abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85968458
quote:
Op woensdag 1 september 2010 22:49 schreef GodsSon het volgende:

[..]

9700 voor 30¤ in de maand nu bij Vodafone. Inclusief Blackberry Plus (3.6mbps) en wat belminuten!
Edit: bij 2 jaar
Ja bij Hi nu ¤25,95. :o
  woensdag 1 september 2010 @ 22:55:39 #127
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_85968608
quote:
Op woensdag 1 september 2010 22:52 schreef ed.hardy het volgende:

[..]

Ja, ik weet het niet. 1 of 2 jaar, wat zou jij doen en waarom?
Ik heb trouwens geen ervaring met abbo's.
Ik ga altijd voor 1 jaar. Sowieso omdat je dan na een jaar (en vaak 3 tot 6 maanden voor het einde van contract) een nieuw toestel kunt uitzoeken. Want 2 jaar met een toestel doen zuigt echt apenballen.

Nadeel: Je moet vaak iets bijbetalen voor het toestel en soms is het maandbedrag iets hoger (telco wil ook iets verdienen).

Maar stel dat je voor 25 euro incl BIS per maand een 9700 kunt krijgen bij een jaar en 100 bijbetalen, dan is dat heel aantrekkelijk. Dan zit je nog onder de prijs van een los toestel en je hebt data, belminuten en sms. En al zit je 50 - 100 boven de losprijs van een toestel, je hebt nog steeds een jaar lang belminuten, data etc etc. Dus al kost het toestel bijbetalen 200, dan nog is het leuk. Wat een gemiddeld sim-only abo met data per maand x 12 is nog steeds duurder dan je bijbetalen moet voor het toestel.

12 x 25 + 100
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  woensdag 1 september 2010 @ 22:59:34 #128
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_85968820
Maar de meeste mensen schrikken af bij bijbetalen en nemen voor 200 euro bijbetalen een jaar langer een abo. Zelfs al moeten ze 40 per maand betalen :')
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_85969021
quote:
Op woensdag 1 september 2010 22:55 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Ik ga altijd voor 1 jaar. Sowieso omdat je dan na een jaar (en vaak 3 tot 6 maanden voor het einde van contract) een nieuw toestel kunt uitzoeken. Want 2 jaar met een toestel doen zuigt echt apenballen.

Nadeel: Je moet vaak iets bijbetalen voor het toestel en soms is het maandbedrag iets hoger (telco wil ook iets verdienen).

Maar stel dat je voor 25 euro incl BIS per maand een 9700 kunt krijgen bij een jaar en 100 bijbetalen, dan is dat heel aantrekkelijk. Dan zit je nog onder de prijs van een los toestel en je hebt data, belminuten en sms. En al zit je 50 - 100 boven de losprijs van een toestel, je hebt nog steeds een jaar lang belminuten, data etc etc. Dus al kost het toestel bijbetalen 200, dan nog is het leuk. Wat een gemiddeld sim-only abo met data per maand x 12 is nog steeds duurder dan je bijbetalen moet voor het toestel.

12 x 25 + 100
Ok dan. Ik weet nu wat ik ga doen !
Ik neem een 1-jarig abbo. Dan is het toestel ¤209,95 (120 min/240 sms). Maar dat kan ik heus wel veroorloven. :)
Ben blij dat ik nu weet wat ik wil. Ik zat de hele tijd op marktplaats te kijken enzo ( :') ).
pi_85969046
quote:
Op woensdag 1 september 2010 22:59 schreef Biogarde het volgende:
Maar de meeste mensen schrikken af bij bijbetalen en nemen voor 200 euro bijbetalen een jaar langer een abo. Zelfs al moeten ze 40 per maand betalen :')
Haha :') !
pi_85969224
quote:
Op woensdag 1 september 2010 23:04 schreef ed.hardy het volgende:

[..]

Ok dan. Ik weet nu wat ik ga doen !
Ik neem een 1-jarig abbo. Dan is het toestel ¤209,95 (120 min/240 sms). Maar dat kan ik heus wel veroorloven. :)
Ben blij dat ik nu weet wat ik wil. Ik zat de hele tijd op marktplaats te kijken enzo ( :') ).
Kijk ook goed naar internet, er zit tussen de providers een gigantisch verschil in snelheid. Misschien toch goed om mee te nemen in je keuze!
All management is Strategic Management.
pi_85969356
quote:
Op woensdag 1 september 2010 23:09 schreef GodsSon het volgende:

[..]

Kijk ook goed naar internet, er zit tussen de providers een gigantisch verschil in snelheid. Misschien toch goed om mee te nemen in je keuze!
Ik dacht dat Hi wel goed was, toch? :@
  woensdag 1 september 2010 @ 23:30:36 #133
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_85970133
quote:
Op woensdag 1 september 2010 23:11 schreef ed.hardy het volgende:

[..]

Niet zo heel snel. Voda is het snelst, maar die hebben een FUP. Dus een grens, maar dat doet niemand wat geloof ik. Mag je overheen, grootverbruikers krijgen een brief te minderen.

T-Mobile is ook aardig, ook een FUP. Zelfde verhaal (snelheid gaat omlaag).
  donderdag 2 september 2010 @ 00:14:00 #134
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_85971909
Vriendin van me heeft een Curve 8900 overgekocht van iemand en wil haar T-Mobile abbo nu upgraden zodat ze haar Blackberry optimaal kan gebruiken, alleen komen we er niet uit welk abonnement ze moet nemen.

Kan een T-Mobile gebruiker hier vertellen welke je moet hebben voor een Blackberry?
The Most Incredible, Baby
pi_85972104
http://www.t-mobile.nl/mobiel-internet/telefoon/blackberry

Daar onder 'Internetbundel toevoegen' op 'Voeg toe via My T-Mobile' klikken.

Dan moet ze inloggen en moet het niet al te moeilijk zijn om Instant Email te activeren.
pi_85980456
Half uurtje geleden maar is blackberry OS5.0 op mijn Curve 8520 gezet van werk. Ziet er wel leuk uit maar heb nog niet echt het idee dat m'n blackberry er veel sneller van is geworden.
pi_85982562
Vooral de browser vind ik nu wat sneller / stabieler.
Voorts extra opties in BBM (scannen van barcodes voor BBM groepen).
Doen jouw mediatoetsen (op de bovenkant van de 8520) het?
Burnt to the core but not broken
pi_85986324
Bij mij werken die gewoon.
Jammer van de toetsenbordvergrendeling.. kan alleen nog maar doormiddel van de media toets. Vind ik toch wel een grote misser eigenlijk
pi_85994625
Bij mij is het na een tijdje ook gaan werken, nadat ik een vage foutmelding had die ik oplostte middels een battery pull.
Wel vaag.

Ook dat toetsenbordvergrendelings-issue is herkenbaar.
Voor mij niet zo'n groot probleem omdat ik toch nooit vergrendel maar alleen mute.
Vanuit de BES-policy word namenlijk automatisch vergrendelt.
Nu kan ik tenminste snel unlocken met één button (de media button dus) zonder dat ik na het unmuten nog eens moet unlocken.
Scheelt mij dus een handeling, voor mij is het dus prima.
Maar handmatig locken (achter een wachtwoord) krijg ik dus niet meer voor elkaar met de 'a'-toets.

Werkt alleen nog via het 'lock'-icoon.
Misschien kan je (wellicht een idee voor jou) een van de zijtoetsen daar naar toe mappen?
Burnt to the core but not broken
pi_85996324
quote:
Op woensdag 1 september 2010 23:30 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Niet zo heel snel. Voda is het snelst, maar die hebben een FUP. Dus een grens, maar dat doet niemand wat geloof ik. Mag je overheen, grootverbruikers krijgen een brief te minderen.

T-Mobile is ook aardig, ook een FUP. Zelfde verhaal (snelheid gaat omlaag).
Ok, nja Voda is me wat te duur. Dus dan is er nog de afweging Hi En T-Mobile. Ik kijk regelmatig op de site van Hi, omdat die site veel overzichtelijker is vind ik. Maar ik weet even niet wat goedkoper/beter is. Met Hi is je tegoed maar 1 maand geldig, toch? Hoe zit dat bij T-Mobile?

edit: Bij Hi is die aanbieding nog maar 3 dagen geldig, maar ik wil geen overhaaste beslissing nemen.
pi_85997765
T-Mobile heeft kutbereik. Als je niet in de randstad woont zeker iets om in de gaten te houden.
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_85998020
quote:
Op donderdag 2 september 2010 20:40 schreef znarch het volgende:
T-Mobile heeft kutbereik. Als je niet in de randstad woont zeker iets om in de gaten te houden.
Ik woon niet in de randstad. Dus dan kan ik beter voor Hi gaan. Maar hoe duur zou de Bold 9700 zijn na die actie die over 3 dagen voorbij is?

edit: ed.hardy is m'n andere acc ;)

[ Bericht 12% gewijzigd door Glennz op 02-09-2010 20:55:08 ]
pi_86038085
hoelang duurt z'n nummervoorbehoud...
in iederige val veelste lang kwil nu gebruik maken van me bb! :(
pi_86038597
quote:
Op donderdag 2 september 2010 20:46 schreef Glennz het volgende:

[..]

Ik woon niet in de randstad. Dus dan kan ik beter voor Hi gaan. Maar hoe duur zou de Bold 9700 zijn na die actie die over 3 dagen voorbij is?

edit: ed.hardy is m'n andere acc ;)
Geen idee sorry. Ik zeg overigen niet dat T-Mobile bij jou een kutbereik heeft he. Vraag het aan iemand in je omgeving die T-Mobile heeft zou ik zeggen :)
  vrijdag 3 september 2010 @ 20:53:04 #145
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_86038644
Al 10+ jaar T-Mobile, nergens last van.
pi_86042403
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 20:52 schreef znarch het volgende:

[..]

Geen idee sorry. Ik zeg overigen niet dat T-Mobile bij jou een kutbereik heeft he. Vraag het aan iemand in je omgeving die T-Mobile heeft zou ik zeggen :)
Nee, weet ik. Maar ik heb op dit moment ook T-Mobile, en heb er eigenlijk nooit last van gehad.
Maar zou jij voor Hi gaan, of voor T-Mobile?
pi_86042598
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 22:17 schreef Glennz het volgende:

[..]

Nee, weet ik. Maar ik heb op dit moment ook T-Mobile, en heb er eigenlijk nooit last van gehad.
Maar zou jij voor Hi gaan, of voor T-Mobile?
Mijn (3G) bereik met een T-mobile is bagger. Heb zelf een iPhone gehad en wil nooit meer iets anders dan Vodafone/Hi. Maar nogmaals, dat ligt eraan waar je woont :P
pi_86042891
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 22:21 schreef znarch het volgende:

[..]

Mijn (3G) bereik met een T-mobile is bagger. Heb zelf een iPhone gehad en wil nooit meer iets anders dan Vodafone/Hi. Maar nogmaals, dat ligt eraan waar je woont :P
Ok, goed. Ik zou al voor Hi gaan, maar ik weet het nu zeker. :)
Oh ja, ik woon trouwens in het noorden van Nederland. ;)
pi_86043196
Ik weet niet wat ik moet doen. Ik wil die Bold 9700 zo graag, maar ik zit nu met 2 gebroken vingers, dus mn hele hand zit in het gips. :')
Probleem is dat ik er niet zoveel mee kan als ik hem nu neem.
Op die site van Hi staat zo'n teller die afgaat, en ik weet niet wat er gebeurt als die tijd op is. :')
Iemand enig idee?
  vrijdag 3 september 2010 @ 23:14:45 #150
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_86045088
quote:
Op woensdag 1 september 2010 23:11 schreef ed.hardy het volgende:

[..]

Hi is goed, al jaren Hi. Is dochter van KPN die zich toespitst op de jongeren en toevallig beste netwerk heeft van Nederland. Voor je BB maakt niet zoveel uit, want als je BB internet neemt dan heeft KPN daar niet veel mee te maken, want dat beheert BB zelf.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')