Failquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Om de aflevering terug te kijken op rtlgemist.nl
Hij is volgens mij gestopt jaquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is trouwens Ian_Nick gekapt, wat is de reden daarvoor... Lijkt er niet op dat ik een chagrijnige klaas krijg
Alleen RTL boulevard en Editie nlquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Om de aflevering terug te kijken op rtlgemist.nl
Ik heb me tv verplaatst zodat ik het nog beter kan zienquote:
Ik hoop dat hij ons de groetjes doetquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:51 schreef Stephan1237 het volgende:
Dit gaan we uitzenden !
Ik hoop dat hij dat zegt weer
Of aan een zekere iemandquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij ons de groetjes doet
Hij smst niet even dat hij weer op tv isquote:
Hij is een undercover-actie aan het doen, je weet zelfquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hij smst niet even dat hij weer op tv is
Dan nogquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:55 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Hij is een undercover-actie aan het doen, je weet zelf![]()
Even mijn tv naast mijn monitor neergezet, tegelijkertijd typen en kijken![]()
Zal hij deze RMV-reeks ook weer pronken met z'n Nokia?quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan nogAlberto kan heel erg snel sms'en dus dat had best gekund
Was dat die witte?quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hij smst niet even dat hij weer op tv is
Dat is toch die serie waarbij ze pedofielen via internet gaan uitlokken en daarna gaan inrekenen? Was er niet een tijdje terug een aflevering van Reportage over?quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:04 schreef Maraca het volgende:
Ik wil dat Alberto de Nederlandse versie van "to catch a predator" gaat presenteren
quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:07 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dat is toch die serie waarbij ze pedofielen via internet gaan uitlokken en daarna gaan inrekenen? Was er niet een tijdje terug een aflevering van Reportage over?
Dries Roelvink is sowieso een baasquote:Op zondag 15 augustus 2010 18:46 schreef Maraca het volgende:
Heb gisteren weer de film "I love Dries" gekeken.. als je wilt lachen, echt een aanrader. Hij is zo verschrikkelijk slecht
Dus een tweet van voor vorige week?quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:59 schreef Maraca het volgende:
Ik kreeg een tweet van hemVoordat hij een A-artiest werd
Van voor vrijdag zelfsquote:
Snackbarquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waar zal ik eens avondeten, mijn budget is 5 euro
euroknallers bij de mac?quote:Op zondag 15 augustus 2010 19:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waar zal ik eens avondeten, mijn budget is 5 euro
die zijn toch altijd kut, hamburger en kipnuggetsquote:
HEEL NEDERLAND!!!! behalve de mensen die naar kwaliteitsprogramma's kijkenquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:58 schreef Salatrel het volgende:
nog 32 minuten en dan het moment waar heel nederland voor aan de buis zit gekluisterd!
Ik zit op het puntje van mijn stoel!quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:14 schreef Salatrel het volgende:
ik heb trouwens gehoord dat het een specatulaire aflevering van wegmisbruikers is...... nog nooit eerder is dit vertoond op de nederlandse televisie!
Patat/friet speciaal en een frikandel speciaalquote:Op zondag 15 augustus 2010 19:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ok, en wat zal ik dan bestellen
Hoe heb je het gevonden?quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:16 schreef teamlead het volgende:
ah, hier zitten we tegenwoordig. Let je even niet op, is je hele zondagse ritme naar de maan
Doorhalen wat niet van toepassing is?quote:Op zondag 15 augustus 2010 20:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Patat/friet speciaal en een frikandel speciaal
Ja, voordat ik niet meer welkom ben in dit topicquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:17 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Doorhalen wat niet van toepassing is?
Daar moet je voor oppassen jaquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, voordat ik niet meer welkom ben in dit topic
jij bent ten alle tijde welkomquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, voordat ik niet meer welkom ben in dit topic
door deze post: [Centraal] Wegmisbruikers + Red mijn Vakantie 15 Augquote:
Daaromquote:
Aah, wat liefquote:
Mooiquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
door deze post: [Centraal] Wegmisbruikers + Red mijn Vakantie 15 Aug
DAT DIT KAN IN NEDERLANDquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:18 schreef Salatrel het volgende:
ZET SBS AAN. DEZE HEKSEN IN NEDERLAND!
geen dankquote:Op zondag 15 augustus 2010 20:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
door deze post: [Centraal] Wegmisbruikers + Red mijn Vakantie 15 Aug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |