einde van contract) een nieuw toestel kunt uitzoeken. Want 2 jaar met een toestel doen zuigt echt apenballen.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:52 schreef ed.hardy het volgende:
[..]
Ja, ik weet het niet. 1 of 2 jaar, wat zou jij doen en waarom?
Ik heb trouwens geen ervaring met abbo's.
Ok dan. Ik weet nu wat ik ga doen !quote:Op woensdag 1 september 2010 22:55 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik ga altijd voor 1 jaar. Sowieso omdat je dan na een jaar (en vaak 3 tot 6 maanden voor het einde van contract) een nieuw toestel kunt uitzoeken. Want 2 jaar met een toestel doen zuigt echt apenballen.
Nadeel: Je moet vaak iets bijbetalen voor het toestel en soms is het maandbedrag iets hoger (telco wil ook iets verdienen).
Maar stel dat je voor 25 euro incl BIS per maand een 9700 kunt krijgen bij een jaar en 100 bijbetalen, dan is dat heel aantrekkelijk. Dan zit je nog onder de prijs van een los toestel en je hebt data, belminuten en sms. En al zit je 50 - 100 boven de losprijs van een toestel, je hebt nog steeds een jaar lang belminuten, data etc etc. Dus al kost het toestel bijbetalen 200, dan nog is het leuk. Wat een gemiddeld sim-only abo met data per maand x 12 is nog steeds duurder dan je bijbetalen moet voor het toestel.
12 x 25 + 100
Hahaquote:Op woensdag 1 september 2010 22:59 schreef Biogarde het volgende:
Maar de meeste mensen schrikken af bij bijbetalen en nemen voor 200 euro bijbetalen een jaar langer een abo. Zelfs al moeten ze 40 per maand betalen
Kijk ook goed naar internet, er zit tussen de providers een gigantisch verschil in snelheid. Misschien toch goed om mee te nemen in je keuze!quote:Op woensdag 1 september 2010 23:04 schreef ed.hardy het volgende:
[..]
Ok dan. Ik weet nu wat ik ga doen !
Ik neem een 1-jarig abbo. Dan is het toestel ¤209,95 (120 min/240 sms). Maar dat kan ik heus wel veroorloven.![]()
Ben blij dat ik nu weet wat ik wil. Ik zat de hele tijd op marktplaats te kijken enzo ().
Ik dacht dat Hi wel goed was, toch?quote:Op woensdag 1 september 2010 23:09 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Kijk ook goed naar internet, er zit tussen de providers een gigantisch verschil in snelheid. Misschien toch goed om mee te nemen in je keuze!
Niet zo heel snel. Voda is het snelst, maar die hebben een FUP. Dus een grens, maar dat doet niemand wat geloof ik. Mag je overheen, grootverbruikers krijgen een brief te minderen.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:11 schreef ed.hardy het volgende:
[..]
Ik dacht dat Hi wel goed was, toch?
Ok, nja Voda is me wat te duur. Dus dan is er nog de afweging Hi En T-Mobile. Ik kijk regelmatig op de site van Hi, omdat die site veel overzichtelijker is vind ik. Maar ik weet even niet wat goedkoper/beter is. Met Hi is je tegoed maar 1 maand geldig, toch? Hoe zit dat bij T-Mobile?quote:Op woensdag 1 september 2010 23:30 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Niet zo heel snel. Voda is het snelst, maar die hebben een FUP. Dus een grens, maar dat doet niemand wat geloof ik. Mag je overheen, grootverbruikers krijgen een brief te minderen.
T-Mobile is ook aardig, ook een FUP. Zelfde verhaal (snelheid gaat omlaag).
Ik woon niet in de randstad. Dus dan kan ik beter voor Hi gaan. Maar hoe duur zou de Bold 9700 zijn na die actie die over 3 dagen voorbij is?quote:Op donderdag 2 september 2010 20:40 schreef znarch het volgende:
T-Mobile heeft kutbereik. Als je niet in de randstad woont zeker iets om in de gaten te houden.
Geen idee sorry. Ik zeg overigen niet dat T-Mobile bij jou een kutbereik heeft he. Vraag het aan iemand in je omgeving die T-Mobile heeft zou ik zeggenquote:Op donderdag 2 september 2010 20:46 schreef Glennz het volgende:
[..]
Ik woon niet in de randstad. Dus dan kan ik beter voor Hi gaan. Maar hoe duur zou de Bold 9700 zijn na die actie die over 3 dagen voorbij is?
edit: ed.hardy is m'n andere acc![]()
Nee, weet ik. Maar ik heb op dit moment ook T-Mobile, en heb er eigenlijk nooit last van gehad.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:52 schreef znarch het volgende:
[..]
Geen idee sorry. Ik zeg overigen niet dat T-Mobile bij jou een kutbereik heeft he. Vraag het aan iemand in je omgeving die T-Mobile heeft zou ik zeggen
Mijn (3G) bereik met een T-mobile is bagger. Heb zelf een iPhone gehad en wil nooit meer iets anders dan Vodafone/Hi. Maar nogmaals, dat ligt eraan waar je woontquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:17 schreef Glennz het volgende:
[..]
Nee, weet ik. Maar ik heb op dit moment ook T-Mobile, en heb er eigenlijk nooit last van gehad.
Maar zou jij voor Hi gaan, of voor T-Mobile?
Ok, goed. Ik zou al voor Hi gaan, maar ik weet het nu zeker.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:21 schreef znarch het volgende:
[..]
Mijn (3G) bereik met een T-mobile is bagger. Heb zelf een iPhone gehad en wil nooit meer iets anders dan Vodafone/Hi. Maar nogmaals, dat ligt eraan waar je woont
Hi is goed, al jaren Hi. Is dochter van KPN die zich toespitst op de jongeren en toevallig beste netwerk heeft van Nederland. Voor je BB maakt niet zoveel uit, want als je BB internet neemt dan heeft KPN daar niet veel mee te maken, want dat beheert BB zelf.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:11 schreef ed.hardy het volgende:
[..]
Ik dacht dat Hi wel goed was, toch?
Met welke telefoon welquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:32 schreef Glennz het volgende:
Ik weet niet wat ik moet doen. Ik wil die Bold 9700 zo graag, maar ik zit nu met 2 gebroken vingers, dus mn hele hand zit in het gips.
Probleem is dat ik er niet zoveel mee kan als ik hem nu neem.
Op die site van Hi staat zo'n teller die afgaat, en ik weet niet wat er gebeurt als die tijd op is.![]()
Iemand enig idee?
http://shop.www.hi.nl/hi/(...)9700/TBBB9700bl.htmlquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:15 schreef Killaht het volgende:
[..]
Met welke telefoon welWat voor teller?
Hm, is toch duidelijk, dan houd die actie op he.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:32 schreef Glennz het volgende:
[..]
http://shop.www.hi.nl/hi/(...)9700/TBBB9700bl.html
Zie je daar geen teller?
Dat dacht ik ook. Maar hoe duur zal het zijn na die actie vraag ik me af.quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:45 schreef Killaht het volgende:
[..]
Hm, is toch duidelijk, dan houd die actie op he.
Nou zoiezo ¤10 euro per maand duurder vanwege je BB internet dan van ¤7,50 naar ¤17,50. Wat let je om hem te halen eigenlijk? Je wilt een nieuwe telefoon, maar vanwege je gebroken vingers niet?quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:47 schreef Glennz het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Maar hoe duur zal het zijn na die actie vraag ik me af.
Ja eigenlijk wel. Slaat nergens op, ofwel?quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:58 schreef Killaht het volgende:
[..]
Nou zoiezo ¤10 euro per maand duurder vanwege je BB internet dan van ¤7,50 naar ¤17,50. Wat let je om hem te halen eigenlijk? Je wilt een nieuwe telefoon, maar vanwege je gebroken vingers niet?
Nee, want hij heeft ook spraakbesturingquote:Op zaterdag 4 september 2010 00:00 schreef Glennz het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel. Slaat nergens op, ofwel?
quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:03 schreef Killaht het volgende:
[..]
Nee, want hij heeft ook spraakbesturing
quote:Op zaterdag 4 september 2010 00:06 schreef Glennz het volgende:
[..]
!
Daar had ik niet aan gedacht. Maar ik weet wat ik morgen ga doen
Disclaimer: Ik ben niet verantwoordelijk als het misgaat. Verwijder het verkeerde bestand en *past*. Maak altijd een backup (met Desktop Manager) van je BB voor je hier me aan de slag gaat. Wipen kan altijd nog en dan kan je de backup terugzetten.quote:I have a fix that does not require erasing your data! Of course following these instructions could also destroy everything on your blackberry, so read between the lines and only do things that make sense to you.
First off this is on a T-Mo 8320 software v 4.2.2.180
This happened to me because of a theme error. I was using the "bbdimension today" and found my phone locked up in a reboot cycle in the morning. After digging around I found someone that suggested looking through modules with the javaloader/jl_cmdr software and removing anything new. This theme was the first thing i removed and my blackberry powered right up.
You have to get JL_cmdr package from pinstack:
blackberryforums.pinstack.com/downloads.html?catid=5&linkid=452
Then install it on your system. Now that your blackberry is in a reboot cycle, you have a very short amount of time to actually run these commands while the system is booting up and you have the white screen with the hour glass. So you may have to pull the battery several times while doing these steps and run one command at a time.
(in windows xp)
1) click "start" -> "run" -> type in "cmd" and hit enter to get to dos prompt
2) type in the following:
"c:\Program Files\JL_Cmder\JavaLoader.exe" -u -w<passwordifyouhaveone> dir > mymodules.txt
this will create a file in your current directory called mymodules.txt. open it and look through your modules. in my case the culprit was "net_rim_theme_bbdimension_today_320x240_b". This theme displays my messages and calendar on the front page of the system. I'm guessing that since it has to recalculate the calendar each day, there must have been something about the tasks that I set up yesterday to show up in my calendar. It must have hit a snag after the date changed at midnight, and it got hung up. Could have also been something about my messages.
3) once you determine which module(s) you want to delete, we'll need to save it just in case we want it back later. In my case the module was "net_rim_theme_bbdimension_today_320x240_b"
the full command to save it was:
"c:\Program Files\JL_Cmder\JavaLoader.exe -u -w<passwordifyouhaveone> save net_rim_theme_bbdimension_today_320x240_b
4) now erase it!
"c:\Program Files\JL_Cmder\JavaLoader.exe -u -w<passwordifyouhaveone> erase net_rim_theme_bbdimension_today_320x240_b
On my blackberry, it said that this was an active module, so I had to force it with the -f switch. Total command was:
"c:\Program Files\JL_Cmder\JavaLoader.exe -u -w<passwordifyouhaveone> erase -f net_rim_theme_bbdimension_today_320x240_b
After the module was erased, the blackberry restarted and my system came back to fully working status.
Hope this helps someone!
Hierbij vervange je "JVM Error 102." door de foutcode die je ziet in het witte scherm (if any).quote:Follow these steps:
1.
Download JL_Cmder
2.
Connect your phone to your PC using the USB cable that came with it.
3.
Run JL_Cmder and select option 2 (event log)
4.
Scroll to the bottom of the log and look for "JVM Error 102." The line before it should tell you exactly what file is causing the error. It might look something like this. Save the file name; you will need it later.
5.
Go to Start > Run, and type "cmd" then press Enter.
6.
Change directory to the JL_Cmder installation folder.
e.g., type: cd "C:\Program Files\JL_Cmder\" and press enter
7.
Type the following command to remove the offending file:
javaloader.exe -u erase -f FILENAME
where FILENAME is the name of the .cod file.
8.
Disconnect your phone from your PC and restart it.p
Duurde bij mij 2 dagen bij Vodafone.quote:Op zaterdag 4 september 2010 15:54 schreef yorgk1992 het volgende:
iemand ervaring met hoelang nummervoorbehoud duurt?
Nee, je btg vervalt helaas.quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:38 schreef Glennz het volgende:
Ik ga hem bestellen op Hi.nl.
Telefoon*
(Je ontvangt de status van je order per SMS)<< Hier neem ik aan dat ik m'n huidige 06-nummer moet invullen?
En bij ''SIM nummer'' moet ik zeker het nr. dat op m'n simkaart staat invullen?
Ik wil wel m'n nr. behouden.
Hoe zit het met dat nummerbehoud qua beltegoed dat ik nu nog heb? Kan ik de pre-pay simkaart die ik nu heb nadat ik een abo heb nog gebruiken? want er staat nog iets van 20E op.
Het moet even helder zijn voor mij.
Bij vodafone iig niet, kreeg meteen een nieuwe simkaart mee in de winkel, en mijn oude die deed niks meer na 2 dagen.quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:48 schreef Glennz het volgende:
[..]
Ok, maar kan ik de simkaart die ik nu heb dan nog wel gebruiken, nee zeker?
Ok, thx. nja, ik neem wel gewoon een nieuw nr.quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:54 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Bij vodafone iig niet, kreeg meteen een nieuwe simkaart mee in de winkel, en mijn oude die deed niks meer na 2 dagen.
Als je met nummerbehoud doet, krijg je een nieuw kaartje met je abbo maar wel je eigen nummer.quote:Op zaterdag 4 september 2010 17:57 schreef Glennz het volgende:
[..]
Ok, thx. nja, ik neem wel gewoon een nieuw nr.
Nicequote:Op zaterdag 4 september 2010 16:40 schreef GrupoBalanca het volgende:
* GrupoBalanca is de trotse eigenaar van de Blackberry Bold 9700!
Later maar ff meespelen
Je kan dan ook internetten op een andere telefoon...quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:33 schreef Glennz het volgende:
Hoe zit het eigenlijk als je na een tijdje genoeg hebt van je BB?
Want je zit wel aan dat BIS vast, of kan dat ook gebruiken in een andere telefoon? (geen BB uiteraard)
Oke.quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:51 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Je kan dan ook internetten op een andere telefoon...
http://www.associatedcont(...)0_vs_blackberry.htmlquote:Op zondag 5 september 2010 12:46 schreef koekii het volgende:
Welke blackberry Curve is het beste? BB Curve 8520 of BB Cruve 8900?
Ik doe precies hetzelfdequote:Op zondag 5 september 2010 12:50 schreef waht het volgende:
En hoe gaan jullie om met de agenda van Blackberry?
Ik gebruik de agenda op de BB samen met Google Calendar. Dat gaat (meestal) prima gesynchroniseerd door Google Sync. Laatst had ik wel een probleem waarbij alle afspraken opeens gedupliceerd waren. Heb geen idee waardoor dat precies kwam.
Oh dat is goed nieuws!quote:Op zondag 5 september 2010 12:57 schreef znarch het volgende:
[..]
Ik doe precies hetzelfdeWerkt aardig. Ik geloof dat bis 3.2 dit automatisch gaat doen.
http://www.berryreview.co(...)endar-sync-and-more/
Ik kan gewoon switchen wanneer ik wil, met of zonder BIS, zolang ik maar 2 jaar klant blijf.quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:33 schreef Glennz het volgende:
Want je zit wel aan dat BIS vast, of kan dat ook gebruiken in een andere telefoon? (geen BB uiteraard)
Aangezien je toestel kapot is en je SIM-kaart niet, misschien je SIM-kaart beschadigd?quote:Op zondag 5 september 2010 14:14 schreef mr-puta het volgende:
Hallo,
sinds 2 weken in het bezit van een BB bold 9700![]()
alleen nou heb ik sinds een paar dagen een probleempje,
vaak zegtie dat ik de sim-kaart moet plaatsen.
Echter zit deze er gewoon goed in geplaatst.
In het begin was dit probleem te verhelpen door hem ff aan en uit te zetten.
Toen ben ik langs de winkel geweest en deze vertelde mij dat ik er nieuwe software op moest zetten en dat het probleem dan verholpen zou zijn.
Nu heb ik echter al 2,5 dag de nieuwste software en nog steeds dit probleem.
Iemand een oplossing?
Handmatig netwerk selecteren werkt niet.
Heb een BB bold 9700 met de nieuwste softwareversie en een Vodafone prepaid bb-sim kaart erin.
Ik hoor het graag als iemand een oplossing heeft.
mvg mr-puta
Werkt gewoon, je hebt standaad internet en daar boven op je bb abbo ( daarom betaal je ook meer ).quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:33 schreef Glennz het volgende:
Niet, ja via Wifi misschien, maar anders niet...quote:Op zondag 5 september 2010 17:58 schreef j95 het volgende:
Stel ik te hoge eisen aan mijn blackberry curve 8520? Ik wil gewoon radio luisteren, maar hoe? HELP!
In de klok kan je "Bedside mode" inschakelen en de daarbij horende opties aanpassen.quote:Op zondag 5 september 2010 19:34 schreef -Menn0- het volgende:
Hoe zorg je er ook alweer voor dat mijn scherm en toetsenbord verlichting uit gaat tijdens opladen? Nu blijft het scherm en toetsenbord de hele tijd verlicht als hij aan het laden is...
Half internetquote:Op zondag 5 september 2010 20:49 schreef Killaht het volgende:
Welke winkel verkoopt screenprotectors voor het beeld van de BB Bold9700?
Voor mij wel, onnodige krassen en sommige kunnen aardig diep beschadigen. Ja internet weet ik, maar misschien iemand die een (telefoon)winkel weet.quote:Op zondag 5 september 2010 21:43 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Half internet
Maar voor de 9700 lijkt me dat amper een toegevoegde waarde
Jepquote:Op zondag 5 september 2010 22:25 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Zijn er ook sim-only's met BIS?
Mn nichtje heeft een BB Curve gekregen. alleen nu wilt ze er een BIS sim only bij..
Ik weet niet eens of dat mogelijk is.
Zal wel toch?
Vodafonequote:Op maandag 6 september 2010 00:40 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Kan niks vinden op de bekende sites (providers, tyfoon, etc,)
waar wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |