Ja, daar vroeg een vriendin net ook al om, dus ik ben aan het uploaden.quote:
Abbaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:03 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik vind dat te veel mensen hun smaak ontwikkelen op grond van het hipgehalte. Blijkbaar ben je heel dom en oninteressant als je een slechte muzieksmaak hebt ofzo. Het is een ontwikkeling die ik niet begrijp, maar het zij zo. Ik hou van Abba.
Wat? wie waar? aan mij vragen???quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:55 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
1 meet kan dat verhelpen hoor, vraag maar aan engel
Oooeeeeh, Abbaquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:03 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik vind dat te veel mensen hun smaak ontwikkelen op grond van het hipgehalte. Blijkbaar ben je heel dom en oninteressant als je een slechte muzieksmaak hebt ofzo. Het is een ontwikkeling die ik niet begrijp, maar het zij zo. Ik hou van Abba.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daar vroeg een vriendin net ook al om, dus ik ben aan het uploaden.
In Trance ga ik eigenlijk nooit... tenzij een vergadering saai is... maar dat heet slapenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]![]()
Dat, of als het een band is die ik goed vind sta ik als in trance naar het podium te loeren. Maar meestal sta ik te zingen en te springen.
Dat heb ik met Coldplayquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Abba![]()
Ik luister naar heel veel verschillende bands. Maar Jan Smit kan ik niet aanhoren.
Coldplay is gaafquote:
*wachten af met gepast ongeduld*quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daar vroeg een vriendin net ook al om, dus ik ben aan het uploaden.
Jan Smit is niet mijn muziek..... nederlandstalig over het algemeen nietquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is toch leukZo lang je maar niet van Jan Smit ofzo houdt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker overbelicht, anders kreeg ik de potloodlijnen er niet op.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Mijn eerste Toto concert heb ik echt met open mond bekeken. Ik vond het zo te gek dat ik oog in oog met mijn favoriete band stond.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
In Trance ga ik eigenlijk nooit... tenzij een vergadering saai is... maar dat heet slapen![]()
Ik ben een echte rocker, maar coldplay kan me meestal niet bekoren.quote:
Gelukkigquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Jan Smit is niet mijn muziek..... nederlandstalig over het algemeen niet
kijk, zo weinig indruk heb ik gemaaktquote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:09 schreef Samzz het volgende:
WheheheIs dit een zelfportret van toen je 80 was?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker overbelicht, anders kreeg ik de potloodlijnen er niet op.
De waarheid ligt altijd in het midden - mahlah
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:09 schreef Samzz het volgende:
WheheheMet de beste wil van de wereld kan ik jou er niet van maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker overbelicht, anders kreeg ik de potloodlijnen er niet op.
![]()
Als ik het goed begrepen heb...quote:
o.a. .....quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Hiphop en Drum&Bass was het toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |