Kan ook via telefoon, net zo makkelijk!quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:31 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Jep, mobileemail.vodafone.nl. Dan aanmelden en staat er links in de kolom ander toestel.
Lees het topic is door, vraag is al 100x gesteldquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:17 schreef Killaht het volgende:
Ik had even een vraag welke apps gebruiken jullie allemaal en welke zijn echte aanraders?
En Welke themes hebben jullie, ik nogsteeds de standaard en ik zoek een beetje een mooi, strak design.
Alvast bedankt
Ja, maar vraag het aan iedereen persoonlijk, sommige kunnen andere voorstellen dan iemand anders.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:43 schreef Leonos het volgende:
[..]
Lees het topic is door, vraag is al 100x gesteld
Dat zeg ik, lees het topic doorquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:09 schreef Killaht het volgende:
[..]
Ja, maar vraag het aan iedereen persoonlijk, sommige kunnen andere voorstellen dan iemand anders.
Omdat je zo'n aardige kerel bent:quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:09 schreef Killaht het volgende:
[..]
Ja, maar vraag het aan iedereen persoonlijk, sommige kunnen andere voorstellen dan iemand anders.
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
twitter, sportypal, buienradar, btsidekick
[..]
carfinder
Kijk daar heb ik wat aan. Goude kerelquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:39 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Omdat je zo'n aardige kerel bent:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=blackberry+prepaidquote:Op woensdag 1 september 2010 20:51 schreef ed.hardy het volgende:
Ik ga een Bold 9700 kopen (los van iem. van marktplaats bijv.)
Ik heb nu pre-paid (T-Mobile), en ik wil geen abbo hebben. Maar ik wil wel BIS icm. pre-paid.
Is dit mogelijk? Zo ja, link?
Ik vind alleen maar info over die 8520. Daar kan ik niks mee.quote:Op woensdag 1 september 2010 20:53 schreef znarch het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=blackberry+prepaid
Volgens mij kan het verder ook nietquote:Op woensdag 1 september 2010 20:56 schreef ed.hardy het volgende:
[..]
Ik vind alleen maar info over die 8520. Daar kan ik niks mee.
Hij heeft nu T-Mobile. En daar kan het nog niet geloof ik. Zal gezien de ontwikkelingen nooit lang meer kunnen duren.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:15 schreef GodsSon het volgende:
Kan prima, vodafone prepaid kaart kopen en klaar ben je (verder lezen dan neus lang is en aanverwante teksten)
Vodafone is idd de enige die BB prepaid heeft, tot het eind van het jaar is BIS zelfs gratis!quote:Op woensdag 1 september 2010 21:15 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hij heeft nu T-Mobile. En daar kan het nog niet geloof ik. Zal gezien de ontwikkelingen nooit lang meer kunnen duren.
Ok thx. Ik had het net gevonden: http://www.vodafone.nl/sh(...)1467d2bae86e7751b106quote:Op woensdag 1 september 2010 21:15 schreef GodsSon het volgende:
Kan prima, vodafone prepaid kaart kopen en klaar ben je (verder lezen dan neus lang is en aanverwante teksten)
Ik las het ja, best awesome.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:17 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Vodafone is idd de enige die BB prepaid heeft, tot het eind van het jaar is BIS zelfs gratis!
Prepaid Meerwaarderen, 300 ga je niet halen...quote:Op woensdag 1 september 2010 21:19 schreef ed.hardy het volgende:
[..]
Ok thx. Ik had het net gevonden: http://www.vodafone.nl/sh(...)1467d2bae86e7751b106
Is er ook zoiets bij Vodafone als bij T-Mobile dat als je met ¤10,- opwaardeert je dan 300 gratis sms'jes krijgt?
Ok, maakt opzich niet veel uit, want de 300 haal ik toch nooit. ik google het net even op, en zag dat je wel bonus minuten krijgt. Dat is wel leuk opzich.quote:Op woensdag 1 september 2010 21:22 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Prepaid Meerwaarderen, 300 ga je niet halen...
50 bij 20¤
100 bij 30¤
enz
Je kan kiezen voor minuten of smsjesquote:Op woensdag 1 september 2010 21:29 schreef ed.hardy het volgende:
[..]
Ok, maakt opzich niet veel uit, want de 300 haal ik toch nooit. ik google het net even op, en zag dat je wel bonus minuten krijgt. Dat is wel leuk opzich.
Ik was net een beetje aan het rekenen. En ik kwam erachter dat een abbo idd goedkoper is.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:36 schreef Biogarde het volgende:
En waarom wil je geen abo? Je kan echt voor een drol per maand een BIS abo hebben icm belminuten en sms.
Een 9700 is vast wel te krijgen icm een aantrekkelijk 1 jaar abo. Sowieso voor een appel en een ei per maand bij een 2 jaar abo.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:43 schreef ed.hardy het volgende:
[..]
Ik was net een beetje aan het rekenen. En ik kwam erachter dat een abbo idd goedkoper is.
In de eerste instantie wou ik geen abbo, omdat ik niet zoveel bel en sms. Maar stel ik koop een los toestel voor ¤300,- Dan zeg maar ¤20,- per maand aan btg. En die BB Blox er nog overheen.
Damn, what was i thinking.
9700 voor 30¤ in de maand nu bij Vodafone. Inclusief Blackberry Plus (3.6mbps) en wat belminuten!quote:Op woensdag 1 september 2010 22:43 schreef ed.hardy het volgende:
[..]
Ik was net een beetje aan het rekenen. En ik kwam erachter dat een abbo idd goedkoper is.
In de eerste instantie wou ik geen abbo, omdat ik niet zoveel bel en sms. Maar stel ik koop een los toestel voor ¤300,- Dan zeg maar ¤20,- per maand aan btg. En die BB Blox er nog overheen.
Damn, what was i thinking.
Ja, ik weet het niet. 1 of 2 jaar, wat zou jij doen en waarom?quote:Op woensdag 1 september 2010 22:49 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Een 9700 is vast wel te krijgen icm een aantrekkelijk 1 jaar abo. Sowieso voor een appel en een ei per maand bij een 2 jaar abo.
Ja bij Hi nu ¤25,95.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:49 schreef GodsSon het volgende:
[..]
9700 voor 30¤ in de maand nu bij Vodafone. Inclusief Blackberry Plus (3.6mbps) en wat belminuten!
Edit: bij 2 jaar
Ik ga altijd voor 1 jaar. Sowieso omdat je dan na een jaar (en vaak 3 tot 6 maanden voor het einde van contract) een nieuw toestel kunt uitzoeken. Want 2 jaar met een toestel doen zuigt echt apenballen.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:52 schreef ed.hardy het volgende:
[..]
Ja, ik weet het niet. 1 of 2 jaar, wat zou jij doen en waarom?
Ik heb trouwens geen ervaring met abbo's.
Ok dan. Ik weet nu wat ik ga doen !quote:Op woensdag 1 september 2010 22:55 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik ga altijd voor 1 jaar. Sowieso omdat je dan na een jaar (en vaak 3 tot 6 maanden voor het einde van contract) een nieuw toestel kunt uitzoeken. Want 2 jaar met een toestel doen zuigt echt apenballen.
Nadeel: Je moet vaak iets bijbetalen voor het toestel en soms is het maandbedrag iets hoger (telco wil ook iets verdienen).
Maar stel dat je voor 25 euro incl BIS per maand een 9700 kunt krijgen bij een jaar en 100 bijbetalen, dan is dat heel aantrekkelijk. Dan zit je nog onder de prijs van een los toestel en je hebt data, belminuten en sms. En al zit je 50 - 100 boven de losprijs van een toestel, je hebt nog steeds een jaar lang belminuten, data etc etc. Dus al kost het toestel bijbetalen 200, dan nog is het leuk. Wat een gemiddeld sim-only abo met data per maand x 12 is nog steeds duurder dan je bijbetalen moet voor het toestel.
12 x 25 + 100
Hahaquote:Op woensdag 1 september 2010 22:59 schreef Biogarde het volgende:
Maar de meeste mensen schrikken af bij bijbetalen en nemen voor 200 euro bijbetalen een jaar langer een abo. Zelfs al moeten ze 40 per maand betalen
Kijk ook goed naar internet, er zit tussen de providers een gigantisch verschil in snelheid. Misschien toch goed om mee te nemen in je keuze!quote:Op woensdag 1 september 2010 23:04 schreef ed.hardy het volgende:
[..]
Ok dan. Ik weet nu wat ik ga doen !
Ik neem een 1-jarig abbo. Dan is het toestel ¤209,95 (120 min/240 sms). Maar dat kan ik heus wel veroorloven.![]()
Ben blij dat ik nu weet wat ik wil. Ik zat de hele tijd op marktplaats te kijken enzo ().
Ik dacht dat Hi wel goed was, toch?quote:Op woensdag 1 september 2010 23:09 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Kijk ook goed naar internet, er zit tussen de providers een gigantisch verschil in snelheid. Misschien toch goed om mee te nemen in je keuze!
Niet zo heel snel. Voda is het snelst, maar die hebben een FUP. Dus een grens, maar dat doet niemand wat geloof ik. Mag je overheen, grootverbruikers krijgen een brief te minderen.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:11 schreef ed.hardy het volgende:
[..]
Ik dacht dat Hi wel goed was, toch?
Ok, nja Voda is me wat te duur. Dus dan is er nog de afweging Hi En T-Mobile. Ik kijk regelmatig op de site van Hi, omdat die site veel overzichtelijker is vind ik. Maar ik weet even niet wat goedkoper/beter is. Met Hi is je tegoed maar 1 maand geldig, toch? Hoe zit dat bij T-Mobile?quote:Op woensdag 1 september 2010 23:30 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Niet zo heel snel. Voda is het snelst, maar die hebben een FUP. Dus een grens, maar dat doet niemand wat geloof ik. Mag je overheen, grootverbruikers krijgen een brief te minderen.
T-Mobile is ook aardig, ook een FUP. Zelfde verhaal (snelheid gaat omlaag).
Ik woon niet in de randstad. Dus dan kan ik beter voor Hi gaan. Maar hoe duur zou de Bold 9700 zijn na die actie die over 3 dagen voorbij is?quote:Op donderdag 2 september 2010 20:40 schreef znarch het volgende:
T-Mobile heeft kutbereik. Als je niet in de randstad woont zeker iets om in de gaten te houden.
Geen idee sorry. Ik zeg overigen niet dat T-Mobile bij jou een kutbereik heeft he. Vraag het aan iemand in je omgeving die T-Mobile heeft zou ik zeggenquote:Op donderdag 2 september 2010 20:46 schreef Glennz het volgende:
[..]
Ik woon niet in de randstad. Dus dan kan ik beter voor Hi gaan. Maar hoe duur zou de Bold 9700 zijn na die actie die over 3 dagen voorbij is?
edit: ed.hardy is m'n andere acc![]()
Nee, weet ik. Maar ik heb op dit moment ook T-Mobile, en heb er eigenlijk nooit last van gehad.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:52 schreef znarch het volgende:
[..]
Geen idee sorry. Ik zeg overigen niet dat T-Mobile bij jou een kutbereik heeft he. Vraag het aan iemand in je omgeving die T-Mobile heeft zou ik zeggen
Mijn (3G) bereik met een T-mobile is bagger. Heb zelf een iPhone gehad en wil nooit meer iets anders dan Vodafone/Hi. Maar nogmaals, dat ligt eraan waar je woontquote:Op vrijdag 3 september 2010 22:17 schreef Glennz het volgende:
[..]
Nee, weet ik. Maar ik heb op dit moment ook T-Mobile, en heb er eigenlijk nooit last van gehad.
Maar zou jij voor Hi gaan, of voor T-Mobile?
Ok, goed. Ik zou al voor Hi gaan, maar ik weet het nu zeker.quote:Op vrijdag 3 september 2010 22:21 schreef znarch het volgende:
[..]
Mijn (3G) bereik met een T-mobile is bagger. Heb zelf een iPhone gehad en wil nooit meer iets anders dan Vodafone/Hi. Maar nogmaals, dat ligt eraan waar je woont
Hi is goed, al jaren Hi. Is dochter van KPN die zich toespitst op de jongeren en toevallig beste netwerk heeft van Nederland. Voor je BB maakt niet zoveel uit, want als je BB internet neemt dan heeft KPN daar niet veel mee te maken, want dat beheert BB zelf.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:11 schreef ed.hardy het volgende:
[..]
Ik dacht dat Hi wel goed was, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |