Je zou kpn even moeten bellen of je dat kan verlengen natuurlijk. Het klinkt als een aanbieding en die veranderen vaak dus de kans dat je dit kan verlengen is misschien klein. Als je je blackberry echt wilt gebruiken (pingen enzo) zul je een BES abonnement moeten hebben bij KPN.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:55 schreef Bco het volgende:
People,
Misschien heb ik nog niet goed gezocht, wel mn best gedaan, maar tot nog toe zonder resultaat. Ik heb nu een abbo lopen van 17,50 in de maand plus 1000 smsjes bij kpn. Maar dit alles voor een prijsje van 15 euries. Dus ik wil dit abbonnement gewoon verlengen, maar dan met een onbeperkt intnernetbundel erbij, omdat ik een bb wil kopen. Kan dit? Of kan ik niet iets erbij doen, en gaat dat werken met een simlockvrije bb?
Ik hoor het wel;)
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:04 schreef aaipod het volgende:
[..]
Je zou kpn even moeten bellen of je dat kan verlengen natuurlijk. Het klinkt als een aanbieding en die veranderen vaak dus de kans dat je dit kan verlengen is misschien klein. Als je je blackberry echt wilt gebruiken (pingen enzo) zul je een BES BIS abonnement moeten hebben bij KPN.
De batterij was helemaal leeg vandaag en daardoor viel de telefoon uit. Na het opnieuw aanzetten is het verdwenen. Vreemd...quote:Op zondag 25 juli 2010 00:08 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Nope, dat is een zwart bolletje met een wit pijltje.
Wat ik heb is het blauwe netwerk pijltje.
[ afbeelding ]
Inderdaad een bijzonder mooi toestel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:01 schreef buzz1291 het volgende:
Ik wacht nog even en dan NEEM ik de 9800 Torch!
Waarom perse origineel? Vanwege de auto aan- en uit feature?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:47 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[GEZ] Hoesje Blackberry Curve 8900 (orgineel BB)
Nou de bolds deden het niet en de curves wel. Terwijl de policies hetzelfde waren. Enige verschil is het OS. Bolds draaien 5, curves 4. Nu heeft de beheerder wat dingen aangepast en werkt het wel.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:22 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad kunnen, aangezien de BES-beheerder meer dan 400 restricites op je telefoon kan zetten.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:07 schreef Tazar_Yoot het volgende:
http://blogs.blackberry.com/2010/08/blackberry-torch/
OS6 officieel aangekondigd voor de 9700 en 2 andere
twitter, sportypal, buienradar, btsidekickquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:38 schreef ScarFace- het volgende:
Wat zijn de apps die jullie het meest gebruiken op jullie Blackberry?
carfinderquote:Is er al een findmycar achtige app trouwens?
Email, sudoku, webbrowser.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:38 schreef ScarFace- het volgende:
Is er al een findmycar achtige app trouwens?
facebook, ubertwitter, hyves, msn messenger. (en natuurlijk BB messenger als je die ook tot de apps wilt rekenen)quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:38 schreef ScarFace- het volgende:
Is er al een findmycar achtige app trouwens?
Ik heb heel dat blackberry messenger nog nooit gebruiktquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:31 schreef aaipod het volgende:
[..]
facebook, ubertwitter, hyves, msn messenger. (en natuurlijk BB messenger als je die ook tot de apps wilt rekenen)
Mijn vriendin heeft het ook, en ik word nu constant lastig gevallen met de meest nutteloze berichtenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:33 schreef Green1 het volgende:
[..]
Ik heb heel dat blackberry messenger nog nooit gebruiktIk ken namelijk niemand die ook een BB heeft.
Ik heb 7 mensen erin staan die ik ken en een suf wijf die opeens mijn BB uit mijn hand pakte in de kroeg en haar PIN in mijn messenger zette. Maar ook 2 van mijn beste vrienden en een goede vriendin. Mijn beste vriendin wacht nog op haar BIS/BES abbo van de zaak en dan kan ik haar ook toevoegen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:33 schreef Green1 het volgende:
[..]
Ik heb heel dat blackberry messenger nog nooit gebruiktIk ken namelijk niemand die ook een BB heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |