ik kan me ook gewoon de avond doorsnackenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:36 schreef YipYip het volgende:
[..]
Wie niet!Dus die optie van niet eten is a no go
Ik vind het een goeie optiequote:
Ik weet het, ik weet hetquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:31 schreef krengetje het volgende:
[..]
. meneer 2 was blond, blauwe ogen.. een mister perfect
Lezen RZ het ging om lekkere kerelsquote:
niet alleen tegen jou hoorquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:37 schreef krengetje het volgende:
[..]
Nee.. jij zegt altijd nee tegen mij
nee..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:38 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Kun je ze niet gewoon hierheen verwijzen?
Ja, jij bent bezet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:37 schreef krengetje het volgende:
[..]
Nee.. jij zegt altijd nee tegen mij
en hierom neem ik mquote:
Daar zou ik voor gaan,met zoveel mogelijk variatiequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kan me ook gewoon de avond doorsnacken
Ja maar waarom nou nietquote:
daar gaan hele topics overquote:
quote:
Alles kan kapot.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:38 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ja sorry.. heb al een vriend enzo
Ja maar liefje... ik heb je nr niet eens..quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:40 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja maar waarom nou niet![]()
Dan zeg je tegen ze: "Ik heb, speciaal voor jullie, een vervangster geregeld!! Ze heeft donker haar en blauwe ogen en is een beetje raar en bijdehand, maar stiekem ook wel heel lief. Ze woont alleen net boven Amsterdam. Hier heb je haar telefoonnummer, ENJOY!"
En tegen GvsE welquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
Het verschil is dat ik tegen Krengel absoluut geen nee zou zeggen.
een jointje en ik waan me in de hemelquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:39 schreef YipYip het volgende:
[..]
Daar zou ik voor gaan,met zoveel mogelijk variatie
ik wil ookquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
een jointje en ik waan me in de hemel
PM!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:40 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ja maar liefje... ik heb je nr niet eens..
jaquote:
Oh ja wacht je rookt niet meerquote:
ik heb alquote:
Why?quote:
Die tabak gaat altijd zo tussen mn kiezen zittenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
een jointje en ik waan me in de hemel
Dat lucht opquote:
Ik vind roken niet echt een prequote:
werkt prima hierquote:
Ik ook niet, maar stoppen ligt wat lastigquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind roken niet echt een pre
Lekker laten zittenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
werkt prima hier
Varken heeft drzelf opgesloten onder 2 wasmanden
En ik wel?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Omdat ze mijn type niet is misschien?
gewoon niet kauwenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:43 schreef YipYip het volgende:
[..]
Die tabak gaat altijd zo tussen mn kiezen zitten
Het is ook lastig om te stoppen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:45 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar stoppen ligt wat lastig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |