nopequote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:47 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
mag het hier niet meer besproken worden nu?
Ik zou maar oppassen met importeren. Staat een fikse boete op.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:29 schreef kahlanamnell het volgende:
ok , dan doen we dat niet. Ze zijn ook wel eenvoudig te vinden, maar ik wilde nog wat meer op een site als dealextreme bestellen en met wat truken kan je ze daar wel krijgen, maar dat klinkt allemaal wat vaag en ik regel het verder zelf wel.
Zit ik helaas wel aan 2 keer verzendkosten (2 verschillende webshops), maarja, ik k zal nog even verder zien
Nee joh. Hoogstens nemen ze het in beslag, maar wie controleert nu een gele envelop uit China? Ik heb hier nog nooit problemen mee gehad.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:58 schreef bularax het volgende:
Ik zou maar oppassen met importeren. Staat een fikse boete op.
wel,quote:
quote:Nintendo 1 - Piraten 0. De Nederlandse rechter heeft woensdag bepaald dat flashkaartjes zoals de R4 niet meer verkocht mogen worden.
Mag je in Nederland modchips en flashkaarten verkopen waarmee je op je handheld of console spellen kunt afspelen die je niet in de winkel hebt gekocht? Spellen waarvoor dus niet is betaald?
Die vraag hadden elf webwinkels aan de rechter voorgelegd. Ze waren het zat dat Nintendo ze steeds lastig viel over de verkoop van de flashkaarten, waarvan de R4 het bekendst en populairst is. De winkels wilden eindelijk duidelijkheid over de legaliteit van de kaartjes.
Vonnis
Maar het oordeel van de rechter valt nu negatief uit. Volgens de rechter is het duidelijk dat de kaartjes vooral gebruikt worden om de kopieerbeveiliging te omzeilen en hebben de andere functies van de kaartjes maar weinig nut.
De webwinkels moeten de verkoop van de kaartjes binnen veertien dagen staken en hun voorraad laten slopen door een vernietigingsbedrijf. Als bewijs van vernietiging, moeten ze één monster naar Nintendo sturen. Doen ze dit niet, dan kost dat ze 10.000 euro per dag. Verder moeten de webshops elk 7.054 euro aan Nintendo betalen, ter vergoeding van de gemaakte proceskosten.
De tijd waarin je simpel een R4-kaartje via internet of in een winkel kon kopen, lijkt dus verleden tijd. Ook het kopen van een gehackte Wii of modchip wordt een stuk lastiger. Mensen die al een R4-kaartje hebben, lijken de dans vooralsnog te ontspringen.
Hier hebben ze er een van 1 Meterquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:49 schreef dotKoen het volgende:
Iemand toevallig nog tips welke shop hele korte ethernetkabels verkoopt? 25 cm, patchcables dus? En Taobao vind ik wat te ingewikkeld, daar heb ik geen zin in.
gouden handel net als al dat spul uit deze chinese webshops. Inkopen en een paar euro er bovenop en je raakt het gelijk kwijt. Mijn bestelling komt over 5 weken aan volgens de site... nog even wachten dusquote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:29 schreef Skiet het volgende:
Het gaat daar om de verkoop. Als jij er gewoon 1 koopt in China dan is er niks aan de hand lijkt me. Ik zie ze trouwens nog steeds in de zondagskrant staan van de plaatselijke PC winkel
Bedankt. Nog iets te lang eigenlijk... Zie overigens in Nederlandse webshops als kortste ook 50cm. Ik wil het eigenlijk nog korter. Maak er binnenkort zelf wel 1, heb nog een rol CAT5e liggen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:56 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Hier hebben ze er een van 1 Meter
Anders kijk je even op pagina 1 onder het kopje daarvoor...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:47 schreef roald18 het volgende:
ik las iets over een kortingscode voor fok.. welke code is dat? en welke shop?
Verzendt DX daarmee? Want ik heb ook 3 pakjes van ze tegoed die de 16e zij nverzondenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:59 schreef GuitarJJ het volgende:
Hongkongpost is snel! Pakje van 16 augustus kwam vandaag aan! 3 dagen dus
Ja dat doet DX.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Verzendt DX daarmee? Want ik heb ook 3 pakjes van ze tegoed die de 16e zij nverzonden
Ik geef je weinig kans dat het vandaag binnen komt, eerder volgende week.quote:
Ja. Ach, tijd zatquote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:00 schreef bularax het volgende:
[..]
Ik geef je weinig kans dat het vandaag binnen komt, eerder volgende week.
Die LED lampjes zijn zeer handig en compactquote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:10 schreef Geranium_Opa het volgende:
Vandaag besteld :
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1255
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1781
Is dat hetzelfde als Hong-Kong Registered Airmail ?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:59 schreef GuitarJJ het volgende:
Hongkongpost is snel! Pakje van 16 augustus kwam vandaag aan! 3 dagen dus
Als er staat 1 week en het is niet binnen dan ga jij ze e-mailen en vragen waarom het zo lang moet duren. Dus zeggen ze gewoon 5 weken, dan valt het meestal mee....quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:47 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als Hong-Kong Registered Airmail ?
Daar wordt mijn pakketje mee verzonden,maar er stond levertijd van 5 weken???
Die eerste ligt ook bij de Action... als het hetzelfde type is, reken er dan maar op dat ze na verloop van tijd wat gaan flikkeren. Het glaasje zit vastgeklemd, en als dat loskomt is het contact slechter. Hetzelfde geldt voor de "achterkant" waar het knopje op zit. Verder wel echt bizar veel licht.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:10 schreef Geranium_Opa het volgende:
Vandaag besteld :
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1255
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1781
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |