Purmerend is Purmerend, niet meer en niet minder.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, ik was er verre van gelukkig. Zovond ik het niet.
Haarlem is wat ver als het nu op vrijdag of zaterdag was had ik het overwogen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:23 schreef Yuki het volgende:
OehVolgende week donderdag, Jurk in Haarlem
Er zijn nog kaarten
Wie gaat er mee?
bah, een reactie uitlokken en er dan toch nog van van je stuk rakenquote:
Ligt eraan welke kleur jurken ze verkopenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:23 schreef Yuki het volgende:
Er zijn nog kaarten
Wie gaat er mee?
Ik heb al kaarjtes voor PSV-Novosibirsk en sowieso is Haarlem te ver wegquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:23 schreef Yuki het volgende:
Er zijn nog kaarten
Wie gaat er mee?
Awwquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:24 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
bah, een reactie uitlokken en er dan toch nog van van je stuk raken
Kom, niks cv aan. Straks lekker onder de dekensquote:
Venco's in Zeelandquote:
ik kan niet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:23 schreef Yuki het volgende:
Er zijn nog kaarten
Wie gaat er mee?
quote:
Samen met iemand is nog warmerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom, niks cv aan. Straks lekker onder de dekens
Kom je naast mij liggen dan?quote:
o daar heb je bij mij geen last van....quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:24 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
bah, een reactie uitlokken en er dan toch nog van van je stuk raken
Goedkoper en lekkerderquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom, niks cv aan. Straks lekker onder de dekens
Ik niet mijn teddybeer ligt naast mijquote:
Aan de ene kant wil ik nu in bed gaan liggen maar aan de andere kant heb ik daar totaal geen zin inquote:
Toscane. Hij komt vrijdagnacht terug, gelukkig.quote:
Met een deken op de bankquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aan de ene kant wil ik nu in bed gaan liggen maar aan de andere kant heb ik daar totaal geen zin in
je bent een leuke dame, maar daar heb ik bij jou idd geen last vanquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
o daar heb je bij mij geen last van....
kijk maar>>>>>
HEEEE JB... NEUKEN!!!
Hoezo gelijk hebben zequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:35 schreef Lily-Ella het volgende:
Vrouwen die twee dagen per week werken en zeiken dat ze zo weinig tijd voor zichzelf hebben mogen dood.
Wijs je haar nu af?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:37 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
je bent een leuke dame, maar daar heb ik bij jou idd geen last vanen ik moest lachen
quote:
QFTquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:35 schreef Lily-Ella het volgende:
Vrouwen die twee dagen per week werken en zeiken dat ze zo weinig tijd voor zichzelf hebben mogen dood.
En bij mij dus wel?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:37 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
je bent een leuke dame, maar daar heb ik bij jou idd geen last vanen ik moest lachen
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nu je bezet bent heb je afgedaan, L-E.
Ik wil ze van jou, Qju! We go way back, dat moet toch voor something counten?!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij krijgt al- jes van iemand anders.
Ik krijg daar echt jeuk van. "Ja, maar ik heb ook nog een man en kinderen, kosten ook tijd!"quote:
Het is waarquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:40 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik krijg daar echt jeuk van. "Ja, maar ik heb ook nog een man en kinderen, kosten ook tijd!"
Kiiiiilometers back!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:39 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik wil ze van jou, Qju! We go way back, dat moet toch voor something counten?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |