Stuur kreng een Pm danquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan trek je je elektrische vrienden maar even uit de kast en ga je wat voor jezelf doen.![]()
Dat soort dingen moet je hier melden als je wilt dat iemand van hier er wat aan moet komen doen.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan trek je je elektrische vrienden maar even uit de kast en ga je wat voor jezelf doen.![]()
Dat soort dingen moet je hier melden als je wilt dat iemand van hier er wat aan moet komen doen.
Oh ja, dan moet je wel inderdaad. Afwassen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jawel. Anders is het zielig voor Cavia. En kan ik niet eten, want ik heb geen schoon servies meer
[..]
Ieder z'n meug
RZ moet gewoon eens naar de hoeren gaan...quote:
We heten niet allemaal JoeyT.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
RZ moet gewoon eens naar de hoeren gaan...
Als je alles in het leven wilt begrijpen, ben je lang bezig.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gewoon omdat het kan en ik dat soort dingen nooit begrijp.
Afwasquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Oh ja, dan moet je wel inderdaad. Afwassen.
Persoonlijk lijkt me dat meer op te luchten dan op je toetsenbord te typen dat je zin hebt.
Je begrijpt niet dat mensen willen neuken?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gewoon omdat het kan en ik dat soort dingen nooit begrijp.
I knowww... Daarom moet je dus naar de hoeren gaan.quote:
Jawel. Dat snap ik wel. Maar dat mensen met een partner hier gaan roepen dat ze geil zijn.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je begrijpt niet dat mensen willen neuken?
En als die aan het werk zijnquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jawel. Dat snap ik wel. Maar dat mensen met een partner hier gaan roepen dat ze geil zijn.
Dan kun je toch beter je partner even bellen/smsen/ op bed gooien.
Ja... dus?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:36 schreef JoeyT het volgende:
quote]Op dinsdag 17 augustus 2010 20:33 schreef -Engel- het volgende:
Maar we zijn verliefd !
Terwijl je met jezelf bezig bent typen dat je geil bent?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tsja... Het kan ook allebei he. Spreid je winkansen!
Nee, dank je.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
I knowww... Daarom moet je dus naar de hoeren gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |