Partners zijn soms ook niet voorhanden als je geil bent.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jawel. Dat snap ik wel. Maar dat mensen met een partner hier gaan roepen dat ze geil zijn.
Dan kun je toch beter je partner even bellen/smsen/ op bed gooien.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Terwijl je met jezelf bezig bent typen dat je geil bent?![]()
De MI, wat doe je.
Enjoyquote:
Wie heeft het over tegelijk?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Terwijl je met jezelf bezig bent typen dat je geil bent?![]()
De MI, wat doe je.
Dan is het toch zielig als je afscheid moet nemen... En ik nu weer alleen in mn huisje zit...quote:
Dus vertel je het op een online forum?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Partners zijn soms ook niet voorhanden als je geil bent.
Dan zie je er nog best jong uit voor je leeftijdquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:38 schreef Samzz het volgende:
Hmmm... Ik heb al 300 jaar een zelfportret naast m'n bed liggen, maar ik kan me er niet toe zetten hem af te maken
Ik ben een man, ik doe niet aan multitasken.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wie heeft het over tegelijk?
Je kan ook overdrijven met multitasken
Hoeveel Pm's heb je gehad?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wie heeft het over tegelijk?
Je kan ook overdrijven met multitasken
Hoiquote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dan is het toch zielig als je afscheid moet nemen... En ik nu weer alleen in mn huisje zit...
Nou, dan helemaal!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ben een man, ik doe niet aan multitasken.
Geenquote:
Sorry ik durf nietquote:
Jij mag datquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:44 schreef JoeBravo het volgende:
Het is verboden te melden dat ik zin heb, begrijp ik?
Helemaal als manquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:44 schreef JoeBravo het volgende:
Daarom meld ik het hier ook zelden. Dan doe ik liever wat anders.quote:
Eigenlijk mag je hier helemaal niets.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:44 schreef JoeBravo het volgende:
Dan kan je PM-en en cammen en klaarkomen... Dus ja...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dus vertel je het op een online forum?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |