En net zei je nog dat zij al kusjes kreeg van een anderquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Exclusiviteit moet je verdienen. L-E en ik go waaaaay back.
Gelukkig dat lachen gezond is....quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:37 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
je bent een leuke dame, maar daar heb ik bij jou idd geen last vanen ik moest lachen
NEEEE!!!!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:43 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ga jij je teddybeer eens even verschonen.
Haphapquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:43 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ga jij je teddybeer eens even verschonen.
Engel daten?quote:
Die MI had je niet hoeven delen!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
NEEEE!!!!![]()
Ik heb nu een MI van een volgeyoghurde teddybeer.
Dat gaan we ook.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
En net zei je nog dat zij al kusjes kreeg van een ander
Ik dacht dat wij gingen trouwen en zulks
Jawel, ik heb hem aan jou te danken dus dan heb je er ook maar last van.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:46 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Die MI had je niet hoeven delen!
Ik heb zo idee dat jij mij kan uitleggenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:45 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Jij weet niet wat happen is he?
Jij mag Tijns teddybeer zijn.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Daten..... welke definitie hanteer jij hiervoor?
Samen iets doen. Bios ofzo bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Daten..... welke definitie hanteer jij hiervoor?
Ik ben niet verantwoordelijk voor jouw zieke geest!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jawel, ik heb hem aan jou te danken dus dan heb je er ook maar last van.
Trigger mijn zieke geest dan ook niet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:48 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik ben niet verantwoordelijk voor jouw zieke geest!
Waarom kus je dan een ander?quote:
Ohh ja, en dan komt iedereen naar mijn hypocriet witte jurk kijkenquote:
AA so many movies to see... so less time... Nee hoor ik ben echt geen filmgek.... echt nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Samen iets doen. Bios ofzo bijvoorbeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |