Waarom in vredesnaam?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:48 schreef Hyundai het volgende:
Jongens ik heb schokkend nieuws.
Een familielid van mij heeft ooit een SBS busje in de fik gezet, heb ik gehoord zojuist.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:48 schreef Hyundai het volgende:
Jongens ik heb schokkend nieuws.
Een familielid van mij heeft ooit een SBS busje in de fik gezet, heb ik gehoord zojuist.
Ik hoop ook zo snel mogelijk te verhuizenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:23 schreef TheKC het volgende:
[..]
En waarom ben je niet op boerenfeesten en drink je geen Grolsch? Dat is cultuurslastering!
Naar een nog mooiere plek in Nederland genaamd de Achterhoek?quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik hoop ook zo snel mogelijk te verhuizen
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:46 schreef TheKC het volgende:
[..]
Naar een nog mooiere plek in Nederland genaamd de Achterhoek?
Chips hoef je niet te kokenquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:52 schreef Maraca het volgende:
Jongens, ik stond voor het popcornschap.. en heb toch maar gekozen voor chips![]()
Nu even de chefkok uithangen in mijn eigen keukenMijn maag rammelt
Het is geen spannende keuken hoorquote:
Elke keer als ik je nickname zie lees ik macarenaquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het is geen spannende keuken hoor
Als je red mijn vakantie kijkt met Rob geus dan heb je geen honger meerquote:Op zondag 15 augustus 2010 12:18 schreef Hyundai het volgende:
Geen idee waarom. Volgens mij was 'ie dronken![]()
Ik heb nog meer slecht nieuws. Ik moet tot woensdag wachten tot ik mijn nieuwe telefoon heb. En ik heb honger.
Dan moet ik kotsen vanwege Robs engels?quote:Op zondag 15 augustus 2010 12:20 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Als je red mijn vakantie kijkt met Rob geus dan heb je geen honger meer
Nee, vanwege het eten wat je er aantreft, maden tussen de slaquote:Op zondag 15 augustus 2010 12:21 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Dan moet ik kotsen vanwege Robs engels?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |