Verboden niet, maar ik snap het nut er niet van.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:44 schreef JoeBravo het volgende:
Het is verboden te melden dat ik zin heb, begrijp ik?
Je mag het best melden... met het verzoek wie je er vanaf moet helpenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:44 schreef JoeBravo het volgende:
Zin in cavia's? Mmmm...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:44 schreef JoeBravo het volgende:
Ik ben super geconcentreerdquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:42 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dan zie je er nog best jong uit voor je leeftijd
Ik hoef maar 1 meisje...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat hoeft voor zo'n Casanova toch geen probleem te zijn
Dat maakt de melding wel een stuk nuttiger ja.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je mag het best melden... met het verzoek wie je er vanaf moet helpen![]()
Hoe'st met de zonnebloemen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:46 schreef -Engel- het volgende:
Omdat FOK! nuttig is bedoel je?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Verboden niet, maar ik snap het nut er niet van.
Dat is een goede optiequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ok, ik hoef momenteel maar 1 meisjequote:
Hi L-Equote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:47 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik viel net op de bank in slaap. Eenmaal in bed klaarwakker. Dat vind ik dus vervelend.
Technisch gezien ga ik dat nog steeds... Maar daar komt dus een einde aan...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Huh?
Was jij niet degene die chronisch vreemd ging?
Eén meisje per keer vreemdgaan. En dat mag iedere keer weer een andere zijn.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:47 schreef RealZeus het volgende:
Huh?
Was jij niet degene die chronisch vreemd ging?
Je weet nog niks? Of je weet het al en het is niet goed?quote:
De goede ouwe tijd...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eén meisje per keer vreemdgaan. En dat mag iedere keer weer een andere zijn.
Je gaat de dames aan elkaar voorstellen?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Technisch gezien ga ik dat nog steeds... Maar daar komt dus een einde aan...
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ok, ik hoef momenteel maar 1 meisje.
Beter?
Probeer er eerst een achter te komen wat voor bloemen ze leuk vinden of wat voor kleding ze dragen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:50 schreef Samzz het volgende:
HELP! Ik moet zorgen voor een boeket bloemen voor een zilveren huwelijk. Maar ik weet bij god niet wat voor bloemen ik moet kiezen
Zwarte tulpenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:50 schreef Samzz het volgende:
HELP! Ik moet zorgen voor een boeket bloemen voor een zilveren huwelijk. Maar ik weet bij god niet wat voor bloemen ik moet kiezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |