The Expendables ga ik niet kijken, lijkt mee een dramatisch slechte filmquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zou bruce nog steeds doen, na de 19e naar the expendables (veel lekkere mannenjason statham, bruce, sly
)
Unbreakable is slecht... Sixt sense was destijds erg vermakelijk...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beter dan The Sixth Sense en Signs? Signs is op het eind nogal een deceptie, maar verder is die film echt heel goed
Toen kwam Unbreakable, die is vermakelijk, maar geen briljante film of zo... En the Village en Lady in the Water zijn nogal om te huilenAl heb ik The Village wel op dvd. Over the Last Airbender gaan we het maar niet hebben
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:23 schreef krengetje het volgende:
[..]
Nietusmaar je hebt leuk en 'leuk' he
Die komt hier morgen al uitquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zou bruce nog steeds doen, na de 19e naar the expendables (veel lekkere mannenjason statham, bruce, sly
)
Die 10001 redenen weet ik nie..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Weet je niet meer dat ik een date met je wilde maar dat iemand mij voor was? End at je nog 1001 redenen had waarom niet?
Wie was je voor?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Weet je niet meer dat ik een date met je wilde maar dat iemand mij voor was? End at je nog 1001 redenen had waarom niet?
10001 zelfsquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:26 schreef krengetje het volgende:
[..]
Die 10001 redenen weet ik nie..
hij lijkt me geniaalquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
The Expendables ga ik niet kijken, lijkt mee een dramatisch slechte film
Ik wil heel graag Dispicable me kijken
waar?quote:
Signs vond ik persoonlijk weinig aan. Unbreakable vermakelijk,The Sixth Sense ook,en the Village heeft een mooi verhaal (ben nogal anti Geloof,en de nadelen van godsdienst komen daar mooi in naar voren) Die andere film ken ik nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beter dan The Sixth Sense en Signs? Signs is op het eind nogal een deceptie, maar verder is die film echt heel goed
Toen kwam Unbreakable, die is vermakelijk, maar geen briljante film of zo... En the Village en Lady in the Water zijn nogal om te huilenAl heb ik The Village wel op dvd. Over the Last Airbender gaan we het maar niet hebben
Heb ik al gedaanquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Kun je dat niet beter aan je vent melden dan aan ons?
I'm with you bro. Geen enkele vrouw wilt mijn namelijkquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat hoort zo, Tijn. Ik hoor achter vrouwen aan te zitten die niks met mij willen.
dat lijkt mij ook handiger ...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Kun je dat niet beter aan je vent melden dan aan ons?
Ik wil ZON en dan een ATV opnemenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hier doet het de hele dag al niet anders.
Amsterdam Centraahaal...quote:
swarzenegger past ook wel bij jou.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hij lijkt me geniaalen anders is er iets om naar te kijken
o vast wel... ergensquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
I'm with you bro. Geen enkele vrouw wilt mijn namelijk
En?quote:
a je dame is langs geweest?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Amsterdam Centraahaal...
Heb trws heel veel geneukt dit weekend... Ik heb godver... geen zin!
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:29 schreef Graseter het volgende:
[..]
swarzenegger past ook wel bij jou.
Waarom meldt je het hier dan?quote:
quote:
Ruilen???quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:30 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik moest lachen omdat ik nog steeds buiten zit.
Soms lucht het gewoon opquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Waarom meldt je het hier dan?
Of moet ik nu naar Zeeland rijden of zo?
Ik snap dat nooit zo goed. Ik kan ook wel gaan melden dat ik zin heb maar na die melding ben ik echt niet ineens bevredigd of zo.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Waarom meldt je het hier dan?
Of moet ik nu naar Zeeland rijden of zo?
Ik snap dat nooit zo goed. Ik kan ook wel gaan melden dat ik zin heb maar na die melding ben ik echt niet ineens bevredigd of zo.
heel herkenbaarquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:31 schreef Yuki het volgende:
Thuis is toch niet zo geweldig. Zie direct 3 klusjes die ik nog moet doen
Je moet niks, hè?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:31 schreef Yuki het volgende:
Thuis is toch niet zo geweldig. Zie direct 3 klusjes die ik nog moet doen
Jupz, all the way from germany...quote:
Dus je durft eindelijk naar buiten?????quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:32 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nee, het is toch best fijn buiten
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jupz, all the way from germany...
Heel gaaf... Vandaag is ze weggegaan
Dan trek je je elektrische vrienden maar even uit de kast en ga je wat voor jezelf doen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:31 schreef krengetje het volgende:
[..]zit op zn werk en ik moet toch ergens mn gal spuwen
Ik blijf hier in Frankrijk.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dus je durft eindelijk naar buiten?????
Daten....
![]()
Sinds wanneer heb je een vriend? En wie????quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:31 schreef krengetje het volgende:
[..]zit op zn werk en ik moet toch ergens mn gal spuwen
Ik wil nietquote:
Jawel. Anders is het zielig voor Cavia. En kan ik niet eten, want ik heb geen schoon servies meerquote:
Ieder z'n meugquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Oh, nou, dat is dan niet echt iets wat mij oplucht. Klaarkomen werkt beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |