abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85381854
Oeh, 8 pakketjes onderweg :D Zal straks eens wat linkjes enzo posten (zit op het werk niet non-stop achter de pc ;( )
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_85384167
Coupon code 15450 werkt (5% discount) op Pandawill trouwens
pi_85384571
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_85384792
Holographic sight :D
pi_85385003
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 10:58 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

:')

Wie ga je neerschieten in je 3D game? :')
Die brillen (heb er 3) zijn voor 3D films, die sight en dat red dot ding zijn voor op mijn (legale :D ) luchtbuks.
pi_85386131
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 11:06 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Die brillen (heb er 3) zijn voor 3D films, die sight en dat red dot ding zijn voor op mijn (legale :D ) luchtbuks.
pics van je luchtbuks als je hem binnen hebt :D
pi_85386532
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 00:25 schreef Berend. het volgende:

[..]

Pas na een bepaald bedrag.
Ja dat weet ik, 15$. Maar kan me niet voorstellen dat mensen voor minder dan dat bestellen. Maar zoals het nu lijkt kun je dus nog wat 'korting' krijgen als je geen trackingnummer hoeft bij je bestelling boven de 15$.
pi_85387177
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 11:06 schreef bijdehand het volgende:

[..]

werkt dat scoopje goed op je luchtbuks (die van 5 euro) ? zit te twijfelen dussen dat scoopje en eentje met laser...

EDIT: deze http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12174
pi_85387684
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 12:07 schreef sandsucker het volgende:

[..]

werkt dat scoopje goed op je luchtbuks (die van 5 euro) ? zit te twijfelen dussen dat scoopje en eentje met laser...

EDIT: deze http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12174
Ik heb hem nog niet binnen. Ik zal wel zeggen hier of het werkt of niet, maar op DX zelf staat van wel (die reviews)
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 11:38 schreef ElmoFan het volgende:

[..]

pics van je luchtbuks als je hem binnen hebt :D
OK :D
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 12:51:44 #36
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_85388897
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 10:42 schreef Skiet het volgende:
Coupon code 15450 werkt (5% discount) op Pandawill trouwens
ahhh mooi! :)
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_85390872
http://lightake.com/detai(...)adphone_Black_-27939
Deze inmiddels binnen als vervanger voor mijn oude Kanen koptelefoon die het na een maandje of 3 begeven heeft.
Komt perfect geluid uit, zeker voor het geld wat je ervoor betaald.
Draad wat er bij zit is langer dan dat ik dacht, denk zelfs wel iets van 2 meter.
Makkelijk verstelbaar.
Microfoon heeft prima geluid (ze horen me goed zonder ruis).
Alleen de bovenkant, dat zwarte bandje dat zo rond gaat is qua kwaliteit niet super.
Ik geef hem een maandje of 3 voor achter de computer, meer zal het wel niet zijn. Maar voor het geld is het een prima deal.
pi_85390917
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 19:39 schreef Skiet het volgende:
Jammer dat BIC geen new arrivals deel heeft...
Dan moet je even HIER kijken
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 13:50:44 #39
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_85391675
Heb MSN voor TaoBao orders van Kyle :D
kylezhou1988(apenstaartje)hotmail.com
Alleen om te chatten niet voor mails.
pi_85392851
ik krijg 8 pakketjes binnen :') zal mn moeder blij mee zijn als ik er niet ben

1x van buyincoins
1x van pandawill
3x dealextreme
2x van taobao
1x van benscore.com
pi_85392904
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 14:14 schreef mtchel112 het volgende:
ik krijg 8 pakketjes binnen :') zal mn moeder blij mee zijn als ik er niet ben

1x van buyincoins
1x van pandawill
3x dealextreme
2x van taobao
1x van benscore.com
Ik 12 ofzo :P
pi_85395315

Iemand al zo'n ding besteld? lijkt mij best wel ideaal voor bv een multimediapc die aan de tv hangt
pi_85397637
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 14:19 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

zou zon holographic sight ook op n echt gewer werken?
Ik hoop het je te kunnen vertellen als ik 'm binnen krijg :)
pi_85401030
Ik heb mijn Remote spy binnen. Je weet wel, die afstandbediening. Nou als ik op de mute knop klik zie ik niets op de tv, hoelang duurt het voordat die werkt?
pi_85401436
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 15:11 schreef Thomashorst het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand al zo'n ding besteld? lijkt mij best wel ideaal voor bv een multimediapc die aan de tv hangt
De meeste smartphone's hebben zo'n optie toch al? Iig is er iets voor de iPhone en voor Android ook.
pi_85403592
Zijn er hier nog mensen die een iPhone hoesje kunnen aanraden bij 1 van deze webshops? Ik zoek er 1 die zo dun mogelijk is. Val/stootschade bescherming hoeft niet. Maar stof en krasjes wel.

Ik wil geen gebreide sok (gaat zand en stof gewoon door).

http://store.apple.com/nl(...)NDI1NjM&s=topSellers

zoiets zoek ik, maar dan bij DealExtreme haha!
pi_85404818
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 18:32 schreef rub3n het volgende:
Zijn er hier nog mensen die een iPhone hoesje kunnen aanraden bij 1 van deze webshops? Ik zoek er 1 die zo dun mogelijk is. Val/stootschade bescherming hoeft niet. Maar stof en krasjes wel.

Ik wil geen gebreide sok (gaat zand en stof gewoon door).

http://store.apple.com/nl(...)NDI1NjM&s=topSellers

zoiets zoek ik, maar dan bij DealExtreme haha!
http://www.buyincoins.com(...)ml?in=All-Categories
pi_85407304
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 17:20 schreef Berend. het volgende:
Ik heb mijn Remote spy binnen. Je weet wel, die afstandbediening. Nou als ik op de mute knop klik zie ik niets op de tv, hoelang duurt het voordat die werkt?
Gewoon Zo lang blijven drukken op die mute knop, totdat dat mute tekentje in je beeld komt of totdat er geen geluid meer is.
pi_85407526
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 17:20 schreef Berend. het volgende:
Bij mij duurt het 30 a 60 seconden. Helaas werkt hij alleen niet op alle tv's. Bij sommige tv's kun je alleen muten, maar hem er dan niet weer afkrijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')