Meh, zo stom dat je dan moet betalenquote:Op zondag 15 augustus 2010 16:47 schreef Hyundai het volgende:
Deed Editie NL de Smaakpolitie na?
Ik wil het graag terugzien maar dan moet ik één euro betalen.
Ja, ik vind dat ook stomquote:Op zondag 15 augustus 2010 16:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
Meh, zo stom dat je dan moet betalen
Er stond ook al iets daarover in het ADquote:Op zondag 15 augustus 2010 16:54 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ja, met iemand die zo temperatuurstokje had, en waar het smerigste chinese restaurant was
Om de aflevering terug te kijken op rtlgemist.nlquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Er stond ook al iets daarover in het AD
Maar waar zou je 1 euro voor moeten betalen
Failquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Om de aflevering terug te kijken op rtlgemist.nl
Hij is volgens mij gestopt jaquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is trouwens Ian_Nick gekapt, wat is de reden daarvoor... Lijkt er niet op dat ik een chagrijnige klaas krijg
Alleen RTL boulevard en Editie nlquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Om de aflevering terug te kijken op rtlgemist.nl
Ik heb me tv verplaatst zodat ik het nog beter kan zienquote:
Ik hoop dat hij ons de groetjes doetquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:51 schreef Stephan1237 het volgende:
Dit gaan we uitzenden !
Ik hoop dat hij dat zegt weer
Of aan een zekere iemandquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij ons de groetjes doet
Hij smst niet even dat hij weer op tv isquote:
Hij is een undercover-actie aan het doen, je weet zelfquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hij smst niet even dat hij weer op tv is
Dan nogquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:55 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Hij is een undercover-actie aan het doen, je weet zelf![]()
Even mijn tv naast mijn monitor neergezet, tegelijkertijd typen en kijken![]()
Zal hij deze RMV-reeks ook weer pronken met z'n Nokia?quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan nogAlberto kan heel erg snel sms'en dus dat had best gekund
Was dat die witte?quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hij smst niet even dat hij weer op tv is
Dat is toch die serie waarbij ze pedofielen via internet gaan uitlokken en daarna gaan inrekenen? Was er niet een tijdje terug een aflevering van Reportage over?quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:04 schreef Maraca het volgende:
Ik wil dat Alberto de Nederlandse versie van "to catch a predator" gaat presenteren
quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:07 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dat is toch die serie waarbij ze pedofielen via internet gaan uitlokken en daarna gaan inrekenen? Was er niet een tijdje terug een aflevering van Reportage over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |