Ja, want alle "fake" manufacturers zijn even kut.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:35 schreef bergdani het volgende:
Pssst niet kopen.
Een vriend van me heeft ook zo'n nep BB. Enkel het menu lijkt op die van een BB. Alles wat je opent is lelijk. Contacten zijn onoverzichtelijk en een van de letters werkte niet meer na een tijd. Koop gewoon een echte BB, heb je veel meer plezier van. Meer dan dat kan ik niet zeggen ..
Ok.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:24 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ik keek niet naar wie dit bericht schreef, ik las de eerste zin. En dacht "Dit is joene".
Nee het gaat idd niet zo'n BB ding worden, heb wel een andere leuke gezien maar zit nog te twijfelen..quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:35 schreef bergdani het volgende:
Pssst niet kopen.
Een vriend van me heeft ook zo'n nep BB. Enkel het menu lijkt op die van een BB. Alles wat je opent is lelijk. Contacten zijn onoverzichtelijk en een van de letters werkte niet meer na een tijd. Koop gewoon een echte BB, heb je veel meer plezier van. Meer dan dat kan ik niet zeggen ..
quote:is het een hoog risico om bij Taobao G-star t-shirts te kopen voor 47 dollar? is er hoog risico bedoel ik om onderschept te worden door douane?
en wat kan die boete bedragen?
Lees gewoon eens voor het gemak de O/P door, gewoon omdat het kan.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:41 schreef ASUS-Lover het volgende:
dan maar kamper..
is het een hoog risico om bij Taobao G-star t-shirts te kopen voor 47 dollar? is er hoog risico bedoel ik om onderschept te worden door douane?
en wat kan die boete bedragen?
Nee fucking blindequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:51 schreef ASUS-Lover het volgende:
al gedaan.. zeer weinig risico.. maar als hij toch onderschept wordt.. wat zijn dan de boetes?
Het staat er zelfs twee keer.quote:- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
500 euro boetequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:51 schreef ASUS-Lover het volgende:
al gedaan.. zeer weinig risico.. maar als hij toch onderschept wordt.. wat zijn dan de boetes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
¤500 boete meen je niet ? Heb net een nep oakley zonnebril gekocht.quote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:34 schreef Tauchmeister het volgende:
Gewoon niet doen. G-Star RAW is voor kampers.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:54 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Sta op het punt deze te bestellen: http://www.focalprice.com(...)N_Support_Black.html
Tenzij iemand nog een leuk alternatief weet natuurlijk!
Ik zou het niet doen, Zulke Blackberry look-a-likes koop je ook gewoon in Je locale telefoon winkel voor 59 euro en dan wel van betere kwaliteit neem ik aan, zag ze vanmiddag nog liggenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:23 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel wat hebben. Heb ooit eerder een keer uit China een telefoon gehad, die was aardig goed voor het geld. Nu ben ik inmiddels opzoek naar een nieuwe telefoon voor max. ¤100,-, en deze ziet er ook wel weer netjes uit.
Iemand nog andere telefoons die ze aanbevelen? Ben er nu wel weer geïnteresseerd in eentje voor een maandje of 8 gebruik (totdat ik m'n abo weer kan verlengen).
Maar maar, hij deed het ook juffrouw.quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:14 schreef Costarican het volgende:
[..]
Heb je het nu over mij ofwat?
Want een nep BB is ook nep,
quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:14 schreef Costarican het volgende:
[..]
Heb je het nu over mij ofwat?
Want een nep BB is ook nep,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |