Als het huwelijk een drama is redt je doorgaans het zilver niet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk huwelijken die zo'n drama zijn dat ze er prima bij passen.
Ja, dat was ik al van plan... Maar ik heb geen idee wat voor bloemen mooi kunnen zijn. Ik vind een wit boeket ook zo saai. Ik dacht dat hier misschien mensen waren die wat ideeën hadden.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of een goede bloemist uitzoeken. Vertel iets over de gelegenheid, de mensen voor wie 't is en het persoonlijke tintje dat je zelf wil geven aan het boeket.
quote:
quote:
Sowieso C1000quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:00 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik heb de grootste fout van mijn leven gemaakt.
Ik heb C1000-cola gekocht ipv Coca Cola, want "dat is een stuk goedkoper". Smerige zooi zeg.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:00 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik heb C1000-cola gekocht ipv Coca Cola, want "dat is een stuk goedkoper". Smerige zooi zeg.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:00 schreef Lily-Ella het volgende:
Mijn zus heeft altijd cola van de Lidl. Dat smaakt als Coca Cola zonder prik, da's nog wel redelijk te doen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
River cola van de Aldi is ook niet te zuipen.
Maar je gaat er wel hard van boeren en je moet er vooral vreselijk vaak van plassen.
Het ligt er aan wat je er koopt.quote:
Klopt en de sinas van de Lidl is ook goed te drinken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:02 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Mijn zus heeft altijd cola van de Lidl. Dat smaakt als Coca Cola zonder prik, da's nog wel redelijk te doen.
Ik ga morgen denk ik inderdaad eens kijken voor zwarte tulpen. Eens zien wat ze ervan kunnen maken bij de bloemist.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:56 schreef YipYip het volgende:
[..]
Kleur past niet bij zoiets. Maar zwart
Ja.quote:
De C1000 hier was echt kut. Nu zit er een Hoogvliet. Die is niet veel beterquote:
AH ftwquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het ligt er aan wat je er koopt.![]()
De C1000 is voor mij dichterbij en het is beter parkeren dan bij de Appie.
Ik kom er vaak, heb er verder niets op tegen. Fijne service ook, hier dan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het ligt er aan wat je er koopt.![]()
De C1000 is voor mij dichterbij en het is beter parkeren dan bij de Appie.
Lijkt mij best mooi met wat leuke kleurtjes er tussenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga morgen denk ik inderdaad eens kijken voor zwarte tulpen. Eens zien wat ze ervan kunnen maken bij de bloemist.
Die aan het Gildenplein?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
De C1000 hier was echt kut. Nu zit er een Hoogvliet. Die is niet veel beter
En de C1000 in Purmerend was vroeger ook altijd ruk
[..]
AH ftw
AH vind ik niet te betalen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
De C1000 hier was echt kut. Nu zit er een Hoogvliet. Die is niet veel beter
En de C1000 in Purmerend was vroeger ook altijd ruk
[..]
AH ftw
Ik denk dat het dan weer niet mooi is met kleur... Met wit denk ik dan... En veel groen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:05 schreef YipYip het volgende:
[..]
Lijkt mij best mooi met wat leuke kleurtjes er tussenAl heb ik geen verstand van bloemen
Ik wel, maar drink liever sinas of andere frisdranken.quote:
Lol, hoe weet jij dat?quote:
AH heeft een dure naam, maar valt eigenlijk best mee. Gewoon veel huismerk kopen en af en toe Euroshopperquote:
Is groen geen kleur?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat het dan weer niet mooi is met kleur... Met wit denk ik dan... En veel groen.
Ik heb een maand in Purmerend gewoond.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Lol, hoe weet jij dat?
Gildeplein trouwens
[..]
AH heeft een dure naam, maar valt eigenlijk best mee. Gewoon veel huismerk kopen en af en toe EuroshopperHeb heel wat prijzen vergeleken met de C1000 die hier destijds zat, en AH was 90% van de gevallen goedkoper
Dan shop ik onverstandig bij de AH, want ik ben er altijd duurder uit dan bij de C1000.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Lol, hoe weet jij dat?
Gildeplein trouwens
[..]
AH heeft een dure naam, maar valt eigenlijk best mee. Gewoon veel huismerk kopen en af en toe EuroshopperHeb heel wat prijzen vergeleken met de C1000 die hier destijds zat, en AH was 90% van de gevallen goedkoper
Purmer-Noord FTW!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb een maand in Purmerend gewoond.Eerst aan de Klompemakerstraat en later aan de Overlanderstraat.
Weer een topic over mij..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:10 schreef RealZeus het volgende:![]()
Mijn buurmeisje is eenzaam en ik machteloos.
Ik ben er opgegroeidquote:
Dat geeft niet, dat kun jij ook niet helpen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben er opgegroeidKarnstraat
Nu wonen m'n ouders in deWeidevenne
hoezo, hoop je kans te maken?quote:
Ik wist toen niet beterquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, ik was er verre van gelukkig. Zovond ik het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |