Oh dat is goed nieuws!quote:Op zondag 5 september 2010 12:57 schreef znarch het volgende:
[..]
Ik doe precies hetzelfdeWerkt aardig. Ik geloof dat bis 3.2 dit automatisch gaat doen.
http://www.berryreview.co(...)endar-sync-and-more/
Ik kan gewoon switchen wanneer ik wil, met of zonder BIS, zolang ik maar 2 jaar klant blijf.quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:33 schreef Glennz het volgende:
Hoe zit het eigenlijk als je na een tijdje genoeg hebt van je BB?
Want je zit wel aan dat BIS vast, of kan dat ook gebruiken in een andere telefoon? (geen BB uiteraard)
Aangezien je toestel kapot is en je SIM-kaart niet, misschien je SIM-kaart beschadigd?quote:Op zondag 5 september 2010 14:14 schreef mr-puta het volgende:
Hallo,
sinds 2 weken in het bezit van een BB bold 9700![]()
alleen nou heb ik sinds een paar dagen een probleempje,
vaak zegtie dat ik de sim-kaart moet plaatsen.
Echter zit deze er gewoon goed in geplaatst.
In het begin was dit probleem te verhelpen door hem ff aan en uit te zetten.
Toen ben ik langs de winkel geweest en deze vertelde mij dat ik er nieuwe software op moest zetten en dat het probleem dan verholpen zou zijn.
Nu heb ik echter al 2,5 dag de nieuwste software en nog steeds dit probleem.
Iemand een oplossing?
Handmatig netwerk selecteren werkt niet.
Heb een BB bold 9700 met de nieuwste softwareversie en een Vodafone prepaid bb-sim kaart erin.
Ik hoor het graag als iemand een oplossing heeft.
mvg mr-puta
Werkt gewoon, je hebt standaad internet en daar boven op je bb abbo ( daarom betaal je ook meer ).quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:33 schreef Glennz het volgende:
Hoe zit het eigenlijk als je na een tijdje genoeg hebt van je BB?
Want je zit wel aan dat BIS vast, of kan dat ook gebruiken in een andere telefoon? (geen BB uiteraard)
Niet, ja via Wifi misschien, maar anders niet...quote:Op zondag 5 september 2010 17:58 schreef j95 het volgende:
Stel ik te hoge eisen aan mijn blackberry curve 8520? Ik wil gewoon radio luisteren, maar hoe? HELP!
In de klok kan je "Bedside mode" inschakelen en de daarbij horende opties aanpassen.quote:Op zondag 5 september 2010 19:34 schreef -Menn0- het volgende:
Hoe zorg je er ook alweer voor dat mijn scherm en toetsenbord verlichting uit gaat tijdens opladen? Nu blijft het scherm en toetsenbord de hele tijd verlicht als hij aan het laden is...
Half internetquote:Op zondag 5 september 2010 20:49 schreef Killaht het volgende:
Welke winkel verkoopt screenprotectors voor het beeld van de BB Bold9700?
Voor mij wel, onnodige krassen en sommige kunnen aardig diep beschadigen. Ja internet weet ik, maar misschien iemand die een (telefoon)winkel weet.quote:Op zondag 5 september 2010 21:43 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Half internet
Maar voor de 9700 lijkt me dat amper een toegevoegde waarde
Jepquote:Op zondag 5 september 2010 22:25 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Zijn er ook sim-only's met BIS?
Mn nichtje heeft een BB Curve gekregen. alleen nu wilt ze er een BIS sim only bij..
Ik weet niet eens of dat mogelijk is.
Zal wel toch?
Vodafonequote:Op maandag 6 september 2010 00:40 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Kan niks vinden op de bekende sites (providers, tyfoon, etc,)
waar wel?
Het kan wel, alleen het kost iets van 40 euro, die app.quote:Op maandag 6 september 2010 03:13 schreef Privado het volgende:
Een vriend van mij heeft een iPhone 4 en T mobile.
Hij kan in het geval dat hij in de auto zit ofzo, zijn mobiel als router/modem gebruiken.
Ik weet niet hoe hij het doet enzo, maar hij kan het wel.
Kan dit ook met de Blackberry? Zo ja, hoe?
En nog iets, ik zoek graag Portable Speakers voor mijn Blackberry.
Iemand een aanrader?
De nieuwe Desktop Manager heeft zon functie, op internet zijn wel goede tut's te vinden die dit uitleggen.quote:Op maandag 6 september 2010 03:13 schreef Privado het volgende:
Een vriend van mij heeft een iPhone 4 en T mobile.
Hij kan in het geval dat hij in de auto zit ofzo, zijn mobiel als router/modem gebruiken.
Ik weet niet hoe hij het doet enzo, maar hij kan het wel.
Kan dit ook met de Blackberry? Zo ja, hoe?
En nog iets, ik zoek graag Portable Speakers voor mijn Blackberry.
Iemand een aanrader?
De pincode als van de blackberry messenger? of omdat je een wachtwoord heeft gezet?quote:Op woensdag 8 september 2010 11:41 schreef Thijs045 het volgende:
Wie helpt?
Ik heb een Blackberry Bold 9700 en af en toe vraagt hij "spontaan" om de pincode in te voeren, terwijl ik niks met het toestel doe. De BB lijkt dan ook geen verbinding te hebben, maar moet dan de pincode invoeren om weer iets te kunnen doen. Hoe kan dit?
Oktober of miss november. OS6 komt ook uit voor de 9700 trouwens. (volgend jaar) En er is ook een opvolger van de 9700 op komst.quote:Op woensdag 8 september 2010 15:44 schreef Kip62 het volgende:
Hallo,
Ik mag bijna mijn abonnement verlengen en ik wil van de iPhone af en wil en Blackberry.
Maar!, zal ik wachten op de torch of toch voor de 9700 gaan? OS 6.0 ziet er wel strak uit. Ik vind de 9700 mooier maar ik ben touch gewend. En wil eigenlijk een volwaardig toetsenbord.
En iemand enig idee wanneer de torch 9800 uit komt?
Tell me!
De 9780 toch?quote:Op woensdag 8 september 2010 15:47 schreef znarch het volgende:
[..]
Oktober of miss november. OS6 komt ook uit voor de 9700 trouwens. (volgend jaar) En er is ook een opvolger van de 9700 op komst.
Nog niet eens aangekondigd voor zover ik weet.quote:Op woensdag 8 september 2010 15:51 schreef Kip62 het volgende:
[..]
De 9780 toch?
Wanneer komt die aan? Hij toch nog niet eens aangekondigd?
Hm is volgens mij unbranded maar weet ik niet zeker.quote:Op woensdag 8 september 2010 17:43 schreef misslady83 het volgende:
Hey, ik wil misschien een abbo+BB nemen bij Hi, hier heb ik een vraagje over. Bij Tmobile toestellen krijg je het logo van tmobile op het toestel maar hoe zit dit bij Hi? Geen logo van Hi op het toestel of juist wel?
Let me know!
Jep, unbranded aswell ook van Hi. Ik haat zoiezo als mobiele telefoonaanbieders hun crap logo erop gaan zetten. mais nonquote:
Waarom zorgen?quote:Op woensdag 8 september 2010 22:13 schreef koekii het volgende:
Ik wil zoon BB Curve gaan halen binnenkort, maar ik maak me zorgen over de internet. Ik heb zeg maar tot nu toe alleen maar prepaid internet genomen op m'n andere telefoons, is het ook mogelijk dat als ik later een BB ga kopen (losse toestel) dan dat ik zeg maar met mijn eigen simkaart gewoon normaal kan internetten via prepaid internet? Is Msn en Twitter nou echt gratis of lijkt het maar zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |