Vind touchscreen een dikke min helaas. Mijn persoonlijke ervaring is dat ik dat te omslachtig vind werken bij sms'en (ja ook, met qwerty toetsenbord, zeker als dat je dat ook nog moet uitschuiven).quote:
Nee klopt.. zie wel 3 nagenoeg dezelfde modellen staan.. en met die (fake) specs die ze opgeven weet ik nog niet welke van de 3 ik moet kiezenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:16 schreef MagischMannetje het volgende:
J
[..]
Er kan toch niks heel erg mis gaan? Hij is simlock vrij je hebt een qwerty tb. Het enige wat er misschien niet zo fijn aan kan zijn dat hij wat slomer is verder went alles vanzelf wel.
Kijk ff naar de reviews of zoek op google/youtube.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:46 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Nee klopt.. zie wel 3 nagenoeg dezelfde modellen staan.. en met die (fake) specs die ze opgeven weet ik nog niet welke van de 3 ik moet kiezen(zie de 3 9700's hier staan bij topsellers: http://www.focalprice.com/goods_553_1_c.html , die linkse, goedkoopste optie heeft een te matig scherm imo.)
Gewoon diodes? Ik had er vorig jaar 150 voor 2,50, 5mm leds in gemengde kleuren met resistors. Bedoel je dat?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:45 schreef Jeffrey_San het volgende:
Weet iemand waar ik Veel Leds kan vinden voor een mooie prijs, ik heb rondgezocht maar niet echt iets gevonden
Ja die bedoel ikquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:21 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Gewoon diodes? Ik had er vorig jaar 150 voor 2,50, 5mm leds in gemengde kleuren met resistors. Bedoel je dat?
Nu moet ik toch weer met een ebay linkje komen hoorquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:02 schreef Jeffrey_San het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik
Waar had je die gekocht
Ik vind het ook wel wat hebben. Heb ooit eerder een keer uit China een telefoon gehad, die was aardig goed voor het geld. Nu ben ik inmiddels opzoek naar een nieuwe telefoon voor max. ¤100,-, en deze ziet er ook wel weer netjes uit.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:54 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Sta op het punt deze te bestellen: http://www.focalprice.com(...)N_Support_Black.html
Tenzij iemand nog een leuk alternatief weet natuurlijk!
Ik keek niet naar wie dit bericht schreef, ik las de eerste zin. En dacht "Dit is joene".quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:23 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel wat hebben. Heb ooit eerder een keer uit China een telefoon gehad, die was aardig goed voor het geld. Nu ben ik inmiddels opzoek naar een nieuwe telefoon voor max. ¤100,-, en deze ziet er ook wel weer netjes uit.
Iemand nog andere telefoons die ze aanbevelen? Ben er nu wel weer geïnteresseerd in eentje voor een maandje of 8 gebruik (totdat ik m'n abo weer kan verlengen).
Ja, want alle "fake" manufacturers zijn even kut.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:35 schreef bergdani het volgende:
Pssst niet kopen.
Een vriend van me heeft ook zo'n nep BB. Enkel het menu lijkt op die van een BB. Alles wat je opent is lelijk. Contacten zijn onoverzichtelijk en een van de letters werkte niet meer na een tijd. Koop gewoon een echte BB, heb je veel meer plezier van. Meer dan dat kan ik niet zeggen ..
Ok.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:24 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ik keek niet naar wie dit bericht schreef, ik las de eerste zin. En dacht "Dit is joene".
Nee het gaat idd niet zo'n BB ding worden, heb wel een andere leuke gezien maar zit nog te twijfelen..quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:35 schreef bergdani het volgende:
Pssst niet kopen.
Een vriend van me heeft ook zo'n nep BB. Enkel het menu lijkt op die van een BB. Alles wat je opent is lelijk. Contacten zijn onoverzichtelijk en een van de letters werkte niet meer na een tijd. Koop gewoon een echte BB, heb je veel meer plezier van. Meer dan dat kan ik niet zeggen ..
quote:is het een hoog risico om bij Taobao G-star t-shirts te kopen voor 47 dollar? is er hoog risico bedoel ik om onderschept te worden door douane?
en wat kan die boete bedragen?
Lees gewoon eens voor het gemak de O/P door, gewoon omdat het kan.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:41 schreef ASUS-Lover het volgende:
dan maar kamper..
is het een hoog risico om bij Taobao G-star t-shirts te kopen voor 47 dollar? is er hoog risico bedoel ik om onderschept te worden door douane?
en wat kan die boete bedragen?
Nee fucking blindequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:51 schreef ASUS-Lover het volgende:
al gedaan.. zeer weinig risico.. maar als hij toch onderschept wordt.. wat zijn dan de boetes?
Het staat er zelfs twee keer.quote:- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
500 euro boetequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:51 schreef ASUS-Lover het volgende:
al gedaan.. zeer weinig risico.. maar als hij toch onderschept wordt.. wat zijn dan de boetes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
¤500 boete meen je niet ? Heb net een nep oakley zonnebril gekocht.quote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:34 schreef Tauchmeister het volgende:
Gewoon niet doen. G-Star RAW is voor kampers.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:54 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Sta op het punt deze te bestellen: http://www.focalprice.com(...)N_Support_Black.html
Tenzij iemand nog een leuk alternatief weet natuurlijk!
Ik zou het niet doen, Zulke Blackberry look-a-likes koop je ook gewoon in Je locale telefoon winkel voor 59 euro en dan wel van betere kwaliteit neem ik aan, zag ze vanmiddag nog liggenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:23 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel wat hebben. Heb ooit eerder een keer uit China een telefoon gehad, die was aardig goed voor het geld. Nu ben ik inmiddels opzoek naar een nieuwe telefoon voor max. ¤100,-, en deze ziet er ook wel weer netjes uit.
Iemand nog andere telefoons die ze aanbevelen? Ben er nu wel weer geïnteresseerd in eentje voor een maandje of 8 gebruik (totdat ik m'n abo weer kan verlengen).
Maar maar, hij deed het ook juffrouw.quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:14 schreef Costarican het volgende:
[..]
Heb je het nu over mij ofwat?
Want een nep BB is ook nep,
quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:14 schreef Costarican het volgende:
[..]
Heb je het nu over mij ofwat?
Want een nep BB is ook nep,
Houd de dagaanbieding sites een beetje in de gaten, daar komen ze wel eens langs.quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:19 schreef Yi-Long het volgende:
Kun je ook ergens goedkoop oplaadbare batterijen kopen? Ik heb nu een paar websites bekeken maar de batterijen daar zijn voornamelijk batterijen voor de camera enzo. Niet gewone normale AA-batterijen.
Ik zoek Energizer 2300mAh batterijen...
Werkt dat scrollwheel goed?quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:14 schreef tomz00r het volgende:
Ik heb op eBay een nepipod gekocht, eerste keer zonder succes (had niet eens een scrollwheel) maar de tweede keer een hele goede.
Hier een filmpje:
Hij is ook mega goedkoop, 38 dollar voor 16 GB (eigenlijk 15,1 GB, maar ook ok), die van 8 GB kost maar 30 dollar, dat is 23 euro. (H)
Niemand geloofde dat hij nep was. Ohja, je kan hem mét en zonder iPod-logo bestellen,. Standaard is zonder (dus de Fok!regels overtreed ik niet, haha)
Heb hem hier besteld:
http://cgi.ebay.com/Brand(...)ayers#ht_6668wt_1137
Yeah, die zag ik al, maar ik zoek echt batterijen die dus heel krachtig zijn en dus lang meegaan. Wanneer ik in Hong Kong ben kost dat 8-10 euro voor 4 stuks (2300mAh Energizer), maar hier in NL zijn die krengen vaak toch nog een stukje duurder... dus ik dacht wellicht op een chineze webshop te vindenquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:27 schreef Semmm het volgende:
[..]
Houd de dagaanbieding sites een beetje in de gaten, daar komen ze wel eens langs.
EDIT: Zie net dat iBood ze heeft
Vaak halen die de opgegeven specs niet, de batterijen die ik uit HK besteld heb ook niet. Zijn niet slecht en gaan best even mee, maar 2300mah (of wat die van mij dan ook beloofden) zijn ze niet.quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:00 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yeah, die zag ik al, maar ik zoek echt batterijen die dus heel krachtig zijn en dus lang meegaan. Wanneer ik in Hong Kong ben kost dat 8-10 euro voor 4 stuks (2300mAh Energizer), maar hier in NL zijn die krengen vaak toch nog een stukje duurder... dus ik dacht wellicht op een chineze webshop te vinden
Probeer die van de Aldi eensquote:Op zondag 22 augustus 2010 02:00 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Yeah, die zag ik al, maar ik zoek echt batterijen die dus heel krachtig zijn en dus lang meegaan. Wanneer ik in Hong Kong ben kost dat 8-10 euro voor 4 stuks (2300mAh Energizer), maar hier in NL zijn die krengen vaak toch nog een stukje duurder... dus ik dacht wellicht op een chineze webshop te vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |