Eerlijk gezegd, op een of andere manier zou ik ook geen telefoon uit China bestellen, wil je per se een BB copy of mag het ook een ander model zijn ?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:54 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Sta op het punt deze te bestellen: http://www.focalprice.com(...)N_Support_Black.html
Tenzij iemand nog een leuk alternatief weet natuurlijk!

Ik wil gewoon een simlock vrije foon, met een fatsoenlijk resolutie scherm om mee te bellen en SMS'en. Mijn gewonen mobiel (Samsung D900i is kapot gegaan) is stuk gegaan en wil met deze mobiel nog anderhalf jaar uitzingen (abbo loopt dan af). QWERTY toetsenbord is een grote plus, BB-kloon is een kleine plus, zeker geen vereiste.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:09 schreef faf het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd, op een of andere manier zou ik ook geen telefoon uit China bestellen, wil je per se een BB copy of mag het ook een ander model zijn ?
Als ik dan een telefoon uit China zou bestellen zou het zijn met Android en in 2e instantie windows mobile. Dit omdat je de menu's programma's enz kan aanpassen updaten bij instaleren ga maar door.

Ik werk nu al een jaar met een chin. Touchscreen telefoon.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:02 schreef bularax het volgende:
[..]
Zijn die Chinese nep-telefoons niet bagger? Lijkt me echt klote.

Samsung star qwertyquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:31 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een simlock vrije foon, met een fatsoenlijk resolutie scherm om mee te bellen en SMS'en. Mijn gewonen mobiel (Samsung D900i is kapot gegaan) is stuk gegaan en wil met deze mobiel nog anderhalf jaar uitzingen (abbo loopt dan af). QWERTY toetsenbord is een grote plus, BB-kloon is een kleine plus, zeker geen vereiste.

Bij diegene zeuren waar je het hebt gekocht?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoe maak je zelf een RMA aan voor iets wat je elders gekocht hebt?

Dan maakt degene in de winkel dus een RMA aan. En niet jijzelf toch?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:04 schreef bularax het volgende:
[..]
Bij diegene zeuren waar je het hebt gekocht?

Ja dat lijkt me wel, of je krijgt een formuliertje per mail.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dan maakt degene in de winkel dus een RMA aan. En niet jijzelf toch?

Er kan toch niks heel erg mis gaan? Hij is simlock vrij je hebt een qwerty tb. Het enige wat er misschien niet zo fijn aan kan zijn dat hij wat slomer is verder went alles vanzelf wel.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:31 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een simlock vrije foon, met een fatsoenlijk resolutie scherm om mee te bellen en SMS'en. Mijn gewonen mobiel (Samsung D900i is kapot gegaan) is stuk gegaan en wil met deze mobiel nog anderhalf jaar uitzingen (abbo loopt dan af). QWERTY toetsenbord is een grote plus, BB-kloon is een kleine plus, zeker geen vereiste.

Ik kan ook alleen maar deze vinden; http://www.dealextreme.com/search.dx/search.fridge%20magnetquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:27 schreef kahlanamnell het volgende:
heeft iemand koelkastmagneetjes gezien op chinese sites? Alle sites uit de openingspost heb ik al doorzocht. Ben er inmiddels achter dat magnet in het chinees pruik ofzo betekend, pruiken in blauw, groen of roze en het staat kennelijk ook voor een koptelefoon me vlindervleugels![]()
maar 1 site had wat magneten, maar niet echt leuke. Iemand een tip?

Dat zijn typisch van die dingen die ik op eBay zoekquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:27 schreef kahlanamnell het volgende:
heeft iemand koelkastmagneetjes gezien op chinese sites? Alle sites uit de openingspost heb ik al doorzocht. Ben er inmiddels achter dat magnet in het chinees pruik ofzo betekend, pruiken in blauw, groen of roze en het staat kennelijk ook voor een koptelefoon me vlindervleugels![]()

http://s.taobao.com/searc(...)ype=&filterFineness=quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:27 schreef kahlanamnell het volgende:

Vind touchscreen een dikke min helaas. Mijn persoonlijke ervaring is dat ik dat te omslachtig vind werken bij sms'en (ja ook, met qwerty toetsenbord, zeker als dat je dat ook nog moet uitschuiven).quote:

Nee klopt.. zie wel 3 nagenoeg dezelfde modellen staan.. en met die (fake) specs die ze opgeven weet ik nog niet welke van de 3 ik moet kiezenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:16 schreef MagischMannetje het volgende:
J
[..]
Er kan toch niks heel erg mis gaan? Hij is simlock vrij je hebt een qwerty tb. Het enige wat er misschien niet zo fijn aan kan zijn dat hij wat slomer is verder went alles vanzelf wel.

Kijk ff naar de reviews of zoek op google/youtube.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:46 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Nee klopt.. zie wel 3 nagenoeg dezelfde modellen staan.. en met die (fake) specs die ze opgeven weet ik nog niet welke van de 3 ik moet kiezen(zie de 3 9700's hier staan bij topsellers: http://www.focalprice.com/goods_553_1_c.html , die linkse, goedkoopste optie heeft een te matig scherm imo.)

Gewoon diodes? Ik had er vorig jaar 150 voor 2,50, 5mm leds in gemengde kleuren met resistors. Bedoel je dat?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:45 schreef Jeffrey_San het volgende:
Weet iemand waar ik Veel Leds kan vinden voor een mooie prijs, ik heb rondgezocht maar niet echt iets gevonden

Ja die bedoel ikquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:21 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Gewoon diodes? Ik had er vorig jaar 150 voor 2,50, 5mm leds in gemengde kleuren met resistors. Bedoel je dat?

Nu moet ik toch weer met een ebay linkje komen hoorquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:02 schreef Jeffrey_San het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik
Waar had je die gekocht

Ik vind het ook wel wat hebben. Heb ooit eerder een keer uit China een telefoon gehad, die was aardig goed voor het geld. Nu ben ik inmiddels opzoek naar een nieuwe telefoon voor max. ¤100,-, en deze ziet er ook wel weer netjes uit.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:54 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Sta op het punt deze te bestellen: http://www.focalprice.com(...)N_Support_Black.html
Tenzij iemand nog een leuk alternatief weet natuurlijk!

Ik keek niet naar wie dit bericht schreef, ik las de eerste zin. En dacht "Dit is joene".quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:23 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel wat hebben. Heb ooit eerder een keer uit China een telefoon gehad, die was aardig goed voor het geld. Nu ben ik inmiddels opzoek naar een nieuwe telefoon voor max. ¤100,-, en deze ziet er ook wel weer netjes uit.
Iemand nog andere telefoons die ze aanbevelen? Ben er nu wel weer geīnteresseerd in eentje voor een maandje of 8 gebruik (totdat ik m'n abo weer kan verlengen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |