Oke.quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:51 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Je kan dan ook internetten op een andere telefoon...
http://www.associatedcont(...)0_vs_blackberry.htmlquote:Op zondag 5 september 2010 12:46 schreef koekii het volgende:
Welke blackberry Curve is het beste? BB Curve 8520 of BB Cruve 8900?
Ik doe precies hetzelfdequote:Op zondag 5 september 2010 12:50 schreef waht het volgende:
En hoe gaan jullie om met de agenda van Blackberry?
Ik gebruik de agenda op de BB samen met Google Calendar. Dat gaat (meestal) prima gesynchroniseerd door Google Sync. Laatst had ik wel een probleem waarbij alle afspraken opeens gedupliceerd waren. Heb geen idee waardoor dat precies kwam.
Oh dat is goed nieuws!quote:Op zondag 5 september 2010 12:57 schreef znarch het volgende:
[..]
Ik doe precies hetzelfdeWerkt aardig. Ik geloof dat bis 3.2 dit automatisch gaat doen.
http://www.berryreview.co(...)endar-sync-and-more/
Ik kan gewoon switchen wanneer ik wil, met of zonder BIS, zolang ik maar 2 jaar klant blijf.quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:33 schreef Glennz het volgende:
Hoe zit het eigenlijk als je na een tijdje genoeg hebt van je BB?
Want je zit wel aan dat BIS vast, of kan dat ook gebruiken in een andere telefoon? (geen BB uiteraard)
Aangezien je toestel kapot is en je SIM-kaart niet, misschien je SIM-kaart beschadigd?quote:Op zondag 5 september 2010 14:14 schreef mr-puta het volgende:
Hallo,
sinds 2 weken in het bezit van een BB bold 9700![]()
alleen nou heb ik sinds een paar dagen een probleempje,
vaak zegtie dat ik de sim-kaart moet plaatsen.
Echter zit deze er gewoon goed in geplaatst.
In het begin was dit probleem te verhelpen door hem ff aan en uit te zetten.
Toen ben ik langs de winkel geweest en deze vertelde mij dat ik er nieuwe software op moest zetten en dat het probleem dan verholpen zou zijn.
Nu heb ik echter al 2,5 dag de nieuwste software en nog steeds dit probleem.
Iemand een oplossing?
Handmatig netwerk selecteren werkt niet.
Heb een BB bold 9700 met de nieuwste softwareversie en een Vodafone prepaid bb-sim kaart erin.
Ik hoor het graag als iemand een oplossing heeft.
mvg mr-puta
Werkt gewoon, je hebt standaad internet en daar boven op je bb abbo ( daarom betaal je ook meer ).quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:33 schreef Glennz het volgende:
Hoe zit het eigenlijk als je na een tijdje genoeg hebt van je BB?
Want je zit wel aan dat BIS vast, of kan dat ook gebruiken in een andere telefoon? (geen BB uiteraard)
Niet, ja via Wifi misschien, maar anders niet...quote:Op zondag 5 september 2010 17:58 schreef j95 het volgende:
Stel ik te hoge eisen aan mijn blackberry curve 8520? Ik wil gewoon radio luisteren, maar hoe? HELP!
In de klok kan je "Bedside mode" inschakelen en de daarbij horende opties aanpassen.quote:Op zondag 5 september 2010 19:34 schreef -Menn0- het volgende:
Hoe zorg je er ook alweer voor dat mijn scherm en toetsenbord verlichting uit gaat tijdens opladen? Nu blijft het scherm en toetsenbord de hele tijd verlicht als hij aan het laden is...
Half internetquote:Op zondag 5 september 2010 20:49 schreef Killaht het volgende:
Welke winkel verkoopt screenprotectors voor het beeld van de BB Bold9700?
Voor mij wel, onnodige krassen en sommige kunnen aardig diep beschadigen. Ja internet weet ik, maar misschien iemand die een (telefoon)winkel weet.quote:Op zondag 5 september 2010 21:43 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Half internet
Maar voor de 9700 lijkt me dat amper een toegevoegde waarde
Jepquote:Op zondag 5 september 2010 22:25 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Zijn er ook sim-only's met BIS?
Mn nichtje heeft een BB Curve gekregen. alleen nu wilt ze er een BIS sim only bij..
Ik weet niet eens of dat mogelijk is.
Zal wel toch?
Vodafonequote:Op maandag 6 september 2010 00:40 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Kan niks vinden op de bekende sites (providers, tyfoon, etc,)
waar wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |