abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85355195

Welkom in het grote chinese webshops topic!

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om alles op orde te kunnen houden zijn er een aantal regels en maatregelen genomen die in dit topic gelden. Alles wat je moet weten om mee te kunnen posten in dit topic kan je hieronder vinden. Voordat je hier een vraag gaat stellen gelieve even hieronder kijken of daar je antwoord misschien instaat. Domme vragen bestaan niet, maar wel als ze gewoon in de OP staan ;)

Veel succes en veel plezier met het kopen van chinese gadgets!

We hebben een aantal veel voorkomende vragen op een rijtje gezet, druk op de spoiler van de vraag waar jij het antwoord op wilt weten en het antwoord zal zichtbaar worden.
SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?
SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?
SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?
SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?
SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?
SPOILER: Oh nee ik heb de laatste post in dit topic gemaakt wat nu!?
SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!
SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.
SPOILER: Lightake geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 31 augustus.
Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.

Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!

SPOILER: TradeTang
SPOILER: TaoBao
Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk

Link naar deze openingspost

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en Tokko1 (plaatjes en aanpassen OP).

pi_85355210
Goeie TT toch? :P
  maandag 16 augustus 2010 @ 17:06:25 #3
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_85355250
Joa
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 16:50 schreef M-unit het volgende:
ik zoek eigenlijk een creditcard cq visitekaartjes houder/portemonniae.

iemand een linkje voor mij?
http://www.dealextreme.co(...)search.card%20holder
En als je niks van DX wilt weten:
http://shop.ebay.com/?_fr(...)t=See-All-Categories
pi_85355326
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 17:06 schreef MagischMannetje het volgende:
Joa
is dat een kruising van mwoa en ja? ;(
  maandag 16 augustus 2010 @ 17:08:39 #5
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_85355365
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 17:07 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

is dat een kruising van mwoa en ja? ;(
Eigenlijk ja maar je moet leven in het nu :')

En wat is beter afrekenen in euro's of dollars?
pi_85355392
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 17:08 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Eigenlijk ja maar je moet leven in het nu :')
:{ nou en :7
pi_85355463
Ik zoek wat sterke en goede wifi adapters en antenne's en andere leuke gadgets op wifi gebied. Wie heeft tips..?
pi_85355995
Terug van vakantie, lagen 3 pakketjes klaar van DX :)

Is allemaal degelijker dan ik had verwacht :')
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_85356184
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 17:21 schreef T_Fuff het volgende:
Terug van vakantie, lagen 3 pakketjes klaar van DX :)

Is allemaal degelijker dan ik had verwacht :')
En wat had je besteld + linkjes?
pi_85356827
kan ik ook nog met jack zelf mailen ipv kyle (heb gemaild naar service01@zarmark.com)
ik vind die kyle maar niks
pi_85358057
:W
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
  maandag 16 augustus 2010 @ 18:26:01 #12
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_85358377
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 17:41 schreef mtchel112 het volgende:
kan ik ook nog met jack zelf mailen ipv kyle (heb gemaild naar service01@zarmark.com)
ik vind die kyle maar niks
Hij reageert gelukkig wel in dag maar ik wil weer Live chat via MSN :'(
pi_85358449
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 18:26 schreef MagischMannetje het volgende:

[..]

Hij reageert gelukkig wel in dag maar ik wil weer Live chat via MSN :'(
Inclusief webcam waar Jack al z'n nieuwe arrivals altijd liet zien.

Goede ouwe tijden ;( :D
  maandag 16 augustus 2010 @ 18:29:05 #14
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_85358467
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 16:54 schreef neo2000 het volgende:

maakt het net ff wat minder leuk om op je werk even tussen de new arrivals te gluren als er op 1 pagina al 8 felgekleurde dildo's je tegemoet komen. Toch een beetje jammer als er net een collega voorbij komt lopen.
Heel herkenbaar, vervolgens kun je 10 minuten alle linkjes doormailen omdat ze te lui zijn
om even zelf te zoeken }:|

Over lingerie gesproken....
Vanochtend heb ik een zijde boxer besteld via Ebay uit Thailand voor deze mooiboy :Y

Die gare lingerie uit China voor dames is vrij nutteloos. Dames kopen die zooi niet omdat ze geen schrale vagina willen hebben en heren willen niet horen dat het cadeau de vagina schraal heeft gemaakt :7

SPOILER
pi_85358645
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 18:29 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Heel herkenbaar, vervolgens kun je 10 minuten alle linkjes doormailen omdat ze te lui zijn

Over lingerie gesproken....
Vanochtend heb ik een zijde boxer besteld via Ebay uit Thailand voor deze mooiboy :Y

Die gare lingerie uit China voor dames is vrij nutteloos. Dames kopen die zooi niet omdat ze geen schrale vagina willen hebben en heren willen niet horen dat het cadeau de vagina schraal heeft gemaakt :7

SPOILER
Dit is 'm geworden?
SPOILER
pi_85360253
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 17:26 schreef Skiet het volgende:

[..]

En wat had je besteld + linkjes?
Oja

Dit
werk perfect en nauwkeurig. Prima ontwerp en materiaalgebruik.

Deze
Voor het geld prima geluid, wel in neutrale stand nogal weinig balans, EQ op extra high zetten en dan is het goed verdeeld. Passen prima echter zitten niet echt lekker vast.

Dit
Handig ding, harder geluid dan ik had verwacht, makkelijk in gebruik.

en dan deze
Staat onverwachts stabiel :D, ziet er goed uit en cheapass!

[ Bericht 0% gewijzigd door T_Fuff op 16-08-2010 19:26:32 ]
  maandag 16 augustus 2010 @ 19:30:39 #17
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_85360814
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 18:35 schreef Semmm het volgende:

[..]

Dit is 'm geworden?
SPOILER
Alleen in jouw dromen *O*
pi_85361623
kyle beweert dat zonder tracking number je pakketje sneller kwijtraakt :p volgens mij is dat bullshit, ik kan alleen zien of het hongkong al heeft verlaten voorderest kan ik er niks mee maar scheelt mij 5 dollar op mn bestelling van taobao :p
pi_85362323
Als het maar geleverd wordt ;)
pi_85364211
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 19:18 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

Oja

Dit
werk perfect en nauwkeurig. Prima ontwerp en materiaalgebruik.

Deze
Voor het geld prima geluid, wel in neutrale stand nogal weinig balans, EQ op extra high zetten en dan is het goed verdeeld. Passen prima echter zitten niet echt lekker vast.

Dit
Handig ding, harder geluid dan ik had verwacht, makkelijk in gebruik.

en dan deze
Staat onverwachts stabiel :D, ziet er goed uit en cheapass!
`

Zo, PS3 stand ook maar gekocht. Lijkt me wel een handig ding. top
pi_85366294
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 19:47 schreef mtchel112 het volgende:
kyle beweert dat zonder tracking number je pakketje sneller kwijtraakt :p volgens mij is dat bullshit, ik kan alleen zien of het hongkong al heeft verlaten voorderest kan ik er niks mee maar scheelt mij 5 dollar op mn bestelling van taobao :p
Ik vraag ook altijd zonder tracking nummer, tot nu toe alles gehad. Ik vind Jack/Kyle sowieso al duur op het moment, dus een tracking nummer erbovenop kunnen ze vergeten.
pi_85373301
Ik heb 7 bestellingen lopen bij BIC =)
pi_85375220
Dacht dat tracking gratis was bij Zarmark? Niet dus? Overweeg dan toch om mijn orders in het vervolg per item te doen zonder tracking.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 00:15:44 #24
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_85375381
quote:
Heb je linkjes van de producten die jij koopt? wil het weleens proberen lol
de e-cigaret
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.29043
de filters
http://www.pandawill.com/(...)e-10pack_p34828.html
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_85375849
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 00:13 schreef bergdani het volgende:
Dacht dat tracking gratis was bij Zarmark? Niet dus? Overweeg dan toch om mijn orders in het vervolg per item te doen zonder tracking.
Pas na een bepaald bedrag.
pi_85381854
Oeh, 8 pakketjes onderweg :D Zal straks eens wat linkjes enzo posten (zit op het werk niet non-stop achter de pc ;( )
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_85384167
Coupon code 15450 werkt (5% discount) op Pandawill trouwens
pi_85384571
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_85384792
Holographic sight :D
pi_85385003
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 10:58 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

:')

Wie ga je neerschieten in je 3D game? :')
Die brillen (heb er 3) zijn voor 3D films, die sight en dat red dot ding zijn voor op mijn (legale :D ) luchtbuks.
pi_85386131
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 11:06 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Die brillen (heb er 3) zijn voor 3D films, die sight en dat red dot ding zijn voor op mijn (legale :D ) luchtbuks.
pics van je luchtbuks als je hem binnen hebt :D
pi_85386532
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 00:25 schreef Berend. het volgende:

[..]

Pas na een bepaald bedrag.
Ja dat weet ik, 15$. Maar kan me niet voorstellen dat mensen voor minder dan dat bestellen. Maar zoals het nu lijkt kun je dus nog wat 'korting' krijgen als je geen trackingnummer hoeft bij je bestelling boven de 15$.
pi_85387177
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 11:06 schreef bijdehand het volgende:

[..]

werkt dat scoopje goed op je luchtbuks (die van 5 euro) ? zit te twijfelen dussen dat scoopje en eentje met laser...

EDIT: deze http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12174
pi_85387684
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 12:07 schreef sandsucker het volgende:

[..]

werkt dat scoopje goed op je luchtbuks (die van 5 euro) ? zit te twijfelen dussen dat scoopje en eentje met laser...

EDIT: deze http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12174
Ik heb hem nog niet binnen. Ik zal wel zeggen hier of het werkt of niet, maar op DX zelf staat van wel (die reviews)
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 11:38 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

pics van je luchtbuks als je hem binnen hebt :D
OK :D
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 12:51:44 #36
131319 mickeyD
pi_85388897
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 10:42 schreef Skiet het volgende:
Coupon code 15450 werkt (5% discount) op Pandawill trouwens
ahhh mooi! :)
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_85390872
http://lightake.com/detai(...)adphone_Black_-27939
Deze inmiddels binnen als vervanger voor mijn oude Kanen koptelefoon die het na een maandje of 3 begeven heeft.
Komt perfect geluid uit, zeker voor het geld wat je ervoor betaald.
Draad wat er bij zit is langer dan dat ik dacht, denk zelfs wel iets van 2 meter.
Makkelijk verstelbaar.
Microfoon heeft prima geluid (ze horen me goed zonder ruis).
Alleen de bovenkant, dat zwarte bandje dat zo rond gaat is qua kwaliteit niet super.
Ik geef hem een maandje of 3 voor achter de computer, meer zal het wel niet zijn. Maar voor het geld is het een prima deal.
pi_85390917
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 19:39 schreef Skiet het volgende:
Jammer dat BIC geen new arrivals deel heeft...
Dan moet je even HIER kijken
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 13:50:44 #39
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_85391675
Heb MSN voor TaoBao orders van Kyle :D
kylezhou1988(apenstaartje)hotmail.com
Alleen om te chatten niet voor mails.
pi_85392851
ik krijg 8 pakketjes binnen :') zal mn moeder blij mee zijn als ik er niet ben

1x van buyincoins
1x van pandawill
3x dealextreme
2x van taobao
1x van benscore.com
pi_85392904
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 14:14 schreef mtchel112 het volgende:
ik krijg 8 pakketjes binnen :') zal mn moeder blij mee zijn als ik er niet ben

1x van buyincoins
1x van pandawill
3x dealextreme
2x van taobao
1x van benscore.com
Ik 12 ofzo :P
pi_85395315

Iemand al zo'n ding besteld? lijkt mij best wel ideaal voor bv een multimediapc die aan de tv hangt
pi_85397637
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 14:19 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

zou zon holographic sight ook op n echt gewer werken?
Ik hoop het je te kunnen vertellen als ik 'm binnen krijg :)
pi_85401030
Ik heb mijn Remote spy binnen. Je weet wel, die afstandbediening. Nou als ik op de mute knop klik zie ik niets op de tv, hoelang duurt het voordat die werkt?
pi_85401436
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 15:11 schreef Thomashorst het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand al zo'n ding besteld? lijkt mij best wel ideaal voor bv een multimediapc die aan de tv hangt
De meeste smartphone's hebben zo'n optie toch al? Iig is er iets voor de iPhone en voor Android ook.
pi_85403592
Zijn er hier nog mensen die een iPhone hoesje kunnen aanraden bij 1 van deze webshops? Ik zoek er 1 die zo dun mogelijk is. Val/stootschade bescherming hoeft niet. Maar stof en krasjes wel.

Ik wil geen gebreide sok (gaat zand en stof gewoon door).

http://store.apple.com/nl(...)NDI1NjM&s=topSellers

zoiets zoek ik, maar dan bij DealExtreme haha!
pi_85404818
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 18:32 schreef rub3n het volgende:
Zijn er hier nog mensen die een iPhone hoesje kunnen aanraden bij 1 van deze webshops? Ik zoek er 1 die zo dun mogelijk is. Val/stootschade bescherming hoeft niet. Maar stof en krasjes wel.

http://www.buyincoins.com(...)ml?in=All-Categories
pi_85407304
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 17:20 schreef Berend. het volgende:
Ik heb mijn Remote spy binnen. Je weet wel, die afstandbediening. Nou als ik op de mute knop klik zie ik niets op de tv, hoelang duurt het voordat die werkt?
Gewoon Zo lang blijven drukken op die mute knop, totdat dat mute tekentje in je beeld komt of totdat er geen geluid meer is.
pi_85407526
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 17:20 schreef Berend. het volgende:
Bij mij duurt het 30 a 60 seconden. Helaas werkt hij alleen niet op alle tv's. Bij sommige tv's kun je alleen muten, maar hem er dan niet weer afkrijgen.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 20:49:04 #51
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_85409478
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 18:29 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Daar heb ik gelukkig niet zo'n last meer van. :Y) Volgens mij hebben meeste collega's hetzelfde als ik, een beetje gadget moe. Er is gewoon weinig leuks meer op de markt. En de dingen die leuk kunnen zijn, zoals bijvoorbeeld radiografisch bestuurbare zooi, ach, die kan je hier ook kopen. Misschien niet zo goedkoop, maar dan hebbie het direct en zoveel scheelt het nu ook weer niet in prijs. Veel verder als sleutelhangers en een screen protectortje of kabeltje kom ik de laatste tijd ook niet echt met m'n bestellingen. En veel van datzelfde spul is ook gewoon bij bijv. de action te koop voor net zo weinig. :P
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_85412921
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 18:32 schreef rub3n het volgende:

ik heb deze besteld voor men iphone (80 cent :P )

http://www.buyincoins.com(...)3gs-product-857.html
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 22:19:40 #53
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_85413880
Zo, maar even die koptelefoon besteld, ben benieuwd :)
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  woensdag 18 augustus 2010 @ 00:16:14 #54
131319 mickeyD
pi_85419349
de action hier heeft verdacht weinig gadgets.
pi_85425818
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 00:16 schreef mickeyD het volgende:
de action hier heeft verdacht weinig gadgets.
verdacht idd
pi_85425897
Ik vraag me zo af he, als je wat van die mario-zooi koopt, en van die disney dingen, die kan je toch zo doorverkopen op marktplaats? Met oordopjes enzo durf ik dat niet, maar genoeg nerds die van mario houden.
pi_85427155
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 09:37 schreef bijdehand het volgende:
Ik vraag me zo af he, als je wat van die mario-zooi koopt, en van die disney dingen, die kan je toch zo doorverkopen op marktplaats? Met oordopjes enzo durf ik dat niet, maar genoeg nerds die van mario houden.
Uit de beginpost:

- Geen handeltjes.

Dus daar praten we niet over. Overigens mag je best dat spul aanbieden op Marktplaats. Maar als je gepakt wordt ben je de sjaak. Er zit copyright op die dingen, als jij het aan een "nerd" verkoopt en die merkt dat het een nep product is kan hij moeilijk gaan doen ;)
pi_85427282
dat bestellen bij dx etc is zeer verslavend
pi_85427287
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 10:28 schreef Skiet het volgende:

[..]

Uit de beginpost:

- Geen handeltjes.

Dus daar praten we niet over. Overigens mag je best dat spul aanbieden op Marktplaats. Maar als je gepakt wordt ben je de sjaak. Er zit copyright op die dingen, als jij het aan een "nerd" verkoopt en die merkt dat het een nep product is kan hij moeilijk gaan doen ;)
Ik ben geenszins van plan een handeltje te beginnen hoor. Die nerds zullen wel niet gaan zeiken, maar die copyright idd...
  woensdag 18 augustus 2010 @ 11:38:45 #60
131319 mickeyD
pi_85429252
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 10:33 schreef mtchel112 het volgende:
ik zou niet weten hoe.
je klikt, er komt iemand in beweging ergens ver weg
en de postbode bezorgd het.. das alles..
daar krijg ik het nou niet erg warm van zegmaar..
pi_85429325
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 11:38 schreef mickeyD het volgende:

[..]

ik zou niet weten hoe.
je klikt, er komt iemand in beweging ergens ver weg
en de postbode bezorgd het.. das alles..
daar krijg ik het nou niet erg warm van zegmaar..
ik bedoel meer dat je zoveel leuke zooi ziet voor een lage prijs
pi_85429346
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 10:33 schreef mtchel112 het volgende:
Ja, je besteld iets wat je nodig hebt en daarna bestel je nog maar 10 dingen erbij want het is toch zo goedkoop :')
pi_85429421
Een bestelling die ik geplaatst heb hebben ze verzonden in 5 pakketjes, zodra er weer 2 items binnenkwamen stuurde ze dit op :D
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 12:01:20 #64
131319 mickeyD
pi_85429997
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 11:42 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

Ja, je besteld iets wat je nodig hebt en daarna bestel je nog maar 10 dingen erbij want het is toch zo goedkoop :')
daar heb ik dus geen last van gelukkig
pi_85430349
had ik in het begin ook maar naar een tijdje heb je de leuke dingen al thuis liggen..

Moet vanavond even wat Iphone onderdelen kopen..
Krijg namelijk een Iphone met gebarst schermpje
pi_85433693
Mijn pakketje van DX is binnen :)

Shipped: 09/08/10
Ontvangen: 18/08/10

Pics:

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 18-08-2010 13:41:49 ]
pi_85433747
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 13:38 schreef Paxcon het volgende:
Mijn pakketje van DX is binnen :)

Shipped: 09/08/10
Ontvangen: 18/08/10

Pics:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
SKU?

Dat tobo heb ik ook :P
pi_85433844
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 13:39 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

SKU?

Dat tobo heb ik ook :P
Dat tobo is een of ander model van Logitech en gewoon hier in NED gekocht :)
pi_85433995
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 13:42 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Dat tobo is een of ander model van Logitech en gewoon hier in NED gekocht :)
Het ging me meer om de SKU van het dock :')

Ja dat tobo is logitech media 600 :P
pi_85434128
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 13:45 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

Het ging me meer om de SKU van het dock :')

Ja dat tobo is logitech media 600 :P
Oh, faal :@ Op DX staat nu bij SKU 28. Dit is de link: http://www2.dealextreme.com/details.dx/sku.28
pi_85439734
Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
faaluser die leuk denkt te zijn dus negeer dat.
pi_85439933
quote:
nou niet bij mij, ik wacht al 6 dagen en het is nog niet verzonden :(
  woensdag 18 augustus 2010 @ 16:14:10 #73
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_85440357
Net 6 darts ontvangen van Ebay :Y
Alles schots en scheef afgewerkt, darten met een hoepel :')

Ik had goede hoop omdat de Action voor hetzelfde bedrag prima darts heeft alleen een tikkie saai ontwerp. Op het plaatje zag het er allemaal mooi uit o|O

Weer even schooien om een refund w/
pi_85440572
Hoe heet zo'n ding ook al weer waarmee je steentjes kan schieten enzo? Zo'n ding van bamboe met een elastiek.
pi_85440595
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 16:19 schreef Berend. het volgende:
Hoe heet zo'n ding ook al weer waarmee je steentjes kan schieten enzo? Zo'n ding van bamboe met een elastiek.
Katapult? Slingshot
pi_85440689
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 16:20 schreef bularax het volgende:

[..]

Katapult? Slingshot
Yeah, thanks
pi_85441310
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 16:23 schreef Berend. het volgende:

[..]

Yeah, thanks
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.43173

ik heb deze net besteld hoef niet zon duurder ding :P gewoon ff mee kloten
pi_85443532
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 16:04 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

nou niet bij mij, ik wacht al 6 dagen en het is nog niet verzonden :(
Alsof dat de schuld van DX is? Als iets niet op voorraad is dan zijn ze afhankelijk van een leverancier. In NL is dat ook zo. Soms heb ik bij bekende NL webshops gewoon 2 weken levertijd voor het eindelijk verzonden is. Kan daar echt niet meer wakker om liggen.
pi_85444378
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 17:32 schreef Skiet het volgende:

[..]

Alsof dat de schuld van DX is? Als iets niet op voorraad is dan zijn ze afhankelijk van een leverancier. In NL is dat ook zo. Soms heb ik bij bekende NL webshops gewoon 2 weken levertijd voor het eindelijk verzonden is. Kan daar echt niet meer wakker om liggen.
DX kennende versturen ze eerst alles wat ze al wel hebben.
pi_85447014
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 16:38 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.43173

ik heb deze net besteld hoef niet zon duurder ding :P gewoon ff mee kloten
Die dingen zijn toch illegaal of niet?
pi_85448419
Dit maar even besteld.

Hoesje en transmitter zijn cadeau's.

pi_85448862
Iemand ervaring met deze: http://www.taobaodao.com/goods-3072.html

mijn headset weigert normaal te functioneren.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 20:22:37 #83
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_85449069
Bij popbuying is alleen nog maar met een creditcard te betalen?
Da's balen, want die heb ik niet.
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
pi_85449636
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 20:22 schreef Hyman het volgende:
Bij popbuying is alleen nog maar met een creditcard te betalen?
Da's balen, want die heb ik niet.
Lightake.com is de nieuwe Popbuying.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 20:42:01 #85
217576 Hyman
tja een beetje raar soms
pi_85449864
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 20:36 schreef Joene94 het volgende:

[..]

Lightake.com is de nieuwe Popbuying.
Maar popbuying werkt nog wel?
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
pi_85449898
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 20:17 schreef T_Fuff het volgende:
Iemand ervaring met deze: http://www.taobaodao.com/goods-3072.html

mijn headset weigert normaal te functioneren.
Moet je even in je playstation instellen onder rand apparatuur of zoiets.
pi_85450497
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 20:42 schreef bularax het volgende:

[..]

Moet je even in je playstation instellen onder rand apparatuur of zoiets.
Nee probleem ligt in de headset zelf, microfoon werkt niet goed meer, op geen enkele telefoon/ps3 of wat dan ook.
pi_85450670
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 20:56 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

Nee probleem ligt in de headset zelf, microfoon werkt niet goed meer, op geen enkele telefoon/ps3 of wat dan ook.
Maak een RMA aan.
  woensdag 18 augustus 2010 @ 21:20:55 #89
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_85451504
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 20:07 schreef bularax het volgende:
Dit maar even besteld.

Hoesje en transmitter zijn cadeau's.

[ link | afbeelding ]
Sukkeltje, geen kortingcode ingevuld? ~O>
pi_85451717
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 21:00 schreef bularax het volgende:

[..]

Maak een RMA aan.
Geen garantie meer, en bovendien kostte die nog geen ¤20,-
pi_85452077
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 21:20 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Sukkeltje, geen kortingcode ingevuld? ~O>
Wat was de code dan? Ik heb 5%.
pi_85452510
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 21:35 schreef bularax het volgende:

[..]

Wat was de code dan? Ik heb 5%.
10%off2010 je mag ook een korting gebruiken van 7% waar fok ik staat. :')
pi_85453530
Zijn er nog werkende kortingscodes voor FP?

Wil daar toch maar eens 3 setjes oordopjes bestellen, toch wel handig en voor dat geld...

Of weet iemand iets beters in dezelfde prijs range?

http://www.focalprice.com/detail_EP279B.html
  woensdag 18 augustus 2010 @ 22:54:58 #94
183846 joepie91
pi_85454950
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 22:14 schreef henkjan90 het volgende:
Zijn er nog werkende kortingscodes voor FP?

Wil daar toch maar eens 3 setjes oordopjes bestellen, toch wel handig en voor dat geld...

Of weet iemand iets beters in dezelfde prijs range?

http://www.focalprice.com/detail_EP279B.html
http://lightake.com/detai(...)Headphone_MD72-23977
Scheelt toch net weer een beetje :) En er zullen vast nog wel coupon codes zijn voor Lightake.
pi_85455744
Weet iemand waar ik deze voor de 3GS kan krijgen?
http://www.focalprice.com(...)Phone_4G_Silver.html of iets in die trend, 't is voor vrouw :Y

EDIT:
Zou ook tof zijn als iemand weet waar ik een ipod touch 2/3G mirror screenprotector kan kopen.

[ Bericht 36% gewijzigd door bularax op 18-08-2010 23:39:43 ]
  woensdag 18 augustus 2010 @ 23:19:48 #96
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_85455817
Per 3 is FP goedkoper Joepie amateur ;)
Maar ik had je al een code gegeven Henkjan de luilak o|O

Even een tip voor iedereen, gewoon de winkelnaam in Google tikken + coupon *O*
Je kunt de raarste dingen vinden :Y
pi_85458749
Rabobank heeft mn rekening geblokt tegenover paypal.. terwijl ik er nog ruim genoeg op heb staan..
Maar even die richting op bellen morgen..
  donderdag 19 augustus 2010 @ 11:26:34 #98
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_85466604
waar kan ik een acekard 2.1i bestellen? Had hem in 2009 bij dealextreme, maar die zijn ermee opgehouden. Nu kan ik hem bij shoptime nemen of zijn er nog meer goede sites?
I intend to be formidably armed
pi_85466844
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 11:26 schreef kahlanamnell het volgende:
waar kan ik een acekard 2.1i bestellen? Had hem in 2009 bij dealextreme, maar die zijn ermee opgehouden. Nu kan ik hem bij shoptime nemen of zijn er nog meer goede sites?
Je weet dat er een nieuwe wet is over die dingen?
  donderdag 19 augustus 2010 @ 11:47:27 #100
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_85467302
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 11:34 schreef bularax het volgende:
Je weet dat er een nieuwe wet is over die dingen?
mag het hier niet meer besproken worden nu?
pi_85468670
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 11:47 schreef kahlanamnell het volgende:

[..]

mag het hier niet meer besproken worden nu?
nope
  donderdag 19 augustus 2010 @ 12:29:27 #102
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_85468778
ok , dan doen we dat niet. Ze zijn ook wel eenvoudig te vinden, maar ik wilde nog wat meer op een site als dealextreme bestellen en met wat truken kan je ze daar wel krijgen, maar dat klinkt allemaal wat vaag en ik regel het verder zelf wel.

Zit ik helaas wel aan 2 keer verzendkosten (2 verschillende webshops), maarja, ik k zal nog even verder zien :)
pi_85469770
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 12:29 schreef kahlanamnell het volgende:
ok , dan doen we dat niet. Ze zijn ook wel eenvoudig te vinden, maar ik wilde nog wat meer op een site als dealextreme bestellen en met wat truken kan je ze daar wel krijgen, maar dat klinkt allemaal wat vaag en ik regel het verder zelf wel.

Zit ik helaas wel aan 2 keer verzendkosten (2 verschillende webshops), maarja, ik k zal nog even verder zien :)
Ik zou maar oppassen met importeren. Staat een fikse boete op.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 13:04:05 #104
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_85469992
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 12:58 schreef bularax het volgende:
Ik zou maar oppassen met importeren. Staat een fikse boete op.
Nee joh. Hoogstens nemen ze het in beslag, maar wie controleert nu een gele envelop uit China? Ik heb hier nog nooit problemen mee gehad.
pi_85470153
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 13:04 schreef kahlanamnell het volgende:

[..]

Nee joh.
wel,

Quote heeft hier verder niets mee te maken maar ik dacht, ik laat het toch even zien

quote:
Nintendo 1 - Piraten 0. De Nederlandse rechter heeft woensdag bepaald dat flashkaartjes zoals de R4 niet meer verkocht mogen worden.

Mag je in Nederland modchips en flashkaarten verkopen waarmee je op je handheld of console spellen kunt afspelen die je niet in de winkel hebt gekocht? Spellen waarvoor dus niet is betaald?

Die vraag hadden elf webwinkels aan de rechter voorgelegd. Ze waren het zat dat Nintendo ze steeds lastig viel over de verkoop van de flashkaarten, waarvan de R4 het bekendst en populairst is. De winkels wilden eindelijk duidelijkheid over de legaliteit van de kaartjes.

Vonnis
Maar het oordeel van de rechter valt nu negatief uit. Volgens de rechter is het duidelijk dat de kaartjes vooral gebruikt worden om de kopieerbeveiliging te omzeilen en hebben de andere functies van de kaartjes maar weinig nut.

De webwinkels moeten de verkoop van de kaartjes binnen veertien dagen staken en hun voorraad laten slopen door een vernietigingsbedrijf. Als bewijs van vernietiging, moeten ze één monster naar Nintendo sturen. Doen ze dit niet, dan kost dat ze 10.000 euro per dag. Verder moeten de webshops elk 7.054 euro aan Nintendo betalen, ter vergoeding van de gemaakte proceskosten.

De tijd waarin je simpel een R4-kaartje via internet of in een winkel kon kopen, lijkt dus verleden tijd. Ook het kopen van een gehackte Wii of modchip wordt een stuk lastiger. Mensen die al een R4-kaartje hebben, lijken de dans vooralsnog te ontspringen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2010 13:09:51 ]
  donderdag 19 augustus 2010 @ 13:12:24 #106
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_85470280
ja, dat stukje heb ik gelezen. Maar toch bestel ik er 1, niet te bang zijn joh. Je leeft maar 1 keer w/
pi_85470977
Het gaat daar om de verkoop. Als jij er gewoon 1 koopt in China dan is er niks aan de hand lijkt me. Ik zie ze trouwens nog steeds in de zondagskrant staan van de plaatselijke PC winkel
pi_85471599
ik las iets over een kortingscode voor fok.. welke code is dat? en welke shop?
pi_85471688
Iemand toevallig nog tips welke shop hele korte ethernetkabels verkoopt? 25 cm, patchcables dus? En Taobao vind ik wat te ingewikkeld, daar heb ik geen zin in.
pi_85471936
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 13:49 schreef dotKoen het volgende:
Iemand toevallig nog tips welke shop hele korte ethernetkabels verkoopt? 25 cm, patchcables dus? En Taobao vind ik wat te ingewikkeld, daar heb ik geen zin in.
Hier hebben ze er een van 1 Meter
  donderdag 19 augustus 2010 @ 13:57:14 #111
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_85471970
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 13:29 schreef Skiet het volgende:
Het gaat daar om de verkoop. Als jij er gewoon 1 koopt in China dan is er niks aan de hand lijkt me. Ik zie ze trouwens nog steeds in de zondagskrant staan van de plaatselijke PC winkel
gouden handel net als al dat spul uit deze chinese webshops. Inkopen en een paar euro er bovenop en je raakt het gelijk kwijt. Mijn bestelling komt over 5 weken aan volgens de site... nog even wachten dus :{
pi_85472047
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 13:56 schreef Michael-H het volgende:

[..]

Hier hebben ze er een van 1 Meter
Bedankt. Nog iets te lang eigenlijk... Zie overigens in Nederlandse webshops als kortste ook 50cm. Ik wil het eigenlijk nog korter. Maak er binnenkort zelf wel 1, heb nog een rol CAT5e liggen.
pi_85474513
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 13:47 schreef roald18 het volgende:
ik las iets over een kortingscode voor fok.. welke code is dat? en welke shop?
Anders kijk je even op pagina 1 onder het kopje daarvoor...

daarnaast gewoon in Google winkelnaam + coupon en dan kom je ook codes tegen
pi_85477259
Hongkongpost is snel! Pakje van 16 augustus kwam vandaag aan! 3 dagen dus ^O^
pi_85478267
Ik zag laast van die witte oordopjes met remote control (Dus met een + en - knopje), redelijk goedkoop. Heb ik net weer naar gezocht bij de shops, kan ik ze niet meer vinden. Wie weet welke site deze verkoopt?
pi_85478371
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 15:59 schreef GuitarJJ het volgende:
Verzendt DX daarmee? Want ik heb ook 3 pakjes van ze tegoed die de 16e zij nverzonden :o
pi_85480587
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 16:25 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Verzendt DX daarmee? Want ik heb ook 3 pakjes van ze tegoed die de 16e zij nverzonden :o
Ja dat doet DX.
pi_85481835
Dan ga ik duimen :D
pi_85482182
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 17:49 schreef bijdehand het volgende:
Dan ga ik duimen :D
Ik geef je weinig kans dat het vandaag binnen komt, eerder volgende week.
pi_85482582
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 18:00 schreef bularax het volgende:

[..]

Ik geef je weinig kans dat het vandaag binnen komt, eerder volgende week.
Ja. Ach, tijd zat :)
pi_85483530
quote:
Die LED lampjes zijn zeer handig en compact ^O^
  donderdag 19 augustus 2010 @ 18:47:54 #123
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_85483585
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 15:59 schreef GuitarJJ het volgende:
Is dat hetzelfde als Hong-Kong Registered Airmail ?

Daar wordt mijn pakketje mee verzonden,maar er stond levertijd van 5 weken???
pi_85484944
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 18:47 schreef kahlanamnell het volgende:

[..]

Is dat hetzelfde als Hong-Kong Registered Airmail ?

Daar wordt mijn pakketje mee verzonden,maar er stond levertijd van 5 weken???
Als er staat 1 week en het is niet binnen dan ga jij ze e-mailen en vragen waarom het zo lang moet duren. Dus zeggen ze gewoon 5 weken, dan valt het meestal mee.... ;)
  donderdag 19 augustus 2010 @ 19:23:50 #125
183846 joepie91
pi_85484947
quote:
Die eerste ligt ook bij de Action... als het hetzelfde type is, reken er dan maar op dat ze na verloop van tijd wat gaan flikkeren. Het glaasje zit vastgeklemd, en als dat loskomt is het contact slechter. Hetzelfde geldt voor de "achterkant" waar het knopje op zit. Verder wel echt bizar veel licht.
pi_85485140
Zijn goede lampen hoor, die eerste :)
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_85485331
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 16:25 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ja, dat is gewoon standaard luchtpost ;)
pi_85486240
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 16:22 schreef dj-mike het volgende:
Ik zag laast van die witte oordopjes met remote control (Dus met een + en - knopje), redelijk goedkoop. Heb ik net weer naar gezocht bij de shops, kan ik ze niet meer vinden. Wie weet welke site deze verkoopt?
Die kun je bij focalprice krijgen. Iets minder dan 7 dollar. Ik heb ze ook, bevallen goed. Weet niet of ze origineel zijn maar ik merk geen verschil.
pi_85488266
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 23:19 schreef monkeybrain het volgende:
Per 3 is FP goedkoper Joepie amateur ;)
Maar ik had je al een code gegeven Henkjan de luilak o|O

Even een tip voor iedereen, gewoon de winkelnaam in Google tikken + coupon *O*
Je kunt de raarste dingen vinden :Y
Die jij in het vorige topic gaf werkte bij mij helaas niet......
  donderdag 19 augustus 2010 @ 21:10:21 #130
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_85488791
is er ook een site waar je voor pakweg een euro of 16 micro sd kaartjes kan kopen van 16 gig?
of wil ik nu teveel?

En heeft iemand dit al gezien?
http://www.focalprice.com(...)ter_Combo_Black.html

Begrijp ik het nu goed dat je aan die rechterkant van het toetsenbord kan schrijven en dat het toetsenbord er dan tekst van maakt? Ik vind het een heel bijzonder ding, is heel klein en er zit ook een laser in? Heel bizar.
pi_85489665
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 21:10 schreef kahlanamnell het volgende:
is er ook een site waar je voor pakweg een euro of 16 micro sd kaartjes kan kopen van 16 gig?
of wil ik nu teveel?

Begrijp ik het nu goed dat je aan die rechterkant van het toetsenbord kan schrijven en dat het toetsenbord er dan tekst van maakt? Ik vind het een heel bijzonder ding, is heel klein en er zit ook een laser in? Heel bizar.
Kijk dit even
http://www.gamekings.tv/videos/hardwarewoensdag-rii-mini/

Heb vandaag deze even voor moeders besteld
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3396
  donderdag 19 augustus 2010 @ 21:56:54 #132
48067 neo2000
pi_85490565
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 21:10 schreef kahlanamnell het volgende:
of wil ik nu teveel?

Vraag 2: Nee, hadden wij nog niet gezien, en zeker niet de mensen die er plaatjes van posten op de eerste pagina in dit topic. ^O^

En ja, je kan die kaartjes kopen, waar je vervolgens 4 gigabyte aan data op kan zetten. Dan krijg je opeens de melding dat ie vol is. Maar er staat dan wel een 16 gb logo op het kaartje geprint! ^O^
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_85490848
Bestel geen geheugenkaartjes uit China! :o
Heb al een keer een kaartje vol met foto's kapot zien gaan (computer/camera reageerden er niet meer op, de computerzaak heeft er ook nog naar gekeken). Weg vakantiefoto's. Dus ik waarschuw je ;)
  donderdag 19 augustus 2010 @ 22:07:31 #134
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_85490986
quote:
damn, wat kunnen die gasten lang lullen over een toetsenbord, superbedankt!
  donderdag 19 augustus 2010 @ 22:09:50 #135
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_85491069
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 21:56 schreef neo2000 het volgende:
Vraag 2: Nee, hadden wij nog niet gezien, en zeker niet de mensen die er plaatjes van posten op de eerste pagina in dit topic. ^O^
deze topicreeks gaat zo snel, dat kan ik niet bijhouden hoor :P

maar dus geen geheugenkaartje :o
  donderdag 19 augustus 2010 @ 22:15:46 #136
48067 neo2000
pi_85491323
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 22:09 schreef kahlanamnell het volgende:

[..]

deze topicreeks gaat zo snel, dat kan ik niet bijhouden hoor :P

maar dus geen geheugenkaartje :o
Was nog in dit topic.. :P
Maar nee, veel neppers (zou 16 gb moeten zijn, maar kan maar beschrijven tot 2 gb of 4 gb), vaak inferieure kwaliteit. Enige goede ervaringen zijn met Sony MS. Prijsverschil microsd is overigens ook echt heel klein met wat je er hier voor betaalt, dus het is eigenlijk het risico niet waard.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 22:18:59 #137
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_85491459
nu wil ik trouwens wel zo'n toetsenbordje hebben.... mmmm.... ik moet ook niet te vaak in die chinese webshops kijken, het probleem is namelijk dat je altijd dingen ziet die je wilt hebben :{
  donderdag 19 augustus 2010 @ 22:24:18 #138
48067 neo2000
pi_85491682
Staat overal bij dat die dingen het ook op de xbox 360 moeten doen. Vraag mij alleen af hoe? Volgens mij laat MS alleen wireless producten koppelen met de xbox die door hen zelf gemaakt zijn. En ik denk ook niet dat die USB receiver het 1-2-3- doet als je hem gewoon in een usb poort van je xbox propt. :P
  donderdag 19 augustus 2010 @ 22:29:06 #139
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_85491911
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 22:24 schreef neo2000 het volgende:
Staat overal bij dat die dingen het ook op de xbox 360 moeten doen. Vraag mij alleen af hoe? Volgens mij laat MS alleen wireless producten koppelen met de xbox die door hen zelf gemaakt zijn. En ik denk ook niet dat die USB receiver het 1-2-3- doet als je hem gewoon in een usb poort van je xbox propt. :P
in dat gamekingsfilmpje blijkt dat op de achterkant van dat ding staat dat hij het zelfs op de gamecube doet? Maar had mijn oude gamecube dan een usb poort? Ik dacht het niet of ik ben gek.
pi_85493168
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 22:18 schreef kahlanamnell het volgende:
nu wil ik trouwens wel zo'n toetsenbordje hebben.... mmmm.... ik moet ook niet te vaak in die chinese webshops kijken, het probleem is namelijk dat je altijd dingen ziet die je wilt hebben :{
Wel opletten met invoer rechten enzovoorts.

Dat op de xbox werkt gewoon hoor ;).
pi_85505328
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 22:29 schreef kahlanamnell het volgende:

[..]

in dat gamekingsfilmpje blijkt dat op de achterkant van dat ding staat dat hij het zelfs op de gamecube doet? Maar had mijn oude gamecube dan een usb poort? Ik dacht het niet of ik ben gek.
Misschien m.b.v. de Wavebird-ontvanger? Het zou zo maar kunnen, ze draaien beide op 2,4 GHz dus...
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 11:18:27 #142
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_85505396
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 22:57 schreef bularax het volgende:
Wel opletten met invoer rechten enzovoorts.
daar heb ik eigenlijk alleen last van als ik dvd's van amazon bestel, willen die klootzakken van de douane opeens 30 euro hebben voor 3 dvd's terwijl die dvd's al 16 euro per stuk waren (waren dansles dvd's zoals krumplessen). Dat vond ik echt nergens op slaan.

die chinese spullen komen altijd in enveloppen aan, daar heb ik nooit last van gehad dat er een douna tussenzat.

De shoptemp winkel is trouwens snel, gisteren besteld en het is nu al shipped _O_
pi_85507745
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 11:18 schreef kahlanamnell het volgende:

[..]

daar heb ik eigenlijk alleen last van als ik dvd's van amazon bestel, willen die klootzakken van de douane opeens 30 euro hebben voor 3 dvd's terwijl die dvd's al 16 euro per stuk waren (waren dansles dvd's zoals krumplessen). Dat vond ik echt nergens op slaan.

die chinese spullen komen altijd in enveloppen aan, daar heb ik nooit last van gehad dat er een douna tussenzat.

De shoptemp winkel is trouwens snel, gisteren besteld en het is nu al shipped _O_
Douane checkt gewoon random. Als het is opengemaakt zit er zo'n sticker op. 2 van de 10 keer gecheckt bij mij. Kan er eigenlijk wel om lachen.
pi_85508025
k heb dr dre oortjes binnen zal dit weeekend nog n reviewtje maken
pi_85510648
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 12:41 schreef mtchel112 het volgende:
k heb dr dre oortjes binnen zal dit weeekend nog n reviewtje maken
Linkje?
Ik vind het altijd leuk als mensen linkjes erbij doen zodat we kunnen zien wat ze gekocht hebben :D
pi_85512453
Yeah, mn bestelling van Buyincoins is binnen acht dagen geleverd. :)

4 iphone 3 cases (eigenlijk 3, want ik heb eentje voor de 4g meebesteld :') ) (en eentje is gruwelijk lelijk gifgroen met reliëf)
2 usb kabels voor de iphone
1 stopcontact adapter ding
1 externe iphone batterij (werkt :') )
1 batterij voor mn 450 D (werkt :') )
5 iphone screenprotectors

Nu twijfel ik of ik dat hoesje dat voor de 4g is, alsnog voor de 3g te bestellen. Ze gaan me dan sowieso haten natuurlijk want verder heb ik niets nodig. Hmm.
Bovendien ga ik 1 september naar sri lanka voor een half jaar en loop ik het risico dat het er niet op tijd is. What to doo, what to doo......
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 14:50:58 #147
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_85513092
tvp
pi_85513136
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 14:34 schreef Laura 2000 het volgende:
Yeah, mn bestelling van Buyincoins is binnen acht dagen geleverd. :)

4 iphone 3 cases (eigenlijk 3, want ik heb eentje voor de 4g meebesteld :') ) (en eentje is gruwelijk lelijk gifgroen met reliëf)
2 usb kabels voor de iphone
1 stopcontact adapter ding
1 externe iphone batterij (werkt :') )
1 batterij voor mn 450 D (werkt :') )
5 iphone screenprotectors

Nu twijfel ik of ik dat hoesje dat voor de 4g is, alsnog voor de 3g te bestellen. Ze gaan me dan sowieso haten natuurlijk want verder heb ik niets nodig. Hmm.
Bovendien ga ik 1 september naar sri lanka voor een half jaar en loop ik het risico dat het er niet op tijd is. What to doo, what to doo......
In Sri Lanka laten bezorgen :7
pi_85513192
Sta op het punt deze te bestellen: http://www.focalprice.com(...)N_Support_Black.html

Tenzij iemand nog een leuk alternatief weet natuurlijk!
pi_85513539
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 14:54 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Sta op het punt deze te bestellen: http://www.focalprice.com(...)N_Support_Black.html

Zijn die Chinese nep-telefoons niet bagger? Lijkt me echt klote.
pi_85513814
quote:

Eerlijk gezegd, op een of andere manier zou ik ook geen telefoon uit China bestellen, wil je per se een BB copy of mag het ook een ander model zijn ?

Als ik dan een telefoon uit China zou bestellen zou het zijn met Android en in 2e instantie windows mobile. Dit omdat je de menu's programma's enz kan aanpassen updaten bij instaleren ga maar door.
pi_85514504
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 15:09 schreef faf het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd, op een of andere manier zou ik ook geen telefoon uit China bestellen, wil je per se een BB copy of mag het ook een ander model zijn ?

Als ik dan een telefoon uit China zou bestellen zou het zijn met Android en in 2e instantie windows mobile. Dit omdat je de menu's programma's enz kan aanpassen updaten bij instaleren ga maar door.
Ik wil gewoon een simlock vrije foon, met een fatsoenlijk resolutie scherm om mee te bellen en SMS'en. Mijn gewonen mobiel (Samsung D900i is kapot gegaan) is stuk gegaan en wil met deze mobiel nog anderhalf jaar uitzingen (abbo loopt dan af). QWERTY toetsenbord is een grote plus, BB-kloon is een kleine plus, zeker geen vereiste.
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 15:42:57 #153
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_85514922
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 15:02 schreef bularax het volgende:

[..]

Zijn die Chinese nep-telefoons niet bagger? Lijkt me echt klote.
Ik werk nu al een jaar met een chin. Touchscreen telefoon.
pi_85515378
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 15:31 schreef VerrekteZakHooi het volgende:

[..]

Ik wil gewoon een simlock vrije foon, met een fatsoenlijk resolutie scherm om mee te bellen en SMS'en. Mijn gewonen mobiel (Samsung D900i is kapot gegaan) is stuk gegaan en wil met deze mobiel nog anderhalf jaar uitzingen (abbo loopt dan af). QWERTY toetsenbord is een grote plus, BB-kloon is een kleine plus, zeker geen vereiste.
Samsung star qwerty
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 16:02:35 #155
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_85515695
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 21:00 schreef bularax het volgende:

[..]

Maak een RMA aan.
Hoe maak je zelf een RMA aan voor iets wat je elders gekocht hebt?
pi_85515742
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 14:52 schreef Semmm het volgende:

[..]

In Sri Lanka laten bezorgen :7
Ik heb nog geen adres ;-)
pi_85515753
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 16:02 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Hoe maak je zelf een RMA aan voor iets wat je elders gekocht hebt?
Bij diegene zeuren waar je het hebt gekocht?
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 16:10:09 #158
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_85515987
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 16:04 schreef bularax het volgende:

[..]

Bij diegene zeuren waar je het hebt gekocht?
Dan maakt degene in de winkel dus een RMA aan. En niet jijzelf toch?
pi_85516087
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 16:10 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Dan maakt degene in de winkel dus een RMA aan. En niet jijzelf toch?
Ja dat lijkt me wel, of je krijgt een formuliertje per mail.
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 17:16:07 #160
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_85518573
J
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 15:31 schreef VerrekteZakHooi het volgende:

[..]

Er kan toch niks heel erg mis gaan? Hij is simlock vrij je hebt een qwerty tb. Het enige wat er misschien niet zo fijn aan kan zijn dat hij wat slomer is verder went alles vanzelf wel. :)
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 17:27:41 #161
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_85518919
heeft iemand koelkastmagneetjes gezien op chinese sites? Alle sites uit de openingspost heb ik al doorzocht. Ben er inmiddels achter dat magnet in het chinees pruik ofzo betekend, pruiken in blauw, groen of roze en het staat kennelijk ook voor een koptelefoon me vlindervleugels _O-

maar 1 site had wat magneten, maar niet echt leuke. Iemand een tip?
pi_85519358
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 17:27 schreef kahlanamnell het volgende:
heeft iemand koelkastmagneetjes gezien op chinese sites? Alle sites uit de openingspost heb ik al doorzocht. Ben er inmiddels achter dat magnet in het chinees pruik ofzo betekend, pruiken in blauw, groen of roze en het staat kennelijk ook voor een koptelefoon me vlindervleugels _O-

Ik kan ook alleen maar deze vinden; http://www.dealextreme.com/search.dx/search.fridge%20magnet

Misschien kan je wat vinden via Taobao? Ook al zit je dan wel met die achterlijk hoge verzendkosten.
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 17:42:07 #163
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_85519367
quote:

Dat zijn typisch van die dingen die ik op eBay zoek
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 17:42:35 #164
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_85519381
quote:

http://s.taobao.com/searc(...)ype=&filterFineness=

Via jack bestellen (zie OP) ^O^
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_85519468
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 15:54 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

Samsung star qwerty
Vind touchscreen een dikke min helaas. Mijn persoonlijke ervaring is dat ik dat te omslachtig vind werken bij sms'en (ja ook, met qwerty toetsenbord, zeker als dat je dat ook nog moet uitschuiven).
pi_85519517
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 17:16 schreef MagischMannetje het volgende:
J
[..]

Er kan toch niks heel erg mis gaan? Hij is simlock vrij je hebt een qwerty tb. Het enige wat er misschien niet zo fijn aan kan zijn dat hij wat slomer is verder went alles vanzelf wel. :)
Nee klopt.. zie wel 3 nagenoeg dezelfde modellen staan.. en met die (fake) specs die ze opgeven weet ik nog niet welke van de 3 ik moet kiezen ;) (zie de 3 9700's hier staan bij topsellers: http://www.focalprice.com/goods_553_1_c.html , die linkse, goedkoopste optie heeft een te matig scherm imo.)
pi_85520972
Weet iemand waar ik Veel Leds kan vinden voor een mooie prijs, ik heb rondgezocht maar niet echt iets gevonden
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 19:12:01 #168
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_85521579
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 17:46 schreef VerrekteZakHooi het volgende:

[..]

Nee klopt.. zie wel 3 nagenoeg dezelfde modellen staan.. en met die (fake) specs die ze opgeven weet ik nog niet welke van de 3 ik moet kiezen ;) (zie de 3 9700's hier staan bij topsellers: http://www.focalprice.com/goods_553_1_c.html , die linkse, goedkoopste optie heeft een te matig scherm imo.)
Kijk ff naar de reviews of zoek op google/youtube.
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 19:21:00 #169
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_85521835
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 18:45 schreef Jeffrey_San het volgende:
Weet iemand waar ik Veel Leds kan vinden voor een mooie prijs, ik heb rondgezocht maar niet echt iets gevonden
Gewoon diodes? Ik had er vorig jaar 150 voor 2,50, 5mm leds in gemengde kleuren met resistors. Bedoel je dat?
pi_85523174
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 19:21 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Gewoon diodes? Ik had er vorig jaar 150 voor 2,50, 5mm leds in gemengde kleuren met resistors. Bedoel je dat?
Ja die bedoel ik
Waar had je die gekocht :P
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 20:20:31 #171
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_85523739
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 20:02 schreef Jeffrey_San het volgende:

[..]

Ja die bedoel ik
Waar had je die gekocht :P
Nu moet ik toch weer met een ebay linkje komen hoor :P http://shop.ebay.com/?_fr(...)t=See-All-Categories

De buy-it-now´s zijn nu nog goedkoper dan degene die ik toen per bod gewonnen had. Ik had toen die van bestshop2008hk dacht ik, iig zat er hong kong in de naam
pi_85525441
Mijn iPhone autohouder ligt bij de buren! Maar ze zijn niet thuis haha. Ze gingen net weg voordat ik de brievenbus opende! :(

15 augustus besteld, 20 augustus bezorgd. Niet gek!
pi_85525862
quote:

Ik vind het ook wel wat hebben. Heb ooit eerder een keer uit China een telefoon gehad, die was aardig goed voor het geld. Nu ben ik inmiddels opzoek naar een nieuwe telefoon voor max. ¤100,-, en deze ziet er ook wel weer netjes uit.
Iemand nog andere telefoons die ze aanbevelen? Ben er nu wel weer geïnteresseerd in eentje voor een maandje of 8 gebruik (totdat ik m'n abo weer kan verlengen).
pi_85526496
zo net wat Iphone grei besteld.. zal dalijk even het lijstje posten..

eerst even koken
pi_85528238
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 21:23 schreef Joene94 het volgende:

[..]

Ik vind het ook wel wat hebben. Heb ooit eerder een keer uit China een telefoon gehad, die was aardig goed voor het geld. Nu ben ik inmiddels opzoek naar een nieuwe telefoon voor max. ¤100,-, en deze ziet er ook wel weer netjes uit.
Iemand nog andere telefoons die ze aanbevelen? Ben er nu wel weer geïnteresseerd in eentje voor een maandje of 8 gebruik (totdat ik m'n abo weer kan verlengen).
Ik keek niet naar wie dit bericht schreef, ik las de eerste zin. En dacht "Dit is joene".
pi_85528628
Pssst niet kopen.
Een vriend van me heeft ook zo'n nep BB. Enkel het menu lijkt op die van een BB. Alles wat je opent is lelijk. Contacten zijn onoverzichtelijk en een van de letters werkte niet meer na een tijd. Koop gewoon een echte BB, heb je veel meer plezier van. Meer dan dat kan ik niet zeggen ..
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 22:52:26 #177
183846 joepie91
pi_85529322
Dít is handig!
http://www.focalprice.com(...)_480_Mbps_Black.html

Zie hem net staan... voor 7 dollar toch maar eens bestellen (zodra ik het heb...)

EDIT:
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 22:35 schreef bergdani het volgende:
Pssst niet kopen.
Een vriend van me heeft ook zo'n nep BB. Enkel het menu lijkt op die van een BB. Alles wat je opent is lelijk. Contacten zijn onoverzichtelijk en een van de letters werkte niet meer na een tijd. Koop gewoon een echte BB, heb je veel meer plezier van. Meer dan dat kan ik niet zeggen ..
Ja, want alle "fake" manufacturers zijn even kut.
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 23:04:27 #178
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_85529717
bedankt voor de linkjes voor de magneten, ga er maandag even met mijn vrouw naar kijken (het is voor haar). Ebay met paypal is prima, die jack moet ik weer even doornemen, dat was altijd zo vaag, maar werkte wel.

Ik vermoed dat ik voor ebay ga omdat mijn vrouw geen slangen en vliegen van dealextreme wil (vond ik wel gaaf). Maar het meeste is wat voor de Chinese smaak.

Hoe zit het met kleding, iemand dat al eens gekocht? Ik zag trouwjurken voor 150 euro? Zou dat goed zijn, alle kleding komt toch uit china bijna (die uit de winkels ook)? En kan je dan ruilen als het niet past?
pi_85533198
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 22:24 schreef Berend. het volgende:

[..]

Ik keek niet naar wie dit bericht schreef, ik las de eerste zin. En dacht "Dit is joene".
Ok.
pi_85533204
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 22:35 schreef bergdani het volgende:
Pssst niet kopen.
Nee het gaat idd niet zo'n BB ding worden, heb wel een andere leuke gezien maar zit nog te twijfelen..
pi_85554433
is het een hoog risico om bij Taobao G-star t-shirts te kopen voor 47 dollar? is er hoog risico bedoel ik om onderschept te worden door douane?

en wat kan die boete bedragen?
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 23:00:43 #182
131319 mickeyD
pi_85555897
hoeveel krijg je er dan wel voor die 47 dollar?
want 1 shirt voor 47 dollar vind ik wat duur uit china
nog nooit van america today gehoord zeker?
pi_85556616
4 t-shirts -.-
pi_85556995
Gewoon niet doen. G-Star RAW is voor kampers.
pi_85557248
dan maar kamper..

quote:
is het een hoog risico om bij Taobao G-star t-shirts te kopen voor 47 dollar? is er hoog risico bedoel ik om onderschept te worden door douane?

pi_85557510
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 23:41 schreef ASUS-Lover het volgende:
dan maar kamper..

Lees gewoon eens voor het gemak de O/P door, gewoon omdat het kan.
pi_85557611
al gedaan.. zeer weinig risico.. maar als hij toch onderschept wordt.. wat zijn dan de boetes?
pi_85557662
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 23:51 schreef ASUS-Lover het volgende:
al gedaan.. zeer weinig risico.. maar als hij toch onderschept wordt.. wat zijn dan de boetes?
Nee fucking blinde

quote:
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
Het staat er zelfs twee keer.
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 23:54:23 #189
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_85557720
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 23:51 schreef ASUS-Lover het volgende:
500 euro boete ^O^

SPOILER
pi_85558587
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 23:54 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

500 euro boete ^O^
¤500 boete meen je niet ? Heb net een nep oakley zonnebril gekocht.

quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 23:34 schreef Tauchmeister het volgende:
Gewoon niet doen. G-Star RAW is voor kampers.
_O_ Vond het echt gelijk een afzagende opmerking, maar op zich heb je wel gelijk. Maar heb je dan echt goede G-star copy's kunnen vinden.

Normaal zie je bij die G-star T-shirts (uit Turkije) op honderden meters afstand dat ze nep zijn, of die broeken oude modellen met zo'n 96 achterop :r .

Soms zitten er van Lacoste of Ralph Lauren wel goede copy's tussen.
  zondag 22 augustus 2010 @ 00:55:07 #191
311497 Costarican
I would rather do costa rica.
pi_85559728
Iemand een site waar ik mooie zonnebrillen kan kopen?
Dus geen standaard zonnebrillen, maar design dingen...
pi_85559807
  zondag 22 augustus 2010 @ 00:59:57 #193
131319 mickeyD
pi_85559873
van een bekend merk? ;)
pi_85560114
quote:

quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 21:23 schreef Joene94 het volgende:

[..]

Ik zou het niet doen, Zulke Blackberry look-a-likes koop je ook gewoon in Je locale telefoon winkel voor 59 euro en dan wel van betere kwaliteit neem ik aan, zag ze vanmiddag nog liggen ^O^
pi_85560195
Ik heb op eBay een nepipod gekocht, eerste keer zonder succes (had niet eens een scrollwheel) maar de tweede keer een hele goede.
Hier een filmpje:
Hij is ook mega goedkoop, 38 dollar voor 16 GB (eigenlijk 15,1 GB, maar ook ok :P ), die van 8 GB kost maar 30 dollar, dat is 23 euro. (H)
Niemand geloofde dat hij nep was. Ohja, je kan hem mét en zonder iPod-logo bestellen,. Standaard is zonder (dus de Fok!regels overtreed ik niet, haha :P )

Heb hem hier besteld:
http://cgi.ebay.com/Brand(...)ayers#ht_6668wt_1137
  zondag 22 augustus 2010 @ 01:14:46 #196
311497 Costarican
pi_85560208
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 00:57 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je het nu over mij ofwat?
Want een nep BB is ook nep,
pi_85560254
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 01:14 schreef Costarican het volgende:

[..]

Maar maar, hij deed het ook juffrouw. ;(
pi_85560277
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 01:14 schreef Costarican het volgende:

[..]

:')
  zondag 22 augustus 2010 @ 01:19:06 #199
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_85560299
Kun je ook ergens goedkoop oplaadbare batterijen kopen? Ik heb nu een paar websites bekeken maar de batterijen daar zijn voornamelijk batterijen voor de camera enzo. Niet gewone normale AA-batterijen.

Ik zoek Energizer 2300mAh batterijen...
  zondag 22 augustus 2010 @ 01:26:20 #200
131319 mickeyD
pi_85560434
gewoon lekker hier kopen
pi_85560454
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 01:19 schreef Yi-Long het volgende:
Kun je ook ergens goedkoop oplaadbare batterijen kopen? Ik heb nu een paar websites bekeken maar de batterijen daar zijn voornamelijk batterijen voor de camera enzo. Niet gewone normale AA-batterijen.

Houd de dagaanbieding sites een beetje in de gaten, daar komen ze wel eens langs.

EDIT: Zie net dat iBood ze heeft ;)
pi_85560624
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 01:14 schreef tomz00r het volgende:
Ik heb op eBay een nepipod gekocht, eerste keer zonder succes (had niet eens een scrollwheel) maar de tweede keer een hele goede.
Hier een filmpje:
Hij is ook mega goedkoop, 38 dollar voor 16 GB (eigenlijk 15,1 GB, maar ook ok :P ), die van 8 GB kost maar 30 dollar, dat is 23 euro. (H)
Niemand geloofde dat hij nep was. Ohja, je kan hem mét en zonder iPod-logo bestellen,. Standaard is zonder (dus de Fok!regels overtreed ik niet, haha :P )

Heb hem hier besteld:
http://cgi.ebay.com/Brand(...)ayers#ht_6668wt_1137
Werkt dat scrollwheel goed?
  zondag 22 augustus 2010 @ 02:00:09 #203
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_85561024
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 01:27 schreef Semmm het volgende:

[..]

Houd de dagaanbieding sites een beetje in de gaten, daar komen ze wel eens langs.

EDIT: Zie net dat iBood ze heeft ;)
Yeah, die zag ik al, maar ik zoek echt batterijen die dus heel krachtig zijn en dus lang meegaan. Wanneer ik in Hong Kong ben kost dat 8-10 euro voor 4 stuks (2300mAh Energizer), maar hier in NL zijn die krengen vaak toch nog een stukje duurder... dus ik dacht wellicht op een chineze webshop te vinden :)
  zondag 22 augustus 2010 @ 02:06:38 #204
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_85561154
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 02:00 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Yeah, die zag ik al, maar ik zoek echt batterijen die dus heel krachtig zijn en dus lang meegaan. Wanneer ik in Hong Kong ben kost dat 8-10 euro voor 4 stuks (2300mAh Energizer), maar hier in NL zijn die krengen vaak toch nog een stukje duurder... dus ik dacht wellicht op een chineze webshop te vinden :)
Vaak halen die de opgegeven specs niet, de batterijen die ik uit HK besteld heb ook niet. Zijn niet slecht en gaan best even mee, maar 2300mah (of wat die van mij dan ook beloofden) zijn ze niet.
  zondag 22 augustus 2010 @ 02:11:44 #205
183846 joepie91
pi_85561216
quote:

[..]

Probeer die van de Aldi eens :) Zijn mij altijd erg goed bevallen... en iets van 4 euro voor 4 stuks ofzo.
  zondag 22 augustus 2010 @ 02:16:50 #206
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_85561279
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 02:06 schreef 08gnoT. het volgende:

[..]

Vaak halen die de opgegeven specs niet, de batterijen die ik uit HK besteld heb ook niet. Zijn niet slecht en gaan best even mee, maar 2300mah (of wat die van mij dan ook beloofden) zijn ze niet.
Geen idee. Ik heb in 2008 een zootje van die Energizers gekocht, en die werken prima. Heb alleen wat nieuwe nodig want inmiddels heb ik ze voor steeds meer zaken nodig (camera, controllers, afstandsbediening, muis, etc...)

quote:
Op zondag 22 augustus 2010 02:11 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Probeer die van de Aldi eens :) Zijn mij altijd erg goed bevallen... en iets van 4 euro voor 4 stuks ofzo.
Thanks, zal van de week eens kijken :)
  zondag 22 augustus 2010 @ 02:18:37 #207
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_85561306
Die van de Aldi heb ik ook inderdaad, vallen niks tegen.
  zondag 22 augustus 2010 @ 08:35:48 #208
48067 neo2000
pi_85563608
quote:

[..]

En anders...

http://www.samenkopen.net/action/755199

Die dingen zijn geniaal. Opladen en je kan ze gewoon een jaar laten liggen zonder dat ze leeg blijken als je ze dan nodig hebt of naar verloop van tijd slechter worden. En via die actie niet eens zo duur. Heb er meermaals besteld en elke keer goed bevallen. ;)
  zondag 22 augustus 2010 @ 09:27:10 #209
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_85563805
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 01:19 schreef Yi-Long het volgende:

Een typisch product dat je gewoon in Nederland goedkoop kunt vinden. Uit China is dat allemaal nep.

Sanyo batterijen zijn ook goed, de 2800Mah zijn echt krachtig.
conrad.nl en zoek even een coupon voor 5 euro korting ^O^

Bij de Action hebben ze geloof ik nog steeds Duracell die niet ontladen, schijnbaar uit de Sanyo Enerloop fabriek. Deze zijn 2 voor 2,50.

Ik zag laatst ook bij de Dynabyte Varta niet ontladers, 4 voor 5 euro.

Ik heb ze allemaal, prima spul :Y

quote:
Op zondag 22 augustus 2010 02:11 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Nee, ik heb ze doorgemeten en ze komen totaal niet aan hun opgegeven Mah waarde. Kut batterijen.
De alkaline zijn weer wel top, de goedkoopste en verslaan alle andere merken volgens de Kassa test.

quote:
Op zondag 22 augustus 2010 01:14 schreef tomz00r het volgende:

Hij is ook mega goedkoop, 38 dollar voor 16 GB
Audio Play time: 6-7 hours :')
Totaal nutteloos Chinese apparatuur, blijkbaar kunnen ze geen fatsoenlijke batterij erin douwen.

[ Bericht 4% gewijzigd door monkeybrain op 22-08-2010 09:35:14 ]
  zondag 22 augustus 2010 @ 09:35:43 #210
48067 neo2000
pi_85563843
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 09:27 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Een typisch product dat je gewoon in Nederland goedkoop kunt vinden. Uit China is dat allemaal nep.
GMTA.

quote:
[..]
Audio Play time: 6-7 hours :')
Totaal nutteloos Chinese apparatuur, blijkbaar kunnen ze geen fatsoenlijke batterij erin douwen.
En dan is 6 tot 7 uur nog aangedikt, en dan is het nog maar afwachten hoe dat ding er over een half jaartje bij ligt. :')

Wel grappig, want de enige reden dat de Nederlandse retailmarkt nog niet helemaal overspoeld wordt door zulke Chinese apparatuur is omdat het merendeel waarschijnlijk gewoon niet door de quality checks heen komt en zodoende ook geen CE keurmerk krijgt. _O- Eigenlijk wel jammer dat er zoveel zooi geproduceerd wordt waarvan maar een klein percentage wel kwaliteitsspul blijkt te zijn.
  zondag 22 augustus 2010 @ 09:53:51 #211
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_85563950
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 09:35 schreef neo2000 het volgende:

[..]

GMTA.
[..]

En dan is 6 tot 7 uur nog aangedikt, en dan is het nog maar afwachten hoe dat ding er over een half jaartje bij ligt. :')

Wel grappig, want de enige reden dat de Nederlandse retailmarkt nog niet helemaal overspoeld wordt door zulke Chinese apparatuur is omdat het merendeel waarschijnlijk gewoon niet door de quality checks heen komt en zodoende ook geen CE keurmerk krijgt. _O- Eigenlijk wel jammer dat er zoveel zooi geproduceerd wordt waarvan maar een klein percentage wel kwaliteitsspul blijkt te zijn.
Lijkt me wel leuk voor een wetenschappelijk experiment. Een winkel openen met dit soort zut en vervolgens wat ongetraind personeel de boel te laten runnen. Goedkope prijzen met een bordje erbij dat je geen garantie krijgt. Verborgen camera's ophangen en laat de show maar beginnen *O*
pi_85563977
DX doet even een update:

quote:
Server Maintenance Notice

Dear Valued Customers,

We will be performing server maintenance on Aug. 22nd,2010.

The maintenance hours as scheduled:

From:
08/22/10 01:00 AM (CST GMT-6)

To:
08/22/10 03:30 AM (CST GMT-6)

During the maintenance, the website (http://www.dealextreme.com) will not be available
The ending maintenance hour is subject to change. We will post an update if it changes.

Thank you for your patience & understanding.

DX Team
  zondag 22 augustus 2010 @ 09:58:10 #213
48067 neo2000
pi_85563978
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 09:53 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Lijkt me wel leuk voor een wetenschappelijk experiment. Een winkel openen met dit soort zut en vervolgens wat ongetraind personeel de boel te laten runnen. Goedkope prijzen met een bordje erbij dat je geen garantie krijgt. Verborgen camera's ophangen en laat de show maar beginnen *O*
En dan noemen we het extremedeals. :')
pi_85564068
Wie is de eerste?
Die over een fallicement begint?
woef
pi_85564088
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 10:11 schreef bbfakir het volgende:
fallicement
Voor dit fenomeen ben jij het eerste denk ik zo.
  zondag 22 augustus 2010 @ 11:56:33 #216
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_85565651
Ik gebruik SoShine O+
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_85565780
ik had 12 bty aaa batterijen voor 4,50 bij BIC wel redelijk maar niks bijzonders voor dat bedrag was ik tevreden
pi_85569497
YF201X10OFF voor 10% korting op FP werkt niet meer, iemand nog een die wel werkt?
  zondag 22 augustus 2010 @ 14:18:06 #219
48067 neo2000
pi_85569651
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 14:12 schreef henkjan90 het volgende:
YF201X10OFF voor 10% korting op FP werkt niet meer, iemand nog een die wel werkt?
Ik heb hier een overzichtje gevonden. :P :*
  zondag 22 augustus 2010 @ 14:31:19 #220
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_85570037
quote:
Jij hebt die Google™ skills.
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_85570998
Voor het eerst van plan om wat bij Taobao te gaan bestellen.

Hoelang duurt Jack erover om te reageren? Wacht nu al 2 dagen.

En weet iemand of de Verbatim Dual Layer's nep zijn?
pi_85572247
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 15:03 schreef bularax het volgende:
Voor het eerst van plan om wat bij Taobao te gaan bestellen.

Hoelang duurt Jack erover om te reageren? Wacht nu al 2 dagen.

En weet iemand of de Verbatim Dual Layer's nep zijn?
ga gewoon naar bigdennis.com ook heel goedkoop en heb je ze tenminste snel in huis ;)
pi_85572446
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 15:40 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

ga gewoon naar bigdennis.com ook heel goedkoop en heb je ze tenminste snel in huis ;)
Heel goedkoop noemt ie dat dan. 30 euro voor 25 DVD's...
pi_85572530
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 11:56 schreef Dionysiou het volgende:
Ik gebruik SoShine O+
wat maakt dat ding nou zo bijzonder? lang geleden waren die dingen heel polulair volgensmij bij Jack
  zondag 22 augustus 2010 @ 16:10:46 #225
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_85573162
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 15:49 schreef HalloHallo. het volgende:

[..]

wat maakt dat ding nou zo bijzonder? lang geleden waren die dingen heel polulair volgensmij bij Jack
Betrouwbaar, niet gevaarlijk, protected, output is correct en meestal zelfs hoger en gaan lang mee. :P En niet heel duur voor een merk.
pi_85573223
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 15:47 schreef bularax het volgende:

[..]

Heel goedkoop noemt ie dat dan. 30 euro voor 25 DVD's...
wat denk je dat ze jou kosten als je ze (misschien wel nep) in china besteld, ten eerste weegt t echt super veel
volgens mij kost het zon 20 dollar per kilo
en DX verkocht ook van die dvdtjes maar daar had je geen reet aan

ga gewoon voor kwaliteit bij dit soort producten

ik heb van bigdennis van het merk platinum ik was 30 eu kwijt voor 100 dvds + 100 doosjes
pi_85573423
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 16:12 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

wat denk je dat ze jou kosten als je ze (misschien wel nep) in china besteld, ten eerste weegt t echt super veel

ik heb van bigdennis van het merk platinum ik was 30 eu kwijt voor 100 dvds + 100 doosjes
Ik moet verbatim hebben, dat is het enige merk dat een beetje werkt met DL.
  zondag 22 augustus 2010 @ 16:30:26 #228
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_85573706
quote:

[..]

_O- Kwaliteit en Platinum, jij snapt het ^O^

quote:
Op zondag 22 augustus 2010 16:19 schreef bularax het volgende:

[..]

Ik moet verbatim hebben, dat is het enige merk dat een beetje werkt met DL.
DL is gewoon duur, geen flauw idee waarom dat het zo duur moet blijven. Een paar jaar terug waren ze nog 5 euro per stuk 8)7 dus 1/2 euro is zelfs goedkoop.
Maar het merkje op het doosje zegt erg weinig, je moet de fabriekscode van de dvd aflezen.

Maar dit is ook typisch een product dat je via een Nederlandse webshop in Duitsland moet bestellen.
Deze shop gebruik ik altijd voor dit soort zaken http://www.cdrwinkel.com/
pi_85573986
Ik haal gewoon van Opus, prima webshop. Verkopen daar alles voor een nette prijs.
De postbode kwam pas langs met een pakketje van hun en vertelde dat de eigenaar toevallig op loopafstand van ons woont, moest wel ff lachen toen ik zag en hoorde dat het inderdaad klopte.
pi_85574197
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 16:40 schreef Joene94 het volgende:
Ik haal gewoon van Opus, prima webshop. Verkopen daar alles voor een nette prijs.
De postbode kwam pas langs met een pakketje van hun en vertelde dat de eigenaar toevallig op loopafstand van ons woont, moest wel ff lachen toen ik zag en hoorde dat het inderdaad klopte.
Alleen jammer dat ze die 10-cakebox niet via de briefpost doen, dat past namelijk wel.
  zondag 22 augustus 2010 @ 17:13:30 #231
183846 joepie91
pi_85574885
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 09:53 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Heet dat niet de Action? :')

quote:
Op zondag 22 augustus 2010 16:40 schreef Joene94 het volgende:
QFT. Ooit een keer iets foutgegaan met levering door TNT (pakket werd niet aangenomen) dus pakket ging retour. Gelijk een mailtje van Opus wat ik met de bestelling wilde doen: annuleren + geld terug, veranderen, of opnieuw verzenden. Doorgemaild dat ze hem opnieuw mochten verzenden, volgende dag opnieuw binnen. Fantastische service daar.

quote:

Nee, ik heb ze doorgemeten en ze komen totaal niet aan hun opgegeven Mah waarde. Kut batterijen.
De alkaline zijn weer wel top, de goedkoopste en verslaan alle andere merken volgens de Kassa test.

Boeit het mij wat dat je ze hebt doorgemeten? :') Ze doen het gewoon beter dan elk ander merk oplaadbare batterij dat ik tot nu toe heb gebruikt (en dat zijn er VEEL). Ik kijk naar prestaties, niet naar cijfertjes.
  zondag 22 augustus 2010 @ 17:14:24 #232
48067 neo2000
pi_85574907
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 14:31 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Jij hebt die Google™ skills.
Jeweets.

Verder cdrwinkel, bigdennis en opus alle drie goede ervaringen mee. :P
  zondag 22 augustus 2010 @ 17:17:32 #233
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_85574991
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 17:14 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Jeweets. [ afbeelding ]

Verder cdrwinkel, bigdennis en opus alle drie goede ervaringen mee. :P
Bigdennis hier ook, snelle levering vanuit Duitsland.. scherpe prijzen vooral met aanbiedingen. :P
pi_85575624
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 01:36 schreef Jeffrey_San het volgende:

[..]

Werkt dat scrollwheel goed?
Ja, werkt prima ^^
  zondag 22 augustus 2010 @ 17:44:02 #235
48067 neo2000
pi_85575701
Alhoewel ik weinig meer brand, want een eckte baas slaat natuurlijk gewoon al zijn spul op op harddisks. :7

Nu nog een autoradio met harddisk erin en ik ben eindelijk van die belachelijke verwisselbare media verlost. :P
pi_85578648
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 17:44 schreef neo2000 het volgende:
Alhoewel ik weinig meer brand, want een eckte baas slaat natuurlijk gewoon al zijn spul op op harddisks. :7

Nu nog een autoradio met harddisk erin en ik ben eindelijk van die belachelijke verwisselbare media verlost. :P
Gelukkig kan overal een Harddisk in :')
pi_85578676
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 17:44 schreef neo2000 het volgende:

Radio
pi_85579835
quote:

[..]

Ik vind platinum ook maa reen kut merk, nero stopt vaak genoeg met branden op de helft zonder opgaaf van reden. Vaak genoeg m'n dvd brander vervangen... Trouwens, ikwacht nog steeds op de review van je ontvangen oordopjes, linkje erbij is ook wel handig misschien?
  zondag 22 augustus 2010 @ 20:21:30 #239
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_85580769
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 17:13 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Boeit het mij wat dat je ze hebt doorgemeten? :') Ze doen het gewoon beter dan elk ander merk oplaadbare batterij dat ik tot nu toe heb gebruikt (en dat zijn er VEEL). Ik kijk naar prestaties, niet naar cijfertjes.
Kijken naar prestaties, heel wetenschappelijk :') Als je zoveel batterijen hebt gebruikt dat koop je rotzooi, een goede set gaat tig jaren mee ;)

De Aldi batterijen waren eerst een goede optie voor de prijs maar tegenwoordig kun je beter presterende A-merk vinden voor bijna dezelfde prijs.
pi_85581864
Platinum dvds (100 stuks) kosten nog geen 20 euries op de zwarte markt in Beverwijk d8 ik. :)

In ieder geval, de zwarte markt is alleen daarin nog het goedkoopst. De rest is in China goedkoper.
pi_85581908
Zullen we het stoppen over de DVD en CD-R schijfjes? O-)
pi_85582002
lieve mensen hoewel ik al veel ervaring heb bij jack en dealextreme heb ik een vraag
ik wil mijn pc verbinden met mijn televisie zodat ik relax films kan kijken. Wat voor een kabel moet ik dan hebben , heb echter geen tv met hdmi (nog zo'n oud dik bakbeest)
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_85583218
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 20:54 schreef gers het volgende:
lieve mensen hoewel ik al veel ervaring heb bij jack en dealextreme heb ik een vraag
ik wil mijn pc verbinden met mijn televisie zodat ik relax films kan kijken. Wat voor een kabel moet ik dan hebben , heb echter geen tv met hdmi (nog zo'n oud dik bakbeest)
Heb je wel een HDMI videokaart?

Anders is een mediaplayer het best. Heb je ook geen gezeik met kabels enzo.
pi_85583838
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 21:23 schreef bularax het volgende:

[..]

Heb je wel een HDMI videokaart?

Anders is een mediaplayer het best. Heb je ook geen gezeik met kabels enzo.
heb ik ook niet :') en een mediaplayer is mij iets te duur :')
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
pi_85583903
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 21:34 schreef gers het volgende:

[..]

Je bent een echte supporter zie ik al.

Ook arm. :Y)
pi_85585295
quote:

[..]

DVI ->Scart
VGA ->Scart

Of inplaats van scart, tulp kabels.

Met kabels heb je wel veel gedoe als je het goed wilt laten werken. MediaPlayer is echt het best. Je hebt niet toevallig een playstation 3 of xbox 360
pi_85585550
quote:

[..]

Die dingen heb je al vanaf 30 euro.
pi_85585820
zijn die dingen tegenwoordig zo goedkoop , ik dacht dat die dingen echt honderden euros kostte :')
pi_85586137
Ik zou er wel 1 kopen met netwerk aansluiting. Dan kun je met een programma Tversity streamen vanaf je PC naar je mediaplayer.
pi_85586263
maar even een domme vraag :')
als ik zo'n unit koop sluit je die dan aan je pc om films en dergelijke te kijken vanaf een harde schijf :P
pi_85586581
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 22:16 schreef gers het volgende:
maar even een domme vraag :')
als ik zo'n unit koop sluit je die dan aan je pc om films en dergelijke te kijken vanaf een harde schijf :P
Nee aan je TV. Dan kan je doormiddel van een USB stick of Harde schijf aansluiten op die media player.
pi_85586637
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 22:21 schreef bularax het volgende:

[..]

Nee aan je TV. Dan kan je doormiddel van een USB stick of Harde schijf aansluiten op die media player.
owoke , soms voel ik mij net een oude zak als het gaat om electronika :')
pi_85588054
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 22:22 schreef gers het volgende:

[..]

owoke , soms voel ik mij net een oude zak als het gaat om electronika :')
Mijn generatie groeit ermee op, ik ben ook nog maar 15 :P .

On-topic:
Weet iemand of de bestellingen nog vertraging oplopen ivm de overstromingen in China?
pi_85588113
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 22:48 schreef bularax het volgende:

[..]

Mijn generatie groeit ermee op, ik ben ook nog maar 15 :P .

On-topic:
Weet iemand of de bestellingen nog vertraging oplopen ivm de overstromingen in China?
ik ben ook pas 23 :')
pi_85589056
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 22:49 schreef gers het volgende:

[..]

ik ben ook pas 23 :')
:D :'( :')

Ik ben 15 :P

Hopelijk word mijn bestelling morgen verzonden, is hong kong mail ineens snel geworden ofzo? Ik lees overal verhalen dat sommigen het na 4 dagen in huis hebben.
  maandag 23 augustus 2010 @ 00:13:10 #257
311497 Costarican
pi_85591760
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 00:55 schreef Costarican het volgende:
Iemand een site waar ik mooie zonnebrillen kan kopen?
Dus geen standaard zonnebrillen, maar design dingen...
pi_85592727
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 00:13 schreef Costarican het volgende:

[..]

Taobao
pi_85593947
Zo, even kijken of negatieve reviews nog geplaatst worden op DX :P
  maandag 23 augustus 2010 @ 02:26:05 #261
183846 joepie91
pi_85594547
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 20:21 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Kijken naar prestaties, heel wetenschappelijk :') Als je zoveel batterijen hebt gebruikt dat koop je rotzooi, een goede set gaat tig jaren mee ;)

De Aldi batterijen waren eerst een goede optie voor de prijs maar tegenwoordig kun je beter presterende A-merk vinden voor bijna dezelfde prijs.
Sinds wanneer moet ik iets wetenschappelijk testen om te weten of het goed is? En ter info, ik gebruik al jaren dezelfde batterijen. De enige reden dat ik ze regelmatig koop is omdat ik steeds meer shit heb die op batterijen werkt :')
(en vertel... waar kun je A-merk batterijen voor die prijs vinden?)

quote:
Op zondag 22 augustus 2010 19:52 schreef jopiede het volgende:

[..]

Ik vind platinum ook maa reen kut merk, nero stopt vaak genoeg met branden op de helft zonder opgaaf van reden. Vaak genoeg m'n dvd brander vervangen... Trouwens, ikwacht nog steeds op de review van je ontvangen oordopjes, linkje erbij is ook wel handig misschien?
Heb met CDBurnerXP nog nooit problemen gehad met Platinum-schijfjes... je weet zeker dat het niet gewoon botst tussen Nero en Platinum?
  maandag 23 augustus 2010 @ 02:29:40 #262
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_85594570
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 02:26 schreef joepie91 het volgende:

[..]

Sinds wanneer moet ik iets wetenschappelijk testen om te weten of het goed is? En ter info, ik gebruik al jaren dezelfde batterijen. De enige reden dat ik ze regelmatig koop is omdat ik steeds meer shit heb die op batterijen werkt :')
(en vertel... waar kun je A-merk batterijen voor die prijs vinden?)
[..]

Heb met CDBurnerXP nog nooit problemen gehad met Platinum-schijfjes... je weet zeker dat het niet gewoon botst tussen Nero en Platinum?
zowel de batterijen als platinum-schijfjes mankeert geen moer aan.
misschien 2/100 die fout gaan en batterijen komen goed uit de test bij de consumentengids.
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
  maandag 23 augustus 2010 @ 09:31:18 #263
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_85597101
Kleine vraag, mijn bestelling gaat vandaag met Hong Kong airlines naar Nederland toe. Kan ik dan het pakje deze week verwachten of duurt het nog langer?
pi_85597164
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 09:31 schreef kahlanamnell het volgende:
Kleine vraag, mijn bestelling gaat vandaag met Hong Kong airlines naar Nederland toe. Kan ik dan het pakje deze week verwachten of duurt het nog langer?
ligt eraan, als ik de berichten hier mag geloven, is het er deze week nog wel
pi_85598645
wat zou nou eigenlijk de straf zijn als je sigaretten bestelt en je word gepakt door douane, een hele tijd terug was er iemand die n slof had besteld
pi_85598709
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 09:31 schreef kahlanamnell het volgende:
Wat is Hong Kong airlines?

Ik neem aan dat je je pakje niet naar China of Moskou laat sturen.
pi_85599479
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 10:46 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Wat is Hong Kong airlines?

Ik neem aan dat je je pakje niet naar China of Moskou laat sturen.
Doe maar niet mieren neuken, je weet best wat hij bedoeld.
pi_85599571
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 11:13 schreef bularax het volgende:

[..]

Doe maar niet mieren neuken, je weet best wat hij bedoeld.
Nee, immers Hong Kong Airlines is hoogstwaarschijnlijk geen partij in het verzendproces?
  maandag 23 augustus 2010 @ 11:18:36 #269
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_85599650
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 10:44 schreef mtchel112 het volgende:
wat zou nou eigenlijk de straf zijn als je sigaretten bestelt en je word gepakt door douane, een hele tijd terug was er iemand die n slof had besteld
je krijgt geen straf, je kan je pakket kwijtraken. Maar uit testen bleken die sigaretten van erg discutabele kwaliteit te zijn en zeer slecht voor je gezondheid (in vergelijking met normale sigaretten uit Nederland).

Waarom denkt iedereen dat je straf krijgt of een boete? Ze nemen het hoogstens in beslag. Dat zie je ook vaak genoeg op tv bij de airline programma's. Neem je een exotisch dier mee, pakken ze het af. Bij dieren kan je trouwens wel boetes krijgen, maar bij sigaretten, drank en ds gamekaartjes echt niet hoor.
pi_85599712
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 10:44 schreef mtchel112 het volgende:
Er was toch zo'n manier om ze via een Zwitsers en later ook Nederlandse bedrijven te laten versturen uit Roemenië of zo onder het mom van een kadootje. Slof was iets van 25 euro of zo?
  maandag 23 augustus 2010 @ 11:25:53 #271
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_85599902
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 11:16 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Nee, immers Hong Kong Airlines is hoogstwaarschijnlijk geen partij in het verzendproces?
Je bent een mierenneuker, sommige mensen hebben een leven en checken niet 3 keer elk berichtje op een foutje :')

quote:
Order # ******
Order Date: 19th Aug 2010
Recipient: ******

This order is marked as Shipped

You chose to ship this order with Hong Kong Register Air Mail
The tracking number for this order is ******
Track the status of your order

The outstanding balance of your order is $19.45 USD

If you haven't already paid for your order, please follow the instructions below. Otherwise, please wait until our order department confirms your payment.

Your Order Contains the Following Items:
1 x Acekard 2i Card for Nintendo DS, DS Lite & DSi
quote:
Destination - Netherlands

The item (**********) left Hong Kong for its destination on 23-Aug-2010
pi_85600087
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 11:25 schreef kahlanamnell het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ow Hong Kong post.

http://www.hongkongpost.com/index.htm

Beetje verschil met

Hong Kong Airlines.

http://www.hongkongairlines.com/eng/index.aspx

Vluchtschema.
  maandag 23 augustus 2010 @ 11:36:12 #273
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_85600281
ja, je hebt tijd over zie ik. Helaas zijn de verzendkosten zo laag dat het zelf ophalen niet rendabel is.
pi_85600402
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 11:36 schreef kahlanamnell het volgende:
ja, je hebt tijd over zie ik. Helaas zijn de verzendkosten zo laag dat het zelf ophalen niet rendabel is.
Jij ook blijkbaar. Ik vond het raar dat er over Hong Kong Airlines werd gesproken aangezien die niet vliegen naar Europese bestemmingen, misschien wel de vrachtafdeling, maar ik dacht dat ze andere vliegtuigmaatschappijen gebruikten.
pi_85601172
Waar ik eigenlijk meer op doelde was, LEES DE OP!
pi_85601287
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 11:39 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Jij ook blijkbaar. Ik vond het raar dat er over Hong Kong Airlines werd gesproken aangezien die niet vliegen naar Europese bestemmingen, misschien wel de vrachtafdeling, maar ik dacht dat ze andere vliegtuigmaatschappijen gebruikten.
Flikker op mieren neuker, ga ergens anders trollen
  maandag 23 augustus 2010 @ 12:13:16 #277
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_85601851
Wist niet dat Zarmark zoveel winst wil maken, betaal gewoon meer dan het dubbele voor een shirtje :X

Is er geen manier om zelf bij TaoBao te bestellen?
pi_85601989
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 12:16 schreef bularax het volgende:
Wist niet dat Zarmark zoveel winst wil maken, betaal gewoon meer dan het dubbele voor een shirtje :X

Naar China verhuizen... ^O^
pi_85602084
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 12:20 schreef Berend. het volgende:

[..]

Naar China verhuizen... ^O^
Puik plan _O_

Ben ik wel veel goedkoper uit als ik daar woon. _O_
pi_85602420
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 12:16 schreef bularax het volgende:

Hoe bedoel je dat je meer dan het dubbele moet betalen voor een shirtje?
pi_85602506
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 12:23 schreef bularax het volgende:

[..]

Puik plan _O_

Ben ik wel veel goedkoper uit als ik daar woon. _O_
Jij wordt dan de nieuwe Jack. _O_
pi_85602556
Gewoon nog een keer voor de mensen die denken dat je geen boete krijgt....

Overtreding strafbaar
De Douane en andere opsporingsdiensten controleren of u zich aan deze regels houdt. Houdt u zich niet aan deze regels? Dan bent u strafbaar en wordt u vervolgd.

Er zijn bijvoorbeeld regels voor:

•liquide middelen (meer dan ¤ 10.000 contant geld en waarde papieren)
•nagemaakte artikelen
•bedreigde dier- en plantensoorten
•dierlijke producten en levensmiddelen
•planten, bloemen, groenten en fruit
•wapens en munitie, speelgoedwapens en nepwapens
•geneesmiddelen
•verdovende middelen
•cultuurgoederen (zoals kunst en antiek)

Het is verboden om nagemaakte artikelen mee te nemen en in te voeren in Nederland. De Douane neemt deze artikelen in beslag en u krijgt een boete.

Merkartikelen worden nagemaakt met als doel mee te liften op het succes van dat merkartikel (intellectuele eigendomsfraude).

Veel voorkomende artikelen die worden vervalst zijn:

•schoenen
•kleding
•tassen
•dure horloges
•illegaal gekopieerde cd's en dvd’s
•parfum
Let op!

Als handelaren in het buitenland u voor extreem lage prijzen zogenoemde merkartikelen aanbieden, kunt u er bijna altijd van uitgaan dat het om illegale handel gaat of om namaak.

Let op!

Deze uitzondering (beperkte invoer van bijvoorbeeld horloges) geldt alleen als u de goederen zelf meeneemt als reiziger. Komen nagemaakte goederen per post- of koeriersbedrijf in Nederland aan, dan worden de nagemaakte goederen in beslag genomen en kunt u worden vervolgd.
  maandag 23 augustus 2010 @ 12:36:45 #284
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_85602625
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 12:34 schreef Skiet het volgende:
Deze uitzondering (beperkte invoer van bijvoorbeeld horloges) geldt alleen als u de goederen zelf meeneemt als reiziger. Komen nagemaakte goederen per post- of koeriersbedrijf in Nederland aan, dan worden de nagemaakte goederen in beslag genomen en kunt u worden vervolgd.
Je kan vervolgd worden, maar je krijgt geen boete O-)

Al word je in de praktijk niet vervolgd als het om een slof sigaretten of een ds kaartje gaat, dat vervolgen is echt voor zaken als een wapen invoeren of een beschermd dier. Of je echter sigaretten uit China wil is iets anders... melkpoeder is er trouwens ook heel goedkoop :X
pi_85602662
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 12:34 schreef Skiet het volgende:
Gewoon nog een keer voor de mensen die denken dat je geen boete krijgt....

Overtreding strafbaar
De Douane en andere opsporingsdiensten controleren of u zich aan deze regels houdt. Houdt u zich niet aan deze regels? Dan bent u strafbaar en wordt u vervolgd.

Er zijn bijvoorbeeld regels voor:

•liquide middelen (meer dan ¤ 10.000 contant geld en waarde papieren)
•nagemaakte artikelen
•bedreigde dier- en plantensoorten
•dierlijke producten en levensmiddelen
•planten, bloemen, groenten en fruit
•wapens en munitie, speelgoedwapens en nepwapens
•geneesmiddelen
•verdovende middelen
•cultuurgoederen (zoals kunst en antiek)

Het is verboden om nagemaakte artikelen mee te nemen en in te voeren in Nederland. De Douane neemt deze artikelen in beslag en u krijgt een boete.

Merkartikelen worden nagemaakt met als doel mee te liften op het succes van dat merkartikel (intellectuele eigendomsfraude).

Veel voorkomende artikelen die worden vervalst zijn:

•schoenen
•kleding
•tassen
•dure horloges
•illegaal gekopieerde cd's en dvd’s
•parfum
Let op!

Als handelaren in het buitenland u voor extreem lage prijzen zogenoemde merkartikelen aanbieden, kunt u er bijna altijd van uitgaan dat het om illegale handel gaat of om namaak.

Let op!

Ennnne we hebben hier weer een noob. :D

Er zijn al eens pakketjes ingenomen, nog nooit gehoord van een boete.
pi_85602700
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 12:37 schreef Berend. het volgende:

[..]

Ennnne we hebben hier weer een noob. :D

Er zijn al eens pakketjes ingenomen, nog nooit gehoord van een boete.
Ik wel, zelfs in deze reeks.
  maandag 23 augustus 2010 @ 12:40:09 #287
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_85602745
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 12:38 schreef Poepoog het volgende:
knap dat jij een boete kan krijgen als het wettelijk niet eens mogelijk is...
pi_85602892
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 12:40 schreef kahlanamnell het volgende:

[..]

knap dat jij een boete kan krijgen als het wettelijk niet eens mogelijk is...
Wie zegt dat het door de wetgever of wethandhaver moet worden opgelegd. Plus na vervolging kan er ook een boete komen, nietwaar?

Plus wel interessant dat het niet kan, hoe kan het eigenlijk niet? Kan de douane geen boetes opleggen?
pi_85603130
Hé relnichten, praat is over gadgets ;)
  maandag 23 augustus 2010 @ 13:13:39 #290
308657 kahlanamnell
Knowledge is a weapon
pi_85604026
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 12:44 schreef Poepoog het volgende:
Kan de douane geen boetes opleggen?
de douane kan alleen een boete geven aan diegene die het pakketje inklaart en met de post ben is dat niet diegene die het pakketje ontvangt, maar de verzender. Daarom zitten er geen boetes op pakketjes / poststukken.

Al vind ik de invoerrechten qua bedragen vaak vergelijkbaar met boetes :X
  maandag 23 augustus 2010 @ 13:19:37 #291
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_85604260
Ik zoek RGB-Leds die van kleur wisselen, maar niet flitsen tussen de kleuren. Dus echt de regenboog afgaan en niet wisselend rood groen en blauw flitsen. Ik weet daar de zoekterm niet voor dus ik kan niet echt wat vinden, ik heb rainbow led, rgb led, fading led, geprobeerd, maar daarmee krijg ik niet wat ik zoek.

Weet iemand waar ik die kan vinden of hoe ze echt heten? :P

Zulke bedoel ik.. Ik heb ze wel op LEDsbuy.nl gevonden, maar daar kosten ze meer dan een euro per stuk.
pi_85604284
Lol kan de ontvanger geen boete krijgen? Dat is echt onzin.

Invoer van sigaretten is ontlopen van accijns en dat is strafbaar. Het invoeren van een DS kaart is verboden en dus strafbaar. Het staat niet voor niks op douane.nl en er zijn niet voor niks mensen in deze reeks en mensen die ik ken buiten deze reeks die boetes hebben ontvangen voor invoer van artikelen.

Ik zeg niet dat je altijd een boete zult ontvangen bij invoer van verboden artikelen. Soms laten ze het gewoon toe als het duidelijk voor eigen gebruik is. Maar er zijn ook gevallen bekend waar een beperkte hoeveelheid van een product per post binnen kwam en de ontvanger een boete ontving.

Er zijn pakjes van mij door de douane gecontroleerd en gelukkig altijd met legale spullen. Al zat er 1 keer een rayban bij en die lieten ze gewoon door.
  maandag 23 augustus 2010 @ 13:21:10 #293
48067 neo2000
pi_85604334
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 12:38 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Nee joh, je zit er naast. Die meerdere scans van boetes in deze topicreeks waren gewoon gephotoshopped. Gewoon bestellen jongens, de nederlandse overheid vind het helemaal niet erg als je nepspullen importeert en doet al helemaal geen moeite om boetes uit te schrijven. Immers, wat moet de NL overheid nu weer met geld? ^O^
pi_85604501
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 13:13 schreef kahlanamnell het volgende:

[..]

de douane kan alleen een boete geven aan diegene die het pakketje inklaart en met de post ben is dat niet diegene die het pakketje ontvangt, maar de verzender.
Hoe doe ze dat dan als het een Chinees bedrijf is?
pi_85605232
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 13:25 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Hoe doe ze dat dan als het een Chinees bedrijf is?
TNT doet de inklaring.
pi_85605263
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 13:41 schreef Skiet het volgende:

[..]

TNT doet de inklaring.
Ja, duh, maar dan zou dus TNT volgens de poster een boete krijgen. :')
pi_85605574
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 13:42 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Ja, duh, maar dan zou dus TNT volgens de poster een boete krijgen. :')
Je kan wel ja duh zeggen. Maar waarom zeg je dan: Stel dat het een Chinees bedrijfje is...? Zeg dan gewoon wat je wilt zeggen... :)
pi_85605846
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 13:48 schreef Skiet het volgende:

[..]

Je kan wel ja duh zeggen. Maar waarom zeg je dan: Stel dat het een Chinees bedrijfje is...? Zeg dan gewoon wat je wilt zeggen... :)
Het stelt toch wat anders in zijn post, of lees ik nou scheel? Dat de verzender dus een boete zou krijgen, waar geen sprake van is. Vandaar dus mijn tegenvraag?
pi_85606179
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 13:54 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Het stelt toch wat anders in zijn post, of lees ik nou scheel? Dat de verzender dus een boete zou krijgen, waar geen sprake van is. Vandaar dus mijn tegenvraag?
Oh lol de gast van die post post gewoon iets heel raars. Want hij zegt dat degene die het inklaart de boete krijgt en heeft het later over de verzender. Dus klopt gewoon niks van ze post.
pi_85606720
HOU OP!!! Idioten, nu weer lekker buiten spelen he
pi_85606845
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 14:13 schreef ElmoFan het volgende:
HOU OP!!! Idioten, nu weer lekker buiten spelen he
Dude, heeft koekiemonster aan je piemeltje gezeten of zo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')