1 meet kan dat verhelpen hoor, vraag maar aan engelquote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Concert... oke... kan ook... maar van goede muziek word ik altijd erg uh springerig en als ik de tekst ken ... zing ik mee
Nee.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Spaar jij ook die serie boekjes, over Waterland?
ik doe er gewoon niet aan meequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:54 schreef Lily-Ella het volgende:
Ik heb echt geen zin in weer dat simpele steden/dorpen-gebash hoor, zucht.
Mwoah, over Purmerend is iedereen het wel eens.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:54 schreef Lily-Ella het volgende:
Iddquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:54 schreef Lily-Ella het volgende:
Dat hou je niet vol nog 20 keerquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:55 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik heb mijn telraam er even bij gepakt.
Ohquote:
Uhm, Engel?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:55 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
1 meet kan dat verhelpen hoor, vraag maar aan engel
Dat is toch leukquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Concert... oke... kan ook... maar van goede muziek word ik altijd erg uh springerig en als ik de tekst ken ... zing ik mee
Ik moet toch een keer gaan kijken in Purmerend of het echt zo erg is daarquote:
Nee, dat is niet cultureel verantwoord, stel je voor zeg!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is toch leukZo lang je maar niet van Jan Smit ofzo houdt
Misschien moeten we eens afspreken met zijn allen, ergens in een kroeg en dan noemen we dat een meet.quote:
Jurk!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is toch leukZo lang je maar niet van Jan Smit ofzo houdt
Vind je?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:58 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Nee, dat is niet cultureel verantwoord, stel je voor zeg!
quote:
In 2 uur moet het toch wel lukkenquote:
Verstoppertje aan het spelen?quote:
Dat vraagt om beeldenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:02 schreef Samzz het volgende:
Whahaha, ik heb net m'n schets voor m'n zelfportret opgezocht. Hij is echt lachwekkend slecht
Ik vind dat te veel mensen hun smaak ontwikkelen op grond van het hipgehalte. Blijkbaar ben je heel dom en oninteressant als je een slechte muzieksmaak hebt ofzo. Het is een ontwikkeling die ik niet begrijp, maar het zij zo. Ik hou van Abba.quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:02 schreef Samzz het volgende:
Whahaha, ik heb net m'n schets voor m'n zelfportret opgezocht. Hij is echt lachwekkend slecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |