Verboden niet, maar ik snap het nut er niet van.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:44 schreef JoeBravo het volgende:
Het is verboden te melden dat ik zin heb, begrijp ik?
Je mag het best melden... met het verzoek wie je er vanaf moet helpenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:44 schreef JoeBravo het volgende:
Zin in cavia's? Mmmm...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:44 schreef JoeBravo het volgende:
Ik ben super geconcentreerdquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:42 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dan zie je er nog best jong uit voor je leeftijd
Ik hoef maar 1 meisje...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat hoeft voor zo'n Casanova toch geen probleem te zijn
Dat maakt de melding wel een stuk nuttiger ja.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je mag het best melden... met het verzoek wie je er vanaf moet helpen![]()
Hoe'st met de zonnebloemen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:46 schreef -Engel- het volgende:
Omdat FOK! nuttig is bedoel je?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Verboden niet, maar ik snap het nut er niet van.
Dat is een goede optiequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ok, ik hoef momenteel maar 1 meisjequote:
Hi L-Equote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:47 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik viel net op de bank in slaap. Eenmaal in bed klaarwakker. Dat vind ik dus vervelend.
Technisch gezien ga ik dat nog steeds... Maar daar komt dus een einde aan...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Huh?
Was jij niet degene die chronisch vreemd ging?
Eén meisje per keer vreemdgaan. En dat mag iedere keer weer een andere zijn.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:47 schreef RealZeus het volgende:
Huh?
Was jij niet degene die chronisch vreemd ging?
Je weet nog niks? Of je weet het al en het is niet goed?quote:
De goede ouwe tijd...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eén meisje per keer vreemdgaan. En dat mag iedere keer weer een andere zijn.
Je gaat de dames aan elkaar voorstellen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Technisch gezien ga ik dat nog steeds... Maar daar komt dus een einde aan...
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ok, ik hoef momenteel maar 1 meisje.
Beter?
Probeer er eerst een achter te komen wat voor bloemen ze leuk vinden of wat voor kleding ze dragen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:50 schreef Samzz het volgende:
HELP! Ik moet zorgen voor een boeket bloemen voor een zilveren huwelijk. Maar ik weet bij god niet wat voor bloemen ik moet kiezen
Zwarte tulpenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:50 schreef Samzz het volgende:
HELP! Ik moet zorgen voor een boeket bloemen voor een zilveren huwelijk. Maar ik weet bij god niet wat voor bloemen ik moet kiezen
De 1 weet van niets en de ander zal er geen behoefte aan hebben. Dus denk t nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je gaat de dames aan elkaar voorstellen?
Als het iets psychisch is dan betekent het niet automatisch dat er niet vanaf te komen is. Ik ga er dus aan werkenquote:Maar ff serieus: als ji al denkt dat vreemd gaan iets psychisch is (zoiets zei je laatst immers) dan ga je met een week of wat weer vreemd.
Mijn pa en ma vinden bijna alle bloemen mooi, dat is het dilemma. Ik wil wat origineelsquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Probeer er eerst een achter te komen wat voor bloemen ze leuk vinden of wat voor kleding ze dragen.
Nou succes er mee dan.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
De 1 weet van niets en de ander zal er geen behoefte aan hebben. Dus denk t niet
[..]
Als het iets psychisch is dan betekent het niet automatisch dat er niet vanaf te komen is. Ik ga er dus aan werken.
ik weet nog niks for real.... ik weet alleen dat er nu gezegd is door HR dat ik naar alle waarschijnlijkheid een vast contract hoor te krijgen... maar dat moeten ze nog nakijken ofzo....quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je weet nog niks? Of je weet het al en het is niet goed?
Het leven draait om het nu zeggen ze...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
![]()
komt iets geloofwaardiger over....
Oeh, origineelquote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:50 schreef Samzz het volgende:
Ik weet niet of het uitgebreid gevierd gaat worden of dat je ze gewoon een bos bloemen wil geven.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn pa en ma vinden bijna alle bloemen mooi, dat is het dilemma. Ik wil wat origineels
Nou ja, klinkt nog steeds wel ok, maar kan mij voorstellen dat je blij bent als je het gewoon in handen hebt. FF doorzetten dus nog!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:52 schreef -Engel- het volgende:
ik weet nog niks for real.... ik weet alleen dat er nu gezegd is door HR dat ik naar alle waarschijnlijkheid een vast contract hoor te krijgen... maar dat moeten ze nog nakijken ofzo....
Er zijn natuurlijk huwelijken die zo'n drama zijn dat ze er prima bij passen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, origineel
Maar zwart vind ik niet zo geschikt voor een zilveren huwelijk.
Zwart en zilver is anders wel een mooie combo...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, origineel
Of een goede bloemist uitzoeken. Vertel iets over de gelegenheid, de mensen voor wie 't is en het persoonlijke tintje dat je zelf wil geven aan het boeket.quote:
Zwarte tulpen zijn gaaf!quote:
fair enoughquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Kleur past niet bij zoiets. Maar zwartquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, origineel
Idd....quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou ja, klinkt nog steeds wel ok, maar kan mij voorstellen dat je blij bent als je het gewoon in handen hebt. FF doorzetten dus nog!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |