Stuur kreng een Pm danquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan trek je je elektrische vrienden maar even uit de kast en ga je wat voor jezelf doen.![]()
Dat soort dingen moet je hier melden als je wilt dat iemand van hier er wat aan moet komen doen.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan trek je je elektrische vrienden maar even uit de kast en ga je wat voor jezelf doen.![]()
Dat soort dingen moet je hier melden als je wilt dat iemand van hier er wat aan moet komen doen.
Oh ja, dan moet je wel inderdaad. Afwassen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jawel. Anders is het zielig voor Cavia. En kan ik niet eten, want ik heb geen schoon servies meer
[..]
Ieder z'n meug
RZ moet gewoon eens naar de hoeren gaan...quote:
We heten niet allemaal JoeyT.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
RZ moet gewoon eens naar de hoeren gaan...
Als je alles in het leven wilt begrijpen, ben je lang bezig.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gewoon omdat het kan en ik dat soort dingen nooit begrijp.
Afwasquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Oh ja, dan moet je wel inderdaad. Afwassen.
Persoonlijk lijkt me dat meer op te luchten dan op je toetsenbord te typen dat je zin hebt.
Je begrijpt niet dat mensen willen neuken?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gewoon omdat het kan en ik dat soort dingen nooit begrijp.
I knowww... Daarom moet je dus naar de hoeren gaan.quote:
Jawel. Dat snap ik wel. Maar dat mensen met een partner hier gaan roepen dat ze geil zijn.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je begrijpt niet dat mensen willen neuken?
En als die aan het werk zijnquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jawel. Dat snap ik wel. Maar dat mensen met een partner hier gaan roepen dat ze geil zijn.
Dan kun je toch beter je partner even bellen/smsen/ op bed gooien.
Ja... dus?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:36 schreef JoeyT het volgende:
quote]Op dinsdag 17 augustus 2010 20:33 schreef -Engel- het volgende:
Maar we zijn verliefd !
Terwijl je met jezelf bezig bent typen dat je geil bent?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tsja... Het kan ook allebei he. Spreid je winkansen!
Nee, dank je.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
I knowww... Daarom moet je dus naar de hoeren gaan.
Mijn bellenquote:
Partners zijn soms ook niet voorhanden als je geil bent.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jawel. Dat snap ik wel. Maar dat mensen met een partner hier gaan roepen dat ze geil zijn.
Dan kun je toch beter je partner even bellen/smsen/ op bed gooien.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Terwijl je met jezelf bezig bent typen dat je geil bent?![]()
De MI, wat doe je.
Enjoyquote:
Wie heeft het over tegelijk?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Terwijl je met jezelf bezig bent typen dat je geil bent?![]()
De MI, wat doe je.
Dan is het toch zielig als je afscheid moet nemen... En ik nu weer alleen in mn huisje zit...quote:
Dus vertel je het op een online forum?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Partners zijn soms ook niet voorhanden als je geil bent.
Dan zie je er nog best jong uit voor je leeftijdquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:38 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... Ik heb al 300 jaar een zelfportret naast m'n bed liggen, maar ik kan me er niet toe zetten hem af te maken
Ik ben een man, ik doe niet aan multitasken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wie heeft het over tegelijk?
Je kan ook overdrijven met multitasken
Hoeveel Pm's heb je gehad?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wie heeft het over tegelijk?
Je kan ook overdrijven met multitasken
Hoiquote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dan is het toch zielig als je afscheid moet nemen... En ik nu weer alleen in mn huisje zit...
Nou, dan helemaal!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ben een man, ik doe niet aan multitasken.
Geenquote:
Sorry ik durf nietquote:
Jij mag datquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:44 schreef JoeBravo het volgende:
Het is verboden te melden dat ik zin heb, begrijp ik?
Helemaal als manquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:44 schreef JoeBravo het volgende:
Daarom meld ik het hier ook zelden. Dan doe ik liever wat anders.quote:
Eigenlijk mag je hier helemaal niets.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:44 schreef JoeBravo het volgende:
Dan kan je PM-en en cammen en klaarkomen... Dus ja...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dus vertel je het op een online forum?
Verboden niet, maar ik snap het nut er niet van.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:44 schreef JoeBravo het volgende:
Je mag het best melden... met het verzoek wie je er vanaf moet helpenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:44 schreef JoeBravo het volgende:
Zin in cavia's? Mmmm...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:44 schreef JoeBravo het volgende:
Ik ben super geconcentreerdquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:42 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dan zie je er nog best jong uit voor je leeftijd
Ik hoef maar 1 meisje...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat hoeft voor zo'n Casanova toch geen probleem te zijn
Dat maakt de melding wel een stuk nuttiger ja.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je mag het best melden... met het verzoek wie je er vanaf moet helpen![]()
Hoe'st met de zonnebloemen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:46 schreef -Engel- het volgende:
Omdat FOK! nuttig is bedoel je?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Verboden niet, maar ik snap het nut er niet van.
Dat is een goede optiequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ok, ik hoef momenteel maar 1 meisjequote:
Hi L-Equote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:47 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik viel net op de bank in slaap. Eenmaal in bed klaarwakker. Dat vind ik dus vervelend.
Technisch gezien ga ik dat nog steeds... Maar daar komt dus een einde aan...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Huh?
Was jij niet degene die chronisch vreemd ging?
Eén meisje per keer vreemdgaan. En dat mag iedere keer weer een andere zijn.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:47 schreef RealZeus het volgende:
Huh?
Was jij niet degene die chronisch vreemd ging?
Je weet nog niks? Of je weet het al en het is niet goed?quote:
De goede ouwe tijd...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eén meisje per keer vreemdgaan. En dat mag iedere keer weer een andere zijn.
Je gaat de dames aan elkaar voorstellen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Technisch gezien ga ik dat nog steeds... Maar daar komt dus een einde aan...
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ok, ik hoef momenteel maar 1 meisje.
Beter?
Probeer er eerst een achter te komen wat voor bloemen ze leuk vinden of wat voor kleding ze dragen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:50 schreef Samzz het volgende:
HELP! Ik moet zorgen voor een boeket bloemen voor een zilveren huwelijk. Maar ik weet bij god niet wat voor bloemen ik moet kiezen
Zwarte tulpenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:50 schreef Samzz het volgende:
HELP! Ik moet zorgen voor een boeket bloemen voor een zilveren huwelijk. Maar ik weet bij god niet wat voor bloemen ik moet kiezen
De 1 weet van niets en de ander zal er geen behoefte aan hebben. Dus denk t nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je gaat de dames aan elkaar voorstellen?
Als het iets psychisch is dan betekent het niet automatisch dat er niet vanaf te komen is. Ik ga er dus aan werkenquote:Maar ff serieus: als ji al denkt dat vreemd gaan iets psychisch is (zoiets zei je laatst immers) dan ga je met een week of wat weer vreemd.
Mijn pa en ma vinden bijna alle bloemen mooi, dat is het dilemma. Ik wil wat origineelsquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Probeer er eerst een achter te komen wat voor bloemen ze leuk vinden of wat voor kleding ze dragen.
Nou succes er mee dan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
De 1 weet van niets en de ander zal er geen behoefte aan hebben. Dus denk t niet
[..]
Als het iets psychisch is dan betekent het niet automatisch dat er niet vanaf te komen is. Ik ga er dus aan werken.
ik weet nog niks for real.... ik weet alleen dat er nu gezegd is door HR dat ik naar alle waarschijnlijkheid een vast contract hoor te krijgen... maar dat moeten ze nog nakijken ofzo....quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je weet nog niks? Of je weet het al en het is niet goed?
Het leven draait om het nu zeggen ze...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
![]()
komt iets geloofwaardiger over....
Oeh, origineelquote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:50 schreef Samzz het volgende:
Ik weet niet of het uitgebreid gevierd gaat worden of dat je ze gewoon een bos bloemen wil geven.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn pa en ma vinden bijna alle bloemen mooi, dat is het dilemma. Ik wil wat origineels
Nou ja, klinkt nog steeds wel ok, maar kan mij voorstellen dat je blij bent als je het gewoon in handen hebt. FF doorzetten dus nog!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:52 schreef -Engel- het volgende:
ik weet nog niks for real.... ik weet alleen dat er nu gezegd is door HR dat ik naar alle waarschijnlijkheid een vast contract hoor te krijgen... maar dat moeten ze nog nakijken ofzo....
Er zijn natuurlijk huwelijken die zo'n drama zijn dat ze er prima bij passen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, origineel
Maar zwart vind ik niet zo geschikt voor een zilveren huwelijk.
Zwart en zilver is anders wel een mooie combo...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, origineel
Of een goede bloemist uitzoeken. Vertel iets over de gelegenheid, de mensen voor wie 't is en het persoonlijke tintje dat je zelf wil geven aan het boeket.quote:
Zwarte tulpen zijn gaaf!quote:
fair enoughquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Kleur past niet bij zoiets. Maar zwartquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, origineel
Idd....quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou ja, klinkt nog steeds wel ok, maar kan mij voorstellen dat je blij bent als je het gewoon in handen hebt. FF doorzetten dus nog!
Als het huwelijk een drama is redt je doorgaans het zilver niet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk huwelijken die zo'n drama zijn dat ze er prima bij passen.
Ja, dat was ik al van plan... Maar ik heb geen idee wat voor bloemen mooi kunnen zijn. Ik vind een wit boeket ook zo saai. Ik dacht dat hier misschien mensen waren die wat ideeën hadden.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of een goede bloemist uitzoeken. Vertel iets over de gelegenheid, de mensen voor wie 't is en het persoonlijke tintje dat je zelf wil geven aan het boeket.
quote:
quote:
Sowieso C1000quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:00 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik heb de grootste fout van mijn leven gemaakt.
Ik heb C1000-cola gekocht ipv Coca Cola, want "dat is een stuk goedkoper". Smerige zooi zeg.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:00 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik heb C1000-cola gekocht ipv Coca Cola, want "dat is een stuk goedkoper". Smerige zooi zeg.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:00 schreef Lily-Ella het volgende:
Mijn zus heeft altijd cola van de Lidl. Dat smaakt als Coca Cola zonder prik, da's nog wel redelijk te doen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
River cola van de Aldi is ook niet te zuipen.
Maar je gaat er wel hard van boeren en je moet er vooral vreselijk vaak van plassen.
Het ligt er aan wat je er koopt.quote:
Klopt en de sinas van de Lidl is ook goed te drinken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:02 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Mijn zus heeft altijd cola van de Lidl. Dat smaakt als Coca Cola zonder prik, da's nog wel redelijk te doen.
Ik ga morgen denk ik inderdaad eens kijken voor zwarte tulpen. Eens zien wat ze ervan kunnen maken bij de bloemist.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:56 schreef YipYip het volgende:
[..]
Kleur past niet bij zoiets. Maar zwart
Ja.quote:
De C1000 hier was echt kut. Nu zit er een Hoogvliet. Die is niet veel beterquote:
AH ftwquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het ligt er aan wat je er koopt.![]()
De C1000 is voor mij dichterbij en het is beter parkeren dan bij de Appie.
Ik kom er vaak, heb er verder niets op tegen. Fijne service ook, hier dan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het ligt er aan wat je er koopt.![]()
De C1000 is voor mij dichterbij en het is beter parkeren dan bij de Appie.
Lijkt mij best mooi met wat leuke kleurtjes er tussenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga morgen denk ik inderdaad eens kijken voor zwarte tulpen. Eens zien wat ze ervan kunnen maken bij de bloemist.
Die aan het Gildenplein?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
De C1000 hier was echt kut. Nu zit er een Hoogvliet. Die is niet veel beter
En de C1000 in Purmerend was vroeger ook altijd ruk
[..]
AH ftw
AH vind ik niet te betalen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
De C1000 hier was echt kut. Nu zit er een Hoogvliet. Die is niet veel beter
En de C1000 in Purmerend was vroeger ook altijd ruk
[..]
AH ftw
Ik denk dat het dan weer niet mooi is met kleur... Met wit denk ik dan... En veel groen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:05 schreef YipYip het volgende:
[..]
Lijkt mij best mooi met wat leuke kleurtjes er tussenAl heb ik geen verstand van bloemen
Ik wel, maar drink liever sinas of andere frisdranken.quote:
Lol, hoe weet jij dat?quote:
AH heeft een dure naam, maar valt eigenlijk best mee. Gewoon veel huismerk kopen en af en toe Euroshopperquote:
Is groen geen kleur?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat het dan weer niet mooi is met kleur... Met wit denk ik dan... En veel groen.
Ik heb een maand in Purmerend gewoond.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Lol, hoe weet jij dat?
Gildeplein trouwens
[..]
AH heeft een dure naam, maar valt eigenlijk best mee. Gewoon veel huismerk kopen en af en toe EuroshopperHeb heel wat prijzen vergeleken met de C1000 die hier destijds zat, en AH was 90% van de gevallen goedkoper
Dan shop ik onverstandig bij de AH, want ik ben er altijd duurder uit dan bij de C1000.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Lol, hoe weet jij dat?
Gildeplein trouwens
[..]
AH heeft een dure naam, maar valt eigenlijk best mee. Gewoon veel huismerk kopen en af en toe EuroshopperHeb heel wat prijzen vergeleken met de C1000 die hier destijds zat, en AH was 90% van de gevallen goedkoper
Purmer-Noord FTW!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb een maand in Purmerend gewoond.Eerst aan de Klompemakerstraat en later aan de Overlanderstraat.
Weer een topic over mij..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:10 schreef RealZeus het volgende:![]()
Mijn buurmeisje is eenzaam en ik machteloos.
Ik ben er opgegroeidquote:
Dat geeft niet, dat kun jij ook niet helpen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben er opgegroeidKarnstraat
Nu wonen m'n ouders in deWeidevenne
hoezo, hoop je kans te maken?quote:
Ik wist toen niet beterquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, ik was er verre van gelukkig. Zovond ik het niet.
Purmerend is Purmerend, niet meer en niet minder.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, ik was er verre van gelukkig. Zovond ik het niet.
Haarlem is wat ver als het nu op vrijdag of zaterdag was had ik het overwogen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:23 schreef Yuki het volgende:
OehVolgende week donderdag, Jurk in Haarlem
Er zijn nog kaarten
Wie gaat er mee?
bah, een reactie uitlokken en er dan toch nog van van je stuk rakenquote:
Ligt eraan welke kleur jurken ze verkopenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:23 schreef Yuki het volgende:
Er zijn nog kaarten
Wie gaat er mee?
Ik heb al kaarjtes voor PSV-Novosibirsk en sowieso is Haarlem te ver wegquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:23 schreef Yuki het volgende:
Er zijn nog kaarten
Wie gaat er mee?
Awwquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:24 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
bah, een reactie uitlokken en er dan toch nog van van je stuk raken
Kom, niks cv aan. Straks lekker onder de dekensquote:
Venco's in Zeelandquote:
ik kan niet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:23 schreef Yuki het volgende:
Er zijn nog kaarten
Wie gaat er mee?
quote:
Samen met iemand is nog warmerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom, niks cv aan. Straks lekker onder de dekens
Kom je naast mij liggen dan?quote:
o daar heb je bij mij geen last van....quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:24 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
bah, een reactie uitlokken en er dan toch nog van van je stuk raken
Goedkoper en lekkerderquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom, niks cv aan. Straks lekker onder de dekens
Ik niet mijn teddybeer ligt naast mijquote:
Aan de ene kant wil ik nu in bed gaan liggen maar aan de andere kant heb ik daar totaal geen zin inquote:
Toscane. Hij komt vrijdagnacht terug, gelukkig.quote:
Met een deken op de bankquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aan de ene kant wil ik nu in bed gaan liggen maar aan de andere kant heb ik daar totaal geen zin in
je bent een leuke dame, maar daar heb ik bij jou idd geen last vanquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
o daar heb je bij mij geen last van....
kijk maar>>>>>
HEEEE JB... NEUKEN!!!
Hoezo gelijk hebben zequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:35 schreef Lily-Ella het volgende:
Vrouwen die twee dagen per week werken en zeiken dat ze zo weinig tijd voor zichzelf hebben mogen dood.
Wijs je haar nu af?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:37 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
je bent een leuke dame, maar daar heb ik bij jou idd geen last vanen ik moest lachen
quote:
QFTquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:35 schreef Lily-Ella het volgende:
Vrouwen die twee dagen per week werken en zeiken dat ze zo weinig tijd voor zichzelf hebben mogen dood.
En bij mij dus wel?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:37 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
je bent een leuke dame, maar daar heb ik bij jou idd geen last vanen ik moest lachen
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nu je bezet bent heb je afgedaan, L-E.
Ik wil ze van jou, Qju! We go way back, dat moet toch voor something counten?!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij krijgt al- jes van iemand anders.
Ik krijg daar echt jeuk van. "Ja, maar ik heb ook nog een man en kinderen, kosten ook tijd!"quote:
Het is waarquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:40 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik krijg daar echt jeuk van. "Ja, maar ik heb ook nog een man en kinderen, kosten ook tijd!"
Kiiiiilometers back!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:39 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik wil ze van jou, Qju! We go way back, dat moet toch voor something counten?!
Ga jij je teddybeer eens even verschonen.quote:
En net zei je nog dat zij al kusjes kreeg van een anderquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Exclusiviteit moet je verdienen. L-E en ik go waaaaay back.
Gelukkig dat lachen gezond is....quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:37 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
NEEEE!!!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:43 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ga jij je teddybeer eens even verschonen.
Haphapquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:43 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ga jij je teddybeer eens even verschonen.
Engel daten?quote:
Die MI had je niet hoeven delen!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
NEEEE!!!!![]()
Ik heb nu een MI van een volgeyoghurde teddybeer.
Dat gaan we ook.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
En net zei je nog dat zij al kusjes kreeg van een ander
Ik dacht dat wij gingen trouwen en zulks
Jawel, ik heb hem aan jou te danken dus dan heb je er ook maar last van.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:46 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Die MI had je niet hoeven delen!
Ik heb zo idee dat jij mij kan uitleggenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:45 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Jij weet niet wat happen is he?
Jij mag Tijns teddybeer zijn.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Daten..... welke definitie hanteer jij hiervoor?
Samen iets doen. Bios ofzo bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Daten..... welke definitie hanteer jij hiervoor?
Ik ben niet verantwoordelijk voor jouw zieke geest!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jawel, ik heb hem aan jou te danken dus dan heb je er ook maar last van.
Trigger mijn zieke geest dan ook niet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:48 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik ben niet verantwoordelijk voor jouw zieke geest!
Waarom kus je dan een ander?quote:
Ohh ja, en dan komt iedereen naar mijn hypocriet witte jurk kijkenquote:
AA so many movies to see... so less time... Nee hoor ik ben echt geen filmgek.... echt nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Samen iets doen. Bios ofzo bijvoorbeeld
RZquote:
Ik kan jou heul veul leren. Ik doe het niet, maar ik kan het wel.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb zo idee dat jij mij kan uitleggen
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
En bij mij dus wel?
Of ben ik geen leuke dame?
Yes mam!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:45 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
26 keer per dag dan. Aan de slag!
Hahaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
AA so many movies to see... so less time... Nee hoor ik ben echt geen filmgek.... echt niet![]()
Trots op Purmerendquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Koemarkt, Kaasmarkt, Schapenmarkt... We have it all
Dat is nr 3 voor vandaag, van wat ik heb gezien.quote:
Jammerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:49 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik kan jou heul veul leren. Ik doe het niet, maar ik kan het wel.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:49 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik kan jou heul veul leren. Ik doe het niet, maar ik kan het wel.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:50 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nog geen teken gehad dat je het niet bent
Arghquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:51 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Dat is nr 3 voor vandaag, van wat ik heb gezien.
1 down 22 to goquote:
Concert... oke... kan ook... maar van goede muziek word ik altijd erg uh springerig en als ik de tekst ken ... zing ik meequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hahaik niet echt. Ik ga liever naar een concert
1 meet kan dat verhelpen hoor, vraag maar aan engelquote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Concert... oke... kan ook... maar van goede muziek word ik altijd erg uh springerig en als ik de tekst ken ... zing ik mee
Nee.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Spaar jij ook die serie boekjes, over Waterland?
ik doe er gewoon niet aan meequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:54 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik heb echt geen zin in weer dat simpele steden/dorpen-gebash hoor, zucht.
Mwoah, over Purmerend is iedereen het wel eens.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:54 schreef Lily-Ella het volgende:
Iddquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:54 schreef Lily-Ella het volgende:
Dat hou je niet vol nog 20 keerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:55 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik heb mijn telraam er even bij gepakt.
Ohquote:
Uhm, Engel?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:55 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
1 meet kan dat verhelpen hoor, vraag maar aan engel
Dat is toch leukquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Concert... oke... kan ook... maar van goede muziek word ik altijd erg uh springerig en als ik de tekst ken ... zing ik mee
Ik moet toch een keer gaan kijken in Purmerend of het echt zo erg is daarquote:
Nee, dat is niet cultureel verantwoord, stel je voor zeg!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is toch leukZo lang je maar niet van Jan Smit ofzo houdt
Misschien moeten we eens afspreken met zijn allen, ergens in een kroeg en dan noemen we dat een meet.quote:
Jurk!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vind je?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:58 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Nee, dat is niet cultureel verantwoord, stel je voor zeg!
quote:
In 2 uur moet het toch wel lukkenquote:
Verstoppertje aan het spelen?quote:
Dat vraagt om beeldenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:02 schreef Samzz het volgende:
Whahaha, ik heb net m'n schets voor m'n zelfportret opgezocht. Hij is echt lachwekkend slecht
Ik vind dat te veel mensen hun smaak ontwikkelen op grond van het hipgehalte. Blijkbaar ben je heel dom en oninteressant als je een slechte muzieksmaak hebt ofzo. Het is een ontwikkeling die ik niet begrijp, maar het zij zo. Ik hou van Abba.quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:02 schreef Samzz het volgende:
Whahaha, ik heb net m'n schets voor m'n zelfportret opgezocht. Hij is echt lachwekkend slecht
Ja, daar vroeg een vriendin net ook al om, dus ik ben aan het uploaden.quote:
Abbaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:03 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik vind dat te veel mensen hun smaak ontwikkelen op grond van het hipgehalte. Blijkbaar ben je heel dom en oninteressant als je een slechte muzieksmaak hebt ofzo. Het is een ontwikkeling die ik niet begrijp, maar het zij zo. Ik hou van Abba.
Wat? wie waar? aan mij vragen???quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:55 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
1 meet kan dat verhelpen hoor, vraag maar aan engel
Oooeeeeh, Abbaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:03 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik vind dat te veel mensen hun smaak ontwikkelen op grond van het hipgehalte. Blijkbaar ben je heel dom en oninteressant als je een slechte muzieksmaak hebt ofzo. Het is een ontwikkeling die ik niet begrijp, maar het zij zo. Ik hou van Abba.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daar vroeg een vriendin net ook al om, dus ik ben aan het uploaden.
In Trance ga ik eigenlijk nooit... tenzij een vergadering saai is... maar dat heet slapenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]![]()
Dat, of als het een band is die ik goed vind sta ik als in trance naar het podium te loeren. Maar meestal sta ik te zingen en te springen.
Dat heb ik met Coldplayquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Abba![]()
Ik luister naar heel veel verschillende bands. Maar Jan Smit kan ik niet aanhoren.
Coldplay is gaafquote:
*wachten af met gepast ongeduld*quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daar vroeg een vriendin net ook al om, dus ik ben aan het uploaden.
Jan Smit is niet mijn muziek..... nederlandstalig over het algemeen nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker overbelicht, anders kreeg ik de potloodlijnen er niet op.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Mijn eerste Toto concert heb ik echt met open mond bekeken. Ik vond het zo te gek dat ik oog in oog met mijn favoriete band stond.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
In Trance ga ik eigenlijk nooit... tenzij een vergadering saai is... maar dat heet slapen![]()
Ik ben een echte rocker, maar coldplay kan me meestal niet bekoren.quote:
Gelukkigquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Jan Smit is niet mijn muziek..... nederlandstalig over het algemeen niet
kijk, zo weinig indruk heb ik gemaaktquote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:09 schreef Samzz het volgende:
WheheheIs dit een zelfportret van toen je 80 was?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker overbelicht, anders kreeg ik de potloodlijnen er niet op.
De waarheid ligt altijd in het midden - mahlah
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:09 schreef Samzz het volgende:
WheheheMet de beste wil van de wereld kan ik jou er niet van maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker overbelicht, anders kreeg ik de potloodlijnen er niet op.
![]()
Als ik het goed begrepen heb...quote:
o.a. .....quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Hiphop en Drum&Bass was het toch?
In trans naar een band kijken doe ik regelmatigquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mijn eerste Toto concert heb ik echt met open mond bekeken. Ik vond het zo te gek dat ik oog in oog met mijn favoriete band stond.
Geeft niet hoor iedereen heeft een andere band.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben een echte rocker, maar coldplay kan me meestal niet bekoren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |