dont be, ik weet rondom nijmegen de meeste buslijnen welquote:
Als je zwanger bent nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:04 schreef krengetje het volgende:
3 broodjes kaas en een suicijzenbroodje is dat veel?
Ik lees net dat je een vriend hebt... Of is dat om de vriendelijke jongens uit je buurt te houden...?quote:
Waar? Verzin eens een leuk plekjequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik lees net dat je een vriend hebt... Of is dat om de vriendelijke jongens uit je buurt te houden...?
Waar gaan we neuken?
Oké dan...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dont be, ik weet rondom nijmegen de meeste buslijnen wel
Amsterdam Centraal?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:10 schreef krengetje het volgende:
[..]
Waar? Verzin eens een leuk plekje
Nog niet!quote:
Nog nietquote:
Maak haar niet overstuur, over heel de dag i s het maart bar weinig, als avondeten alleen ook..quote:
De hele dag?quote:
Te laat... En daarom neuk je dus nietquote:
whehe, ik doe het expresquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:10 schreef YipYip het volgende:
[..]
Oké dan...
Iedere keer als ik dit zie --->Krijg ik trek in een peuk
tis meer dan ik op heb.. Voor overdag vind ik het netjes, je moet nog wel wat eten hoor krengel!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
De hele dag?
Nee, dat is vet weinig. Vind ik...
Ok..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
De hele dag?
My kind of womenquote:
Fracture...al zou ik sowieso Unbreakable kijkenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
whehe, ik doe het expres
Welke film ga ik zo kijken? Fracture of revenge of the nerds 3? Unbreakable neem ik al op want bruce
Hmmm... Ik vind vier broodjes voor een hele dag weinig. Overigens past dat sowieso niet in een uitgebalanceerde voeding. Daar moet gewoon groente dan wel fruit bij.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tis meer dan ik op heb.. Voor overdag vind ik het netjes, je moet nog wel wat eten hoor krengel!
Ik vind Unbreakable nu ook weer niet zo goed...quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:15 schreef YipYip het volgende:
[..]
Fracture...al zou ik sowieso Unbreakable kijken![]()
die kan ik na red dragon nog kijkenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:15 schreef YipYip het volgende:
[..]
Fracture...al zou ik sowieso Unbreakable kijken![]()
oh, dan doe ik het al jaren foutquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Ik vind vier broodjes voor een hele dag weinig. Overigens past dat sowieso niet in een uitgebalanceerde voeding. Daar moet gewoon groente dan wel fruit bij.
maar brucequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind Unbreakable nu ook weer niet zo goed...
Da's veel te weinig.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
De hele dag?
Och, je overleeft het welquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oh, dan doe ik het al jaren fout
Truequote:
Vind hem beter dan die andere 2 ... En Samuel L. "motherfucking" Jacksonquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind Unbreakable nu ook weer niet zo goed...
Dit dusquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Och, je overleeft het wel
Het beste is gespreid over de dag vijf of zes keer te eten. Ontbijt, lunch en avondeten, en drie tussendoortjes tussen de hoofdmaaltijden door.
dat red ik nooitquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Och, je overleeft het wel
Het beste is gespreid over de dag vijf of zes keer te eten. Ontbijt, lunch en avondeten, en drie tussendoortjes tussen de hoofdmaaltijden door.
ik zou bruce nog steeds doen, na de 19e naar the expendables (veel lekkere mannenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
TrueEn ik vond toen M. Night Shyamalan geweldig, maar die is heel erg minder geworden
Maar geen saucijzenbroodje.quote:
Jammer dat je al bezet en dat RZ ook nog achte je aan zitquote:
Nietusquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wel. Ik heb destijds vaak genoeg gezegd dat ik je leuk vond![]()
Je bent het gewoon vergeten.
Beter dan The Sixth Sense en Signs? Signs is op het eind nogal een deceptie, maar verder is die film echt heel goedquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:20 schreef YipYip het volgende:
[..]
Vind hem beter dan die andere 2 ... En Samuel L. "motherfucking" Jackson
Dat hoort zo, Tijn. Ik hoor achter vrouwen aan te zitten die niks met mij willen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer dat je al bezet en dat RZ ook nog achte je aan zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |