Heb je hem nou toch?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:34 schreef Antony1989 het volgende:
tvp weer
Alhoewel ik nu een Galaxy S heb om eens te kijken of dat iets is!
Werkt best goed, is even wennen maar stukje sneller dan normaal typen als ie alle woorden kent.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 10:07 schreef Folkwin het volgende:
[..]
Heb je hem nou toch?
Hoe werkt dan Swipe?
Heb ik en ook de lagfix. Werkt bloedsnel, alleen als ik wat snel van apps wissel ofzo dan blijft ie 2-3 seconden hangen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:38 schreef Swetsenegger het volgende:
Een galaxy met last van lag?Dan is er wat stuk. Heb je wel de laatste software update erop staan.
Collega van mij heeft dat ding en hij is bloedsnel.
Via profielen.. zelfde als waar je smsjes enzo insteld. Wel per profuel aanpassenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:35 schreef Swetsenegger het volgende:
Weet iemand hoe ik het incomming messages geluidje van MSN uitkrijg?
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:53 schreef Folkwin het volgende:
[..]
Via profielen.. zelfde als waar je smsjes enzo insteld. Wel per profuel aanpassen
Waarom kan ik dat alleen daar vinden en niet bij instellingen 'geluiden en beltonen'quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:00 schreef Folkwin het volgende:
Luidsprekertje -> beltonen en waarschuwingen instellen - > Chatberichten - > meldingen Windows Live Messenger en Nieuw bericht Windows Live Messenger
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 05:21 schreef Gochme het volgende:
App World is geupdate. Gaat de goede kant op
Misschien de update van App World?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:42 schreef Fortune_Cookie het volgende:
hmmzzz... ik heb nu steeds dat rooie lampje aan de flits, maar ik kan geen enkel nieuw berichtje, mailtje of wat dan ook vinden
Anybody?
Waarom erger? vind hem best chillquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:59 schreef akira02 het volgende:
Heb sinds Maart 2009 een BB Pearl 8100 (ja, mijn werkgever zal ooit wel een ander toestel geven maar dat kan nog even duren, ik vrees de Pearl 9100). Ik krijg er wel BIS en BES 500 MB per maand bij. Het is een ok toestel, beetje langzaam en instabiel OS maar de laatste versie van Hutchinson's OS voor dit toestel doet het redelijk goed. Youtube over EDGE is kansloos. NIet zo lang geleden een Pearl 8110 kunnen kopen voor 15,00 euro dus ga ik daar mee verder.
Iemand trouwens de Torch gezien, net dat toestel van Microsoft (dat schilpad gedoe) maar dan erger.
Klopt ja zijn er best wel wat. Maar die zijn ook wel echt jongquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:22 schreef akira02 het volgende:
het is een lelijk gedrocht, mijn mening, Liever de 9700 of 8300-serie. De 8520 (budgetberry) en storm 1 waren ook best wel slechts. Bij de storm 1 lijkt het alsof je de display kapotdrukt wanneer je gaat typen.
Wel grappig hoeveel jongeren de 8520 kopen en er daarna pas achterkomen dat je een BIS abbo nodig hebt, wat in BE toch 15 euro per maand koopt.
Opera Mini voor BB is een aanrader
De Torch komt pas over een jaar naar .nl ? Het ding is nu al hopeloos achterhaald.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:26 schreef Gochme het volgende:
Check youtube voor filmpje van OS6 op 9700. Ziet er goed uit. Met OS6 hou ik het nog wel een jaartje uit met mn bb, tot de Torch 2 de intrede doet.
OS 6 is leuk maar niet spectaculair. Er zijn een aantal dingen verbeterd maar niets waar je echt warm van wordt, ze hadden het beter 5.1 kunnen noemen oid.quote:9700 met os6 <3
ik zal hooguit blij worden van de browser vermoed ik....quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:25 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
De Torch komt pas over een jaar naar .nl ? Het ding is nu al hopeloos achterhaald.
[..]
OS 6 is leuk maar niet spectaculair. Er zijn een aantal dingen verbeterd maar niets waar je echt warm van wordt, ze hadden het beter 5.1 kunnen noemen oid.
Heel even mee lopen spelen, 't is niks bijzonders.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:59 schreef akira02 het volgende:
(...)
Iemand trouwens de Torch gezien, net dat toestel van Microsoft (dat schilpad gedoe) maar dan erger.
De browser is beter in dat het nu eindelijk fatsoenlijk standaarden ondersteund, maar hij is niet echt heel snel vergeleken met b.v. iPhone 4.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
ik zal hooguit blij worden van de browser vermoed ik....
Netwerk uitgezet toevallig ? (flight mode b.v.)quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:14 schreef GrupoBalanca het volgende:
Zo opeens doet mijn BB of netwerk? vreemd! Ik heb helemaal geen netwerk meer (Vodafone) Ik kan zelfs niet eens op wifi. Als ik mijn sim-kaart in een ander telefoon stop is er niks aan de handplaats ik hm weer in mijn BB.. vraagt ie niet meer naar mijn pin-code.. gaat gelijk naar homescreen en heb dan helemaal geen verbinding.. I'm frustrated! BB Curve 8900
betere wat? telefoons, touchscreen telefoons, smart telefoons?quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:36 schreef hc-sjonny het volgende:
Hmm, kan iemand mij vertellen of de BB Storm2 een goeie is? of dat er toch werkelijk beteren zijn?
Nee, gewoon een van Blackberry?quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
betere wat? telefoons, touchscreen telefoons, smart telefoons?
Bij HI en Vodafone: Ja, alleen komen wel extraa kosten over!quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:42 schreef turnazz het volgende:
kan je eigenlijk met een BBabonnement pingen als je in het buitenland bent?
ik heb gehoord dat die kosten heel erg klein zijn, weet iemand ongeveer hoeveel per ping bericht bij Vodafone.quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:44 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
Bij HI en Vodafone: Ja, alleen komen wel extraa kosten over!
Ik denk dat eigenlijk niet veel mensen precies/ongeveer weten. anders moet je morgen ochtend/middag voor 5 uur 's avonds Vodafone even bellen. om precies te vragen. en als je het hier dan ook nog even wil postenquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:46 schreef turnazz het volgende:
[..]
ik heb gehoord dat die kosten heel erg klein zijn, weet iemand ongeveer hoeveel per ping bericht bij Vodafone.
Alles staat gewoon aanquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:24 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Netwerk uitgezet toevallig ? (flight mode b.v.)
open je netwerk verbindingen en kijk of 3G en Wifi aan staan.
Ja je vreegt of er beteren zijn. Betere wat? Betere Blackberries?quote:
quote:ben namelijk van plan een BB phone te kopen. omdat ik gewoon gek van android word. en had een storm (de oude) in mijn handen gehad, en vond hem wel een prettig systeem hebben, hoe het werke enzo.
Ehm. nja. betere specs oid. en de storm1 ja. ik vond hem wel heel sloom. maar wel leuk om 'ns in de handen te hebben. dus zodoende. maar iemand ervaring met een BB storm2?quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja je vreegt of er beteren zijn. Betere wat? Betere Blackberries?
[..]Nou dan ben je zo'n beetje de enige
De storm 1 stond nou niet bekend als goede telefoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |