wat denk je dat ze jou kosten als je ze (misschien wel nep) in china besteld, ten eerste weegt t echt super veelquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:47 schreef bularax het volgende:
[..]
Heel goedkoop noemt ie dat dan. 30 euro voor 25 DVD's...
Ik moet verbatim hebben, dat is het enige merk dat een beetje werkt met DL.quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:12 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
wat denk je dat ze jou kosten als je ze (misschien wel nep) in china besteld, ten eerste weegt t echt super veel
volgens mij kost het zon 20 dollar per kilo
en DX verkocht ook van die dvdtjes maar daar had je geen reet aan
ga gewoon voor kwaliteit bij dit soort producten
ik heb van bigdennis van het merk platinum ik was 30 eu kwijt voor 100 dvds + 100 doosjes
quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:12 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
ik heb van bigdennis van het merk platinum ik was 30 eu kwijt voor 100 dvds + 100 doosjes
DL is gewoon duur, geen flauw idee waarom dat het zo duur moet blijven. Een paar jaar terug waren ze nog 5 euro per stukquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:19 schreef bularax het volgende:
[..]
Ik moet verbatim hebben, dat is het enige merk dat een beetje werkt met DL.
Alleen jammer dat ze die 10-cakebox niet via de briefpost doen, dat past namelijk wel.quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:40 schreef Joene94 het volgende:
Ik haal gewoon van Opus, prima webshop. Verkopen daar alles voor een nette prijs.
De postbode kwam pas langs met een pakketje van hun en vertelde dat de eigenaar toevallig op loopafstand van ons woont, moest wel ff lachen toen ik zag en hoorde dat het inderdaad klopte.
Heet dat niet de Action?quote:Op zondag 22 augustus 2010 09:53 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk voor een wetenschappelijk experiment. Een winkel openen met dit soort zut en vervolgens wat ongetraind personeel de boel te laten runnen. Goedkope prijzen met een bordje erbij dat je geen garantie krijgt. Verborgen camera's ophangen en laat de show maar beginnen
QFT. Ooit een keer iets foutgegaan met levering door TNT (pakket werd niet aangenomen) dus pakket ging retour. Gelijk een mailtje van Opus wat ik met de bestelling wilde doen: annuleren + geld terug, veranderen, of opnieuw verzenden. Doorgemaild dat ze hem opnieuw mochten verzenden, volgende dag opnieuw binnen. Fantastische service daar.quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:40 schreef Joene94 het volgende:
Ik haal gewoon van Opus, prima webshop. Verkopen daar alles voor een nette prijs.
De postbode kwam pas langs met een pakketje van hun en vertelde dat de eigenaar toevallig op loopafstand van ons woont, moest wel ff lachen toen ik zag en hoorde dat het inderdaad klopte.
Boeit het mij wat dat je ze hebt doorgemeten?quote:Op zondag 22 augustus 2010 09:27 schreef monkeybrain het volgende:
Nee, ik heb ze doorgemeten en ze komen totaal niet aan hun opgegeven Mah waarde. Kut batterijen.
De alkaline zijn weer wel top, de goedkoopste en verslaan alle andere merken volgens de Kassa test.
Jeweets.quote:

Bigdennis hier ook, snelle levering vanuit Duitsland.. scherpe prijzen vooral met aanbiedingen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:14 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Jeweets. [ afbeelding ]
Verder cdrwinkel, bigdennis en opus alle drie goede ervaringen mee.
Gelukkig kan overal een Harddisk inquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:44 schreef neo2000 het volgende:
Alhoewel ik weinig meer brand, want een eckte baas slaat natuurlijk gewoon al zijn spul op op harddisks.![]()
Nu nog een autoradio met harddisk erin en ik ben eindelijk van die belachelijke verwisselbare media verlost.
Radioquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:44 schreef neo2000 het volgende:
Alhoewel ik weinig meer brand, want een eckte baas slaat natuurlijk gewoon al zijn spul op op harddisks.![]()
Nu nog een autoradio met harddisk erin en ik ben eindelijk van die belachelijke verwisselbare media verlost.
Ik vind platinum ook maa reen kut merk, nero stopt vaak genoeg met branden op de helft zonder opgaaf van reden. Vaak genoeg m'n dvd brander vervangen... Trouwens, ikwacht nog steeds op de review van je ontvangen oordopjes, linkje erbij is ook wel handig misschien?quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:12 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
wat denk je dat ze jou kosten als je ze (misschien wel nep) in china besteld, ten eerste weegt t echt super veel
volgens mij kost het zon 20 dollar per kilo
en DX verkocht ook van die dvdtjes maar daar had je geen reet aan
Kijken naar prestaties, heel wetenschappelijkquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:13 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Boeit het mij wat dat je ze hebt doorgemeten?Ze doen het gewoon beter dan elk ander merk oplaadbare batterij dat ik tot nu toe heb gebruikt (en dat zijn er VEEL). Ik kijk naar prestaties, niet naar cijfertjes.
Heb je wel een HDMI videokaart?quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:54 schreef gers het volgende:
lieve mensen hoewel ik al veel ervaring heb bij jack en dealextreme heb ik een vraag
ik wil mijn pc verbinden met mijn televisie zodat ik relax films kan kijken. Wat voor een kabel moet ik dan hebben , heb echter geen tv met hdmi (nog zo'n oud dik bakbeest)
heb ik ook nietquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:23 schreef bularax het volgende:
[..]
Heb je wel een HDMI videokaart?
Anders is een mediaplayer het best. Heb je ook geen gezeik met kabels enzo.
Je bent een echte supporter zie ik al.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:34 schreef gers het volgende:
[..]
heb ik ook nieten een mediaplayer is mij iets te duur
DVI ->Scartquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:34 schreef gers het volgende:
[..]
Die dingen heb je al vanaf 30 euro.quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:34 schreef gers het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |