Nee aan je TV. Dan kan je doormiddel van een USB stick of Harde schijf aansluiten op die media player.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:16 schreef gers het volgende:
maar even een domme vraag![]()
als ik zo'n unit koop sluit je die dan aan je pc om films en dergelijke te kijken vanaf een harde schijf
owoke , soms voel ik mij net een oude zak als het gaat om electronikaquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:21 schreef bularax het volgende:
[..]
Nee aan je TV. Dan kan je doormiddel van een USB stick of Harde schijf aansluiten op die media player.
Mijn generatie groeit ermee op, ik ben ook nog maar 15quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:22 schreef gers het volgende:
[..]
owoke , soms voel ik mij net een oude zak als het gaat om electronika
ik ben ook pas 23quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:48 schreef bularax het volgende:
[..]
Mijn generatie groeit ermee op, ik ben ook nog maar 15.
On-topic:
Weet iemand of de bestellingen nog vertraging oplopen ivm de overstromingen in China?
quote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:55 schreef Costarican het volgende:
Iemand een site waar ik mooie zonnebrillen kan kopen?
Dus geen standaard zonnebrillen, maar design dingen...
Taobaoquote:
Sinds wanneer moet ik iets wetenschappelijk testen om te weten of het goed is? En ter info, ik gebruik al jaren dezelfde batterijen. De enige reden dat ik ze regelmatig koop is omdat ik steeds meer shit heb die op batterijen werktquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:21 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Kijken naar prestaties, heel wetenschappelijkAls je zoveel batterijen hebt gebruikt dat koop je rotzooi, een goede set gaat tig jaren mee
![]()
De Aldi batterijen waren eerst een goede optie voor de prijs maar tegenwoordig kun je beter presterende A-merk vinden voor bijna dezelfde prijs.
Heb met CDBurnerXP nog nooit problemen gehad met Platinum-schijfjes... je weet zeker dat het niet gewoon botst tussen Nero en Platinum?quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:52 schreef jopiede het volgende:
[..]
Ik vind platinum ook maa reen kut merk, nero stopt vaak genoeg met branden op de helft zonder opgaaf van reden. Vaak genoeg m'n dvd brander vervangen... Trouwens, ikwacht nog steeds op de review van je ontvangen oordopjes, linkje erbij is ook wel handig misschien?
zowel de batterijen als platinum-schijfjes mankeert geen moer aan.quote:Op maandag 23 augustus 2010 02:26 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Sinds wanneer moet ik iets wetenschappelijk testen om te weten of het goed is? En ter info, ik gebruik al jaren dezelfde batterijen. De enige reden dat ik ze regelmatig koop is omdat ik steeds meer shit heb die op batterijen werkt
(en vertel... waar kun je A-merk batterijen voor die prijs vinden?)
[..]
Heb met CDBurnerXP nog nooit problemen gehad met Platinum-schijfjes... je weet zeker dat het niet gewoon botst tussen Nero en Platinum?
ligt eraan, als ik de berichten hier mag geloven, is het er deze week nog welquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:31 schreef kahlanamnell het volgende:
Kleine vraag, mijn bestelling gaat vandaag met Hong Kong airlines naar Nederland toe. Kan ik dan het pakje deze week verwachten of duurt het nog langer?
Wat is Hong Kong airlines?quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:31 schreef kahlanamnell het volgende:
Kleine vraag, mijn bestelling gaat vandaag met Hong Kong airlines naar Nederland toe. Kan ik dan het pakje deze week verwachten of duurt het nog langer?
Doe maar niet mieren neuken, je weet best wat hij bedoeld.quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:46 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Wat is Hong Kong airlines?
Ik neem aan dat je je pakje niet naar China of Moskou laat sturen.
Nee, immers Hong Kong Airlines is hoogstwaarschijnlijk geen partij in het verzendproces?quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:13 schreef bularax het volgende:
[..]
Doe maar niet mieren neuken, je weet best wat hij bedoeld.
je krijgt geen straf, je kan je pakket kwijtraken. Maar uit testen bleken die sigaretten van erg discutabele kwaliteit te zijn en zeer slecht voor je gezondheid (in vergelijking met normale sigaretten uit Nederland).quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:44 schreef mtchel112 het volgende:
wat zou nou eigenlijk de straf zijn als je sigaretten bestelt en je word gepakt door douane, een hele tijd terug was er iemand die n slof had besteld
Er was toch zo'n manier om ze via een Zwitsers en later ook Nederlandse bedrijven te laten versturen uit Roemenië of zo onder het mom van een kadootje. Slof was iets van 25 euro of zo?quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:44 schreef mtchel112 het volgende:
wat zou nou eigenlijk de straf zijn als je sigaretten bestelt en je word gepakt door douane, een hele tijd terug was er iemand die n slof had besteld
Je bent een mierenneuker, sommige mensen hebben een leven en checken niet 3 keer elk berichtje op een foutjequote:Op maandag 23 augustus 2010 11:16 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Nee, immers Hong Kong Airlines is hoogstwaarschijnlijk geen partij in het verzendproces?
quote:Order # ******
Order Date: 19th Aug 2010
Recipient: ******
This order is marked as Shipped
You chose to ship this order with Hong Kong Register Air Mail
The tracking number for this order is ******
Track the status of your order
The outstanding balance of your order is $19.45 USD
If you haven't already paid for your order, please follow the instructions below. Otherwise, please wait until our order department confirms your payment.
Your Order Contains the Following Items:
1 x Acekard 2i Card for Nintendo DS, DS Lite & DSi
quote:Destination - Netherlands
The item (**********) left Hong Kong for its destination on 23-Aug-2010
Ow Hong Kong post.quote:
Jij ook blijkbaar. Ik vond het raar dat er over Hong Kong Airlines werd gesproken aangezien die niet vliegen naar Europese bestemmingen, misschien wel de vrachtafdeling, maar ik dacht dat ze andere vliegtuigmaatschappijen gebruikten.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:36 schreef kahlanamnell het volgende:
ja, je hebt tijd over zie ik. Helaas zijn de verzendkosten zo laag dat het zelf ophalen niet rendabel is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |