Hij vind toch altijd wel iets.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 14:58 schreef Maraca het volgende:
Rob mag altijd mijn keuken komen checken hoor
Waarom lees ik dat net pasquote:- Wordt je aangehouden door wegmisbruikers of geconfronteerd door Alberto Stegeman? Wees dan sociaal en doe ons even de groetjes![]()
Dan roep ik gewoon: Dat dit kan in Nederland!quote:
Waar ging dat over? Heb dacht ik de reclame gezien, vergeten te kijken alleenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan roep ik gewoon: Dat dit kan in Nederland!
Zag gisteren ook een ander programma van Alberto Stegeman op tv. "Oerend Hard".. dat was toch wel even een tegenvaller
Hoezo gaan ze boerenfeesten afzeiken, dat zijn altijd de mooiste feesten.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:05 schreef TheKC het volgende:
[..]
Waar ging dat over? Heb dacht ik de reclame gezien, vergeten te kijken alleen.
Het uitgaansleven van boerenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:05 schreef TheKC het volgende:
[..]
Waar ging dat over? Heb dacht ik de reclame gezien, vergeten te kijken alleen.
Hij zeikt het juist niet af, maar wil het meer onder de belangstelling brengenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:06 schreef TheKC het volgende:
[..]
Hoezo gaan ze boerenfeesten afzeiken, dat zijn altijd de mooiste feesten.
Ik ben bij dat programma op SBS geweestquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan roep ik gewoon: Dat dit kan in Nederland!
Zag gisteren ook een ander programma van Alberto Stegeman op tv. "Oerend Hard".. dat was toch wel even een tegenvaller
Zeg dan even welke het isquote:
Wordt je.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zeg dan even welke het isZie het zo 1 2 3 niet
Je bent zelf toch ook een Tukker?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het uitgaansleven van boeren't is een blijft een Tukker hé..
Ah, ben nooit zo'n held geweest in d/t/dt .. en dat is geen spelfout trouwens, maar een grammaticafoutquote:
Wat jij wilquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ah, ben nooit zo'n held geweest in d/t/dt .. en dat is geen spelfout trouwens, maar een grammaticafout
OP Wiki is aangepast.quote:
Waarom in vredesnaam?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:48 schreef Hyundai het volgende:
Jongens ik heb schokkend nieuws.
Een familielid van mij heeft ooit een SBS busje in de fik gezet, heb ik gehoord zojuist.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:48 schreef Hyundai het volgende:
Jongens ik heb schokkend nieuws.
Een familielid van mij heeft ooit een SBS busje in de fik gezet, heb ik gehoord zojuist.
Ik hoop ook zo snel mogelijk te verhuizenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:23 schreef TheKC het volgende:
[..]
En waarom ben je niet op boerenfeesten en drink je geen Grolsch? Dat is cultuurslastering!
Naar een nog mooiere plek in Nederland genaamd de Achterhoek?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik hoop ook zo snel mogelijk te verhuizen
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:46 schreef TheKC het volgende:
[..]
Naar een nog mooiere plek in Nederland genaamd de Achterhoek?
Chips hoef je niet te kokenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:52 schreef Maraca het volgende:
Jongens, ik stond voor het popcornschap.. en heb toch maar gekozen voor chips![]()
Nu even de chefkok uithangen in mijn eigen keukenMijn maag rammelt
Het is geen spannende keuken hoorquote:
Elke keer als ik je nickname zie lees ik macarenaquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het is geen spannende keuken hoor
Als je red mijn vakantie kijkt met Rob geus dan heb je geen honger meerquote:Op zondag 15 augustus 2010 12:18 schreef Hyundai het volgende:
Geen idee waarom. Volgens mij was 'ie dronken![]()
Ik heb nog meer slecht nieuws. Ik moet tot woensdag wachten tot ik mijn nieuwe telefoon heb. En ik heb honger.
Dan moet ik kotsen vanwege Robs engels?quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:20 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Als je red mijn vakantie kijkt met Rob geus dan heb je geen honger meer
Nee, vanwege het eten wat je er aantreft, maden tussen de slaquote:Op zondag 15 augustus 2010 12:21 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Dan moet ik kotsen vanwege Robs engels?
Nee sorry, dit moest een Edit zijnquote:Op zondag 15 augustus 2010 13:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Alberto wordt boos als de smaakpolitie wordt nagedaan
65 km aardig watquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:37 schreef Maraca het volgende:
Pff.. Net 65km gefietstheb nu al zin om vanavond op de bank RMV te kijken
voor je lolquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:37 schreef Maraca het volgende:
Pff.. Net 65km gefietstheb nu al zin om vanavond op de bank RMV te kijken
Jepquote:
Gezellig , maar je moet niet teveel fietsenquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jepweet nog niet zeker of ik op 65 blijf of naar de 80 ga de volgende keer
doel is om de 100km te halen..
En ja, met de laptop op schoot
Kijk gezellig mee joh, je hoort ook bij de slowchat familiequote:Op zondag 15 augustus 2010 15:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ga vanavond meekijken waarschijnlijk btw.
Waarom niet?quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:09 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Gezellig , maar je moet niet teveel fietsen
Enschede naar den haag?quote:Op zondag 15 augustus 2010 16:34 schreef Maraca het volgende:
Vorige keer waren we naar Den Haag gegaan
[ afbeelding ]
Iemand riep toch dat Alberto in het torentje zou zitten?
[ afbeelding ]
De collega's van AlbertoEn maar één bewaker.. Dat dit kan in Nederland
En een samenvatting van de route van vandaag:
[ afbeelding ]
Niet heel erg spannend
Ja, wel eerst met de auto hequote:
Ja, met iemand die zo temperatuurstokje had, en waar het smerigste chinese restaurant wasquote:Op zondag 15 augustus 2010 16:47 schreef Hyundai het volgende:
Deed Editie NL de Smaakpolitie na?
Ik wil het graag terugzien maar dan moet ik één euro betalen.
Meh, zo stom dat je dan moet betalenquote:Op zondag 15 augustus 2010 16:47 schreef Hyundai het volgende:
Deed Editie NL de Smaakpolitie na?
Ik wil het graag terugzien maar dan moet ik één euro betalen.
Ja, ik vind dat ook stomquote:Op zondag 15 augustus 2010 16:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
Meh, zo stom dat je dan moet betalen
Er stond ook al iets daarover in het ADquote:Op zondag 15 augustus 2010 16:54 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ja, met iemand die zo temperatuurstokje had, en waar het smerigste chinese restaurant was
Om de aflevering terug te kijken op rtlgemist.nlquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Er stond ook al iets daarover in het AD
Maar waar zou je 1 euro voor moeten betalen
Failquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Om de aflevering terug te kijken op rtlgemist.nl
Hij is volgens mij gestopt jaquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is trouwens Ian_Nick gekapt, wat is de reden daarvoor... Lijkt er niet op dat ik een chagrijnige klaas krijg
Alleen RTL boulevard en Editie nlquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Om de aflevering terug te kijken op rtlgemist.nl
Ik heb me tv verplaatst zodat ik het nog beter kan zienquote:
Ik hoop dat hij ons de groetjes doetquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:51 schreef Stephan1237 het volgende:
Dit gaan we uitzenden !
Ik hoop dat hij dat zegt weer
Of aan een zekere iemandquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij ons de groetjes doet
Hij smst niet even dat hij weer op tv isquote:
Hij is een undercover-actie aan het doen, je weet zelfquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hij smst niet even dat hij weer op tv is
Dan nogquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:55 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Hij is een undercover-actie aan het doen, je weet zelf![]()
Even mijn tv naast mijn monitor neergezet, tegelijkertijd typen en kijken![]()
Zal hij deze RMV-reeks ook weer pronken met z'n Nokia?quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan nogAlberto kan heel erg snel sms'en dus dat had best gekund
Was dat die witte?quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hij smst niet even dat hij weer op tv is
Dat is toch die serie waarbij ze pedofielen via internet gaan uitlokken en daarna gaan inrekenen? Was er niet een tijdje terug een aflevering van Reportage over?quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:04 schreef Maraca het volgende:
Ik wil dat Alberto de Nederlandse versie van "to catch a predator" gaat presenteren
quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:07 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dat is toch die serie waarbij ze pedofielen via internet gaan uitlokken en daarna gaan inrekenen? Was er niet een tijdje terug een aflevering van Reportage over?
Dries Roelvink is sowieso een baasquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:46 schreef Maraca het volgende:
Heb gisteren weer de film "I love Dries" gekeken.. als je wilt lachen, echt een aanrader. Hij is zo verschrikkelijk slecht
Dus een tweet van voor vorige week?quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:59 schreef Maraca het volgende:
Ik kreeg een tweet van hemVoordat hij een A-artiest werd
Van voor vrijdag zelfsquote:
Snackbarquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waar zal ik eens avondeten, mijn budget is 5 euro
euroknallers bij de mac?quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waar zal ik eens avondeten, mijn budget is 5 euro
die zijn toch altijd kut, hamburger en kipnuggetsquote:
HEEL NEDERLAND!!!! behalve de mensen die naar kwaliteitsprogramma's kijkenquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:58 schreef Salatrel het volgende:
nog 32 minuten en dan het moment waar heel nederland voor aan de buis zit gekluisterd!
Ik zit op het puntje van mijn stoel!quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:14 schreef Salatrel het volgende:
ik heb trouwens gehoord dat het een specatulaire aflevering van wegmisbruikers is...... nog nooit eerder is dit vertoond op de nederlandse televisie!
Patat/friet speciaal en een frikandel speciaalquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ok, en wat zal ik dan bestellen
Hoe heb je het gevonden?quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:16 schreef teamlead het volgende:
ah, hier zitten we tegenwoordig. Let je even niet op, is je hele zondagse ritme naar de maan
Doorhalen wat niet van toepassing is?quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Patat/friet speciaal en een frikandel speciaal
Ja, voordat ik niet meer welkom ben in dit topicquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:17 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Doorhalen wat niet van toepassing is?
Daar moet je voor oppassen jaquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, voordat ik niet meer welkom ben in dit topic
jij bent ten alle tijde welkomquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, voordat ik niet meer welkom ben in dit topic
door deze post: [Centraal] Wegmisbruikers + Red mijn Vakantie 15 Augquote:
Daaromquote:
Aah, wat liefquote:
Mooiquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
door deze post: [Centraal] Wegmisbruikers + Red mijn Vakantie 15 Aug
DAT DIT KAN IN NEDERLANDquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:18 schreef Salatrel het volgende:
ZET SBS AAN. DEZE HEKSEN IN NEDERLAND!
geen dankquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
door deze post: [Centraal] Wegmisbruikers + Red mijn Vakantie 15 Aug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit bijna aan de 10.000quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:23 schreef Maraca het volgende:
Ffffuu.. heb mijn 15.555 mijlpaal gemist
Bij mij zijn de snelheden wel goed, maar de sites laden zo traagquote:
Wat zijn dat?quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:26 schreef Me_Wesley het volgende:
FURRIES
Zijn de LARP-ers al geweest? tune net pas in
Ah ja, dat is een briljant filmpjequote:
Terugrekenenquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:23 schreef Maraca het volgende:
Ffffuu.. heb mijn 15.555 mijlpaal gemist
Leuk voor een paar dagen, maar jarenlang geen daglicht hoeft van mij ook weer niet.quote:
Gokje: geld?quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:30 schreef Maraca het volgende:
Maar als je vlucht voor justitie en daardoor ondergronds gaat wonen.. waarom wil je dan in vredesnaam op tv?
Inderdaadquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Leuk voor een paar dagen, maar jarenlang geen daglicht hoeft van mij ook weer niet.
Die vrouw is denk gewoon verslaafdquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:30 schreef Maraca het volgende:
Maar als je vlucht voor justitie en daardoor ondergronds gaat wonen.. waarom wil je dan in vredesnaam op tv?
Als je goed snel kan springen wel ja.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:30 schreef Salatrel het volgende:
wel een A-locatie prima bereikbaar met het OV
Typo.. moest "meh" zijnquote:
Joe turnquote:
Anders was het wel erg pijnlijk geweestquote:
Wil jij dat voor me doen?quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:32 schreef TheKC het volgende:
[..]
Geen zin om hem zelf af te kruisen:
[ afbeelding ]
Beste teletekst dat ik ooit ben tegengekomenquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Nice, heb ik ook gehad. Mooie tv's.
Wat heb je voor haar gekocht?quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ben er zo bij RmV, ben nog bezig aan het kado van mijn vriendin
Birthday Sexquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dat is een verjaardagscadeau voor een manquote:
Ik zit nu met een Sony Trinitronquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:33 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Beste teletekst dat ik ooit ben tegengekomen
een strikje om je penis?quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik zou er blij mee zijnquote:
Ik ben bijna jarigquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat is een verjaardagscadeau voor een man
Maar hoe kijk je dan SBS6?quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit nu met een Sony TrinitronIn de huiskamer dan, nu voor de pc.
Samsungquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit nu met een Sony TrinitronIn de huiskamer dan, nu voor de pc.
Zo'n topic heb ik al eens gemaakt jaquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:35 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
geboortedatum: 25-11-0000
jij bent je-zus?![]()
Ik kijk toch wel doorquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:36 schreef Stephan1237 het volgende:
We krijgen dat petjesvolk pas op het laatst denk ik
Zouden we dezelfde hebben?quote:
F-A-A-Lquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:36 schreef Stephan1237 het volgende:
Maar hij komt er niet uit dat bonnetje
40C650quote:
quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
40C650
Als ik een man was had ik nu een langere e-penis
Doos in elkaar geknutselt met even wat bergen snoep oid wat ik morgen koop, daarin envelopjes met gepaintte tegoedbonnen, voor de bios, voor iets 'spannends', en voor iets leuksquote:
Oeh, spannond!quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Doos in elkaar geknutselt met even wat bergen snoep oid wat ik morgen koop, daarin envelopjes met gepaintte tegoedbonnen, voor de bios, voor iets 'spannends', en voor iets leuks
mjah als ik nu een nieuwe moest kopen zou ik ook een grotere nemen.quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
40C650
Als ik een man was had ik nu een langere e-penis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |